הורדות דרך Origin - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הורדות דרך Origin


Guy950

Recommended Posts

היי,

עברתי אתמול לWIN 8 ומחקתי את הכונן הקשיח אז אני מוריד את המשחקים עוד פעם.

באופן עקרוני קודם הורדתי את המשחקים שיש לי דרך , ארבעה משחקים ירדו לי תוך שעה וחצי אז בכיף.

עכשיו אני מנסה להוריד דרך אוריגין את BF3 וזה אפילו לא מתחיל את ההורדה. התקנתי מחדש את התוכנה, בדקתי בהגדרות, הפעלתי את המחשב מחדש. שום דבר לא עוזר, ההורדה לא מתחילה.

למישהו יש בעיה דומה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון דברים שכדאי לדעת לפעם הבאה, אין שום סיבה להוריד מחדש את המשחקים כל פעם, תגבה את התיקיות של STEAM, וכו'. הן ידאגו לבד להחזיר את כל הדברים למצב התקין. בדרך כלל זה יהיה הרבה יותר מהיר מלהוריד מחדש. כמו כן כדאי ליצור מחיצה נפרדת בדיסק קשיח שמיועדת למשחקים ופשוט לא לגעת בה כאשר משדרגים.

עכשיו לבעיה שלך, ניסיתי להרודי משהו אחר (BC2, אין לי BF3) וזה הוריד בצורה תקינה (קרוב למהירות המירבית). יכול להיות שיש להם בעיות עם BF3, היה התקפה על השרתים שלהם אבל אני חושב שסדרו הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, חשבתי לגבות את המשחקים עצמם אבל מרבית הכוננים הקשיחים שלי (החיצונים) היו מלאים ואחותי גנבה לי את כל הDOK שלי.

ועליתי על הבעיה, זה פשוט מוריד בקצב של 1.5M, בפועל יש לי 30M ועשיתי עכשיו speed test וזה רשם בלי בעיה 30M הורדה. אין אף אחד אחד על הרשת כרגע.

יש מצב שהאוריגין מוריד משרת מרוחק?

בהגדרות לא מצאתי אפשרות לשנות את שרת ההורדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי אין אפשרות לבחור שרת, עד היום לא קרה לי שהתוכנה הזו הורידה על מהירות נמוכה מידי, אפילו נראה כאילו יש שיפור. כשניסיתי עכשיו זה הוריד על 9-10M בשניה (אפילו עלה ל 11 מידי פעם), בעבר זה היה מוריד על 7-8M, הכי נמוך שאני זוכר היה 5M. לשם השוואה ב STEAM עד לא מזמן 5M היה חלום, עכשיו בדרך כלל זה על 6-8M.

ב 100M זה דיי נפוץ לראות שינויים כאלה (מהירות שיורדת ל 50-75%), במיוחד ב ו שמידי פעם יש בהם עומס רב. ב 30M לא אמור להיות את זה, יכול להיות שזה בעיה בספקית שלך וזה יסתדר לבד בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...