עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by David_Beckham,

    היכנסו לנעליה של ויילוט סאמר, מרגלת בריטית יפהפיה שעוזרת להביס את הגרמנים במהלך מלחמת העולם השניה, במשחק התגנבות חדש ומרשים ויילוט סאמר גדלה באנגליה וזכתה לילדות עליזה במשפחה טובה. היא התחילה את הקריירה שלה במכון יופי, אך כשפרצה מלחמת העולם השניה בחרה לעשות הסבת מקצוע ולעבור ללונדון על מנת לעזור בפיתוח כלי נשק מתקדמים למלחמה בגרמנים. לא עבר זמן רב עד ששירות הביון הבריטי הבחין בכישוריה: יופי, גמישות ותשומת לב מרובה לפרטים. ויילוט גויסה ל-MI6 על מנת לשרת כמרגלת על אדמת האויב ולתרום מיכולותיה בשעתן הקשה ביותר של בעלות הברית. מוטיבציה לא הייתה חסרה. היא איבדה את בעלה, טייס בריטי, בקרבות הקשים מעל שמי ברלין ודודתה הקרובה נהרגה באחת ההפצצות הראשונות של הגרמנים. האובדן הקשה הש…

    • 28 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. Started by Googleness,

    https://www.origin.com/en-ie/store/free-games/on-the-house?utm_medium=email&utm_source=arm&utm_campaign=origin-email-na-gem-arm-na-origin-oth-daorigins-oct14-&sourceid=origin-email-na-gem-arm-na-origin-oth-daorigins-oct14- בon the house של חנות origin

    • 12 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. צוות תוכן משחקים מחפש כתבים שייצטרפו אלינו וייעזרו לסקר, לבקר ולדווח על עולם הגיימינג, חושבים שיש לכם את זה? תמיד התגאתם בידע הנרחב שלכם? רציתם להפוך את התחביב שלכם לעבודה? זו ההזדמנות שלכם! דרישות התפקיד: - יכולת להתבטא ברמה גבוהה בעברית הן בכתב והן בעל פה. (אנגלית ברמה גבוהה - בונוס) - בקיאות וידע נרחב על עולם ותעשיית הגיימינג - התעדכנות שוטפת בחדשות ועדכונים מעולם הגיימינג חושבים שאתם מתאימים? אתם מוזמנים לשלוח הודעה פרטית פה ונסחו בכמה משפטים מדוע אתם חושבים שאתם תהיו כתבי גיימינג טובים. אנא צרפו את גילכם, שם פרטי + שם משפחה, יחד עם שם משתמש בסקייפ. שימו לב - לאחר התעניינות ראשונית וקבלת כתובת מייל ייעודית תדרשו לכתוב כתבת ניסיון במידה ואתם מעוניינים. בהצלחה לכל המועמ…

    • 0 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. Started by watch out,

    האם יש דבר כזה שמשחקים במשחק ומוצגות כתוביות בעברית? כמו סרט שבוחרים להציג בו כתוביות בעברית

    • 3 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. טירוף הבינה המלאכותית שואב את כל עתודות הזיכרון העולמיות, והתוצאה מורגשת כעת היטב בכיס של הצרכנים. בזמן שענקיות הטכנולוגיה רוכשות כל שבב פנוי, יצרניות הקונסולות נאלצות לקבל החלטות דרמטיות - החל מדחיית השקות של דור העתיד ועד להעלאות מחירים בלתי נמנעותלכתבה

  6. Started by B.D.B,

    APB עכשיו הוא F2P, לאחר שלא הצליח במיוחד במכירות, בשל מודל עיסקי עקום. ביחס ל-F2P אחרים ששיחקתי הוא לא ממש מגביל את המשתמשים הלא משלמים. ההבדל היחיד שיש בין עכשיו ולבין כשהוא לא היה F2P זה שהנשקים עכשיו הם לתקופה השכרה של 10 ימים ולא מקבלים יותר מתנות אלא הפריטים רק נפתחים. בנוסף יש חנות נשקים בכסף אמיתי אבל הכל שם כל כך יקר שכמעט ולא נתקלים באנשים עם נשקים כאלו. למי שלא יודע מה זה APB זה משהו בסגנון GTA MMO

    • 14 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. Started by Tubi-Ha-Gadol,

    חברים סרטון שני שלי!! מומלץ לראות , ולהסתכל ביוטיוב על תיאור הסרטון יש שם המלצות לגבי איך להשתפר , ואילו מוצרים מומלצים למשחק. בהצלחה לכולם , צפייה מהנה

    • 1 תגובה
    • 2.7k צפיות
  8. Started by neil4,

    מה המשחק המכוניות הכי טוב שיש לדעתכם? {חוץ מ vice city colllin mcraely 3 downtown run mercedess benz world racing nfs hp2 cabelas off road 4x4 3}

    • 27 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. חבר'ה !!! זכינו בכבוד והגיע אלינו לארצנו הקטנטונת והנחמדה.. כן דווקא אנחנו זכינו לזה שאנריל 2 יצא פה לפני כל העולם http://www.gamer.co.il/gamer/news.php?date=2003-02-02 יש לכם רעיון למה זה קרה!? בסך הכל אנחנו צורבים הכל ומורידים הכל אז למה דווקא אנחנו !??!

    • 21 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. מצאת שלושה משחקים שלי עוד טרם ידעתי על קניית עותקים דיגיטליים, וניסיתי להעביר לסטים. אחד עבר, השניים האחרים לא.. ניסיתי הכל! עם caps lock, בלי, עם מקף, בלי.. שלושת המשחקים קיימים בסטים, כך שהם נתמכים.. מה אפשר לעשות? תודה

    • 10 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. Started by slim_shady,

    נו אז מה אתם בעד או נגד?

    • 19 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. Started by shloosh,

    קניתי מחשב חדש.... המפרט בחתימה. 8000 שקל כמעט ואני ממש מאוכזב.! יש הרבה בעיות ובעיקר מעיין תקיעות כאלה במשחקים. לא משנה באיזה גראפיקה אני עושה תמיד יש התקעיות האלה. קוויק4 טס בכל מצב ובכל גראפיקה אבל עדיין יש את התקיעות זה ממש לא יכול להיות עם 2GB זיכרון וכזה כרטיס מסך. הבנתי שיש בעיה עם מעבדי dual core ומשחקים! הורדתי את כל התיקונים של amd ושל MS שאמורים לפתור את הבעיה. ניסיתי לתקן באמצעות affinity לבחור רק במעבד אחד וגם זה לא עזר. פירטמתי כבר פעמיים והתקנתי את כל הדרייברים,העידכונים והביוס הכי חדש ללוח שלי! טמפ' בסדר גמור. התוצאות של 3dmark ושאר בנ'צים מעולות. וכלום לא עוזר!!!! האם למישהו היה את הבעיה ואיך הוא טיפל בה?? מה עלי לעשות? זה ממש עלה לי על העצבים...אולי הבעי…

    • 34 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. טוב אז ראיתי כמה סרטונים ביו טיוב והרגשתי צורך עז להראות לכם אותם. הם מראים את ההבדלים בין DirectX10 לבין DirectX11, ואיך DirectX 11 נראה במשחקים. תאמינו לי-ההפרשים אדירים, כ"כ החזקתי את עצמי לא לקנות HD5850 בגלל שהכרטיס הנוכחי שלי (HD4870) נקנה לפני שנה בלבד. עכשיו? אני כבר לא יכול להחזיק את עצמי ועומד לשדרג (אין אין זה מחלה שאני תמיד חייב להיות עדכני בטכנולוגיה ולא להתפס עם התחתונים למטה, כמה שאני אידיוט ). ניגש לעניין (מומלץ מאוד לראות ב HD כדי לראות הכל): http://www.youtube.com/watch?v=PR40GwRtFyw

    • 16 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. Started by Judas Iscariot,

    נתקלתי בזה בסטים: http://store.steampowered.com/app/221380/ וישר עיניי נדלקו. AOE ו-AOE 2 היו מהמשחקים האהובים עליי מאז ומתמיד. וגירסת HD? נשמע כמו הזדמנות מצויינת לחוות מחדש את המשחק. ואז אני רואה את הסרטון, ומסתכל על התמונות - ובחיי, שאני לא מצליח למצוא הבדל. מישהו יכול?

    • 8 תגובות
    • 2.7k צפיות
  15. Started by i.k,

    יש לי בעיה קטנה במשחק אני יודע שיש במשחק משחתות ונוסעות מטוסים במשימות שבמשחק. אבל האם אפשר לייצר אותם במשחק רגיל של אחד נגד אחד אם כן אז איך ?איזה מבנים צריך לבנות בשביל זה?

    • 24 תגובות
    • 2.7k צפיות
  16. Started by KingYes,

    שלום לכם (מקווה שזה לא פוסט כפול של משהוא אחר גם), יש לי מחשב חדש, ואני רוצה לראות את רמת הביצועים שהוא מריץ. אשמח מאוד לשמוע על משחק או איזה אפקטים שאפשר להריץ, כדי לראות דוגמא חייה של טכנולוגית ה-DX11. אני כמובן משתמש בווינדוז 7, וכמו שצויין במפרט שלי (לינק בצד), הכרטיס שלי תומך ב-DX11. תודה רבה לכם !

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by shaigot,

    האם אפשר לשלם ב steam עם חשבון paypal ? באפשרויות תשלום יש רק כרטיסי אשראי

    • 9 תגובות
    • 2.7k צפיות
  18. ועוד אני חשבתי שהוא יהיה יפה... תראו מה קרה לי (כמה פעמים!): פעם אחת היה לי מחנה חזק מלא מבנים תוקפים ואנשים והכול ואיזה 6-7 מבנים יורים באוויר, ואז באה לי איזה מתקפה של SCRIN עם הדברים המעופפים הענקיים האלה ששולחים חלליות קטנות והרגו לי מלא ובסוף הרגתי אותם. ליריב היה 3 בניינים שמייצרים אותם וכל אחד זה 320 שניות, ותוך 2 דקות באה לי איזה מתקפה של 10 כאלה והם רצחו אותי (למרות שבינתיים בניתי איזה 10 מבנים נגד אוויר ומלא אנשים נגד זה. זה פשוט משחק מפגר! אפשר לבנות צבא גדול מאיש 1 בלבד ולהרוג לגמרי את היריב שלך, לא משנה כמה הוא מנסה!!!!!!!!!! גם עכשיו עוד פעם, הייתי מצויין ואז באו לי ה-VENROM המעופפים האלה של NOD כל פעם איזה 5-6 ולמרות כל מה שניסיתי הם הרגו אותי.. זאת אומרת ש…

    • 20 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. Started by kalabokk,

    למי שעוד מתעניין בקוד4, .4cid הוציא סרט שעבד עליו כבר שנה וחצי עם הפראגים שלי ~

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. Started by JohnnyBravo,

    יכול להיות שקצת מוקדם מידי לקבוע מי משחק השנה,שעוד לפחות שני משחקים גדולים צפויים להגיע-BioShock,ו-Skyrim.וניתן צ'אנס גם ל-Call of Juarez אבל מה היה לנו השנה: 1-Mass Effect 2 Black Ops-2 The Witcher 2-3 מה דעתכם?

    • 25 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. Started by ggg123,

    אני צריך המלצות למשחקים טובים שניתן לשחק שני אנשים, עדיפות למשחק יחד ולא אחד נגד השני. כמו כן רצוי משחקים חדשים ולא ישנים מידי. תודה.

    • 6 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. Started by Sarm1x,

    קרה לכם שקיבלתם קיק ללא שום סיבה בגללם אדמינים שמנצלים גישות? בואו נעיף אותם! קרה לך שאתם מנסים לחזור אחורה אבל תמיד יהיה את זה שיתן לכם בלוק? בואו נעיף אותו שתיהיה שנה טובה לכולם!

    • 8 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. Started by eliil1,

    יש לכם איזה המלצות למשחק רשת מכל סוג שהוא? (רק אל תגידו MAPLE STORY או WOW )

    • 18 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. 1. איזה כ.מסך יריץ אותו בשיא על ההגדרות הכי טובות.? 2. מאיפה אני קונה את המשחק ואיך אני משלם לבליזארד כל חודש? ואם זה אפשרי כבר? 3. אני מחפש כבר שבוע פוסטרים יפים של WOW ושל WC3 למישו יש מושג מאיפה ניתן להשיג \ לקנות פוסטרים איכותיים ?

    • 34 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים