כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
אני לומד בבית ספר אקסטרני וב 16 יש לי בגרות אנגלית,ואני חייב ליפתוח תיק אקסטרני,עם לא אני לא יוכל לעשות בגרות. אקיצר אני יודע שזה בבאר שבע אבל לא יודע איזה,אתם יכולים להביא לי כתובת או מפה או משהו? תודה רבה.
-
מחפש עבודה ב HTML שנקראת פרויקט סינפלד מספר מבוא ל HTML בהוצאת הוד עמי
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
-
אני צריך חומר על שני סיפורים: 1. חצוצרה בואדי 2. התפסן בשדה השיפון תקציר של הסיפורים(לא קראתי אותם), סיכומים עליהם ודברים אחרים שיכולים לעזור תודה.
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
טוב, לאחר שהתנסיתי כבר פעמיים בארוחות הטריפל (כן, שמעתם נכון, טריפל) של ברגר קינג, במסגרת ארוחות ה"קינג סעייז", אני מצהיר ומזהיר - ארוחות הטריפל של ברגר קינג מפו3ו3ות! שלושה נתחי בשר שלוקחים את הדאבל האגדי של מקדונלדס, צ'יפס שסוף סוף משתווה בגודלו לגודל ה"ענק" של מקדונלדס וכנ"ל גם לגבי השתיה. בנוסף, הטריפלים שלי הכילו פטריות ובצל בגריל, טעם פשוט מנצח, אם כי עדיין חסרה לי הגבינה. אתם לבטח חושבים לעצמכם - OM*G!!111 שגיא על סף תפנית?! האם הוא הולך לנטוש את הדאבל האגדי?! ובכן, התשובה היא לא. כל עוד מקדונלדס מספקים את הגבינה, אין הרבה מה לעשות בנידון. מה שבטוח, ברגר קינג הביאו אותה בקפיצת מדרגה רצינית ועומדים יפה במירוץ אחר שביעות הרצון של שגיא. Kudos, Burger-KinG יאל…
-
- 82 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
:xyxthumbs: [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול לשלוח לי שמות של האוסים חדשים...(offer nissim) וכאלה...
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אני מחפש אתר שמראה מכירים עדכניים של רכבים(רצוי בעברית) אבא שלי רוצה למכור RENAULT 19 ואני רוצה לדעת כמה היא שווה..איפה יש אתר שמראה?
-
- 6 תגובות
- 934 צפיות
-
-
מחפש שיר מסרט הסרט הוא קומדיית נעורים, לא ישן מדי, סרט קיץ מצחיק כזה השיר על מישהו שחברה שלו כל הזמן **** עם מישהו אחר מאחורי הגב שלו ואין לו מושג הולך משהו כמו : blabla doesn't know blabla doesn't know כאשר blabla זה השם של הבן אדם שהחברה שלו בוגדת בו שיר ענק, אני לא מצליח להזכר בו ומאיזה סרט זה לכל הרוחות עריכה : אני זוכר מהסרט (?) , שחברה שלו , זאת השחקנית שמשחקת את הבחורה שקלארק קנט מאוהב בה, בסמוללויל.
-
- 7 תגובות
- 797 צפיות
-
-
איך אני יכול לדעת איזה ZONE'ים הDVD שיש לי בסלון יכול לקרוא? והאם יש דרך לפתוח אותו לכל הזונים? נ.ב יש לי סתם איזה מכשיר DVD של MUSTEK או משהו... לא איזה משהו ידוע בכל מקרה תודה מראש
-
למישהו יש במקרה הזמנות פנויות ל- http://torrentbytes.net/ ?? יש לי הזמנה לטורנטיט אבל אני לא מסתדר כ"כ עם האתר הזה, אז מישהו צריך ..
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
תערכות צרכני אלקטרוניקה 2006 נפתחה אתמול בעיר הנאון, ומהווה את יריית הפתיחה לכל החידושים שצפויים בחודשים הקרובים ובכלל מגמות בעתיד, בכל התחומים האלטרונים. כמובן שכל האתרים המרכזיים בתחומים השונים מסקרים את התערוכה (ואף באתר פה התפרסמה הכתבה על ה BLU-RAY): http://www.cnet.com/4520-11405_1-6398208-1.html?tag=cnetfd.ld1 http://dapreview.net/news.php (וכל אתר אחר שמכבד את עצמו) אתם מוזמנים לרשום כל מני דברים מגניבים וחדשים ו/או סתם מעניינים אותכם מהתערוכה. אותי למשל, מעניין הדגם המשך שהיה ידוע בשם RIO AVALON וכעת ש SIGMATEL קנו את הטכנולוגיה של RIO שהפסיקה את הפעילות, נראה מבטיח.. כמו ה RIO CARBON שלי רק עם 8 גיגה הארד דיסק, מסך צבע, וכל התכונות של ה RIO KARMA האגדי
-
- 9 תגובות
- 792 צפיות
-
-
http://media.putfile.com/mustangspin פעמיים ביאס אותם :lol:
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
השאלה שלי אליו (כינויו בפורום הוא TRANQUILTY): "קראתי שאתה עומד לסיים, יום ראשון אני עומד להתחיל את הקורס לוגיסטיקה בבה"ד 6 בדרך להיות קצין לוגיסטיקה, מה אתה אומר ? כדאי לפרוש ? עד עכשיו הראש שלי אומר ככה: יתרונות: קצין אפשרות לצאת יומיות ולשרת קרוב לבית חסרונות: הרבה קורסים לוקח 13 חודשים קבע" תשובתו: "אח יקר אני שמח שהתיעצת יש יתרונות רבים להיכנס לצבא בתור קצין... (אני לא מחשיב את הקורס קצינים (קק"צ)) א. קורס קצינים הוא דבר בונה ומלמד... אתה יכול להפיק ממנו דברים רבים... ויכול לצאת לך לפגוש הרבה אנשים איכותים... ב.ההתיחסות של צה"ל בתור מערכת לחייל סדיר שהוא קצין טובה פי אלף מאשר לחייל רגיל טוראי\רבט\סמל ... יש יותר אמון... והרבה יותר חופש פעולה... אני מב…
-
- 2 תגובות
- 16.6k צפיות
-
-
אם משהו מכיר אתר כזה אשמח אם תתנו לי לינק...
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת איזה תחנות רדיו אתם ממליצים ואתם אוהבים לשמוע בסגנון אלטרנטיבי\רוק ישראלי\טראנסים ואלקטרוני. פשוט לא שמעתי רדיו בכמה שנים האחרונות... אז אני מכיר רק גלגלצ גלצ רדיו חיפה וג' תחנות רק מחיפה-ת"א תודה
-
- 7 תגובות
- 652 צפיות
-
-
-
לא יודע, זה לא ממש נראה לי קשור לפורום תמיכה טכנית, אז לא מצאתי שום פורום אחר. אני צריך המלצה למעבדה מקצועית, של תיקון מחשבים, בלי טכנאים מפגרים שאתה אומר להם "AMD" הם ישר קולטים "פנטיום 4, אנשים שמבינים, בערך כמו המשתמשים כאן, אפילו יותר. שמזהים בעין חדה בעיות במחשב, מחליפים, בודקים, מאבחנים בתוכנות כמו SUPER-PI, או 3DMark וכו', למה יש לי פה מחשב (מפרט בצד), שזוחל, ה LOG שהבאתי כאן נקי, דרייברים מותקנים, והכל. אבל לא נכנס לזה, כי זה לא הפורום. אני צריך המלצה למעבדה כזו.. אני חייב לשלוח את המחשב לתיקון בהקדם האפשרי, יש לי לעצב משהו ממש חשוב (מישהו פה יודע על מה אני מדבר..).
-
- 9 תגובות
- 672 צפיות
-
-
בגלל הפשלה הקודמת שלי אם התמונה אני מביא לכם את ההמצאה האחרונה בחיזוי מז"ה.
-
אני נישבה שככה כותבים "ארה"ב" ביפנית. נעמן למקור [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://forums.fark.com/cgi/fark/comments.pl?IDLink=1837095 :-*
-
- 6 תגובות
- 725 צפיות
-
-
אני מת לראות את המשחק אבל איפה הוא משודר? אני לא מצליח למצוא אותו בשום ערוץ ישראלי!!!! יש לי הוט אז למי שיודע שיאמר...ואם יש שידור חי באינטרנט שיביא כתובת תודה תודה תודה!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, סיימתי ב-4.1.06 (יום רביעי) טירונות 02 בזיקים (כן כן איפה שהקסאמים). קיבלתי זימון לטכני בחיפה, ביום ראשון.. אני מחפש אנשים שמכירים את מגוון הקורסים, הרמות, רמת העניין והאתגריות ואולי גם את היציאות בקורסים האלה.. אני צריך לדעת מה לבקש, רוב הסיכויים שאני יקבל את זה. תודה רבה..
-
- 30 תגובות
- 7.5k צפיות
-


