עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. נכון זה משחק ישן של SIERRA אבל זה משחק קטלני ביותר ! מומלץ לכל מי שאוהב נוסטלגיה. חבל שאין דור המשך למשחק המושלם הזה

    • 33 תגובות
    • 3.8k צפיות
  2. רגע לפני שהמיזם מסתיים במלואו, בחברת הגיימינג הצרפתית מציעים למעריצים הדרן עם כמה וכמה כותרים שמוצעים חינם לכל דורש לכתבה

  3. ולא שמענו על הכרזה של SWAT 5 או משהו דומה לצעירים שלא מכירים, זו היתה סידרה משטרתית טקטית מעולה סוג של ריינבו-סיקס עד lockdown העלוב. האחרון יצא באפריל 2005 בשם SWAT 4 ולמיטב זיכרוני די הצליח. יש חדש?

    • 33 תגובות
    • 3.8k צפיות
  4. Started by tulicooli,

    אני במוצב ויש לי 2 ג'ויסטיקים למחשב אנחנו משחקים פרו דרך המחשב בבסיס כי אין לנו פלייסטיישן יש עוד משחקים שאפשר לשחק בהם באותו מחשב עם הג'ויסטיקים? תודה טל.

    • 3 תגובות
    • 3.8k צפיות
  5. אקספי: 500עונה:2נקודות לרמה:לוחם, קוסם, אלף, סמונר, רייג : 5 נק' לרמהלאחר משימה של מרלון 6 נק'.אמגי, לורד : 7 נק' לרמהמקסימום סטטים: 32767 רמה מקסימלית: 400אחוזי שילוב: 75%Blood castle Chaos castle Devil squear Castle siege Illusion Templeשרתינו מאוחסן ומוגן היטב!אנטי אק חזק שניבנה במיוחד לשרתינו בשביל לתת לכם את הכי איכות!בעלים : Aviel מתכנת : Dor Cohen עוזר בעלים: Amos מנהל ג'יאמים: Ranמנהל משחק: Yukiפקח משחק: Eyal בהצלחה לכולם

    • 0 תגובות
    • 3.8k צפיות
  6. Started by dan9,

    אני נהנה מהמשחק והגרפיקה באמת יפה אבל מה ההבדל מלבד העלילה בינו לבין 3? מה הם עשו? העתק הדבק?

    • 11 תגובות
    • 3.8k צפיות
  7. Started by Googleness,

    היי חברה, בזמנו סיימתי את המשחק בלי הDLCS, עכשיו שמתי את הלג'נדרי אדישן ואני מתכנן להרביץ את כל הקווסטים כולל החדשים. בקיצור כמה שאלות כי אני מתלבט, 1. מתכנן להכניס כמות של מודים להפוך את המשחק ליצירת אומנות יותר ממה שהוא יש איזה מוד Must Have חדש שיצא לאחרונה? 2. בנוגע לסדר של הקווסטים קראתי לדוגמא שאם עושים את המלחמת אזרחים אז פוגשים במשימה האחרונה של העלילה הראשית את הNPC המסוים (בלי ספוילרים) במשימה או שאם מסיימים את המשימה הראשית אז הדרקון בDLC של הערפדים מזהה אותך בשם אחר וכיו"ב. באיזה סדר לדעתכם הכי מעניין לעשות את הקווסטים במשחק? עזבו סייד קווסט רנדומליים בואו נחלק אותם לכמה קבוצות: א. משימה ראשית ב. אלים דאדאריים ג. DLCS ד. גילדות ה. סייד קווסט מיוחדים…

    • 6 תגובות
    • 3.8k צפיות
  8. Started by quantoM,

    www.aim400kg.ru/en אתר לאימון על האימינג במשחקי FPS, בעיקרון כתוב שזה לCS, אבל אני חושב שזה מתאים לכל גיימר של FPS. עלו והצליחו, Quantom.

    • 30 תגובות
    • 3.8k צפיות
  9. Started by izikd,

    תקראו בעצמכם: http://www.msn.co.il/games/gamer1/

    • 46 תגובות
    • 3.8k צפיות
  10. Started by MaLaWaH,

    [ATTACH=CONFIG]5755[/ATTACH] תאריך הטורניר והשעות: יום שלישי 06/05/2014 מתחילים ב6 מסיימים ב8 וחצי אין איחורים !!! החוקים של הטורניר: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, *כל …

    • 3 תגובות
    • 3.8k צפיות
  11. הגרסה העדכנית והמתוחכמת ביותר עד כה של הגנת ה-Denuvo נפלה גם היא, לאחר פרק זמן שאיפשר למשחק הטרי לרשום את הפתיחה הטובה ביותר בתולדות המותג לכתבה

  12. Started by IlanF,

    Fraps מעולה, אבל הקבצים שהיא מייצרת ענקיים וזה די בעייתי להקליט בה את האודיו של המשחק ובנוסף מיקרופון. אני מחפש תוכנה שתתן לי להקליט את המיקרופון לצ'אנל נפרד מהאודיו של המשחק. יצא לי לנסות את Dxtory, שהיא בדיוק מה שאני מחפש, אבל לא משנה איזה קודק ניסיתי להקליט איתו, או שמהשחק מקרטע, או שהוידאו אחרי זה מקרטע (חשבתי שאולי בגלל שזה קובץ uncompressed המחשב מתקשה לנגן אותו, אבל גם אחרי קידוד והמרה הוידאו מקרטע) יש עוד תוכנות בסגנון ששווה לנסות? תודה. **אופס טעות בפורום, רציתי לפרסם בפורום תוכנה, אבל זה גם מתאים פה... אם יותר מתאים לתוכנה אשמח אם תוכלו להעביר

    • 21 תגובות
    • 3.8k צפיות
  13. Started by TheReaper,

    ZeniMax,חברת האב של Bethesda (האחראית לסדרת The Elder Scrolls והחידוש לFallout) רכשה היום את חברת פיתוח המשחקים העצמאית ID software ZeniMax טוענת שID תמשיך לפעול כסטודיו עצמאי וZeniMax תוודא שכל משחקיה יעמדו בסטנדרטים הגבוהים של החברה בעזרת עזרה כספית בלבד Bethesda תהפוך למפיצה של ID מלבד RAGE שנחתמה עסקת השיווק שלו עם EA Bethesda Softworks parent company ZeniMax Media has just announced its acquisition of well-known video game developer id Software (Doom, Quake, Wolfenstein 3D). "id Software will continue to operate as a studio under the direction of its founder, John Carmack," vowed ZeniMax. "No changes will be made in the operations of id Software in the development …

    • 37 תגובות
    • 3.8k צפיות
  14. Started by [NOS],

    אני בחיפושים אחר משחק נהיגה טוב (סטייל גרנ-טוריסמו ) אבל למחשב ולא לקונסולה ... אני מתכנן לקנות הגה בקרוב ואני צריך משחק שמתאים ... :auto: ואני לא מתכוון ל GTA ו-NFS כי למרות שיש נהיגה זה לא מציאותי בכלל תודה, דור

    • 17 תגובות
    • 3.8k צפיות
  15. Started by בלוסטון,

    ולהגיד איזה משחק אתם משחקים!.... אני GTA5

    • 35 תגובות
    • 3.8k צפיות
  16. Started by 1_Nike_1,

    תאריך יציאה 18 לנובמבר 2008 טריילר: נו האם המשחק יחזיר את הכיף שהיה ב-Underground או שזה הולך להיות כישלון נוסף כמו האחרונים?? מה אתם אומרים? אהבתי שהיו משחקים כמו GTA2- בהם סתם ליסוע ברחבי העיר (במשחק) היה נחמד ולא היה משעמם. למה הם לא מצליחים לעשות דברים כאלו? http://ps3.ign.com/articles/882/882666p1.html

    • 15 תגובות
    • 3.8k צפיות
  17. שלום למישהו בא קצת להילחם בשרת ערבי? אני מצאתי שרת סעודי שאפשר לשחק בו. אז מי רוצה למלא את השרת בישראלים? ביום רביעי ה-18 ליולי בשעה 16:00. כל מי שמעוניין להשתתף שיגיב בהודעה שהוא רושם: "אני רוצה להשתתף", "אני משתתף", "יאללה אני משתתף" וכו'. ל-Battlelog של השרת http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/59a68665-ec35-4089-843a-ad79688e2de4/SaudiNET-Vehicles/

    • 39 תגובות
    • 3.8k צפיות
  18. Started by yakir4u,

    אני משחק עם הצלף הזה כבר כמה שבועות ובשבוע האחרון אני שם לב שהוא הפך להיות גרוע ביותר ירייה מטווח אפס לחזה לא הורגת גם יריות מטווח של 100-200 מטר לא הורגות בכדור אחד

    • 7 תגובות
    • 3.8k צפיות
  19. Started by tulz,

    כל גיימר שמכבד את עצמו שיחק ב-HL2,המשחק הכי טוב לשנת 2004,בעל גרפיקה שעד היום אין מתחרים בה. כיום יצרנית HL2 הכריזה שHL3 יצא רק באוגוסט לשנת 2007 (כמעט שנתיים?!) וכמו כן מבטיח שהם משתמשים במירב הטכנולוגיות כדי ליצור אותו עם גרפיקה ריאלסטית אמיתית. המשחק יצא לPC וכמובן הזכיינית מיקרוסופט קנתה את הזכויות והוא גם יצא ל-XBOX360 (כמובן בגרפיקה הרבה יותר טובה מגירסאת ה-PC) . והפעם לכל האלה שקנו כרטיס ATI רק כדי שHL2 ירוץ אצלהם יותר טוב צריכים להחליף לכרטיס NVIDIA,NVIDIA תרמה את המנוע הגרפי החדש שלהם וכרטיסי מסך Quadro® FX 4500 ליצירת גרפיקה ריאליסטית לגרפיקאים של החברה,תמורת כמובן שיבטיחו שהמשחק ירוץ יותר טוב על כרטיסי NVIDIA,כרגע מה שידוע על המשחק זה שהפיזיקה במשחק תהיה כמעט א…

    • 29 תגובות
    • 3.8k צפיות
  20. השרת לראשונה עם 64 שחקנים!!! http://game-monitor.com/GameServer/213.8.254.138:16567/Israeli_RANKED_Battlefield_2_by_FREAK.html תצטרפו, יהיה חגיגה!!! ;D[br]פורסם בתאריך: 19.08.2007 בשעה 21:25:28 הקפצה קטנה לתזכורת (לאלה שעדיין לא ראו)

    • 38 תגובות
    • 3.8k צפיות
  21. שלום אני חדש פה.. יש לי כמה בקשות 1 WORMS 4 2 ו/או ריימן 3 בעברית 3 ו/או ריימן 2 עבערית זה מסודר לפי העדיפיות אה.. ויש לי שאלה: מישהו כאן משחק EUROFIGHTER TYPHOON ? דרך אגב סמיילים קולים

    • 8 תגובות
    • 3.8k צפיות
  22. חודש לפני ההשקה של אחד הכותרים המדוברים ביותר בשנים הארונות, אנחנו מקבלים מידע אודות המערכת שנזדקק לספק בכדי להנות ממנו באופן המיטבי לכתבה: http://hwzone.co.il/מוכן-להשקה-אלה-הם-דרישות-המערכת-של-fallout-4/

    • 21 תגובות
    • 3.8k צפיות
  23. Started by KingYes,

    אני לא מבין, יש המון PRE ORDER של משחקים, אז מה ההיתרון של הרכישה הזאת? הרי כמה שבועות אחרי שהמשחק מושק, יש הנחות פה ושמה.. זה כאילו שלא נותנים לי איזה הנחה לקניה מוקדמת, אלא אני משלם מחיר מלא (ואפילו יותר גבוה לעומת המשך החודש), וגם אני עדיין לא יכול לראות חוות דעת של גולשים-מבקרים, אלא לרכוש בעיניים עצומות. משהוא מוכן להסביר לי מה העניין של זה? (אני לא מדבר על יחידי סגולה שמביאים משחקים ישנים להם בתמורה לרכישה מוקדמת). תודה רבה !

    • 7 תגובות
    • 3.8k צפיות
  24. Started by TeaTime,

    שיעמום החופש פקד אותי... אני משתגע פה ואין שום דבר באופק הייתי רוצה הצעות למשחק (מכל הזמנים לא משנה כמה מכוערים/עתיקים) שמעט אנשים שמעו עליהם (כלומר לא המשחקים הפופולריים ביותר הנדירים האלה ששלוש אנשים שיחקו בהם כמו סקריפייס או ג'אינט סיטזן קבוטו שהוכרזו כמשחקים הטובים ביותר שאף אחד לא שיחק) אני ממש מת פה וניסתי כבר הכל... אני מקווה שפרץ נוסטלגיה יחזיק אותי

    • 40 תגובות
    • 3.8k צפיות
  25. Started by klayton,

    http://www.gametrailers.com/player/44955.html

    • 33 תגובות
    • 3.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים