עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by ophir555,

    האם מי שהוא יודע מי יבואן אסוס(לוחות אם) בארץ ופרטי התקשרות שלו?

    • 2 תגובות
    • 684 צפיות
  2. Started by patrik,

    חז פסח עוד יומיים , באיזה יום הראשון אני לא מניח תפילין ובאיזה יום אני צריך להתחיל להניח אחרי החג. בבקשה תנו לי תאריכים עם הביצוע (להניח או לא להניח באותו תאריך). thanx u all

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by bykeking,

    http://www.funny-videos.co.uk/videoskeletonscary.html חחחחחחחחחחח

    • 13 תגובות
    • 824 צפיות
  4. היום הגיע המוסף של "אוטומוטור" עם ידיעות אחרונות. הכתבות שוות לתחת, אבל יש תמונות! מציגים בולטים: -למבורגיני עם הגייארדו ספיידר -רולס רויס עם הפאנטום -B.M.W עם ה-z4 קופה החדשה -וכמובן מרצדס slr מקלארן תרגישו חופשיים להדיין.

    • 289 תגובות
    • 23.5k צפיות
  5. Started by eli_a2006,

    מי מתכוון לבוא למפגש הקרוב? אבל לא כמו פעם שעברה כולם אמרו אני בא אני בא ובסוף ההינו איזה 30.

    • 57 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. כן ... אני מחפש בטירוף בובה של סנאי , חמודה ופרוותית , רצוי בגודל 20 ~ 30 סנטימטר , לא מפוחלצים , אלא ממש בובות . אודה למי שיוכל להאיר לי קצת את הדרך , לא מצאתי בהאפנינג , לא בחנויות צעצועים נוספות , אני לא מוצא בשום מקום בובה של סנאי !!! מה ביקשתי כבר ... אם מישהו ראה ליד הבית שלו משהו , אודה מקרב לב על מידע כלשהו שיעזור לי . תודה . לורד יאבל השלישי .

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by tom123,

    אני גר כחצי שעה מאשקלון לייד קריית מלאכי ועד פה שומעים את הפגזים של צה"ל הכל רועד... בעעע עוד מישהו מהאיזור שומע?

  8. Started by rk666,

    הופעה של הלהקה האדירה הזאת. מישהו מאיזור כפר-סבא/ השרון מתכנן לבוא?

    • 5 תגובות
    • 654 צפיות
  9. Started by Libby,

    יוהווווו! בומבמלה בפתח! 8) אז בבקשה, מי שמתכנן לנסוע לשם, או מתלבט ובא לו סתם לשאול פה משהו, זה המקום לומר זאת. יהיה סבבה לפגוש אנשים מהפורום...

    • 34 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. Started by st0m,

    שלום לכולם .. מה דעתכם על המגבר הזה http://www.music123.com/Behringer-V-Tone-GMX-1200H-i153722.music איך הוא ? ובבקשה .. רק מי שמבין שיענה ... זה די דחוף

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  11. שלום, הציעו לי חבילת גלישה GRPS באינטרנט הסלולרי. רציתי לדעת האם אוכל לשלוח באתרי WAP בחבילה זו. אני לא מבין כל כך ואשמח אם תתקנו אותי אם טעיתי. כמו כן, אם זה יכול להשתנות בין חבילה לחבילה(הגלישה בWAP) אודה אם תגידו לי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  12. Started by Bug2000,

    מה המצב אני יודע שרוב האנשים פה עוד צעירים ולא יודעים הרבה על הצבא, אבל בכל זאת אני אולי מישהו כן יוכל לענות לי השאלות ... אז ככה. סיימתי טירונות והיתי אמור לעלות לפלוגה המבצעית בבסיס מסווג. בכדי לשרת בבסיס הזה יש צורך לעבור סיווג בטחוני, אבל לא עשיתי את הסיווג בגלל שבאותו הרגע יצאתי לקורס נגביסטים. בקיצור אמרו לי שישלימו לי את הסיווג ובלה בלה, אבל כמו הרבה דברים בצבא לא הכל הולך כמו שמתכננים ולא הוציאו אותי מסיבות כאלה ואחרות לסיווג. בקיצור היום המ"מ מתקשר ואומר שאני יכול לצאת לקורס חובשים אם אני רוצה . בגדול זה קורס איכותי וזה, אבל השאלה שלי היא מה הסיכוי שאני יצא לקורס מ"כים אחרי זה ?? ואם מישהו פה היה חובש ... כמה משלמים משכורת בקורס עצמו ?? וכמה בשירות הסדיר …

    • 3 תגובות
    • 6.7k צפיות
  13. Started by b-or,

    סוף סוף.. נקווה שגם AXN בדרך.. אגו ערוץ ממש סבבה אבל ממש ממש.. גם תוכניות רכב (כולל 2 עונות בו-זמנית של טופגיר), גם תוכניות גיימרים.. וגם תוכניות גברים.. :אהמ:אהמ: וביננו.. אני מקווה שאחי הקטן ירדם לפני 11 קיצר.. מומלץ אפיק 26 ביס.. (במקום GAMEONE)

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  14. דחיל רבאק הביאו SLR (!!!!!) :):) הביאו מוסטנג הביאו במוו חדשה הביאו למבורגיני הביאו אפילו רולס רויס הביאו העתק מדויק של המכונית הראשונה בעולם- בנץ הביאו פורשה יגואר גם הצטרפה לחגיגה הביאו את המכונית פורמולה 1 של מרצדס קיצר אף אחד לא מבליג על האירוע הפעם... מה שעושה אותו מאוד מיוחד אבל אינעל העולםםםםםםם איזה מליארדר לא יכל להשלים את החגיגה עם איזו פרארי אדומה ומדהימה!?!?! זה כזה מרגיזזזזזז

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  15. איך המכשיר? ובכל מקרה-מה עדיף? את הW800 בקצת יותר יקר או את הK750I שהוא זול יותר? אני הולך על מבצעים לחיילים,אז שני המכשירים יוצאים לי בן-בן זונה זול,אבל עדיין אני מתלבט על מה ללכת.

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  16. בבקשה אם מישהו יוכל להשיג לי שם משתמש וסיסמה לאתר הבא http://educationforums.cet.ac.il/COMMON/LOGIN/Login_Form.asp?sThisPage=%2FForums%2FIndex%2Easp%3FFID%3D27289%26nCategoryID%3D0%26nFatherForumID%3D27261&sHomePage=%2F&bAllowVisitor=0&nProjectID=117232&sBackPage=http%3A%2F%2Feducationforums%2Ecet%2Eac%2Eil%2Fforums%2Findex%2Easp%3FAsp%3D403%26FID%3D27261%26nSubProjectID%3D0%26bFillMsgFields%3DFalse%26nOwnerID%3D0%26nFillterUserID%3D117234%26Index%3D59k7%26sSearchText%3D&nSiteClientID= פשוט יש שם פורום של מורים לכימיה ששם הם מפסרמים בחינות מיקוד וכל אלה שאני רוצה לתרגל איתן. אולי גם המורה שלי פרסמה שם אבל זה לא רלוונטי :-) טוב נו זה כן.... אשמח לפניות …

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  17. יש קשר לערנב המפורסם שמסתובב כאן באתר? http://news.walla.co.il/?w=/8/888160

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  18. Started by DS,

    נפתח ערוץ אגו ביס היום. גם קראתי ויש עידכונים!!! סוף סוף כל התכניות לשנת 2006. הנה האהובים: XPLAY 2006 יש יש יש יום הדין(אחת הסדרות הכי יפות) 2006 גיימפלי לא בטוח. אני לא יודע אם זה היה בכבלים אבל לדעתי זה שווה! כמו שילוב של אגו וGAMEONE

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. שומע את CLOSER עכשיו ודי אהבתי. אם יש עוד המלצות ללהקות אחרות בסגנון דומה אני אשמח

    • 56 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. Started by tom123,

    http://www.mantis.co.il/pesach2006/ פארודיה על כל הסירטונים של הסינים... כמו איך לקלף תפוחי אדמה

    • 6 תגובות
    • 804 צפיות
  21. Started by ex_,

    היי האם אפשר לעשות באן לפי שעות ביום? כלומר משעה עד שעה וכו' ובכלל איך זה עובד? תודה

  22. Started by HiperPsY,

    http://xs75.xs.to/pics/06140/new1lol.JPG :

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by yotam360,

    נראה לי יום חמישי אבל אני לא בטוח...

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  24. משהו יכול לבדוק למה? זה ממש לא לענין, אולי בגלל ישראלים חלאות? רטיו בסביבות 0.97 שנתתי תתחת בשבילו user:master555 plz hlp

    • 35 תגובות
    • 3.3k צפיות
  25. Started by nadaw,

    שלום לכולם! לכל מי שחווה הרגשה זאת.. יודע שהיא אינה נעימה בכלל.. אני מתאמן במסגרת כושר קרבי (פלמחים).. ומה שבטוח.. באימונים זה לא כואב או מציק בכלל! אז כל פגועי הגב שביננו.. מה אתם עושים? מה עזר לכם? תודה!

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים