עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. יש לי באקלוג גדול של משחקים שאני מאוד רוצה לשחק אבל לא מצליח להגיע אליהם, כך שהמשחקים היחידים שאני עדיין רוכש הם משחקים בהנחה משמעותית (75%) או באנדלים, וגם שם אני בד"כ לא מוציא יותר מ-$10. מעניין אותי לשמוע מה גורם לאנשים לשלם מחיר מלא (או קרוב לזה) כשברור שזה רק עניין של זמן עד שהמחיר של משחק יירד משמעותית. האם החוויה של משחק AAA משנת 2014 כל כך שונה ומדהימה מזו של משחק באותה קטגוריה מ-2012? אגב, למרות שיש לי בבאקלוג משחקים חדשים יחסית בקטגוריה הזו (Tomb Raider האחרון, BioShock Infinite ואחרים) אני כרגע משחק אחרים שאף אחד מהם לא מצטיין בערכי הפקה יוצאי דופן.

    • 16 תגובות
    • 3k צפיות
  2. Started by -=Demon=-,

    • 1 תגובה
    • 803 צפיות
  3. Started by -=Demon=-,

    אני רוצה לדעת מה המשחק הטוב ביותר לשנת 2003

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. כולם כבר יצאו ...... ובדקתי את כולם... לדעתי MOH !!!!!

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. היי, אני רוצה לקנות משחק כדורגל חדש למחשב בשבל לשחק איתו בשלט של ה-XBXO360 שלי. אז מה המשחק הכי טוב שיש של כדורגל?? כמובן שהיה עם גרפיקה כמה שיותר טובה, שיהיה אפשר לעשות בו הרבה תרגילים כמו ב-NBA וכאלה. גם שיהיה בו הרבה אופציות כמו להקים קבוצה, אימונים וכאלה. מחכה להצעות

    • 52 תגובות
    • 5.2k צפיות
  6. מה המשחק/ים הכי טוב ששחקתם בחייכם? לא משנה מאיזה סוג, גזע, מין ושנה... : : : :

    • 82 תגובות
    • 6.8k צפיות
  7. Started by 888,

    מה המשחק הכי טוב ששחקתם?

    • 191 תגובות
    • 12.1k צפיות
  8. Started by AiXC,

    קניתי מחשב חדש ואני רוצה לבדוק את הביצועים שלו... תודה מראש.

    • 13 תגובות
    • 3k צפיות
  9. תמליצו לי על איזה משחק איכותי וכמה שיותר כבד למחשב שלי! אני סתם רוצה לראות מה הוא שווה!! תודה

    • 12 תגובות
    • 3.2k צפיות
  10. Started by STRENGTH,

    המשחק הכי מפחיד ששיחקתי היה THE SUFFERING איזה אתם?

    • 105 תגובות
    • 13.6k צפיות
  11. Started by Daerdevil,

    תבחרו ... ;D :AR15:

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by GamePad,

    אני מחפש לחבר משחק כדורגל ואני כבר לא יודע מה טוב, פיפא או פרו אבולושן או לא יודע מה. אני האמת לא חובב גדול של הסגנון, אז מי שבקיא ויכול לשתף מנסיונו..

    • 8 תגובות
    • 922 צפיות
  13. מה המשחק מחשב הכי טוב שיצא אי פעם לפי דעתכם !? ומה המשחק הכי גרוע שיצא לפי דעתכם? ומה המשחק שציפתם לו הכי הרבה ובסוף איכזב?

    • 80 תגובות
    • 11.7k צפיות
  14. מה המשחק עם המולטי הטוב ביותר כיום (שהוא לא cod4)? אני מחפש משחק עם מולטי כייפי לפחות כמו של COD.

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by mic,

    איזו משימה זאת? מה צריך לעשות?

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  16. Started by Lupin,

    אני לא בטוח שהמשחק יעבוד על המפרט שלי אפשר לדעת מה הדרישות?

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  17. את המפרט של המחשב שלי אתם יכולים לראות בחתימה. לחבר שלי יש מחשב 2.6 ג'יגה הרץ פנטיום 4, 512 זיכרון. כרטיס מסך 32 מגה. אנחנו משחקים קבוע באנריל 2004 דרך האינטרנט. ואני באופן קבוע מוביל עליו וברוב המקרים מנצח אותו. ניסינו שהוא יארח את המשחקים, אבל גם אז אותו סיפור. הוא טוען שאני מנצח כי המחשב שלי יותר מהיר. הסברתי לו שלפי המפרט שלו לא צריכה להיות לו בעיה במשחק. עכשיו השאלה היא האם הכרטיס מסך 32 מגה שיש לו הוא זה שגורם לבעיה? (רוב הזמן הוא אומר שהוא לא מרגיש איזו שהיא איטיות במשחק). חוץ מזה כמובן שעשיתי איתו בדיקות שהחיבור שלו לאינטרנט תקין, עמודת רשת על אפס אחוז, אין שום דבר שתופס לו פס מהרשת ואם היה לו אז המשחק שלי היה איטי כשהייתי מתחבר אליו כשהוא מארח את המשחק. והמחשב של…

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  18. שמתי לב שברוב הפעמים יוצא לי לירות על שחקנים בטווחים בינוניים עד ארוכים, בדר"כ תוך כדי תנועה ותמיד ללא שימוש ברגליות (אני לא עורב לעוברים ושבים, אני מבחין במישהו ואין זמן לפרוס את הדבר הזה). מה לדעתכם הנשקים שהכי יעילים בכל מקצוע לסוג ירי הזה (אם לקחת בחשבון רטע, נזק, קצב אש, גודל מחסנית, טווח)? לדעתי: Assault: F2000/FAMAS Eng: SCAR-H Support: MG36 Recon: ???

    • 33 תגובות
    • 5k צפיות
  19. Started by MoRtZkInG,

    ?

    • 37 תגובות
    • 3.3k צפיות
  20. אנשים אני יודע שאני חולה סימולטורים למרות שהסימולטור אחרון ששיחקתי היה לפני כמה שנים F-22. אני רוצה משחק רציני בעל גרפיקה מצויינת(ולא שנראה כמו איזה גרפיקה מצויירת) וחווית טיסה. מה אתם מציעים???????

    • 3 תגובות
    • 789 צפיות
  21. Started by GameGems,

    הידעתם שסדרת הסימס לא הייתה נוצרת אלמלא הבית של היוצר שלה היה נשרף? בואו לגלות את הסיפור המלא מאחורי יצירת סדרת משחקי סימולציית החיים המצליחה מכולן לכתבה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by SweeT_EviL,

    סתם מעניין אותי איך הכל התחיל והתגלגל עד 4..

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  23. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    כי אני מנסה לשחק בסרברי הישראלים [Gamers וMgamers] וזה אומר שיש לי גירסא ישנה יותר,והורדתי את הגירסא הכי חדשה...

    • 8 תגובות
    • 560 צפיות
  24. Started by Shtupel,

    תודה

    • 0 תגובות
    • 524 צפיות
  25. הכותרת

דיונים חדשים בפורומים