עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. הייD: זוכרים אותי? מי שהיה פה לפני שנה ככה עוד כשהיה ת'רד ראשי של MW2 ושכל היום שיחקנו בS6 מכיר אותי, בקיצור, שמעתי דברים טובים על MW3 וחשבתי אולי כדי לי לחזור לפרנצ'ייס שפעם כל כך אכזב אותי. כדי לי? בכלל יש עדיין למשחק הזה קהילה כאן? יש קלאן? יש משחקים? אם כן, אם לדעתכם כדי לי לרכוש אותו ויש כאן קהילה, קלאן, משחקים קבוצתיים, אז איפה אתם מציעים לקנות אותו? איפה אני אקבל מכיר טוב? מה לגבי DLC? הם חזרו על השגיאה הזאת? אם כן אולי אני אוכל להשיג אותו בזול ואולי לא יהיה שווה? מה אתם חושבים?

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. צוות תוכן משחקים מחפש כתבים שייצטרפו אלינו וייעזרו לסקר, לבקר ולדווח על עולם הגיימינג, חושבים שיש לכם את זה? תמיד התגאתם בידע הנרחב שלכם? רציתם להפוך את התחביב שלכם לעבודה? זו ההזדמנות שלכם! דרישות התפקיד: - יכולת להתבטא ברמה גבוהה בעברית הן בכתב והן בעל פה. (אנגלית ברמה גבוהה - בונוס) - בקיאות וידע נרחב על עולם ותעשיית הגיימינג - התעדכנות שוטפת בחדשות ועדכונים מעולם הגיימינג חושבים שאתם מתאימים? אתם מוזמנים לשלוח הודעה פרטית פה או להשאיר הודעה כאן בתר'ד ונסחו בכמה משפטים מדוע אתם חושבים שאתם תהיו כתבי גיימינג טובים. אנא צרפו את גילכם, שם פרטי + שם משפחה, יחד עם שם משתמש בסקייפ. שימו לב - לאחר התעניינות ראשונית וקבלת כתובת מייל ייעודית תדרשו לכתוב כתבת ניסיון במידה ואתם מ…

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by bla7,

    היה לי וורקרפט 3 קנוי וכשר למהדרין (מהיום הראשון שהוא נחת בארץ ). בזמן האחרון לא שיחקתי בו, ולפני כמה ימים רציתי לשחק שוב (הוא עדיין מותקן במחשב) והפלא ופלא - אני לא מוצא את המשחק. כלומר, אני לא מדבר על ההתקנה המחשב, אלא פיסית, לא מוצא את הקופסה עם הסידי... הפכתי חלקים נרחבים מהבית, אפילו כאלה שלא סביר למצוא בהם את המשחק. לא מצאתי. השאלה היא כזאת. המשחק מותקן לי כרגע על שני מחשבים, עם הסריאל המקורי. אני רוצה למצוא את הסריאל ולרשום אותו - כי חוץ מאשר על העטיפה של המשחק, זה לא רשום לי בשום מקום (לא ראיתי צורך לזה, האמת). למקרה שאני לא אמצא את המשחק, לפחות שיהיה לי הסריאל - כי הרי דיסק זה לא בעיה להשיג (גם סריאל, אבל לא מקורי כמו שהיה לי שאפשר לשחק איתו בבאטל נט). בקיצו…

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by Notter,

    ואו! ראיתי היום 8 סירטונים חדשים מהמשחק היטמן 2 ואל תחשבו שאני מבלף, כי אני insider ב- www.ign.com ואני חייב להגיד: מה לעזאזל?!?!? זה נראה כל כך מגניב! דבר ראשון, המפה לא אותה מפה שהזום בה לא מיוחד והוא נראית דיי דרעקית! עכשיו המפה היא בשחור-אפור אלגנטית והוא נראית כיאלו תצלום מלווין!!!! וגם שעושים זום זה כמו בלווין! ועכשיו כשרוצים להחליך נשקים, לא נפתח תפריט גלילה עם שמות הנשקים מופיע בגדול על כל המסך הנשק (והוא מסתובב ב-3600 ) ואם כבר מדברים על נשקים, יש נשקים חדשים וממש ממש מגניבים!!! יש spas 12 shotgun שזה שאטגן אוטומטי עם קצב של איזה 2 יריות לשניה! יש מלא רובי צלפים! לפחות איזה 4 ממה שאני ראיתי! ולאחד יש כוונת לייזר! והזום ברובה צלפים ממש מגניב למרות…

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. אני אישית תמיד רציתי לשאול את זה.....

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by IlanF,

    משום מה PRINCE OF PERSIA WARRIOR WITHIN החליט לקרטע על המחשב החדש שלי (AMD 2.6 X2, 8500GT, 2GB RAM) על המחשב הישן (AMD 1.8, 5200FX, 512MB RAM) זה אף פעם לא קרה... מה יכול לגרום לו לקרטע? צריך עזרה דחוף... ד"א זה רק אני לא הצלחתי להיכנס לאתר באיזה שעתיים - שלוש האחרונות או שהיתה איזה בעיה?

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by RoyShefy,

    מת למשחק מחכה לו חבל על הזמן בלי סבלנות מישהו פה יודע מתי הוא יוצא????

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. http://store.steampowered.com/app/1200/ בהתקנה כלול גם המוד Mare Nostrum למודים נוספים יש לכם את זה: http://www.moddb.com/mods?filter=t&=Search&kw=&released=def&style=def&theme=def&game=185&type=def אתר הבית של המשחק: http://www.redorchestragame.com/ וויקי http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Orchestra:_Ostfront_41-45 ביקורת בעברית של יוסקה שמם, vgames http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3297584,00.html תהנו

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. מה המשחק עם המולטי הטוב ביותר כיום (שהוא לא cod4)? אני מחפש משחק עם מולטי כייפי לפחות כמו של COD.

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by goma,

    מתי יוצא ut2003 לא הדמו אני כבר מת לשחק בו

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by Rhx,

    שלום אני מתלבט בין האלף לייף 2 לבין באטלפילד 2 , אני שחקן שאוהב גם סינגל וגם מולטי עכשיו מה כדאי לקנות? אם יש משחקים שאתם חושבים שהם שווים קנייה יותר מהם אתם יכולים להגיד.. תודה.

    • 28 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. הפלטפורמה שדואגת לתעד, לשקלל ולאגור כל ביקורת מרחבי הרשת מכריזה על מפיצות המשחקים המצטיינות והמאכזבות שליוו אותנו במהלך השנה האחרונה לכתבה

  13. אלן קרץ, אחד האחראיים לפיתוח המשחק, העביר לאתר symthic.com מידע אודות השינויים שיבוצעו בנוגע לנזק, דיוק, וטווח של הנשקים השונים ב-BF3. כמו כן, על-מנת לאמת את המידע, צייץ אלן בחשבון הטוויטר שלו וציין: להלן השינויים (הרשימה עדיין בתהליך עדכון). דעתכם?

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by dj_horse,

    שלום מישהו במקרה זוכר משחק ישן שהיה מרוצי מכוניות כאלה של חיות עם דוב פנדה וכאלה, שהיית יורה עם הרכב של כל מיני בעלי חיים ועושה מלכודות?

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. משהו בסגנון FEAR או משחקים כמו serios sam ומשהו של מלחמת העולם כמו medal of honor ושיהיו חדשים יחסית תודה מראש

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. שלום לכולם, שחקן ישתמש במקלדת+עכבר והשני בפאד XBOX. לא חשוב איזה סוג המשחק, העיקר שיהיה כייפי. * לא משחקי ספורט (כמו פיפא, פרו, נ.ב.א ...) / worms למיניהם.. אגב לא חובה רק משחקים חדשים, אפשר גם קצת ישנים.. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by nice-1,

    האם שווה לקנות בחו"ל ולהסתכן באובדן אחריות (וגם יש בעיה עם האיזורים) או לקנות בארץ ולשלם מחיר מופרז?

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. היי אני מחפש חנויות שמוכרות משחקים, אפילו האתרים המקוריים של החברות משחקים (נניח EA) ככה שאפשר לשלם בPAYPAL לדוגמא, וישר אחרי זה להוריד את המשחק המקורי אני יודע שלדוגמא לEA יש את זה, אבל זה תקף לארה"ב, אני לא בטוח שמישהו מישראל יכול לקנות ולהשתמש בשירותים האלו מישהו יודע? ניסה בעבר? יכול לעזור לי בבקשה למצוא חנויות כאלו וכו'?

  19. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    יש לי בעיה במשחק אני מתחבר אבל אני לא מצליח להירשם ולפתוח חשבון חדש... ותגידו מאיפה אפשר להוריד את המשחק מו שמעתי הוא דומה לדיאבלו ושמעתי שהוא חינם

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. שלום, הזמנתי עכשיו Crysis 2 מ EA DOWNLOAD MANAGER וקיבלתי את crysis 1 מתנה למישהו יש מושג למה הוא מופיע לי 3 פעמיים ? ולגבי Crysis 2, הוא לא מופיע .. הוא יופיע ב 25 ? או שאני יקבל את ה CDKEY למייל או משהו ? תמונה

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. אני לא מצליח לעבור את השלב BOAT,מאיפה אני יכול להוריד שלבים?

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by M_G_N_U_M,

    היום קמתי בבוקר ממיתתי ובעודי מנסה להכניס את היד אם הגבס לחולצה אחי מדליק נשיונל ג'יאורפיק בטלוויזיה ויש תוכנית על דינוזאורים ואופן היתפתחותם והיסתגלותם לסביבה המשתנה מהר בעידן הקריטיקון האחרון ( קצת לפני שהם ניכחדו לפני 65 מיליון שנה) פתאום חשבתי על רעיון הברקה של ממש ( אתם רשאים להודות לי) התיאור של המשחק: אנו מתחילים בעידן הדינוזאורים ההתחלתי כשהם עדיין זוחלים בעלי דם קר שרק יצאו מן המים ואנו מגלמים יצור קטן חלש טיפש ופרימיטיבי ואז אנו לוקחים עליו פיקוד, וזה לא שאנחנו מלמדים אותו כמו בbnh אלא שאנחנו ממש הוא ואנו קובעים את כל ההחלטות : מה לאכול איפה ללון אם מי להיזדווג מתי להילחם וכדומה, והמשחק יהיה משהו פעולה\הרפתקאות אם מנוע גרפי מתקדם ( unreal warfare לדוגמה) וככל ש…

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by ModChiP,

    כשאני עושה שיחזור סיסמה ואני מקליד את קוד האישור ובוחר סיסמה הוא מראה לי את המסך הזה. מה עושים? אשמח לעזרה.

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. היי לכולם, שנים לא רשמתי כאן. אבל בדרך לא דרך, נאגר לי אוסף יחסית גדול של משחקים. שהייתי רוצה למכור (אוסף משהו אחר כיום) קישור לדרייב : https://drive.google.com/drive/folders/1_HFRRj_o4KMLlwwF5Vd5JxFY77VYk-G1?usp=sharing *יש שם תמונות, קובץ אקסל מחולק לכמה קטגוריות, והן קישורים לאוסף של ב MOBY GAMES (אחד האתרים הכי טובים מבחינה של מידע ויצירת רשימה נוחה כמו שם, במיוחד כמאגר מידע על משחקי מחשב). תנו לי דעה לגבי שווי, ובכמה ריאלי למכור את כל האוסף (משחקי מחשב לא הכי משתלם למכור 1 1.. לפחות זה מה שהבנתי מתגובות בכמה אתרים, זה לא כמו משחקי קונסולות שיש להן ערך כספי גדול יותר משום מה)

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  25. Started by vitalis,

    תנו תגובותעל המשחק counter strikt

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים