עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. יש מפות חדשות למשחק ?Age of Mythology - The Titans Expansion יש לי את המשחק הרבה שנים יש מפות חדשות שהם עידכנו שאני יכול להוריד אותם ?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by naknir,

    שלום חברים, היום התקנתי Max Payne 2 שהורדתי ב-eMule מבלי לצרוב אותו על דיסק (כלומר עם כונן וירטואלי). הכל הלך טוב, העתקתי גם את קובץ המשחק הפרוץ במקום המקורי והפעלתי. עכשיו, ההגדרות מוגדרות כמו שצריך, יש לי DirectX9 וכרטיס מסך Radeon 9600 Pro, אבל למרות כל זה, כשמתחילים ממש לשחק הכל זז לאט ובצורה בלתי מסונכרנת (אודיו/וידאו) ואין לי שמץ של מושג למה. למרות זאת, לפני שמשחקים אז כל הסרטים של המשחק עובדים חלק ובלי בעיות, וגם במהלך המשחק כשיש סרטים אז רובם פועלים חלק ויפה. מה הבעיה?!!?! זה ממש משגע את השכל ואי אפשר לשחק ככה.... אני ממש מתחנן שתעזרו לי, המון תודה מראש, ניר.

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by David :o,

    5VS5 ODC החוקים של ה - ODC: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצתו בכך שהקבוצה השנייה …

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by dana_rafi,

    שלום לכולם. אני תקוע בפני 2 משימות ב SA: 1.המשימה עם הרכבת.שאני רוכב עם עוד מישהו על אופנוע ושנינו יורים על 4 אנשים שעומדים על גג רכבת נוסעת.אנחנו רוכבים בצמוד לרכבת אבל לא מצליחים להרוד את האנשים.כשהרכבת מגיעה לסוף מסלולה(גשר שאני לא יכול לעבור בו) המשימה נגמרת בכישלון. איך אפשר לעבור את המשימה? איך אפשר להרוג אותם? 2.המשימה עם הדי.ג'יי. אני נוסע לחוף הים ועליי לדבר שם עם הדי.ג'יי.(בחורה) שעושה מסיבה. היא שואלת אותי שאלות ועליי להשיב כן או לא. לא מצליח לעבור את המשימה.מה עושים? איך עוברים את המשימה? אשמח לטיפים. בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. תמליצו לי על משהו...

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by watch out,

    שלום אני מעוניין לרכוש את ההרחבה מאיפה אפשר לרכוש במחיר נמוך מעבר לזה ראיתי שנעלם פורום אסטרטגיה

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. שלום יש לי 2 גירסאות של Medal Of Honor ואת שניהם אני לא מצליח להתקין עולה לי החלון של ההתקנה אני לוחץ אינסטל מופיע לי להכניס סיריאל אני מכניס סיריאל עושה נקסט ואז לא קורה כלום לא ממשיך לי להתקנה מה הבעיה? יש לי ווינדוס 7 5) Starting at Win7: Disables DEP. (Go to Start -> where the search, write cmd -> right click - Run as Administrator -> in the command prompt write bcdedit.exe / set nx AlwaysOff; - Reboot; Who gives an error EC: 5571, delete the file paul.dll!! 6) Play! זה הוראות כנראה מישהו יכול לעזור לי?לתרגם?ניסיתי לעשות ולא הצלחתי לא ממש הבנתי אפשר פירוט?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. אני משחק ב saints row iv שהתגלה כמאוד מהנה אבל יש קטע שאני פשוט לא מצליח לעשות. אני לא מצליח לסובב את הספינה לצורה אופקית ניסיתי כל כפתור אפשרי

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Hexen, אחד מהמשחקים הראשונים שיצאו מהשיתוף בין ID SOFTWARE ו RAVEN, זוכה לחידוש. המשחק המחודש יצא כמוד ל DOOM3 וקיבל שדרוג גרפי רציני. http://kotaku.com/5689995/this-shooter-doesnt-use-guns הורדה http://hexenmod.com/ כל מה שצריך זה DOOM 3 בגירסה 1.3.1, כמו כן לבעלי כרטיסי מסך של ATI מומלץ לכבות את Catalyst A.I.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by נריה,

    אני מחפש משחק שח מט להורדה בחינם משחק עם רמות קושי כולל רמה קשה מאוד כל מה שניסיתי עד עכשיו היה לי ממש ממש קל לכן אני מחפש משחק ממש קשה תודה למי שיביא

  11. למה יש לי פינג טוב אבל הרבה לאגים? הפינג מתחת ל 100 יש לי 1.5 INTEL 384 RAM FX 5700 ואני משחק ב BF2 עם פינג טוב וFULL לאגים למה.?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by ~BaRaK~,

    ז'אנר: PUZZEL מפתחת:CAPCOM פלטפורמות:PC תאריך השקה: 7/04/2009 במשחק אתם משחקים בתור חללית חייזרים שצריכה להוביל חיות משק (פרות,כבשים,חזירים וכו')לתוך החללית שלכם מנקודות מסויימות על המפה. בכל שלב שאתם עוברים תצטרכו לעביר סוג שונה וכמות שונה של חיות. יש לחללית שלכם שלושה מצבים:לדחוף,להפחיד ומשיכה. דחיפה היא המצב הרגיל שבו תדחפו את החיות לחללית שלכם,הפחדה היא בשביל חיות איטיות כדי שילכו מהר יותר לדוגמא:פרות,ועם משיכה אתם מזיזים מכשולים בדרך או מרימים חפצים מסויימים. אתם לא יכולים להרים את החיות פשוט ככה אלא תצטרכו להעביר אותם על המפה בעזרת החללית שלכם. המשחק לא כבד מבחינה גראפית כך שתוכלו להפעיל אותו כמעט על כל מחשב. יש למשחק גם מולטיפלייר אבל אי אפשר להפעי אותו בד…

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by blbb,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל ניצחון טכני. לכל קבוצה מותר לקחת הפסקה…

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by IG,

    אני בונה מסכים בוורקרפתט בשעות הפנאי בעזרת הworld editor, ויש משהו שמעצבן אותי: אני לא מוצא את האופציה להעלות את מספר הרמות של הגיבורים! וזה לא כיף לתת להם 2000 חיים או 800 נזק במכה, או מיגון divine... איך אני משנה להם את מספר הרמות????? תודה

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by shdrthki1,

    עכשיו שסיימתי את קריסיס 2 המחשב הפך ליהות קצת משעמם, וחשבתי לנסות לעבור קטגוריה לאסטרטגיה . אני מחפש משחק בסגנון של AGE OF EMPIRE , שיחקתי קצת ב NAPOLEON TOTAL WAR ולא ממש אהבתי , אז יש לכם המלצה למשחק שיזכיר יותר של AOE ?

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by BrolySaiyan,

    למי שלא עובד: עושים שטויות בלילה פרק: 8 עם BrolySaiyan ToTa_MaPsoTa MkoPeLeT like comment and subscribe **היה בעיה ברינדור אז המסך יצא ככה**

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Googleness,

    שמתי לב לתופעה ואני לא מדבר על אתרי קיקסטארטר.... נאמר שיצא משחק חדש, הכי יקר שנתקלתי לגרסת אספנים דיגיטלית זה 70 אירו. עכשיו יש כמה משחקים שהתעניינתי כמו Pillars of Eternity וTorment וכיו"ב שמומנו בקיקסטארטר וכבר קיבלו את כל המימון שהם היו צריכים אבל מסתבר שעדיין יש להם "Pledge" או מימון כמו בקיקסטארטר למי שרוצה להצטרף וזה פשוט הזוי המחירים שרצים שם. לדוגמא כניסה לבטא, במקום שיצ'פרו את מי שעזר לממן את המשחק הם גובים 25$ עבור מפתח לבטא! רוצי את הסאונדטרק של המשחק? עוד 15$, רוצים כמה ספרים בערכה? (דיגיטליים) עוד 20$.... זה פשוט הזוי... הם גובים יותר כסף על התוספות מאשר על המשחק עצמו. יותר הזוי זה בPillars לדוגמא יש להם באתר כבר עכשיו במכירה מוקדמת חבילת הרחבה של המשח…

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. http://computers.walla.co.il/?w=/4000/963883 לא איכפת לי מFIFA אבל :pissed: :pissed: על מיקרוסופט בנוגע לPES זה מילחמה מלוכלכת אולי שיקנו גם את סגה\קונאמי\וסקוור איניקס ויסגרו תשוק למיתחרות בדור הקודם הם הפסידו 4 מילירד דולאר רק כדי להחזיק תXBOX בחיים ובכל זות הוא סים רק שני במכירות כמה הם יפסידו הפעם להחזיק ת360 בחיים? חוץ מיזה לקונאמי אמור להיות מישחק כדורגל בפיתוח לWII הי אולי בכל זות יהיה PES בתחפושת ;D

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by Googleness,

    התחלף המבצע של On the house.... לינק: https://www.origin.com/en-us/store/on-the-house

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. היום יצא לי ליקרוא את זה- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=14985 כניראה מיקרוסופט רוצה להוציא את הLIVE גם לPC ומבחינתי זה דבר שיזיק למולטיפליר בPC בגלל כמה סיבות 1-רק מנוי זהב יכול באמת להנות מהמולטיפליר היום ב360 וזה יכול לגלוש למחשב ומנוי LIVE זה בתשלום 2-הLIVE מציעה בתוכו שרותים מסחרים שלדעתי רק יהרסו תחוויה של המשחקים לדוגמה רוצים עוד רובה תשלמו רוצים עוד מכוניות תשלמו וכו אומנם היום רוב המשחקים לא מגזימים בעניין אבל בעתיד זה יכול מאוד להזיק כל המסחור הזה אז נכון יש יתרונות כמו שרתים מהירים וכו אבל אני מעדיף שהשרות לא יהיה קיים במחשב

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Place Your Bets.. http://megagames.com/news/html/pc/valvekillingoffh-l2protagonist.shtml

  22. Started by BrAvE_HeArT,

    אני quester מושבע ובזמן האחרון אני לא מצליח למצוא איזה quest טוב להעביר איתו את הזמן :'( אז אם יש פה מישהו שיכול להמליץ על quest טוב אני מאוד אשמח ;D

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by navk2,

    יש לי רצפה ורודה במשחק COUNTER STRIKE SOURCE ואני כמעט בטוח שזה לא ארטפיק בגלל ש: 1.זה רק במשחק הזה 2. זה תמיד היה (רק עכשיו התחיל לעצבן אותי) 3. לפעמים שאני מפעיל את המשחק אין את זה 4.אם אני משנה הגדרות למעלה ולמטה זה לפעמים מיסתדר,בעיקר טקסטורות ומודולים. [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. תוספת מעולה למשחק... יוביסופט אוכלים את הכובע עם משחקיות חוזרת על עצמה

  25. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=13928

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים