משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי באקלוג גדול של משחקים שאני מאוד רוצה לשחק אבל לא מצליח להגיע אליהם, כך שהמשחקים היחידים שאני עדיין רוכש הם משחקים בהנחה משמעותית (75%) או באנדלים, וגם שם אני בד"כ לא מוציא יותר מ-$10. מעניין אותי לשמוע מה גורם לאנשים לשלם מחיר מלא (או קרוב לזה) כשברור שזה רק עניין של זמן עד שהמחיר של משחק יירד משמעותית. האם החוויה של משחק AAA משנת 2014 כל כך שונה ומדהימה מזו של משחק באותה קטגוריה מ-2012? אגב, למרות שיש לי בבאקלוג משחקים חדשים יחסית בקטגוריה הזו (Tomb Raider האחרון, BioShock Infinite ואחרים) אני כרגע משחק אחרים שאף אחד מהם לא מצטיין בערכי הפקה יוצאי דופן.
-
- 16 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה המשחק הטוב ביותר לשנת 2003
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כולם כבר יצאו ...... ובדקתי את כולם... לדעתי MOH !!!!!
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות משחק כדורגל חדש למחשב בשבל לשחק איתו בשלט של ה-XBXO360 שלי. אז מה המשחק הכי טוב שיש של כדורגל?? כמובן שהיה עם גרפיקה כמה שיותר טובה, שיהיה אפשר לעשות בו הרבה תרגילים כמו ב-NBA וכאלה. גם שיהיה בו הרבה אופציות כמו להקים קבוצה, אימונים וכאלה. מחכה להצעות
-
- 52 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
-
-
קניתי מחשב חדש ואני רוצה לבדוק את הביצועים שלו... תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 3k צפיות
-
-
תמליצו לי על איזה משחק איכותי וכמה שיותר כבד למחשב שלי! אני סתם רוצה לראות מה הוא שווה!! תודה
-
- 12 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
-
אני מחפש לחבר משחק כדורגל ואני כבר לא יודע מה טוב, פיפא או פרו אבולושן או לא יודע מה. אני האמת לא חובב גדול של הסגנון, אז מי שבקיא ויכול לשתף מנסיונו..
-
- 8 תגובות
- 922 צפיות
-
-
-
מה המשחק עם המולטי הטוב ביותר כיום (שהוא לא cod4)? אני מחפש משחק עם מולטי כייפי לפחות כמו של COD.
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
אני לא בטוח שהמשחק יעבוד על המפרט שלי אפשר לדעת מה הדרישות?
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
את המפרט של המחשב שלי אתם יכולים לראות בחתימה. לחבר שלי יש מחשב 2.6 ג'יגה הרץ פנטיום 4, 512 זיכרון. כרטיס מסך 32 מגה. אנחנו משחקים קבוע באנריל 2004 דרך האינטרנט. ואני באופן קבוע מוביל עליו וברוב המקרים מנצח אותו. ניסינו שהוא יארח את המשחקים, אבל גם אז אותו סיפור. הוא טוען שאני מנצח כי המחשב שלי יותר מהיר. הסברתי לו שלפי המפרט שלו לא צריכה להיות לו בעיה במשחק. עכשיו השאלה היא האם הכרטיס מסך 32 מגה שיש לו הוא זה שגורם לבעיה? (רוב הזמן הוא אומר שהוא לא מרגיש איזו שהיא איטיות במשחק). חוץ מזה כמובן שעשיתי איתו בדיקות שהחיבור שלו לאינטרנט תקין, עמודת רשת על אפס אחוז, אין שום דבר שתופס לו פס מהרשת ואם היה לו אז המשחק שלי היה איטי כשהייתי מתחבר אליו כשהוא מארח את המשחק. והמחשב של…
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שמתי לב שברוב הפעמים יוצא לי לירות על שחקנים בטווחים בינוניים עד ארוכים, בדר"כ תוך כדי תנועה ותמיד ללא שימוש ברגליות (אני לא עורב לעוברים ושבים, אני מבחין במישהו ואין זמן לפרוס את הדבר הזה). מה לדעתכם הנשקים שהכי יעילים בכל מקצוע לסוג ירי הזה (אם לקחת בחשבון רטע, נזק, קצב אש, גודל מחסנית, טווח)? לדעתי: Assault: F2000/FAMAS Eng: SCAR-H Support: MG36 Recon: ???
-
- 33 תגובות
- 5k צפיות
-
-
-
אנשים אני יודע שאני חולה סימולטורים למרות שהסימולטור אחרון ששיחקתי היה לפני כמה שנים F-22. אני רוצה משחק רציני בעל גרפיקה מצויינת(ולא שנראה כמו איזה גרפיקה מצויירת) וחווית טיסה. מה אתם מציעים???????
-
- 3 תגובות
- 789 צפיות
-
-
הידעתם שסדרת הסימס לא הייתה נוצרת אלמלא הבית של היוצר שלה היה נשרף? בואו לגלות את הסיפור המלא מאחורי יצירת סדרת משחקי סימולציית החיים המצליחה מכולן לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
סתם מעניין אותי איך הכל התחיל והתגלגל עד 4..
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-
כי אני מנסה לשחק בסרברי הישראלים [Gamers וMgamers] וזה אומר שיש לי גירסא ישנה יותר,והורדתי את הגירסא הכי חדשה...
-
- 8 תגובות
- 560 צפיות
-
-
-


