עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני רוצה לדעת עד כמה התופעה שכיחה , תוך כמה זמן משחק זה קורה, מה אתם עושים כשזה קורה, מה אתם מרגישים, ומה ההסבר לתופעה, לי זה היה קורה לאחר כ שעתיים משחק , התחושה מאוד לא נעימה, בעיקר בחילה, סחרחורות, חולשה כללית. כמובן שבשלב זה היתי פורש וממשיך למחרת.

    • 21 תגובות
    • 2.9k צפיות
  2. Started by DivineS,

    לפני כמה ימים או שבועות לא יודע לא אכפת לי התחיל קאפ ארופאי ב MW3 אני משער שהיה שם פרס כספי כי אחרת קבוצות לא היו סתם נרשמות ונרשמו שתי קבוצות ישראליות או משהו כזה בקיצור ישראלים נרשמו ומי נתפס על ציטים? MALAWAH מזל טוב http://uac.ac/#player/id=273639 אני מציע לתת לו באן מהטים ספיק ומהקהילה.

    • 16 תגובות
    • 2.9k צפיות
  3. אז הורדתי את המוד E3FX והוספתי את ההגדרות האלו לקובץ הuser.settings [streaming/Textures] UseMipRefiner=true CinematicModeMipBias=-0.3 בכדי לשפר את איכות הטקסטורה (מה שעבד) אך עכשיו אני חווה נצנוץ טקסטורה כבד (shimmering) למרות ששיניתי את TextureMipBias=-1 לTextureMipBias=-7.0 בנוסף אשמח לדעת האם יש למשחק AF משום שה לא מופיע בהגדרות המשחק ולא בקובץ הuser.settings יש לציין שניטרלתי לרגע את AF בcontrol panl והפעלתי אותו חזרה להגדרת בבקרת הישום האם זה נטרל את AF?

    • 0 תגובות
    • 2.9k צפיות
  4. המשחק המצופה ביותר בהיסטוריה של תעשיית הגיימינג מציב את מפתחת המשחקים במגננה חסרת תקדים. עם תאריך השקה שמתקרב בצעדי ענק וטראומת הפריצה הגדולה של 2022 שעדיין מהדהדת במסדרונות, החברה נוקטת בטקטיקות קיצוניות מעולם הריגול - כולל הפצת שמועות שקריות לעובדיה - כדי להבטיח ששום פרט על הכותר החדש לא ידלוף לפני הזמןלכתבה

  5. Started by The-Devil,

    מתי אני יכול לקנות בתים ב GTA Vice City ? יש פעמים שהבתים הקטנים של הקניה מופיעים ולפעמים הם לא מופיעים, ולפעמים הם מופיעים אבל לא נותנים לי לקנות (אומרים לי לבוא מאוחר יותר). ובכלל מה נותן לי הקניה של הבתים?

    • 7 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. Started by Green,

    שלום אני רוצה לקנות בוקס עכשיו רציתי לדעת כמה דברים.. 1.מה עדיף מאמריקה או אירופה? 2.האם זה משנה מאיפה הבוקס ברגע שיש צ'יפ? 3.איזה צ'יפ הכי טוב היום? מתרת הבוקס זה לא רק לשחק במשחקים של הבוקס (גם אבל לא רק) אלה גם להפוך אותו לDVDIVX ולאמולטור לקונסולות ישנות (N64 , SNES) אז מה אני צריך בשביל שאני יוכל לעשות את זה כל מי שיכול לעזור בבקשה לפנות אלי לאיסיקיו 991111 או להגיב פה תודה מראש על התשובות

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. היי חבר'ה, בתור חובב משחקי אסטרטגיה ותיק כבר עבר המון זמן שלא נתקלתי במשחק אסטרטגיה איכותי בסגנות של RA\Generals. יש למישהו מושג מתי יצא המשחק האחרון בסגנון? רוב המשחקים הישנים לא עולים לי בכלל במחשב כיום בגלל תאימות של דרייברים או רזולוציה . נ.ב אני מחפש משחקים דיי ראליסטים כלומר בלי יתר מידי יחידות הזויות .... גם משחק מימי הביניים יכול אולי לעבוד תודה

    • 12 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. Started by ravid,

    אני לא זוכר שראיתי שיש מולטי פלייר ב hl2 ,כל הזמן מדברים רק על הגרפיקה וכמה שהוא מתחרה ב דום 3 וכאלה... האם יש למשחק מולטי פלייר? בבקשה להוכיח :(ציטוט או מאמר) תודה לכולם.

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  9. Started by -Tal-,

    שלום לכולם אני לא ידעתי איפה מתאים לפרסם את הבעיה, בפורום כרטיסי מסך או פה, לכן אם טעיתי אני מצטער ואשמח שיעבירו את הדיון הזה. הבעיה היא כזאת - התקנתי BLACK OPS , עובד אחלה אבל מדי פעם יש מין "לאגים" לשניה והמשחק לא רץ בצורה חלקה... זה קורה לי גם בפיפא 2011. יש מצב שצריך להגביר את מהירות השעון בכרטיס מסך? מה אפשר לעשות? מפרט בצד ימין! תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. Started by fragon,

    eSpiRe ACTIVISION REASON MASSIVE RFD saevus Weekend warriors [התעקש להכנס לרשימה] Rest of clans

    • 30 תגובות
    • 2.9k צפיות
  11. Started by Iko89,

    מידע וסיקורים: ביקורת בנענע וVgames http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=537702 http://www.vgames.co.il/article/4192.html דרישות מערכת : System Requirements: Required: Internet Connection Operating System: Windows XP [sP2] / Vista Processor: XP: 2.8Ghz or faster. Vista: 3.2Ghz or Faster Memory: XP: 1GB Ram Vista 1.5GB Ram Hard Drive: 4GB DVD Drive: 8 Speed Video Card: 128mb with Pixel Shader 3.0 Soundcard: Direct X 9.0c Compatible DirectX: Version 9.0c Online Multiplayer 512kbs or Faster (2 8 Players) Input: Keyboard/Mouse Optional: USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad Supported chipsets: Nvida Geforce 6600 series or better ATI Ra…

    • 8 תגובות
    • 2.9k צפיות
  12. שלום ברצוני להתלונן על האדמינים בשרתי המשחק HW ZONE שבמשחק CSGO לאחרונה שיחקתי במשחק ולא עברו שניות ספורות שאני מקבל קיקים (5 פעמים ברציפות) ואני לא מבין למה אחר כך הסבירו לי שצריך את התוכנה TEAM SPEACK (משהו כזה) והם לא מסבירים לי מה לעשות איך לעשות הם פשוט לא יודעים לדבר ואין להם טיפת סבלנות הדבר היחידי שהם עושים זה נותנים קיק ובכך הם חוסכים את כל ההסברים. זה יחס קר ומגעיל ולא נעים שלא הייתי מצפה לקבל ובטח שלא כשחקן ששומר על החוקים הנדרשים אשמח אם תעשו משהו בנידון לבדוק את טיב התנהלות האדמינים בשרתי CSGO - HWZONE בתודה עידן.

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. Started by nim901,

    ראיתי שהיו הרבה נושאים כאלה וגם קצת הסתכלתי בסטיקים אבל בכל זאת, אני רוצה לשמוע מה אתם אוהבים באלו בנתיים אני חושק - GTR 2 Tactical Ops - Assault On Terror - מת על משחקים כאלו, גם SWAT4 נהנתי כמו מטורף Company of Heroes - אמור להיות כמו המשחק למעלה, לא? Tom Clancys Rainbow Six Vegas, Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter Test Drive Unlimited - המליצו לי עליו, אמרו שהוא לא רע והרבה יותר טוב מסדרת ה NFSים S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl - שונא משחקים כאלו אבל אמרו לי שהוא לא רע אז אני אנסה סדרת CNC, סופרים קומנדר בקיצור, אני אוהב משחקים כמו SWAT 4 ומלחמה, משחקי אסטרטגיה (שלא צריכים יותר מדי מחשבה ;D) ואני שונא משחקים מפחידים כמו FEAR ודום :-X המשחקים לא חייבים להי…

    • 41 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. אני יודע שיש באתר כמה אנשים שחושבים ליקנות תWII הבעיה שבארץ שלנו אין אף נציגות רישמית לנינטנדו ואין סימן שתיהיה בקרוב ככה שאנחנו צריכים יבוא אפור ומחירים יותר יקרים הרעיון שלי זה לישלוח מיכתב בקשה לנינטנדו לישקול שיווק של הWII גם בישראל ואני יודע שהסיכוי לזה מאוד נמוך אבל אימיל אחד לא עולה כלום אני מבקש שננסח בדיון מיכתב ומישהו בדיון יתרגם לאנגלית ניכתוב תכינוים בתחתית וניתפלל שאיזה יפני יתרח ליקרוא תמיכתב אפשר גם לשתף אנשים או אתרים שירצו לישתתף ברעיון ולקוות שיקרה נס אני אישית מנסח גרועה וכותב באנגלית עוד יותר גרועה אז אם אתם מוכנים להקדיש כמה דקות בבקשה תעזרו ולאנשים שיגידו זה שטויות או יצחקו -בבקשה על תזהמו תדיון אני יודע שזה ניראה דבילי לכמה אנשים או במיקרה היות…

    • 26 תגובות
    • 2.9k צפיות
  15. Started by Mon6ooSe,

    שלום לכולם, יש לי משתמש סטים שבאמצעותו רכשתי את FC3 כולל כל ההרחבות ב 09.99$ יש לי בעיה אחת קטנה, כשמתקינים את המשחק ובסופו של דבר ניגשים לשחק, צריך ליצור משתמש U-PLAY, יצרתי המשתמש אך מרוב שמיהרתי כתבתי מייל לא נכון, במקום סיומת gmail.com רשמתי מתוך הרגל במייל אחר gmail.co.il הדבר במקומות אחרים היה יוצר מצב שלא מאפשר לי להמשיך מפעת העובדה שהמייל לא תקין ולא הגיע לשום מקום.. פה זה לא ככה. משום ששייכתי מייל ליוזר ואת היוזר ל CD KEY של המשחק אי אפשר לחזור אחורה, המשתמש רשום על מייל שלא קיים והסי די קי שלי לא יתן לי להיכנס לעוד משתמש באיזה צורה שרק אבחר.. למה רשמתי את הסי די קי? לא אני לא טיפש, משום שמיהרתי בכלל לא שמתי לב שהמייל לא נכון, ואם הייתי טועה בכתובת ורושם א…

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  16. Started by tgen,

    לכל מי שיש PS3, Xbox 360 או מחשב (נורמלי), ברגע שתוכלו להשיג את טומב ריידר החדש שחקו בו דחוף! (טוב, למי שיש PS3 יש התלבטות קשה עם God of War החדש שגם אמור לצאת עוד מעט.) מאז Uncharted 3 אני לא זוכר משחק כזה טוב ובהתחשב בזה של-Xbox ולמחשב אין אותו אז בכלל למכשירים האלה הוא חובה. מבחינתי הוא נכנס לרשימת המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי בהם. משחק חובה! (ועוד אני אחד שממש לא התחבר לסדרת המשחקים המקורית!)

    • 11 תגובות
    • 2.9k צפיות
  17. Started by valleyzz,

    אז ככה אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי ב- diablo החלטתי שאני רוצה לחזור לשחק והכל נראה ממש שונה לעומת diablo 2 lord of destruction ( אני מבין שאני פה הבעיה ולא המשחק.. ) השאלות שלי הן: האם מחייב לקנות את חבילת הבסיס ( diablo 3 ) כדי לשחק בהרחבה ( diablo 3 ros ) ומאיפה הכי משתלם לקנות כמובן ? האם קיימת קהילה של שחקנים ישראלים שמשחקים במשחק ( שאפשר להצטרף אליה. אולי פה בפורום אפילו ) ? איזה מדריך הייתם ממליצים לבניית שחקן ( חלוקת skill וכו' ), כל שחקן. ( אני מאמין שהשחקן הראשון שלי יהיה Monk זה המקביל של Paladin לא ) ? אם אפשר אולי תספרו קצת על המשחק מנקודת המבט שלכם.. לדוגמא על המשחקיות, חוויות, תיפקוד ה-battlenet ( קריסות, טעינת משחק וכו ) וכדומה תודה.

    • 2 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. Started by KamaL,

    HI EVERYBODY... אני בעל חיבור 56K ומאד רציתי לשחק (אפילו פעם) משחק ONLINE באופן סביר... שמעתי על אנשים שמשחקיפ משחקי רשת מסובכים, כלומר משחקי 3D חדשים ביותר גם על מודם 56K באופן רגיל!!! לכן השאלה שלי האם יש שרתי משחקים בישראל, והחשוב שיהיו מהירים!!! ניסיתי את אלה של VGAMES ו PCGAMER (אם ההגיה נכונה), ובכלל לא הצלחתי להתחבר.. האם יש שרת מהיר למשחק RTCW???? ומה בקשר ל RED FACTION??? אשמח לקבל המלצות... תודה רבה מראשץ :AR15:

    • 9 תגובות
    • 2.9k צפיות
  19. שלום, מקווה שזה הפורום המתאים לשאול. מחשב עם מעבד E2140 1.6 זכרון 4GB כ. מסך HD6950 האם זה מספיק כדי לשחק ב- BF4 ברזולוציה של 1920*1080 עם הגדרות תצוגה בינוניות? תודה.

    • 12 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. Started by bagetrek,

    טוב העניין חזר לעצמו , הייתה תופעה מוזרה ביותר ללא התראה מוקדמת

    • 0 תגובות
    • 2.8k צפיות
  21. לאחר ששמענו מה שהיה למבקרים ולמיליונים ב-Steam להגיד, אתם מוזמנים לגלות מה מסתתר בסיכום השנה החולפת בעולם הגיימינג, על פי GameGems לכתבה

    • 7 תגובות
    • 2.8k צפיות
  22. Started by naki,

    התחדשתי במשחק, ומקווה שעברו כל הבאגים שלו... אני מקבל 80 fps בערך על המפרט שלי על הגדרות high עם פילטר fxaa על הגדרות ultra high עם פילטר txaa אני מקבל סביביות 40 50 fps זה תקין ביחס לשאר? אני רוצה למחוק את השמירה ולהתחיל את המשחק מחדש אחרי שסיימתי להתעסק עם כל ההתאמות. במשחק הקודם היו כמו פרופילים של שמירה.. בזה אין. איך מאתחלים את המשחק כדי שיתחיל מחדש? תודה רבה!

  23. Started by Kirma,

    כל הבעיות הטכניות למעבר לדיון הראשי לחץ כאן אחרי חודשים על גבי חודשים של המתנה וכל כך הרבה ציפייה סוף סוף המשחק Crysis 2 שוחרר ואז באה אכזבה גדולה, אין ספור בעיות ואכזבות כל הבעיות הקיימות ותיקוניים אפשריים חשבונות \ רשיונות בעיה: פרומו קוד לא עובד תיקון אפשרי: קודם כל תוודאו שאתם מחוברים לחשבון ה MyCrysis לפני שאתם מנסים להפעיל אותו במידה וכבר ניסיתם ולא עבד, נסו למחוק קוקיס ולנסות שוב בעיה: רישיון המולטי פליר לא נשמר או רישיון כבר בשימוש תיקון אפשרי: עדכון יפורסם בקרוב או שבינתיים בצעו את שלושת הפעולות הבאות כנסו ל Crysis2, למולטי-פלייר והקישו את הרישיון שלכם תעברו לסינגל תעברו חזרה למולטי-פלייר והקישו שו…

    • 3 תגובות
    • 2.8k צפיות
  24. אהלן, לפני כמה ימים הורדתי את הסימס 3 עם כל התוספות והוא נתקע לי בערך כל 5 דקות. בדקתי מבחינת חומרה http://www.systemrequirementslab.com ורשום שם שהכל אצלי בסדר. מישהו יכול לעזור לי לגרום לזה לרוץ נורמלי? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 2.8k צפיות
  25. Started by furyanaor,

    הקונסול הזה מכוער ומעצבן, לא רואים מה כתוב בפקודות עם הלבן על גבי אפור הזה. . . ב1.6 כשהיו משנים את הסקין של STEAM זה היה משנה גם את הסקין של הקונסול עצמו, פה מה שום מה הוא מתעקש להישאר כמו שהוא למרות שהחלפתי את הסקין. איך מחליפים סקין לקונסול או לפחות לשנות את צבעי הסקין של הקונסול עצמו ?

    • 1 תגובה
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים