עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. זה מרתיח אותי ! אתה חוטף מכה של הייפ (במקרה שלי לגבי dow2) - מחכה ומצפה אחרי ההפפצצה הענקית שהיתה בראשון (משחק מגוון, אחלה מולטי, המון תוכן), ומה אני קורא על המשחק לאחר שיצא ? ציון כללי גבוהה, קמפיין יפה לcoop, רק 4 מפות (?!?!?!) למולטי, רק 4 גזעים, המון באגים במשחק עצמו גורמים לקריסה, ובעיות תאימות עם games for windows live. - שלא לדבר על זה שהמשחק מאוד דומה למשחקים קודמים של החברה, מבוסס על המנוע של משחק מצליח אחר... coh... אה- שכחתי - למי שמעוניין, הAI ברמה הכי קשה לא מהווה אתגר כלל (הוא ממש טיפש, אפילו שחקנים חדשים אמרו שזה ביזבוז זמן לשחק נגד הAI הגרוע !). אני מרגיש שפשוט הם היו כל כך לחוצים שהם דיחפו החוצה מוצר לא מוגמר ! וזו לא פעם ראשונה שזה קורה לי, כבר אכלתי אות…

    • 41 תגובות
    • 2.8k צפיות
  2. http://steamcommunity.com/games/208580/announcements/detail/145589580847766181 נראה לי שהגיע הזמן לשחק שוב..

    • 2 תגובות
    • 2.8k צפיות
  3. Started by eranmor,

    MEDAL OF HONOR ALLIED ASSULT (או בקיצור MOHAA), זהו משחק אשר לוקח אתכם דרך קרבות שונים נגד הצבא הגרמני במלחמת העולם השניה. אתם תתפקדו בתור לוטננט פאול, חייל צרפתי בצבא הברית נגד הגרמנים, אשר נשלח, ולעיתים גם נקלע למשימות שונות במהלך מלחמת העולם הראשונה. בין משימותיכם תלחמו פנים מול פנים בחיילים גרמנים, תהלכו בינהם בתור חייל משלהם, תפציצו בניינים מתוך טנק וגם תקראו לעזרה אוירות להרוס את הטנקים שלהם. דרך המשחק היא די פשוטה ומוכרת לגיימרים המשחקים בדרך כלל במשחקי גוף ראשון: תנועה על ידי המקלדת וכיוון הנשק/ההליכה על ידי העכבר. החלפת נשקים וכדומה נעשית דרך המקלדת. תנועת השחקן היא מאוד ריאליסטית ובעלת קצב הגיוני. אפשר לשמוע את הצעדים בבירור (דבר שלעיתים יסגיר אתכם לאויבכם), …

    • 15 תגובות
    • 2.8k צפיות
  4. Started by dragson,

    היי רכשתי(מופיע כבר כחיוב ככה שהרכישה והתשלום עבר בהצלחה) בSTEAM את NEED FOR SPEED HEAT Deluxe Edition (ד'''א זאת הגרסה היחידה שיש שם הדלוקס אדישן אין את הרגיל) התקנתי בהצלחה,שאני מסנה להפעיל את המשחק מהסטים הוא מבקש(אין אפשרות אחרת) להוריד ORIGIN ולהתחבר,אחרי שאני עושה את זה ומנסה להפעיל הוא רושם The game Need for Speed™ Heat Deluxe Edition does not appear to be installed. Please install it or try relaunching the game ב-ORIGIN העלתי סירטון ליוטיוב עם הבעיה , מה עושים ? תודה

    • 11 תגובות
    • 2.8k צפיות
  5. Started by Fasil,

    לאחר תוצאת 0-0-6 iJohny החליט להתקפמר בבביס על מנת לנסות להציל את כבודו האבוד. לאחר שלושה ראונדים כושלים, iJohnny לא הרג והיה בסיטואציה של אחד נגד שניים. בסיום ראונד מותח שבו נשארו עשרים שניות סנטיקס אסף את הבומב, וiJonnhy ניסה להורגו. לאחר ניסיונות ירי וקיר בנג מבזה סנטיקס סיים להטמין את הבומב, לאחר כל הנסיונות הכושלים iJohnny החליט לוותר על כבודו האבוד ולהתחבא בפינה, אך ספייק קלט את המזימה והגיע להרוג אותו מאחור. מוסר השכל: iJohnny אל תתפוס תחת BTW SerialNUmb אתה הבא בתור SerialBond INC

    • 15 תגובות
    • 2.8k צפיות
  6. USAF כבר גמרתי, IAF כבר צובר אבק וגמרתי אותו מזמן ומאז כאילו שכבר לא יוצאים סימולטורים... אם למישהו יש המלצה על סימולטור טיסה קרבי חדש... יכול להיות גם משהו לא מודרני (מלחמות העולם...) אבל שיהיה טוב, אני יודע ש JANES כבר לא מוציאים משחקים יותר וזה ממש עצוב, אבל אם בכל זאת נתקלתם במשהו ששווה טיסה אתם מוזמנים להגיד לי. חשוב שיהיה ריאליסטי מאוד ולא משהו בשקל... טוב אז זה בערך הכל... ;D תודה רבה רבה לכל מי שעוזר. :cwm12: :cwm16: :charming:

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות
  7. Started by TheReaper,

    תודה לפורום גיימר על הידיעה אתר סיני טוען שקיבל לידו דמו טכני של המשחק מה שיותר מעניין שביחד עם הדמו יש גם דרישות מערכת מעבד-מינימום X2 4000 מומלץ C2D 2.8GHZ כרטיס מסך-GF 9800 או HD4870 ------------------------------------- אז עדיין אפשר להגיד שהמשחק לא גמור והמצב ישתפר אבל לדעתי המצב כרגע נראה עגום... עם כל היופי של המשחק לדעתי הוא לא שווה את הדרישות האלה

    • 24 תגובות
    • 2.8k צפיות
  8. Started by Coca Cola,

    (אם המנהל ירצה לנעוץ את הת'רד אני אשמח לערוך את ההודעה הראשית כך שזה יהיה יותר פורמלי ויעסוק במשחקים עצמם ופחות בי) אז כך, רכשתי את המוצר הבא: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=33_175_176_1445&products_id=10298 (אני כן הרצתי חיפוש) בינתיים הגעתי למשחקים(איכותיים כמובן, אני לא רוצה משחק אידיוטי כמו airdogfighter, אני רוצה לשחק בג'ויסטיק) הנל: אזרחי: Microsoft Flight Simulator באוקטובר השנה אמור לצאת Flight Simulator X (זה גם יהיה אזרחי? ) קרבי: Falcon 4.0 (הגרפיקה אגב לא משהו, איך הפיזיקה? הבנתי שהיא ממש טובה, מישהו יכול לאמת מניסיון? ) Microsoft Combat Flight Simulator 3 The Battle For Europe Pacific Fighters Lock On: Modern Air Combat *הער…

    • 35 תגובות
    • 2.8k צפיות
  9. Started by yoel12,

    שלום, יש תופעה מוזרה שמתחוללת שבשמיים של TW3 שגורמת להם להיראות כבציור שמן http://prntscr.com/7scc5n יש למישהו FIX? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי וגם לא ממש ידעתי איך לנסח את זה

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  10. הי,יש לי משחק לסוני פלייסטישן אחד שעלה 300 שח והוא נשרט (או נסרט או איך שלא כובתים את זה) וחבר שלי אמר לי שאם אתה תצרוב תמשחק מחדש הוא יפעל לך.. אז אני רוצה לפחות לנסות אבל אני לא יודע איך,אפשר עזרה בבקשה? ורק שתדעו שאני לא הולך לתת את את המשחק למישהו,פשוט חבל לי על 300 שח!!!! תודה!

    • 16 תגובות
    • 2.8k צפיות
  11. Started by D@nny,

    אני קצת מתעצל אז הנה קישור http://www.gamespot.com/xbox360/action/grandtheftauto4/news.html?sid=6171459&tag=topslot;title;1&om_act=convert&om_clk=topslot

    • 34 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. Orion Dino Horde - 1.49 Papers, Please - 2.99 Terraria - 1.99 Hitman Absolution - 3.99 Outlast - 4.99 Metro Last Light Complete - 6.79 BattleBlock Theater - 3.74 FTL: Faster Than Light - 3.99 Brothers - A Tale of Two Sons - 2.99 Dishonored (ROW) - 4.99 סך הכל - 37.95$ ~ 130 ש"ח => 10 משחקים.

    • 13 תגובות
    • 2.8k צפיות
  13. Started by expi,

    שמתם לב איך הוא יצא בשקט? רק רציתי לעדכן אותכם אנשים...

    • 27 תגובות
    • 2.8k צפיות
  14. Started by CraZy,

    סתם רציתי לשתף אתכם במספר תמונות של המשחק האהוב עליי ! אם יש כאן עוד חברה שטסים אשמח לראות את הSCREENSHOT שלכם הנה שלי: ונתחיל עם הרביעה הפותחת של חיל האוויר שלנו ! בהמשך מטוסי אל על..

    • 25 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. אחד המשחקים הכי חמים החורף יצא, ויש לנו שני עותקים לחלק לעונים נכונה על זוג השאלות Just Cause 3 מספר את סיפורה של הרפובליקה הים תיכונית מדיצ'י שסובלת תחת שלטונו האכזרי של הגנרל די רוואלו, דיקטטור המחפש להגדיל את כוחו. לתמונה נכנס ריקו רודריגז, שמשימתו היא להפיל את הגנרל בכל האמצעים האפשריים. לרשותכם שטח של מעל 400 קילומטרים רבועים מהשמיים ועד קו המים לצד ארסנל עצום של נשקים, גאדג'טים ורכבים, היכונו לזרוע הרס בדרך היצירתית והנפיצה ביותר שתוכלו לדמיין. הפרסים בין העונים נכונה יוגרלו שני עותקים של המשחק Just Cause 3 - עותק אחד למחשב האישי, ועותק אחד לקונסולת XBOX ONE. איך משתתפים? עליכם לענות על שתי שאלות בחידון הזה בפורום. אם שיחקתם במשחקים הקו…

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות
  16. Started by aviel3634,

    שלום לכולם זה פרק רביעי בסדרה שלי EPIC MOMENT אני מקווה שתאהבו ואם תרצו שאני ימשיך לחדשים מכם אתם מוזמנים להשאיר לי סאב כי זה מאוד עוזר לי ואם יש לכם עצות לשיפור אני מוזמן לשמוע שהיה לכם בוקר טוב

    • 0 תגובות
    • 2.8k צפיות
  17. Started by Jonnyboy,

    No claymores near the flags in capture the flags זה ממש מחרפן למות מקליימור אחרי שרצת את כל הדרך, כאילו רבאק, אני רוצה לרוץ לקטוף את הדגל רגע ופתאום טיק בום! ואנשים שלא משחקים BO, בבקשה לא להגיב

    • 20 תגובות
    • 2.8k צפיות
  18. היי, אני משחק בשנתיים האחרונות בערך במשחק הנ"ל נגד אותם אנשים, בערך 5 במספר: אחד משקיען ונותן פייט טוב, לעיתים הוא מנצח ולעיתים אני. שני אותו דבר, רק חלש יותר. השאר ממש חלשים. אני מאוד סקרן לשחק נגד יריבים חדשים כדי ללמוד ולהתפתח עוד. אם יש מישהו שמעוניין לשחק, אנא צור עימי קשר או השאר הודעה כאן. תודה רבה, אורן.

    • 15 תגובות
    • 2.8k צפיות
  19. Started by ag43,

    אני מחפש משחקים עם עלילה הדוקה מאוד שמתבטאת בכל רגע מהמשחק. אני לא יודע איך להגדיר את זה בדיוק אז אני אביא 2 דוגמאות: HL2 ובמידה קצת פחותה COD4. אשמח להמלצות (אם הצלחתם להבין למה אני מתכוון..)

    • 32 תגובות
    • 2.8k צפיות
  20. Started by navk2,

    http://www.gamespot.com/shows/now-playing/?event=now_playing_bioshock_220100129&tag=topslot;img;3#toggle_video פשוט ביושוק 1 בתחפושת לדעתי. אפילו תחפושת לא כל כך טובה כי הגרפיקה נשארה בידיוק אותו דבר. למרות שאם האווירה תשאר לאורך כל המשחק ויהיה סיפור טוב, לי זה יספיק.

    • 29 תגובות
    • 2.8k צפיות
  21. Started by myDGB blws,

    HwZOne 2V2 CUP שלום לכלל שחקניי Call Of Duty : Ghost . ביום ראשון 8.12 משעה 3 עד ה15.12 יתקיים קאפ 2V2 בקאפ יהיו 16 קבוצות(במידה ויהיו יותר נשנה) שישחקו בשיטת Single Elimination שלכל שלב יהיה לכם יומיים לשחק. השלב הראשון יתקיים בתאריכים - 8.12 עד 9.12 השלב השני (רבע גמר) יתקיים בתאריכים - 10.12 - 11.12 השלב השלישי (חצי גמר) יתקיים - בתאריכים 12.12 עד 13.12 והשלב האחרון (הגמר) יתקיים בתאריכים 14.12 עד 15.12 סיכוי גדול שיהיו סטרימים , אעדכן בהמשך. החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכ…

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות
  22. http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1991064316/m/1381029176/p/1 למי שמתעצל לקרוא, מסתבר שהם לקחו קראק של חבורת הפורצים RELOADED למשחק R6Vegas בשביל להריץ את המשחק ללא CD ;D

    • 19 תגובות
    • 2.8k צפיות
  23. מערכת:AMD 80GB 512 OF RAM 400DDR כרטיס מסך3D

    • 21 תגובות
    • 2.8k צפיות
  24. Started by mj23,

    היי קניתי תמשחק COD MW2 ב STEAM ועכשיו כנראה מבטלים שם תמולטי פלייר אני רוצה לבטל תהזמנה בSTEAM הזמנתי תמשחק דרך פייפל PAYPAL יש למישו מושג איך אני מבטל?!

    • 7 תגובות
    • 2.8k צפיות
  25. Started by navk2,

    http://www.gamespot.com/news/6246873.html?tag=latestheadlines;title;1 מישהו מוכן להסביר איך הם בידיוק הסיקו את זה ? לא כל כך הבנתי מה שכתוב שם. אז כן אין מידע על המשחק כרגע, אבל למה דווקא עד 2011 ?

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים