כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
חז פסח עוד יומיים , באיזה יום הראשון אני לא מניח תפילין ובאיזה יום אני צריך להתחיל להניח אחרי החג. בבקשה תנו לי תאריכים עם הביצוע (להניח או לא להניח באותו תאריך). thanx u all
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.funny-videos.co.uk/videoskeletonscary.html חחחחחחחחחחח
-
היום הגיע המוסף של "אוטומוטור" עם ידיעות אחרונות. הכתבות שוות לתחת, אבל יש תמונות! מציגים בולטים: -למבורגיני עם הגייארדו ספיידר -רולס רויס עם הפאנטום -B.M.W עם ה-z4 קופה החדשה -וכמובן מרצדס slr מקלארן תרגישו חופשיים להדיין.
-
- 289 תגובות
- 23.5k צפיות
-
-
-
כן ... אני מחפש בטירוף בובה של סנאי , חמודה ופרוותית , רצוי בגודל 20 ~ 30 סנטימטר , לא מפוחלצים , אלא ממש בובות . אודה למי שיוכל להאיר לי קצת את הדרך , לא מצאתי בהאפנינג , לא בחנויות צעצועים נוספות , אני לא מוצא בשום מקום בובה של סנאי !!! מה ביקשתי כבר ... אם מישהו ראה ליד הבית שלו משהו , אודה מקרב לב על מידע כלשהו שיעזור לי . תודה . לורד יאבל השלישי .
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני גר כחצי שעה מאשקלון לייד קריית מלאכי ועד פה שומעים את הפגזים של צה"ל הכל רועד... בעעע עוד מישהו מהאיזור שומע?
-
- 9 תגובות
- 587 צפיות
-
-
הופעה של הלהקה האדירה הזאת. מישהו מאיזור כפר-סבא/ השרון מתכנן לבוא?
-
- 5 תגובות
- 654 צפיות
-
-
יוהווווו! בומבמלה בפתח! 8) אז בבקשה, מי שמתכנן לנסוע לשם, או מתלבט ובא לו סתם לשאול פה משהו, זה המקום לומר זאת. יהיה סבבה לפגוש אנשים מהפורום...
-
- 34 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום לכולם .. מה דעתכם על המגבר הזה http://www.music123.com/Behringer-V-Tone-GMX-1200H-i153722.music איך הוא ? ובבקשה .. רק מי שמבין שיענה ... זה די דחוף
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום, הציעו לי חבילת גלישה GRPS באינטרנט הסלולרי. רציתי לדעת האם אוכל לשלוח באתרי WAP בחבילה זו. אני לא מבין כל כך ואשמח אם תתקנו אותי אם טעיתי. כמו כן, אם זה יכול להשתנות בין חבילה לחבילה(הגלישה בWAP) אודה אם תגידו לי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
מה המצב אני יודע שרוב האנשים פה עוד צעירים ולא יודעים הרבה על הצבא, אבל בכל זאת אני אולי מישהו כן יוכל לענות לי השאלות ... אז ככה. סיימתי טירונות והיתי אמור לעלות לפלוגה המבצעית בבסיס מסווג. בכדי לשרת בבסיס הזה יש צורך לעבור סיווג בטחוני, אבל לא עשיתי את הסיווג בגלל שבאותו הרגע יצאתי לקורס נגביסטים. בקיצור אמרו לי שישלימו לי את הסיווג ובלה בלה, אבל כמו הרבה דברים בצבא לא הכל הולך כמו שמתכננים ולא הוציאו אותי מסיבות כאלה ואחרות לסיווג. בקיצור היום המ"מ מתקשר ואומר שאני יכול לצאת לקורס חובשים אם אני רוצה . בגדול זה קורס איכותי וזה, אבל השאלה שלי היא מה הסיכוי שאני יצא לקורס מ"כים אחרי זה ?? ואם מישהו פה היה חובש ... כמה משלמים משכורת בקורס עצמו ?? וכמה בשירות הסדיר …
-
- 3 תגובות
- 6.7k צפיות
-
-
סוף סוף.. נקווה שגם AXN בדרך.. אגו ערוץ ממש סבבה אבל ממש ממש.. גם תוכניות רכב (כולל 2 עונות בו-זמנית של טופגיר), גם תוכניות גיימרים.. וגם תוכניות גברים.. :אהמ:אהמ: וביננו.. אני מקווה שאחי הקטן ירדם לפני 11 קיצר.. מומלץ אפיק 26 ביס.. (במקום GAMEONE)
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
דחיל רבאק הביאו SLR (!!!!!) :):) הביאו מוסטנג הביאו במוו חדשה הביאו למבורגיני הביאו אפילו רולס רויס הביאו העתק מדויק של המכונית הראשונה בעולם- בנץ הביאו פורשה יגואר גם הצטרפה לחגיגה הביאו את המכונית פורמולה 1 של מרצדס קיצר אף אחד לא מבליג על האירוע הפעם... מה שעושה אותו מאוד מיוחד אבל אינעל העולםםםםםםם איזה מליארדר לא יכל להשלים את החגיגה עם איזו פרארי אדומה ומדהימה!?!?! זה כזה מרגיזזזזזז
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-
-
איך המכשיר? ובכל מקרה-מה עדיף? את הW800 בקצת יותר יקר או את הK750I שהוא זול יותר? אני הולך על מבצעים לחיילים,אז שני המכשירים יוצאים לי בן-בן זונה זול,אבל עדיין אני מתלבט על מה ללכת.
-
- 0 תגובות
- 505 צפיות
-
-
בבקשה אם מישהו יוכל להשיג לי שם משתמש וסיסמה לאתר הבא http://educationforums.cet.ac.il/COMMON/LOGIN/Login_Form.asp?sThisPage=%2FForums%2FIndex%2Easp%3FFID%3D27289%26nCategoryID%3D0%26nFatherForumID%3D27261&sHomePage=%2F&bAllowVisitor=0&nProjectID=117232&sBackPage=http%3A%2F%2Feducationforums%2Ecet%2Eac%2Eil%2Fforums%2Findex%2Easp%3FAsp%3D403%26FID%3D27261%26nSubProjectID%3D0%26bFillMsgFields%3DFalse%26nOwnerID%3D0%26nFillterUserID%3D117234%26Index%3D59k7%26sSearchText%3D&nSiteClientID= פשוט יש שם פורום של מורים לכימיה ששם הם מפסרמים בחינות מיקוד וכל אלה שאני רוצה לתרגל איתן. אולי גם המורה שלי פרסמה שם אבל זה לא רלוונטי :-) טוב נו זה כן.... אשמח לפניות …
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
יש קשר לערנב המפורסם שמסתובב כאן באתר? http://news.walla.co.il/?w=/8/888160
-
- 2 תגובות
- 719 צפיות
-
-
נפתח ערוץ אגו ביס היום. גם קראתי ויש עידכונים!!! סוף סוף כל התכניות לשנת 2006. הנה האהובים: XPLAY 2006 יש יש יש יום הדין(אחת הסדרות הכי יפות) 2006 גיימפלי לא בטוח. אני לא יודע אם זה היה בכבלים אבל לדעתי זה שווה! כמו שילוב של אגו וGAMEONE
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
http://www.mantis.co.il/pesach2006/ פארודיה על כל הסירטונים של הסינים... כמו איך לקלף תפוחי אדמה
-
- 6 תגובות
- 804 צפיות
-
-
היי האם אפשר לעשות באן לפי שעות ביום? כלומר משעה עד שעה וכו' ובכלל איך זה עובד? תודה
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
-
-
משהו יכול לבדוק למה? זה ממש לא לענין, אולי בגלל ישראלים חלאות? רטיו בסביבות 0.97 שנתתי תתחת בשבילו user:master555 plz hlp
-
- 35 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! לכל מי שחווה הרגשה זאת.. יודע שהיא אינה נעימה בכלל.. אני מתאמן במסגרת כושר קרבי (פלמחים).. ומה שבטוח.. באימונים זה לא כואב או מציק בכלל! אז כל פגועי הגב שביננו.. מה אתם עושים? מה עזר לכם? תודה!
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-


