עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Einklienermench,

    שלום לכולם יש לי כמה שאלות על המשחק FALLOUT 3. קניתי לפני פחות משנה כרטיס מסך 4850 TOXIC של ספיר, באותה הזדמנות גם שדרגתי זכרון. אך לא היה לי מסך טוב כדי לראות במה אני משחק והמעבד גם לא תרם לאווירה של המשחק עם יצירת צוואר בקבוק לכ.מסך . אך לפני כמה ימים השתדרגתי ממסך CRT 16 של PROVIEW (שזה בעצם סמסונג עם מדבקה אחרת), למסך LCD 22 של SAMSUNG דגם T220P. אחרי ששמעתי הרבה דברים טובים מאוד על המשחק (FALLOUT 3), החלטתי לקנות את המשחק ולשחק בו על מקסימום הגדרות ורזולוצייה גבהה מאוד (1920X1200 - כי אחרי הכול עם מסך כזה לא משחקים על LOW). אך לפני שאני קונה את המשחק אני חייב להיות בטוח בכך שהמערכת שלי תריץ אותו. (וכן לכל מי שבספק אני באמת קונה את המשחקים שלי - אלו ששווים את כספם כמו…

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  2. Started by Or94,

    טוב באשכול אחר שאלתי את זה אבל כדי לעשות סדר אני אשאל את זה פה: יש לי מגבר עם רמקולים 5.1 שתומכים בדולבי דיגיטל והם מחוברים למחשב מדיה סנטר שלי. הורדתי COD5 שזה משחק שאמור לתמוך בדולבי דיגיטל אבל משום מה כשנכנסים למשחק המגבר לא עובר למצב דולבי דיגיטל. מה עושים? ניסיתי לשנות את ההגדרות ובהגדרות כתוב שכדי לשנות את הspeaker config צריך לשנות בהגדרות של הווינדוז אבל בהגדרות של הווינדוז לא הצלחתי לשנות את הdevice הדיפולטי ל5.1. איך עושים זאת? יש לי ווינדוז ויסטה

    • 4 תגובות
    • 788 צפיות
  3. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, אני שוקל לקנות אוזניות או רמקולים 5.1, אבל אני לא בטוח שההשקעה הזאת שווה. רציתי לדעת, איזה משחקים תומכים בססאונד כזה כדאי לדעת אם באמת שווה לקנות. בינתיים אני יודע על אלה: COD 4 COD 5 FEAR 2 וזהו בעצם. אגב, אם אני מפעיל סרטי HD שתומכים בסאונד 5.1 במחשב, אז באמת ישמעו צליל היקפי במערכת?

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by DOMR,

    אני הרדתי קבצים של משחק עם סיומת 1 עד 86 ואני יודע איך לחלצם בבקשה תעזרו לי

    • 3 תגובות
    • 685 צפיות
  5. Started by danield51,

    זאת תקופת יובש למשחקי מחשב..אני מת משעמום בבית...רציתי לדעת אם בכל מקרה יצא איזה משחק שיצא בזמן האחרון ששווה לשחק בו?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Cereal Killer,

    אהלן, אני מחפש המלצה ל MMORPG (עדיפות לחינמי) שיכול לרוץ על 4500HD של אינטל, יש רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  7. Started by eyarit,

    אני באמצע GTA והחלטתי להוסיף משתמש חדש בויסטה. אבל כשאני מפעיל את המשחק ביוזר החדש אני לא מקבל את כל ההיסטוריה שכבר שיחקתי ( את כל ה- save) יש דרך לייבא את זה? תודה

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  8. אשמח גם שתסבירו לי את העניין פה: http://www.direct2drive.com/2/7191/product/Buy-Call-of-Duty-4-and-5-Bundle-Download כתוב "This product is only available for purchase in the United States, Canada and Mexico only WTF? למה? זה הורדה בכלל... הם לא שולחים לי שום דבר. מה הקטע? יש עוד אתרים בסגנון D2D שאפשר לקנות סריאלים ולהוריד את המשחק מהאתר?

    • 7 תגובות
    • 987 צפיות
  9. Started by Or94,

    האם אתם יכולים לתת לי רשימת משחקים שיצאו וייצאו בקרוב שתומכים בסאונד דולבי דיגיטל AC3?

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  10. מצאתי את החנות הזאת: https://www.game.co.uk/ הם מאוד זולים... 25 יורו ל-CALL OF DUTY 4 כולל משלוח... תנו לי עוד חנויות שיש לכם ניסיון איתן.... אני מאוד אשמח! תודה לכולם!!!

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  11. נראה פשוט מעולה E3 09: Multiplayer Trailer Surviving arctic air raids is the only beginning in a new dawn of multiplayer. SD http://www.gametrailers.com/video/e3-09-battlefield-bad/49570 HD http://www.gametrailers.com/video/e3-09-battlefield-bad/49569

    • 40 תגובות
    • 4.2k צפיות
  12. אורח
    Started by אורח,

    יש לי בעיה במשחק, יש לי קצת כסף, בקושי תחמושת וקצת מזרקים של חיים ואני מתקדם בעולם ותמיד מופיעים מלא מוטנטים או RAIDERS ותמיד הורגים אותי, אני כבר לא יודע מה לעשות, לחלק מהם יש מיני גן ורובים ממש חזקים ואני רק בהתחלה של המשחק. יש המלצות?

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  13. טוב אחרי שכבר נמעס מכל המשחקים החינמיים SF WARROCK CROSS FIRE וכל הקקה אני מחפש משהו טוב חשבתי על COD:MW או BF:2142 מה עדיף? חשוב שהמשחק יהיה להורדה מתוכנה כמו STEAM או משהו כזה כי אני לא הולך לחנות לקנות או להזמין מחו''ל וגם בבקשה לא להגיד CS כי זה כבר חרשתי.

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by TheReaper,

    להפתעתי הרבה שוחרר היום הדמו של OVERLORD 2 משחק ההמשך למשחק באותו שם שהיה תענוג לשחק ומשעשע ביותר וכלל מספר רעיונות מקוריים מאוד הדמו שוקל 972MB אאל"ט ואפשר להוריד אותו מפה http://www.fileshack.com/file.x/14574/Overlord+2+Demo

    • 2 תגובות
    • 895 צפיות
  15. Started by KingYes,

    שם המשחק: The Godfather II. ז'אנר: אקשן גוף שלישי, פשע. פיתוח המשחק: EA Redwood Shores. הפצה: Electronic Arts. תאריך יציאה: 07.04.2009. פלטפורמות: PlayStation 3, XBOX360, PC. טריילר HD: תקציר: במידה ואתם חושבים שמצפה לכם סתם עוד חיקוי של GTA אתם בהחלט טועים, בסנדק II אנחנו נחווה משחק שהוא מעין שילוב בין יריות גוף שלישי, משחק תפקידים, משחק אסטרטגיה וניהול ונהיגה. משחקים רבים ניסו לעשות זאת גם, אבל לא אצלם כולם זה עבד, שחקנים הם עם אכזרי שלא יהנה ממשחק עם כל הפרמטרים שלו לא תואמים ויש בינהם שיוויון. בסנדק אנחנו נוכל לשחק בתור דומיניק קרליאונה שעולה בשורות משפחה הפשע המפורסמת ביותר בעולם. במהלך המשחק אנחנו נבצע משימות שונות בעבור המשפחה, והדרך שבה נבצע את המשימה ת…

    • 218 תגובות
    • 24.1k צפיות
  16. מפעם לפעם אנו עדים לביקורות כמעט הפוכות מצד מבקרים באתרים נחשבים, לא אחת, משחק שקיבל ציון נמוך משמעותית דווקא התחבב עלינו ולהיפך. מי לדעתכם האתר שהכי קולע לטעמכם או שנחשב בעיניכם להכי מקצועי ונטול חשדות...? אם בא לכם לדון בנושא זה- בכבוד! ואם כבר דיון, כמה מכם חושבים באמת שאתרים מקבלים כסף בשביל לפרסם ביקורת חיובית? ;D יש לכם 3 אופציות לבחירה ולפני שאתם בוחרים באופן מיידי, אולי תכנסו רגע לאתר שאתם אוהבים ותבחנו עד כמה הוא קרוב בציונים שלו למשחקים האחרונים ששיחקתם בהם.בכל מקרה, נתתי אפשרות לשינויים. אם שכחתי אתר חשוב, נא לעדכן. את הרשימה המלאה של האתרים תמצאו כאן: http://www.gamerankings.com/sites/index.html?sort=5

    • 5 תגובות
    • 994 צפיות
  17. Started by CTDesign,

    הם פתחו את ההרשמה ונרשמתי (זה בעמ' הראשי הרשמה לבבטא + ניוס לטר) עכשיו אני לא מבין איך להוריד תמשחק ומה לעשות עכשיו מישהו יכול לעזור לי? תודה רבה! =]

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  18. Started by levy18,

    באתר pcgames מוכרים את המשחק הראשון ב-50¤ ואת השני ב-89¤ עכשיו את החבילה של שני המשחקים ביחד הם מוכרים ב-185¤ מישהו יודע מה מיוחד בחבילה של שני המשחקים ביחד? או שאני פשוט משלם עוד 46¤ בשביל אריזה יפה?

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  19. http://www.gametrailers.com/video/e3-09-borderlands/49925 דבר ראשון הסאונד של הטריילר נוראי! הגרפיקה ניראת לא משהו בכלל, אם הוא הולך לצאת בערך באותו זמן כמו RAGE כניראה שזה ברור מי ינצח, לא ניראה לי שיש למשחק הזה מה להציע. אולי אם הוא היה יוצא לפני שנה אז הוא היה מצליח אבל לפי הטריילר הלא משהו הזה יש להם בעיה קלה של כסף.

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. סגנון: Third-Person Shooter Action אתר הבית: http://www.terminatorsalvationthegame.com/ מפתחת: GRIN תאריך יציאה: 14 במאי 2009 תיאור מפורט: המלחמה בין בני האדם לבין המכונות חוזרת למחשב ולקונסולות המשחק, גם אתם תוכלו לקחת חלק במאבק ההישרדות של האנושות כנגד האויב המלאכותי. אנחנו נכנס לנעליו של ג'ון קונור, שבסרטים ובסדרת הטלויזיה מוצג כגיבור לעתיד שיציל את בני האדם מסכנת הרובוטים בעלי המבטא האוסטרי. במהלך הסרטים אנחנו צפינו בניסיונותיו של סקיינט, הישות המלאכותית, להתנקש בחיו של קונור, ועכשיו המלחמה החלה וכל מדינות העולם מוצאות את עצמן תחת מתקפה וג'ון קונור הוא היחיד שיכול לעזור, הבעיה היא שלא כולם רוצים לשמוע בעצתו. בתור קונור אתם תתמודדו עם הכוחות של סקיינט, תצטרכו …

    • 67 תגובות
    • 8.9k צפיות
  21. כל המשחקים אצלי במחשב מותקנים על מחיצה נפרדת ממערכת ההפעלה. לאחר פירמוט לא כל המשחקים עובדים,יש כאלו שכן ויש כאלו שלא. 1 האם יש דרך להפעיל את אותם משחקים שלא פועלים לאחר הפירמוט ? (אני אמור אולי לזרוק איזה DLL לאנשהו ?) יש דרך לגרום להם לעבוד ? 2 מה קורה עם המשחקים שמותקנים דרך STEAM ? (גם STEAM אצלי מותקנת במחיצה נפרדת ממערכת ההפעלה) תודה.

    • 5 תגובות
    • 981 צפיות
  22. Started by 3pac,

    התקנתי את Thief Gold (הראשון) וHL1 והרזולוציה משתנה כל פעם כשאני עובר מהמשחק לתפריט הראשי . יש איזה תוכנה שיכולה לאלץ את המסך להיות ברזולוציה קבועה ? אני זוכר שהייתה אפשרות בדרייבר של ATI ,אבל עכשיו אני לא מוצא אותה.[br]פורסם בתאריך: 6.06.2009 בשעה 14:24:11 מישהו?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Inzagi,

    אני מחפש משחק אסטרטגיה טוב לשחק בו שיחקתי בכמה בזמן האחרון אבל לא מצאתי משהו שבאמת ראוי המטרה היא לשחק ברשת אז רצוי מולטי טוב ועם הרבה שחקנים (ועדיף מאוד לא גייםספיי) הגבלה קשה על היחידות כמו בcompany of heroes שצריך לכבוש נקודות כדי ליצור עוד יחידות זה משהו מאוד מעצבן אז עדיף בלי חוץ מזה רצוי שיהיה אפשר ליצור הרבה יחידות ושהאפשרויות במשחק יהיה מגוונות red alret 3 דומה למה שאני רוצה אבל כל מיני דברים שעשו שם גרמו למשחק להיות הרבה פחות טוב מהפוטנציאל שהיה לו למי שיש המלצות, בבקשה שיכתוב

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  24. Started by eliil1,

    יש לכם איזה המלצות למשחק רשת מכל סוג שהוא? (רק אל תגידו MAPLE STORY או WOW )

    • 18 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. אהלן חבר'ה, ב Orange Box יש לי שלוש התקנות כל אחת בפני עצמה: *Half - Life2 *Half - Life2 Episode One *Half - Life2 Episode Tow רציתי לדעת באיזו דרך הכי כדאי לעבור על הסדרה? תמיד הייתי בטוח ש hl2 זה אפיסוד 1, עכשיו אני רואה שזה משחק בפני עצמו. מה הולך שם בעצם? האם ה אפיסוד 2 כולל הכל ביחד ? אני מודע לזה שהראשון זה המשחק והשניים האחרים זה חבילות הרחבה אבל מה זה אומר בעצם? זה משחק בפני עצמו או פשוט שלבים נוספים למשחק? תודה והמשך יום נעים. נ.ב למי שתוהה למה אני משחק בזה התשובה היא שאני עם פנטיום 4 (478) וכרטיס מסך agp geforce 6200 אני מאמין שזה מסביר ת'מצב.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים