עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי חבר'ה. דוד שלי שכרגע גר בארה"ב, השיג מפתחות למשחק והוא מוכר אותם בזול! הינה הלינק: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170509412757&ssPageName=STRK:MESELX:IT הוא הביא לי גם מפתח ואין איתו בעיות, תהנו! עריכה: הוא הוריד את המחיר ל-15 שקל!!!

    • 25 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. Started by fragon,

    עדיין יש תקווה :-))))))))))))) http://www.charlieintel.com/2013/10/03/ghosts-on-pc-no-fov-slider-at-the-moment-looking-into-mod-tools-greater-post-launch-support/ תהנו

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. Started by Xilver,

    http://www.projectoffset.com/downloads.html

    • 27 תגובות
    • 3.1k צפיות
  4. Started by eldar4455,

    השחקן של הוא Dwarf..ורציתי לשאול אם אני בחרתי להיות rough אני יוכל להחזיק עוד סוגי נשקים חוץ מDaggers? סתם דוגמא שני גרזנים או משהו כזה..

    • 6 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. Started by Sarm1x,

    כאן תוכלו לדון בכל הקשור לעדכונים של המשחק האחרון בסדרת CS. דברים חדשים , סקינים וכל מיני אתרי עדכונים ראשיים: http://blog.counter-strike.net/ http://steamcommunity.com/app/730

    • 0 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. Started by HuGeMouTh,

    כש Hi-Rez Studios הודיעו שהם יחיו את סדרת TRIBES כמשחק F2P הרבה מחובבי המשחקים הקודמים בסדרה חששו שיהיה מדובר בעוד משחק חינמי שלא שווה בדיקה, הם טעו. Hi-Rez עשו עבודה מדהימה ובחודשים האחרונים עבדו בצורה קשה והוציאו עדכונים רבים לקראת יציאת המשחק המלא (עד לא מזמן היה ב BETA). המפתחים עשו עבודה מדהימה בהקשבה לשחקנים ב BETA וסדרו את רוב הבעיות במשחק וזה מורגש, המשחק עובד בצורה מצויינת, המשחקיות מעולה, המפות מצויינות וגדולות והגרפיקה גם היא דיי מרשימה (יחסית למשחק חינמי). עוד דבר שמאוד מורגש זה העמידות של קוד הרשת בפינגים גבוהים יחסית, בזמן שרוב משחקי ה FPS היום מתחילים לעשות בעיות ב 80MS ובקושי שחיקים ב 100-120MS ב TRIBES לא תרגישו בעיות קשות בחיבור. מאז שהתחלתי לשחק ב BETA…

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. Started by NeWorld123,

    שאלה מאוד חשובה לביצועים במשחק יש לי כרטיס מסך GT240 עכשיו שאני משתמש בציט שמוסיף לידי עוד אובים ואני יוצר קרבות כמו המכשפים נגד הגנבים בכל מקרה שאני מוסיף יותר מדיי זה יוצא לי מהמשחק השאלה שלי אם זה בגלל סוג הכרטיס מסך שיש לי והמעבד ואם אני יחליף אותם למשהו חזק יותר זה לא יצא לי מהמשחק או שזה איזשהוא בג שאפילו אם יהיה לי מעבד I7 אם כרטיס מסך חזק אפשר לנהל קרבות המוניים בלי שזה יצא לי תודה לעוזרים מראש...

    • 7 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. Started by Epik_yozhik,

    אז ככה קניתי עם חבר את ההגה G25 במצבע של 1+1 בבאג... עכשיו אני מחפש לקנות משחק טוב לשחק בו עשיתי חיפוש ברשת ה 2 משחקים הכי טובים שמצאתי הם GRID ו GTR2 האם יש משהו שפספסתי שאתם יכולים להמליץ?

    • 12 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. Started by orsho,

    <צונזר: הפרת זכויות יוצרים>

    • 2 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. Started by SilentBob,

    בואו להיזכר בטרול האמיץ אשר גרם לנחילים של ילדי ניינטיז לשבת בצמוד לטלוויזיות ולטלפונים הקוויים שלהם ולהמתין בדריכות לצלצול המיוחל מגיל ססובר עם התקדמות הטכנולוגיה, משחקים הופכים להיות מורכבים יותר גרפית, ואיכות הפקתם עולה משנה לשנה. אבל בעוד שמשחקים חדשים כבודם במקומם מונח, למשחקים נוסטלגיים שמורה לכולנו פינה מיוחדת בלב. בפינת הנוסטלגיה של גיימג'מס תוכלו להצטרף למסע בנבכי הזמן בו נגלה מחדש משחקים קלאסיים שהיוו חלק מהילדות שלי ושל כל מי שנולד בשנות השמונים והתשעים. אז הפעם נחזור בזמן לאמצע שנות התשעים. באותה תקופה שודרה בערוץ הילדים תוכנית בשם "הוגו" בהנחיית כוכבי ילדים שונים כמו גיל ססובר ונמרוד רשף. במהלך התוכנית, ילדים היו מתקשרים להפקה והמאושרים מביניה…

    • 1 תגובה
    • 3.1k צפיות
  11. Started by J0n1,

    חזרתי לשחק במשחק ושכחתי איך שמים את החתול על הM16... מישהו זוכר? תודה ;D

    • 17 תגובות
    • 3.1k צפיות
  12. Started by Battlefield 4,

    יום נעים לכולם. ראיתי הרבה תמונות של ArmA 3 וראיתי שם נשקים ישראלים כמו תבור TAR-21 מרכבה 4 ועוד. אני ראיתי תמונות של הנשקים האלו בצבאות שונים ואני לא יודע אם זה בצבאות שונים במשחק או צה"ל. מי שיודע שיענה לי בבקשה. http://www.arma3.com/images/screenshots/large/arma3_screenshot_06.jpg http://www.arma3.com/images/screenshots/large/arma3_screenshot_12.jpg http://www.arma3.com/images/screenshots/large/arma3_screenshot_13.jpg http://www.arma3.com/images/screenshots/large/arma3_screenshot_18.jpg http://gamex.co.il/images/library/2010-2019/2013/31/arma34.jpg http://gamex.co.il/images/library/2010-2019/2013/31/arma38.jpg http://gamex.co.il/images/library/2010-2019/2013/31/arma39.…

    • 4 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. Started by HilaX3,

    אז ככה, מי שמשחק בורדרלנדס בטוח מכיר את התיבה שבסיינקטוארי (Senctuary), אותה תיבה שדורשת מפתח מוזהב. לאלו שלא יודעים, יש דרך להשיג את המפתחות. הדרך הזאת חוקית לחלוטין וניסיתי אותה כמה וכמה פעמים. אז ככה, בתפריט הראשי יש לכם Extra, לחצו על זה ולאחר מכן לחצו Shift Code. אם לא נרשמתם - תרשמו. זה קצר ועוזר המון במהלך המשחק. לאחר מכן, הכניסו את הקוד הזה - 3/10/2014 - 6/10/2014 KJW3B-9RTKX-9KTXK-JB3T3-WXSKF 5T53T-FFB5F-SKBRW-33TBJ-3BTTF 17/10/2014 - ? PC/Mac: KB53T-CRTHT-ZC3RC-3TBB3-3BRWB PS3: 5JW33-X9XF9-K359W-H3C3J-5KHTZ Xbox 360: 5JW33-X9XB5-J966Z-C6B3J-5KH56 שימו לב!! יש לקוד זמן שהוא תקף, ובמידה והרבה אנשים ישתמשו בו - יכול להיות שהוא י…

    • 2 תגובות
    • 3.1k צפיות
  14. http://www.pcgamer.com/2012/06/20/dead-state-developer-brian-mitsoda-explains-why-zombies-arent-the-point/ http://rampantgames.com/blog/?p=4534 http://www.forbes.com/sites/danielnyegriffiths/2012/06/26/dead-state-interview-zombie-brian-mitsoda/ המשחק בדיוק מסיים את תהליך המימון שלו דרך KS.

    • 5 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. צוות תוכן משחקים מחפש כתבים שייצטרפו אלינו וייעזרו לסקר, לבקר ולדווח על עולם הגיימינג, חושבים שיש לכם את זה? תמיד התגאתם בידע הנרחב שלכם? רציתם להפוך את התחביב שלכם לעבודה? זו ההזדמנות שלכם! דרישות התפקיד: - יכולת להתבטא ברמה גבוהה בעברית הן בכתב והן בעל פה. (אנגלית ברמה גבוהה - בונוס) - בקיאות וידע נרחב על עולם ותעשיית הגיימינג - התעדכנות שוטפת בחדשות ועדכונים מעולם הגיימינג חושבים שאתם מתאימים? אתם מוזמנים לשלוח הודעה פרטית פה ונסחו בכמה משפטים מדוע אתם חושבים שאתם תהיו כתבי גיימינג טובים. אנא צרפו את גילכם, שם פרטי + שם משפחה, יחד עם שם משתמש בסקייפ. שימו לב - לאחר התעניינות ראשונית וקבלת כתובת מייל ייעודית תדרשו לכתוב כתבת ניסיון במידה ואתם מעוניינים. בהצלחה לכל המועמ…

    • 0 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. Started by Mpro,

    שיחקתי במשחק תקופה מסויימת אבל בסופו של דבר כל ההתאמה לפיסי פשוט עלובה, למישהו יש מוד מסויים שמשנה את הלחצנים ואת התפריטים לפיסי שהמשחקיות תיהיה יותר נוחה?

    • 4 תגובות
    • 3.1k צפיות
  17. Started by Vidati,

    סתם שוטתתי לי בגיימספוט וראיתי שהתאריך של המשחק הוא 5.8.07 יענו עוד חודשיים בערך.. כמה חבר'ה בגיימספוט כבר שיחקו במשחק והם אומרים שזה תענוג.. הדרישות מערכת של המשחק די גבוהות: 2GHz CPU 1GB RAM OS: Vista Only DirectX 9 video card המשחק לא DX10 למי שחשב. הם גם אומרים שאת המשחק לא צריך להתקין אלה פשוט להכניס לכונן ולשחק (כמו קונסוליה). אחד היתרונות של VISTA. :xyxthumbs: :xyxthumbs: הפתיע אותי התאריך... קישור למאמר: http://www.gamespot.com/pc/action/halo2/news.html?sid=6166892&om_act=convert&om_clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;1

    • 43 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. Started by ToxicFi7h,

    החג נגמר ואיתו היו אמורים לבוא השרתים. איפה הם? זאת שאלה (אל תבינו אותי בגישה כאילו אתם חייבים לי משהו, לא זה הכוונה) אני רק מתעניין

    • 1 תגובה
    • 3.1k צפיות
  19. Started by ithamar21,

    אז היום החלטתי להעלות מתחים ולעשות OC קצת יותר גדול ל 970 G1 לפני זה הוא גם כן היה ב OC של 140 בוסט וזיכרון 450 בתוכנה של MSI עכשיו הורדתי EVGA כי יותר נוח לי איתה כמובן שלפני זה איפסתי את ההגדרות בMSI ומחקתי אותה גם כן העלתי ב EVGA מתח ל +25 והגעתי ל 200 בוסט ו 600 לזיכרון שמרתי ונכנסתי לשחק ב AC החדש ומשום מה כבר בתפריט עני על 15 FPS גם במשחק עצמו אותו דבר עכשיו לפני זה הוא עבד פיקס על 45-60FPS עם מקסימום הגדרות. אז החזרתי את ההגדרות של ה OC להגדרות יצרן ולאחר מכן נכנסתי והבעיה עדיין קיימת מחקתי את המשחק התקנתי מחדש ועדיין אותה בעיה. בשאר המשחקים כמו COD החדש ו FIFA 15 הכל עובד מעולה. מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 0 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. Started by IG,

    הי לכולם. בעיקבות מספר ארועים חזרתי לשחק SC, אחרי שניייייים שלא נגעתי במשחק... התוצאה: גיליתי שאני מעפן לגמרי. מחשב מנצח אותי ב1:1 (!). מישהו יכול לתאר לי התחלה של משחק עם כל אחד מהגזעים? (מה הסדר שבו אני צריך לבנות בתחילת המשחק...) תודה לעוזרים

    • 39 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. Started by shaulking,

    מי שרוצה לשחק נגדי שיצור איתי קשר עד 7:30 היום(21.02.2003) כדאי שנוכל לשחק היום בשעה 8. מי גבר לשחק נגד האלוף???????

    • 32 תגובות
    • 3.1k צפיות
  22. Started by 11GnR,

    ראיתי שהרבה שחקנים טובים משחקים בDPI נמוך כמו 400 בעכברים שיכולים הרבה יותר. היתרון היחיד שאני מכיר זה שקל יותר לבחור ברגישות שרוצים בעכבר דרך ההגדרות של המשחק, לעומת זאת בDPI גבוה קשה מאוד לדייק דרך זה ומתעסקים דרך הקובץ CFG של המשחק. אבל מדובר על משהו שמבזבזים עליו סך הכל כמה דקות, ולא נראה לי סביר להקריב את הדיוק בשביל זה לתמיד. מדובר על משחקים כמו BF3, CS:GO , שאין בעיה לקבל כל רגישות שרוצים מהקובץ הגדרות. ניסיתי לרדת מ1800 ל450 ולשמור על אותו מרחק תנועה בעכבר לסיבוב שלם במשחק, ממש הרגשתי איך העכבר זז בקפיצות קטנות ולא חלק לגמרי. יש משהו שאני לא יודע, או שהמון שחקנים טובים פוגעים לעצמם בדיוק מחוסר הבנה ?

    • 9 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. אשמח להמלצות

    • 19 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. Started by ha_miki,

    איזה משחק יפה אבל קשה להתרגל לגרפיקה ולסגנון משחק אני עדיין רגיל ל YURI הגרפיקה יפה חבל"ז!!!!!! אם תרצו אני יביא תמונות !

    • 27 תגובות
    • 3.1k צפיות
  25. Started by etaiso,

    אני יודע שאני ישן קצת כי יצא BF4 אבל מה אכפת לכם לקבל BF3 בחינם ב-Origin? תכניסו את הקוד: G433-XWLD-ZBW8-JWUC-JDSW בדקתי וזה עובד. HAVE FUN

דיונים חדשים בפורומים