משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הנה לכם ביקורת על המשחק שיצא בקרוב "Global Conflict - Palestine" (עוד כמה שבועות כנראה) משחק RPG -שודר אתמול בחדשות http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=12373&CatID=250&CurrentCatID=331
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שחקתי אהבתי חייב להשיג איך?????????????
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השגיאה הזו צצה בזמן ההתקנה. הורדתי מחדש את ה ISO וצרבתי שוב בכדי לשלול בעייה במדיה ועדיין... יש רעיונות?
-
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מי שהוא יכול להגיד לי איך מורידים משחקים מהפורומים אני מתחנן pleezzzzzzzzzzz
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני אישית התחלתי אבל היה מאוד משעמם אז ישר עברתי למולטי.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני גדי.. אני מעוניין להקים קבוצה קטנה למשחק מקצועי ושקט עם אנשים רציניים בטימספיק למטרות כיף אשמח אם תצרו קשר בלי לבלבל את המוח למשוחררי צבא
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, הינכם להיכנס ולבדוק ערוץ גיימינג ישראלי בשם IsraGames ממולא במשחקים מגוונים ותוכן מצחיק ומשעשע בכל הנוגע למשחקים. סדרות וסרטוני Let's Play, כל יום. בערוץ ישנן סדרות כמו Left4Dead2, Skyrim, Assassin's Creed, Mount&Blade ועוד הרבה! היכנסו לבדוק מה חדש www.Youtueb.com/IsraGamesChannel
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי שלום לכולם אני משחק ברשת בcall of duty war zone יש לי בעיה שמההתחלה הייתה קיימת עם הFPS נמוך, זה אף פעם לא יציב אבל תמיד נמוך זה יכול להיות 60 70 והמקסימום עד 120 FPS ( לפעמים יש ירידות גם מתחת ל60 אבל לכמה רגעים ומתייצב לרוב זה סביב ה100) עכשיו קצת נתונים.. הציוד שלי ברמה גבוה מאוד מסך 2K 27 אינצ' G-SYNC nvidia עם 144 hrz מחשב חדש עם כרטיס מסך RTX 2080 super מעבד amd ryzen 9 3900X זיכרון RAM 32G ועוד.. אז אני לא רואה סיבה לקבל FPS כלכך נמוך!!! ניסיתי המון טיפים דרך היוטיוב וכלום לא עזר, ראיתי גם ביוטיוב אנשים עם מחשב ומסך פחות טובים משלי עם 250 FPS יציב מאוד ממש אשמח לעזרה ממישהו שמבין עניין.. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיה נורא מוזרה Empire Earth כל כמה זמן הוא מרסט לי את המחשב. זה לא קורה לי עם אף משחק שלי. ו... זה משחק מקורי. יש לי XP דרך אגב וה EE מעודכן ל גירסה 1.04 עם כל תקוני הבגים שלהם
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברי פורום יקרים, לאחרונה התחלתי להתעניין בנושא סימולטורי טיסה אך אין לי מספיק ניסיון בתחום על מנת להחליט על קנייה בתחום זה כי הבנתי גם כי משחקים מסוג זה שונים משמעותית ממשחקי ARCADE אליהם הייתי רגיל, ולכן יש לי צורך במשחק סימולטור טיסה בגרסאת דמו על מנת שאוכל להרגיש קצת את אופי הז'אנר המדובר. אודה לכם אם תוכלו להפנות אותי להורדות הרלוונטיות. תודה מראש, מאג'י.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והורדתי את העדכון האחרון 1.08 אבל משום מה המשחק לא זז לי הוא כאילו עושה טובה שאני מריץ את הבדיקה הוא נותן מקסימום 10FPS מה אני יכול לעשות? מישהו בכלל נתקע בבעיה הזאת? וכמו שאתם רואים אני חושב שיש לי מערכת מספיק חזקה להריץ את המשחק
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה משחק חדש של מייקרוסופט http://www.microsoft.com/games/impossiblecreatures/ מישהו יודע מה זה המשחק הזה? ומה הם דרישות המערכת שלו?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני שם לב שאם אני מסיים משימה ויוצא מהמשחק וחוזר אליו אחריו כמה זמן ועושה בתפריט "המשך" אז אני מקבל ישר את המשימה הבאה אבל כבר שהיא התחילה...למה זה ככה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ישנו שלב באלפי הלילה בו צריך להציל את הדרואיד הרדום מהאורקים שכורתים עצים לקראתו (זה סופר את העצים שנכרתים ממאה ומטה). איך מגיעים אליו? הוא מוקף מים מכל הצדדים. שלחתי את הינשוף לחקור את כל המפה מסביבו ואני ממש לא מוצא דרך אליו. אז מה עושים?!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם זה מעניין מישהו אז הטורניר התחיל http://www.twitch.tv/srkevo1
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי 2 בעיות אם Counter-Strike הראשונה אם 1.5 יש לי בעיה אם המשחק Counter-Strike מתי שאני רוצה לשחק אז אני משחק על מעל 200 פינג ואני לא יודע למה זה אין לי תוכנות פתוחות וזה לא בעיה של הספק כי מתי שאני מוריד משהו אני מוריד על 100 זה בעיה רק במשחק. אמרו לי להיכנס ל"control panel" "sound and audio devices" "audio" "advnaced" ולהזיז שם את החץ ל "none" אבל שאני עושה את זה אני שומע שניה וחצי אחרי הזמן את היריות אבל הפינג כמו שצריך ואני לא יכול לשחק שאני לא שומע טוב הספק שלי זה ברק 013 השניה אם CS CZ הבעיה שלי שאני לא מצליח להתקין את המשחק אני הורדתי את המשחק מאימיול ושאני מתקין את הדיסק הראשון זה בסדר ושהוא גומר להתקין אותו הוא אומר לי שהוא לא מצליח למצאו את הדיסק השני זה…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תדפדפו ותראו איזה מדהים ! http://www.gamespot.com/pc/adventure/crystalkey2/screenindex.html מתי יוצא? מישהו שמע עליו משהו? תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.fueledmod.com/ נשמע מבטיח, שילוב של GTA במנוע של HL2, מישהו ניסה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Enjoy my latest montage of hits and game play with the tank , public and competitive
-
יש לי איזו בעיה באימונים ואני מחפשת מישהו שיסביר לי כמה דברים... אם מישהו משחק ויודע על מה אני מדברת אני אשמח אם הוא ישאיר לי איזה הודעה פרטית
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Rooster: ISR OpPc LunaticRedEyes TheShadowSS Xìîí SËCHONZ SUB: FB QWIPZA אני Xìîí מאשר הגעה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחרונה נפוצה תופעה של פתיחת ת'רדים בסגנון של "איך המחשב הזה יריץ לי את קרייסיס?" וכו' כל ת'רד שייפתח עם שאלה מן הסוג הזה שדורשת ניבוי יינעל מידית ופותח הת'רד ייקבל אזהרה. בנוסף לכך אם ייפתח ת'רד שייגרר למצב של שאלות כאלו הוא יינעל גם כן והגוררים יקבלו אזהרה. אנא קחו זאת לתשומת לבכם בכדי שלא תהיינה אי הבנות בעתיד
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלושת הימים הקרובים בחנות של הפלטפורמה המקוונת יציעו לכם הנחות לא רעות לרגל ההשקה המתקרבת ל-Fallout 4, ובנוסף על המשחקים של Codemasters ו-Adult Swim לכתבה: http://hwzone.co.il/סוף-השבוע-של-סטים-fallout-מירוצים-ומשחקי-אינ/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


