משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את המשחק HALO 2 ההתקנה עברה חלק נכנסתי למשחק ובחרתי רמה NORMAL ואז הופיע מסך כחול עם שורות זזות חיכיתי וחיכיתי ולא קרה כלום... השלב הראשון של המשחק לא עלה יש לציין שהמחשב לא נתקע . (ניסיתי גם התקנה מחדש של המשחק) מה עושים? הנה תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
שהייתי ביסודי (לפני כ9 - 10 שנים) היה משחק (לדעתי קוראים לו POD אבל מסתבר שלא) עכביש בחלל כזה שהולך על משבצות וצריך לגמור את כולן וכשהוא גומר את כולן נגמר השלב.. זה היה משחק דו מימדי ממבט מלמעלה והיו בו בערך 20 שלבים אני דיי בטוח שלא תמצאו מי שיודע אז שיכתוב.. תודה
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
-
המשחק עבד סבבה עד לחלק שהייתי במהרה עם המכשפה מחוץ לעיר ומאותו רגע שיצאתי כל המשחק נהיה כמו מרוח ומטושטש כאילו הדמות שיכורה. למרות שהמשכתי לשחק וזה לא חוזר למצב הננורמאלי. אם אני עושה LOAD אחורה הכל בסדר ככה שזה לא קשור להגדרות או לכרטיס אבל המשכתי לשחק דיי הרבה וחבל לי לעשות LOAD רחוק. למרות שזה ממש הורס את המשחק שזה מטושטש כל כך. מישהו מכיר את התופעה?
-
- 0 תגובות
- 561 צפיות
-
-
זוכרים שהיה פעם משחק משטרה ממכר כזה... שהשחקן שלט רק בכוונת והרג הרבה פושעים... התנועה של השחקן התבצעה באופן אוטומטי והשחקן רק כיוון את הכוונת והרג... אני זוכר שהבוס הראשון היה אחד שזרק עלי חביות אדומות כאלה...השלב הראשון היה בחנות תכשיטים כזאת והתפתח למרדף מכוניות...(אם זה עוזר למישהו...) מישהו זוכר מה השם של המשחק... אני מחפש אותו המון זמן ולא מוצא...=\תודה לעוזרים...
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
-
למה לעזעזל הפקודה הזאת לא עובדת לי? מה אני רושם לא נכון? bind q mm_player_add_adrenaline 100 זה מחזיר לי את זה: bind <key> [command] הפקודה עצמה עובדת, אבל הבינד לא עובד בשיט
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
הבעיה שלי היא כזאות: הגעתי למסימה האחרונה (אני חושב) אחרי שניטרלתי את הפצצה במערה הזאות המשחק פשוט... לא יודע איך להסביר את זה, המשחק לא מגיב אבל כשאני נכנס למנהל המסימות הוא מראה לי שהוא פועל בסדר. איך שאני מנטרל את הפצצה זה מה שאני רואה : [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד כפול ליבה והוא מריץ לי משחק רשת מסוים מהר מאוד... שאלתי את אותו שאלה לפני שבוע בערך על FARCRY ואמרו לי להכנס למנהל המשימות, ו"לכבות" ליבה אחת... ניסיתי ותהליך זה פעל גם בעוד כמה משחקים שלא עבדו כראוי... אתמול הורדתי משחק רשת מסוים, הוא פעל גם כן במהירות כפולה כזאת ושנכנסתי למנהל המשימות ראיתי שאין תהליך על שמו... מה אפשר לעשות? :nixweiss:
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
כל פורט שאני בא לשחק קורס לי אחרי 2 דקות משחק.קרה עם לי GOW,עכשיו עם קיין ולינץ' ובלקסייט. איך אני מסדר את זה?יש איזה תיקונים למשחקים האלו? אני משתגע כבר
-
- 8 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום, התקנתי קרייסיס ושאני מפעיל אותו ב-32 ביט הוא עובד ושאני מנסה להפעיל 64 ביט הוא נשאר על מסך שחור הרבה זמן ולא עולה. למישהו הייתה בעיה דומה? האם יש סיבה לכך? ומה בכלל ההבדל בין ה-32 ל-64? יש לי מחשב חזק שעומד בדרישות המשחק. תודה!!!!
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
שלום אני משחק פיפא 2008 ברשת ואני לא יודע איך אפשר לשנות את הרמה מהירות המשחק והדקות אם זה אפשרי בכלל ומישהו יודע איך משנים שיסביר לי בבקשה תודה
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
שלום ראיתי את דרישות המשחק nfs ps והמחשב שלי עובר את הממולצות ושאני נכנס לשחק, אני שם לב שעל הגדרות גבוהות המשחק לא זורם בכלל אלא רק על הכי! נמוכות הוא זורם! למישו יש רעיונות לעזרה?! פאץ'? משו אחר?! תודה
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
היי למישהו יש אתר\קובץ ראר גדול למדי שמכיל תמונות של משחקים שמתאימות לרזולוציה של מסך 19 אינץ' רחב?
-
- 4 תגובות
- 828 צפיות
-
-
זה לא קורה תמיד אבל לרוב כשאני מעלה מפה או אפילו באמצע משחק לפעמים זה קורה עוד לפני שאני מגיע לתפריט ההתחלה המשחק קורס לי! ומה שגורם לזה הוא הקובץ kernel32.dll זה מה שכתוב לי מישהוא יודע למה ואיך לתקן את זה??? בבקשה עזרה!:'(
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום, ברשותי המשחק Company of heroes. המשחק מעודכן לגרסה 1.71. לא שיחקתי במשחק כמה חודשים. לפני מספר ימים ניסתי לשחק באינטרנט- והוא אומר לי שאני צריך להוריץ פאץ של 1.7GB!!!! נסיתי להסיר ולהתקין מחדש- לא עזר. למישהו יש רעיון?!
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-
-
http://www.gamesradar.com/us/pc/game/news/article.jsp?articleId=200711239291393082§ionId=1006&releaseId=2006032219817514003 הכתבה מציגה 10 סרטוני וידאו של עשרה משחקים שונים בהם מופיעים שחקנים, חובבנים ומקצוענים כאחד, מראים את כישוריהם המדהימים. שווה צפייה!
-
- 38 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אני התקנתי את המשחק אבל חסר לי הסירייל נאמבר אולי מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולרשום לי אותו אני הודה לו מאוד..
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
יש לי שאלה, יש היום בכלל צורך ב4 ג'יגה זיכרון? או ש2 ג'יגה מספיקים למשחקים של היום? (קרייסיס, ביושוק,אנריל 3) המפרט אמור להיות מפרט ב3.5K שראיתי באחד הת'רדים פה בעמוד למשחקים. תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
unreal tournament 3 הוא הכי חדש בסידרה ויש לי עוד שאלה מתי הוא יצא??
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
חזרתי לאחרונה לנסות לשחק את המשחק ב BATTLE NET. הבעייה שיש לי LAG כשאני מנסה לשחק עם אנשים אחרים. פתחתי את הפורטים בROUTER שרשמו בבליזארד: 6112, 4000. אבל זה לא עוזר... (אין FIREWALL במחשב) לעוד משהו זה קרה?
-
- 6 תגובות
- 702 צפיות
-
-
חייב את הקראק הזה מישהו יכל להשיג אני מחפש בנרות
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
יש לי 60 fps במשחק , שזה נחשב כ-fps בינוני בסי אס . ישנם דרכים להעלת ה-fps ? מפרט: amd 4600 d.c 1gb gf 8500
-
- 10 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום , יש לי את המשחק test drive unlimited מקורי בכל פעם שאני מפעיל אותו הוא קורס ברגע שאני מגיע למפה. המערכת פשוט נופלת ואני מקבל את הודעת השגיאה המופרסמת של ווינדוס. לפעמים המחשב אפילו עושה ריסט לעצמו. אין לי מושג מה הבעיה פה וניסיתי כבר הכל. עדכון הכרטיס מסך,עדכון הווינדוס,התקנת הפאט' למשחק וכו' ועדיין אותה הודעה מעצבנת. לפני כמה חודשים המשחק היה מותקן על המחשב שלי והוא רץ בלי שום בעיה ולא הקטנה ביותר. ההבדל היחיד שיש בין מה שהיה לי אז להיום היא שאז הייתה לי ויסטה על המחשב.והיום אני עובד על XP PRO אמנם המסך שיש לי עכשיו גדול יותר אבל אני דיי בטוח שגם אז המשחק רץ לי עליו בהגדרות הגבוההות. בכל מקרה,גם ששיניתי את הרזולציה ושיניתי את ההגדרות לנמוכות יותר המחשק ע…
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-


