עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by NuNaTaK,

    הרבה זמן לא היה כאן ת'רד כזה, תביאו ציטוטים של יציאות מטומטמות ומצחיקות... אני אתחיל: כמה לא מפתיע... ??? מהו הארד דיסק:

    • 251 תגובות
    • 28.3k צפיות
  2. Started by alex.turovsky,

    הזוג שאף פעם לא רב אחד טייל בכל רחבי העולם, והגיע פעם לאיזה כפר נידח במרוקו וסיפרו לו שם שעל גבעה ממול גרים זוג קשישים שלא רבו בכל שמונים שנות נישואיהם.המטייל אמר שלא יכול להיות דבר כזה, והלך לבקר את הזוג הקשיש . הם קיבלו אותו לביתם, ולאחר ששאל אותם לדבר אמרו שאכן - הם לא רבו בכל שמונים שנות נישואיהם.המטייל התקשה להבין איך יכול להיות דבר כזה, ושאל אותם מה סוד הצלחתם . הזקן הסביר לו - לפני שמונים שנים, ביום הנישואים שלנו, לאחר החתונה, העמסתי את כלתי הצעירה על העגלה עם החמור והתחלנו לנוע לכיוון הבית החדש שלנו "לאחר כמה מטרים החמור מעד. ירדתי מהעגלה, הסתכלתי לחמור בעיניים ואמרתי לו - "חמור - זאת הפעם הראשונה". המשכנו בדרכינו, והנה אחרי כמה מאות מטרים החמור שוב מעד." ירדתי מ…

    • 26 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. יש המלצות ? מי טובים ? שמעתי בארץ חוסמים פורטים כמו מטורפים. חזרתי מאירופה שבה הייתי משלם 150ש"ח למהירות 25/3 יש משהו כזה בארץ ? האמת שאין לי פשוט מושג שבקלים מי החברות הטובות. כל רעיון יתקבל בברכה! תודה רבה !

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by Vova34,

    טוב תקשיבו אני לא יודע איפה בידיוק לפתוח את זה אז פתחתי כאן.קראתי שמתי שאני מחליף ספק כרטיס מסך זכרונות וכו' זה יכול להירס מחשמל סטטי ושצריך להשתמש במין צמיד כזה. עכשיו השאלה שלי הצמיד הזה הרכחי? כאילו יש כל כך הרבה סיכוים לחשמל סטטי או שזה ממש נדיר(יש לי שטיח בחדר אז תתחשבו הזה גם) ובכלל יש כלשהו תחליף לצמיד הזה כאילו משהו שיש בכל בית כי ממש לא באלי ללכת לחפש את הצמיד הזה עכשיו

    • 16 תגובות
    • 6.3k צפיות
  5. בדרך להוכחה של זהות לא נעימה באנליזה ווקטורית נתקלתי במעבר הבא: כאשר הדלתא זו הדלתא המפורסמת של קרוניקר, והdi הוא הנגזרת החלקית של הרכיב הi. איך מסבירים את המעבר הזה מהזהויות הבסיסיות של חשבון הטנזורים? יש מבחן עוד שבוע וזה דחווף... תודה מראש עריכה - למען הסר ספק, A ו B הן פונקציות ווקטוריות.

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. היי אני עובד על איזהשהו פרויקט אישי בעל פוטנציאל רווח. סביבה אינטרקטיבית, ויפה הינה חיונית ביותר בעבורו, ולדעתי Flash יוכל לספק לי את זה. לכן, אני מעוניין לקנות רישיון Flash חוקי כדי למנוע סיבוכים משפטיים. ראיתי ש- Flash CS4 חדש עולה 700$ http://www.adobe.com/products/flash/ שזה מחיר יותר מדי יקר בעבורי. רציתי לדעת אם יש דרך זולה יותר להשיג רישיון חוקי. אני לא צריך את הגרסה הכי החדשה, וכל עוד זה חוקי אני אסתדר מצוין גם עם גרסה יד שניה. אשמח להצעות בנושא. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. שלום לכם ושבוע טוב. לסבתא שלי יש פטיפון שהדגם שלו הוא: NAD 5025 SEMI-AUTOMATIC הבעיה זה שאין לו מחט, מאיפה אני יכול להשיג מחט בשבילו? ומה אני צריך לחפש? לפי דגם מדויק? לפי חברה? אריאל

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. Started by IG,

    הי, אני רוצה לקנות טלפון אלחוטי חדש... רצוי עם ספיקר, לא צריך מזכירה אלקטרונית, לא צריך 270782346 זכרונות, בלי שלוחות... משהו בסיסי שעובד טוב עד 200 ש"ח תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by the red dragon,

    רציתי לדעת זה דחוף מה הגודל שלו לרוחב לאורך במטרים

    • 12 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3740479,00.html כתבה זאת מביאה לראש מחשבות רבות. מה איתכם, אתם מאמינים לו? נ.ב. קיראו בוויקיפדיה, זה מסביר הרבה http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group

    • 6 תגובות
    • 938 צפיות
  11. לפי ההגדרה של חציון, עבור רצץ מספרים ממויין החציון ימצא במקום N/2 כאשר N הוא סך כל המספרים בסדרה. כמו ההגדרה של חציון היא גם מספר הנמצא במרכז הסדרה בצורה כזאת בצד שמאל של הסדרה המספרים יהיו קטנים או שווים לחציון ובצד ימין גדולים או שווים חציון. אם כך מה יהיה החציון בסדרה הבאה: A = {1, 1, 1, 1, 1, 2, 3} לפי ההגדרה הראשונה זה 1, אבל זה לא מתאים להגדרה השנייה. איפה אני טועה? עריכה: לא משנה הסדרתי ><

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  12. עקב דיונים מעניינים כאלה ואחרים בפורום הזה ואחרים וכן מעקב שוטף אחר הנעשה בארץ ובעולם, עלתה אצלי לא פעם השאלה בהקשר לחוק היבש. אם החוק היבש הוא הקביעה העליונה או שצריך להיות פתח לפרשנות עניינית וקביעת תקדימים שיכולים להרחיב את החוק לנושאים מעורפלים שלא הוגדרו בו מלכתחילה ? כדאי לעשות סקר בנושא ? אם כן, תציעו הצעות לגבי מה צריך להיות כלול. ותשמרו על תרבות הדיון.

    • 25 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. הציעו לי לשים מנוע וולקאן ברכב שלי (BX ישנה יחסית )עכשיו המנוע עולה פי כמה מהרכב לא יועד עם משלם לי בכלל ורציתי לדעת יותר פרטים לגבי המנוע עצמו,המנוע שהציעו לי מגיע עם שני מגדשי טורבו רגילים,השני נכנס לפעולה ב 130 קמש +התאוצה מ 130 ל 170 2 -4 שניות לערך ,לא שאני מתכנן להגיע לכאלו מהירויות האמת אבל בכל מקרה אני מספר ,חושב על החלפת מנוע כי המנוע הרגיל לא ממש סוחב ,כאשר הוא היה חדש היה לו איזה 105 כ"ס כרגע אולי 80 עצוב ,וגם כי הרכב אוכל הרבה דלק . אשמח לעזרה ועצות תודה

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. http://www.cracked.com/article_17019_5-real-life-soldiers-who-make-rambo-look-like-pussy.html

    • 55 תגובות
    • 5k צפיות
  15. Started by iakovl,

    בעקבות "הארה" שקיבלתי לפני מס' דקות אני הפסקתי להיות אתאיסט הפכתי להיות חסיד של הFSM... http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%A6%D7%AA_%D7%94%D7%A1%D7%A4%D7%92%D7%98%D7%99_%D7%94%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A4%D7%A4%D7%AA

    • 24 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by Born2Kill,

    שלום לכם, אני לא יודע אם מנהלי האתר חשבו/לא חשבו על הוצאת המגזין HWzone על גבי עיתון... ולא וירטואלי. HWzone נודע כהמגזין הכי מוביל כיום ברשת בתחומו אשר יש לו פוטנציאל להמשיך כך על דפי נייר. מה דעתכם בעניין?

    • 44 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. מיקרוספוט מנסה לקדם את IE8 להמונים עם פרסומות מצחיקות? לי אישית נראה מצחיק איך שהם מדברים על דפדפנים ישנים בני כמה דורות ומציעים לשדרג ל IE8 ;D G.R.I.P.E.S. F.O.M.S. S.H.Y.N.E.S.S. O.M.G.I.G.P

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. רקע אז ככה. *אני כותב מחירים וחנויות לחסוך שאלות. עברתי מצילום סטילס לצילום וידאו. אני חושב שיש בזה הרבה יותר רגעים מעניינים שאפשר לתפוס ורגעים שלא ניתן לתפוס כלל בצילום סטילס כמו הדוגמה הזאת. קניתי מצלמה ביתית למקדמים Sony HDR-XR520 מהדור האחרון של Sony עם שבב ה-Exmor, ה-CMOS החדש שלהם עם אפס רעש בתמונות לילה. *6500 ש"ח הוספתי בשבילה את כל סוגי האביזרים שקיימים (הסיסמה של סוני נכונה: "בלי אביזרים, זו סתם מצלמה"): בארץ: פנס כפול 10 או 20W עם סוללה נטענת המספיקה לשעתיים (750 ש"ח בפוטופילם), מיקרופון GUN (כ-700 ש"ח בקאמרהמיה). הזמנות מ-B&H בניו-יורק (דרך ארליך מעבדות): פילטר מקטב, פילטר ND, עדשה מרחיבה 0.7, עדשה מכפילה 1.7). הכל יחד 1900 ש"ח. התקנתי את תוכנת Sony Vegas…

    • 30 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. Started by Kidney_stonE,

    מכיוון שאין תפריט מהיר להחלפת פורומים במערכת כרגע ולא בהכרח תהיה גם בעתיד, עריכה: בעקבות הפוסט הזה: גיליתי שדווקא כן יש תפריט כזה... ויצאתי עיוור, אז תרגישו חופשי להתעלם משאר הפוסט שמובא להלן: משהו קטן שחוסך קליקים (וזמן טעינה!) במעבר בין הפורומים השונים, לא יודע איך לא חשבתי על זה עד עכשיו: זה עניין של חצי דקה לסדר תפריט כזה ב Firefox (ואני מניח שבכל דפדפן אחר גם כן) רק לפתוח את ה bookmark organizer, ליצור תיקיה חדשה מתחת לסרגל של ה bookmarks ולגרור לתיקיה הזו פורום פורום מעמוד הפורומים הראשי (drag & drop) זה הכל.

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. Started by almonime,

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. http://www.gametrailers.com/video/exclusive-motion-wolfenstein/52340 איזה משחק אגדי זה (אני מדבר על Wolfenstein3D למי שזה לא מובן), כמה נוסטלגיה .... לדעתי גם ENEMY TERRITORY הוא אחד הגדולים. אז מה אתם חושבים על הסרטון ?

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  22. Started by alexbmw,

    אז כך אני הבנתי שיש באיביי כך ,מכירה ,שאתה קונה משהוא במחיר שרשום ,והצעות שאתה מציעה וזה לוקח את ההצעה המקסימלית . אז אני לא כל כך מבין ב איביי ,בדרך כלל חברים קונים בשבילי ,אז לא הייתי צריך להתקל בבעיה הזו עד עכשיו ,אבל עכשיו שמתי לב לכמה עיסקעות מפתות שם . למשל זה http://cgi.ebay.com/Intel-Core-I7-920-w-fan_W0QQitemZ230353172802QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item35a21e7942&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A15|66%3A2|39%3A1|293%3A1|294%3A50 מישהוא יכול להגיד לי העם זה באמת המחיר של המעבד (פאק 45 דולר ל core i7 זה סופר זול ) ,כי עם כן אני קונה את זה ,לא מעניין אותי כל כך שזה יד שנייה (בכל זות כמה ישן יכול להיות core i7 עם הם יצאו רק לפניי חצי שנה ). …

    • 11 תגובות
    • 871 צפיות
  23. אנינ מחפש כבר ברשת כמה זמן, לצערי, לא הצלחתי לברר לכמה זמן בדיקת הראיה בתופס ירוק תקפה. ביצאתי בדיקת עניים לתופס ירוק ב1.9.08 אולם לא ניגשתי לתאוריה עדיין, חבל לי לסוע לעשות תופס ירוק חדש, כך שאני רוצה לברר שאכן הבדיקה תקפה. אם מישהו יכול להגיד בוודאות קרי סימוכין ממשרד התחבורה או משהו בסגנון אני אשמח תודה מראש DXM

    • 3 תגובות
    • 6.7k צפיות
  24. האם הסינתיסייזרים של רולנד של היום נשמעים כמו ה mt-32 של פעם? http://en.wikipedia.org/wiki/MT-32 זה שהיה משומש בקווסטים פעם כמו אי הקופים עם כל הכלים של הקאריביים היה לזה צליל אמיתי כזה אני רוצה בעתיד לקנות סינתיסייזר וללמוד נגינה, גם לי בא לנגן דברים כמו שכולם עושים ביוטיוב ואני פשוט רוצה שישמע יפה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by TaMiRn2,

    היי. מה אתם אומרים על הגיטרה הזו? http://www.amazon.com/gp/product/B001VC22G6 למטאל וגם לפאנק אמ.. תצתרך לספוג דיסטורשן ולתת קלין טוב לפעמים... אולי אני ארצה להרכיב פיאזו בהמשך... אז הגשר הוא רק חתיכה אחת או שזה אוקפים? תודה...

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים