עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. http://www.camspace.com/ נראה מדהים - מישהו ניסה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. היי מבקש את המלצותכם למשחקים כבדים בסיגנון גוף ראשון , כך אוכל לבדוק את כרטיס המסך שלי MSI R4850 OC

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  3. אני מקווה שחלקכם הבין אני מחפש משחק ממכיר שמשלב דברים שקשורים לLEVEL UPS, ITEMS, WEAPONS, הרבה קרבות (עדיף בסגנון RPG). לא חשוב לי אם יהיה ברשת או לא, העיקר ההמלצות שלכם ומשחק מורכב כמה שאפשר, משהו לשרוף עליו הרבה שעות תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. שלום, אז אחרי כל ההמלצות החמות שלכם התקנתי את המשחק, הורדתי והיתקנתי את העידכונים. כשנכנסתי למשחק, לחצתי על SOLO ובחרתי רמת קושי שום דבר לא קורה, המסך כאילו חוזר לאותו המסך שרשום בו NEW GAME ו MISSION SELECT. לא מצאתי שום כפתור או משהו כזה כדי אשכרה להתחיל לשחק בו... מה אני מפספס? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  5. Started by ben_20,

    אני תקוע בשלב it's time to left הרגתי את כול החיילים סרקתי את כול המקום ומה עכשיו אין לאן ללכת מישהו שיחק במשחק הזה ?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  6. Started by רומן גרוס,

    ב HWZONE פורסם משחק רשת " איקרים " נרשמתי באינטרנט למשחק .. המשחק פשוט ענק !!!!! ממש כיף לשחק !!!!! מי שלא נרשם מפסיד (: http://ikariam.co.il/

    • 6 תגובות
    • 3k צפיות
  7. Started by deathil93,

    שלום, אני רוצה המלצות למשחקים טובים ומעניינים שיתאימו למפרט הזה: מעבד: פנטיום 4 2.8GHZ ראם: 1GB כרטיס מסך: GEFORCE FX5200 128MB (תומך ב-PIXEL SHADER 2.0, VERTEX SHADER 2.0 ו-OPENGL 1.5) תודה

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  8. Started by eladh16,

    שלום לכולם. התקנתי Crysis במחשב החדש, והמשחק עובד ממש טוב. בהגדרות לחצתי על optimal settings והוא הגדיר לבד את ההגדרות האופטימליות. הוא הגדיר ב advance הכל על high. המשחק עובד חלק, ואני רוצה להעלות את הגרפקיה עוד , אבל כשאני בא למסך ה advance האפשרות very high לא נלחצת, כלומר אי אפשר ללחוץ עליה. אפשר איכשהו להעלות את הגרפקיה, ולמה הוא לא נותן לי להעלות? המפרט: מעבד: Intel E8400 כרטיס: Nvidia Geforce 260GTX

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  9. שלום רב, יש משחק בשם מייפל סטורי ישראל ושאני משחק בו יש לי פסים צבעוניים על המסך אז אשמח אם אפשר לסדר את זה ואשמח לדעת גם מה הרזולוצייה של המשחק אז אם אתם יודעים איך לסדר את זה נא תנו לי הסבר טוב. תודה רבה מקרב לב

    • 6 תגובות
    • 867 צפיות
  10. אם אפשר הורדה מהירה מאוד לקאונטר סטרייק 1.6 הפרוץ!!! תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  11. קודם כל אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול את השאלות בנוגע לבעיות למשחקים אם לא אז תעבירו לפורום המתאים. יש לי בעיה בהעלאת המשחק Pro evolution 2009 התקנתי אותו וניסיתי את כל הקראקים האפשריים ועדיין אני לא מצליח לעלות אותו כשאני בא לפתוח אותו הוא רושם לי The application failed to initialize properly (0xc0000005). click on OK to terminate to application מקווה לעזרה כי אני כבר משתגע.. תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  12. Started by LazyBoy,

    מפתיע מישהו? http://www.gamespot.com/news/6209640.html?tag=latestheadlines;title;1

    • 8 תגובות
    • 876 צפיות
  13. מצאתי את זה: http://vge.editor.googlepages.com/ אבל זה לא עובד אצלי :'( עריכה: מצאתי שזה נשמר ב REG HKEY_LOCAL_MACHINE_\Software\Microsoft\ Windows\CurrentVersion\GAMEUX\ אבל אני לא מצליח לשנות שם שום דבר חשוב, מישהו יודע איך אפשר לשנות הקבוצה של המשחקים כדי שאז כל המשחקים שלי יופרדו מכל משחקי WIN הדי מיותרים?

    • 10 תגובות
    • 818 צפיות
  14. אני כבר הרבה זמן מחפש שחמט באיכות ורמה טובה... יש למישהו?

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  15. Started by CRT,

    אני לא בטוח לגבי אם זה הפורום הנכון, אם אני טעיתי תעבירו בבקשה. אז ככה המערכת שלי מופיע במפרט מחשב.. המחשב ממש לא חדש אבל עומד בכל הדרישות מינימום אפילו מעל. דריברים חדשים 9.4 האחרון שיצא, מערכת הפעלה XP SP3... אין תוכנות שרצות ברקע מיותרות. והמשחק פשוט זורק FPS מ30 ל5 ולפעמים נתקע לכמה שניות... כל שאר המשחקים עובדים די חלק... FALLOUT 3 על מדיום עובד סבבה.. אפילו GOTHIC 3 שדורש מערכת חזקה על מקסימום נותן לי 25FPS בממוצע.... במה יכולה להיות הבעיה שאני לא מזהה??? אגב כמעט ואין אבדל בין LOW וHIGH כשאני עושה במשחק... רזולוציה שהגדרתי 1280*720 בשביל לא להעמיס על הכרטיס מסך... בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  16. כניראה שהגיענו לתחילתו של דור חדש כי UE3, אחד המנועים הכי נפוצים, מגיע גם למשחקים החינמיים AVA (שם מלא: Alliance of Valiant Arms) כרגע לא פתוח לעולם אלה רק ליפן וקוראה, לגירסה היפנית ניתן להרשם גם מהארץ אבל צריך חיבור אינטרנט טוב בשביל לשחק (אני משחק וזה עובד טוב בחלק מהשעות). המשחק בסגנון של COMBAT ARMS ושאר המשחקים החינמיים (יש חנות ואפשר לקנות נשקים וכו', יכול להיות שיש גם דברים בתשלום לא בדקתי כל כך) אתר: http://www.avaonline.jp/ מפתחת: REDDUCK מפיצה: Neowiz סרטון GAMEPLAY מהיפני: http://www.youtube.com/watch?v=0W7Y_OWfMBs תמונות: מדריך להרשמה: http://mmohub.org/forums/free-mmo-mmofps/414-alliance-valiant-arms.html אין אפשרות לשחק באנגלית, דורש יכולת לה…

    • 12 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. מהסוג של באטל פרונט ומשחקי אסטרטגיה

    • 5 תגובות
    • 776 צפיות
  18. Started by s.m,

    תקוע במשחק stronghold בשלב שמיני ולא יודע מה לעשות בו... :'( מישהו שיחק במשחק ועבר ת'שלב הזה ויכול לעזור לי? ???

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by Toxin II,

    [glow=red,2,300]DEVIL MAY CRY 4[/glow] פיתוח: CAPCOM הפצה: CAPCOM ג'אנר: Action, Hack n' slash פלטפורמות: PS3, XBOX360 , PC תאריך שיחרור: 7 ביולי 2008 - שיחרור עולמי. רקע: DMC4 הינו משחק אקשן מגוף שלישי המבוסס על אקשן מהיר, קוארדינציה ומעט מחשבה. בהגדרה היבשה, מדובר במשחק HACK N SLASH פעולה. Devil may cry 4 ממשיך את סדרת DMC. המשחק החדש הוא המשחק השלישי מבחינה כרונולגית.. [בין DMC1 ל-DMC2...כאשר DMC3 הוא PREQUEL לשלושת המשחקים האלה] במשחק חהדש, בניגוד לקודמיו, חלק ניכר ממנו נשחק עם דמות בשם NERO...בדומה לDANTE, גם הוא שד, אבל עם יכולות מגניבות בהרבה...מעבר ליכולות החרב וFIREARMS שלו, ידו השמאלית היא יד "מקוללת" שנקראת DEVIL BRINGER...באמצעות …

    • 502 תגובות
    • 61.1k צפיות
  20. Started by dreamt,

    שוחרר טיזר קטן על המשחק, בסוף כתוב תאריך מסויים, יש מצב שבקרוב המשחק ישוחרר.. http://modernwarfare2.infinityward.com/

    • 75 תגובות
    • 8.9k צפיות
  21. לאיזה משחק גרפיקה טובה יותר?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by x-boy_24,

    קודם כל מנהלים מדובר במשחק LINEAGE 2 . אז ככה אני צריך הורדה של המשחק LINEAGE2 GRACIA PART 2 . ניסיתי להוריד מGAMERSHELL אבל אין שם את השרת הישראלי אז ניסיתי את כל ההורדות ובסוף שמתי מהשרת של אוסטרליה שזה הוריד לי על בערך 150 . אבל ההורדה עצרה לי ב75% (אני משתמש ב FLASHGET?) . מישהו יודע איפה עוד אפשר להוריד את המשחק הזה במהירות נורמלית ? (מהירת של האינטרנט שלי זה 2.5 ) . תודה מראש לעוזרים .

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  23. Started by TheReaper,

    כמו כל חברת משחקים שקורסת מתחילים להופיע כמויות ענק (יחסית) של חומר שהמפתחים לוקחים לראיון עבודה רשימה של דברים: תמונות וסרטון גיימפליי בגלריה http://photobucket.com/DukeNukemLeaked לא פחות מ53 תמונות מתוך המשחק ומסמכים פנימיים, שימו לב למסמכים שכתוב בהם את אחוז הסיום של כל שלב.... http://photobucket.com/DukeNukemForeverLekaed2

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by dennis14,

    http://www.gamespot.com/pc/action/prismguardshield/index.html מדובר במשחק פעולה טקטי שיצא לפני כחצי שנה ופותח בשיתוף עם צבא ארה"ב לפי מה שהבנתי. לא מצאתי ביקורות עליו. אתר המשחק - http://www.prismthegame.com/game.htm פה אפשר להוריד אותו בחינם באופן חוקי - http://www.gamershell.com/download_36378.shtml מישהו מכיר ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים