משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
תגידו יש הבדל בין גירסת ה SPECIAL EDITION של SANANDREAS לבין הגירסה הרגילה? ואיפו יש את הגירסה הזאת בארץ ? תודה לכולכם ;D
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי , בדקתי לא מזמן את הדמו וממש נדהמתי לראות איזה שיפורים ושינויים חברת Atari עשתה למשחק RollerCoaster Tycoon. כמו שאתם בטח יודעים , שני הכותרים הראשונים בסדרה היו דומים מאוד ונבנו גם ע"י בן אדם אחד , הפעם ניתנה זכות הבנייה לחברה מה שנתן את האמצעים לבנות משחק מוצלח יותר ומושקע יותר. השינויים העיקריים שנראו בדמו , היו: שיפור עצום בגרפיקה(גרפיקה שעוד לא נראתה במשחקי הטייקון השונים) , החברה בנתה מנוע שלם שמשנה את האנשים השיער , פנים , גוף , בגדים ונותן הרגשה יותר ריאליסטית מהכותרים הקודמים שבהם כל האנשים נראו אותו דבר. השיפור העיקרי שאהבתי הוא שאפשר לבדוק את המתקנים מנקודת מבט של הנוסע במתקן , דבר שממש יפה. השליטה על המשחק מבחינת תזוזה יותר קלה יותר גמישה וחלקה. אפשר להרי…
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ב 25 לאוגוסט תערך תחרות במשחק COUNTER STRIKE. בכל קבוצה יהיו עד 5 שחקנים, למידע נוסף תכנסו לאתר WWW.DGAMES.CO.IL
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מציאות מדומה, ממשקי תלת-מימד פתוחים ומכונות Steam - החברה שיצרה את Half-Life ופורטל תהיה עסוקה בשנים הקרובות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%a4%d7%99-valve-%d7%9b%d7%9b%d7%94-%d7%92%d7%99%d7%99%d7%91-%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%90%d7%9c-%d7%95%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%95-%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%a0/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
assassins creed יגיע גם למחשב ולאקס בוקס 360!!! (רישמי) http://pc.ign.com/articles/729/729414p1.html http://xbox360.ign.com/articles/729/729877p1.html הולך להיות משחק סוס!!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מזיל ריר כבר ( תחכו רגע שאני ארים את הלשון מהריצפה ) איזה משחקים יש שם ויש יותר משחקים חדשים לPC ממה שציפיתי אז בלי לחכות בבקשה:http://pc.ign.com/articles/357/357142p1.html וגם עוד משהו קטן לינק אם מידע על הR300 למי שמתעניין:http://www.iamnotageek.com/cgi-bin/reviews.cgi?name=oczddr400&p=1
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב חברה אני יודע שאני עובר על חוקי הפורום הזה אבל רוח החג צריכה להיות גם במשחקים אז.... שהיה לכולנו שנה טובה וחג שמח. שנה של ניצחונות. שנה של RATIO גבוה. שנה של משחקים ממכרים. שנה של מחירים של משחקים נמוכים.... . שנה טובה לצוות הפורומים שלנו, מי ייתן וימשיכו בעבודה נפלאה, בתמיכה, בהקשבה, ובמענה. ושנה טובה לכל צוות HWZONE. שנה טובה לכל חברי הפורום.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מי שכיום בערך בן 20+, זוכר בוודאי את המשחק NEED FOR SPEED II SE. הוא יצא אחרי NFSII הרגיל והיה SPECIAL EDITION שבו נוסף מסלול חדש והכל עבר לתמיכה ב 3DFX ! מצאתי את הדמו (6 מגה מצחיקים חח) אבל אני לא מוצא בשום רשת שיתוף את המשחק(מוצא אבל אין מקורות) ולא יכול לקנות אותו מן הסתם . . . 1997, דאא. מישהו יעזור לסבא למצוא את המשחק האבוד שלו ? מצאתי VODOO 5 5500 משומש ואני רוצה לשחק איתו את ה NFSII SE. מישהו יודע איפה אפשר להשיג או יש לו? תודה מראש וככה זה נראה ב 1997 על פנטיום 166, 32 RAM ו כרטיס ה VOODOO הראשון שנכנס לעולם התלת מימד של המשחקים. זו תחילת האבולוציה. תראו את האבק, הטיפות של הגשם, הגרפיקה הכללית שהייתה בגדר הגרפיקה של UNREAL 3 דאז ב1997 על כרטיס VOODOO 3DFX
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/project-cars-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%9c%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a0%d7%93%d7%97%d7%94-%d7%a4%d7%a2%d7%9d-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%aa/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר'ה... יש משחק שאני מחפש כבר מלא זמן ואין לי מושג איך קוראים לו.. משחק מאוד ישן מהמשחקים של פעם.. יש כמה טנקים במשחק ב2D (שני מימדים) שממוקמים על הר או מדרון והמטרה במשחק בעזרת זוויות ירייה ועוצמת יירייה לפגוע ביריב....בהמשך אפשר לקנות כל מיני טילים מיוחדים וכאלה... מישהו אולי זוכר איך קוראים לזה???? המון תודה לעוזרים...
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש משחק די ישן שקוראים לו BEED OF POWER למחשב.... מישהו יכול לתת לי את השם המדוייק? ואיך אני אגרום לו לעבוד על ויסטה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שמי טימור,בן 26 מראשל"צ. רציתי לספר לכם על סטרים חדש שהתחלתי לעשות בפלטפורמת Twitch, הכל עדיין בתחתונים אבל מתחילים מאיפשהו. השידור בדרך כלל מתחיל בשעות אחר הצהריים-לקראת הערב בגלל העבודה היום יומית, סופי שבוע משחקים מהבוקר עד הערב. משחק עם חברים או ידידה לפעמים לבד.. אני משחק בין היתר ב-PUBG,Fortnite,League of Legendsולפעמים זורם לעוד שמשעמם. מחפש אנשים מצחקים וזורמים לדבר,להנות לשחק ביחד ולשתף פעולה בסטריים והכי חשוב שיהיה כיף! תכנסו,תתרשמו תהנו ותעקבו. פעם בשבוע בימי שישי\שבת אני מחלק סקינים במשחקים שונים בהגרלות ואתם רק תרוויחו מזה! מחכה לכם.. Greens0cks!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק הענק CZ חוזר ובגדול ווובחינם כמובן ! ללא צורך בסידיקי , החלפת קבצים ושטויות ! יש כבר קהילה ישראלית של מאות שחקנים וסרברים בפינגים נמוכים של 20 +-... אז הכנסו לאתר: http://www.condition-zero.co.il/ תוריד את קובץ התקנת המשחק (לעצלנים הנה לינק פה אבל הכל במסך הראשי של האתר)... http://tinyurl.com/b6574 ואת העדכון: http://tinyurl.com/ott3s תתקינו את המשחק ואז את העדכון - *שימו לב שאתם מתקינים את העדכון לתיקיה שבא הותקן המשחק! כי היא לא מזהה בעצמה ! וזהו ! אתם מוכנים לשחק! * ללינק ליוצר הסידיקי באתר אל תתיחסו לא צריך אותו.... והנה השרתים הישראלים : (כולם תמיד מלאים ומיום ליום גודלים) 84.94.230.205:27015 62.90.168.65:27015 62.90.168.66:27015 80.179.149.115:27999 במשחק פש…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את המשחק אני שם הכל על הכי גבוה, וכל כמה דקות או לפעמים גם לעיתים קרובות יש תקיעה כזאת ואז המשחק ממשיך? WTF הבעיה?? הכרטיס אמור להריץ אותו בלי בעיה ! אז למה יש תקיעות ? (אגב, אני עם קאטאליסט 3.8, אם זה משנה). תודה רבה לכל העזורים!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני כותב בגלל שמהמעט שראיתי מהמשחק הזה בyoutube הוא נראה כמו shooter מצויין , גם בגלל כל נושא התיאור הפרטני של כל דמות וגם החידוש של ה"כפתור החכם" שמאפשר לדמות לבצע מהלכי פארקור (קפיצה\גלישה מעל מכשולים) העניין הוא שבאתר כאן אין שום דיון על משחק כזה , אני מתכנן לקנות את המשחק הזה ואני אשמח לשמוע ממכם אם אתם מכירים \ מה אתם חושבים בכל מקרה אני ממליץ למי שלא מכיר לראות קטעים ב youtube נראה ממש נחמד
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי דיאבלו 2 מקורי ואת התוספות LOD גם בלי השיפורים וגם עם המשחק לא עובד לי האם זה בגלל xp המשחק נפתח ומיד מופיע מסך מלא שחור וברגע שלוחצים על כל מקש הוא יוצא מהמשחק יש הצעות ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
?? [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה, הורדתי BF4 של RELOADED, התקנתי גם את עדכונים 1 ו-2 של RELOADED ושמתי את הקראק המתאים, אבל כשאני נותן דאבל קליק או או עושה "הפעל כמנהל" להתחיל את המשחק, זה מראה שהסמן חושב ל-3 שניות ואז כלום, בעוד שבמנהל משימות רואים שהתהליך של המשחק רץ ברקע. אם מישהו הצליח לפתור את זה אשמח לעזרתו. רק שתדעו שחיפשתי באינטרנט לגבי הבעיה בעברית ובאנגלית ומצאתי כל מיני פתרונות שלא יעילים לי אלא רק למשחקים מקוריים שדורשים הפעלה דרך ORIGIN.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, התחלתי לשחק במשחק ויש לי 2 נקודות בתפריט של ה skill-ים. יש שם skill-ים עם מנעול, כאלו שכבר יש לי וכאלה שהם בלי מנעול אבל כשאני רוצה לקחת אותם אני לא יכול ... מה הם ? צריך אולי עוד נקודות בשבילם ? ואם כן, איך אני רואה כמה ? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור ? היגעתי לשלב של רכבת תחתית ואין איך להמשיך ??? מה עושים ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים, ראיתי שה-Razer Hydra הגיע ל-bug ו-ksp, ואני מעוניין לקנות, אבל מפחד להתאכזב וסתם לזרוק כסף... אם מישהו יכול לתת ביקורת אובייקטיבית, זה יוכל לעזור. נראה לי מגניב לשחק בסלון על המחשב כמו ב-wii, אתם לא חושבים?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תמישחק הזה contar striik ניראה לי שרושמים ככה זה מישחק רשת..\ מישו מכיר אותו? אני מחפש להוריד אותו..
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


