עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום יש לי כרטיס מסך HD 4870 מעבד E4500 2.20GHZ 4 ג'יגה זיכרון ווינדוס XP התקנתי תמשחק Call.of.Duty.Modern.Warfare.2.PROPER-SKIDROW אני משחק ברזולוציה הכי גבוהה 1920X1080 וגרפיקה גבוהה הכל רץ סבבה ורואים סבבה רק במשחק פתאום יש קצת ריבועים ירוקים כאלה מפריע מציק על הפנים ממה הבעיה? איך פותרים אותה? תראו תמונה http://img198.imageshack.us/img198/4207/95394797.jpg

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by Stalker,

    המשחק אמור להגיע החודש נכון ?!

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by poltergeits,

    אהלן חברים טובים אני חייב את עזרתכם הפעם כי המבוי סתום לגמרי כאן מה אני עושה הגעתי לאיזהשהו שלב שפשוט בלתי אפשרי לעבור תיאורו של השלב : אני נכנסתי לתוך הכור האטומי ואחריי שאני עובר מסדרון מופוצץ חיילים שיוצאים בדיוק כשאני מתחיל לעבור אני מגיע למין חדר כזה שאיך שאני נכנס אליו אני מאחוריי שולחן כזה ואז מתחילים לבוא אליי מכל כיוון + יש אחד מהמוטציות הענקיות שבכלל אין מה לעשות מולו והגרוע מכל הוא שאין לאן לשגת כי הדלת שממנה נכנסתי ננעלה חברים בבקשה תעזרו תודה מראש

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by saarxee,

    פרצו לי לחשבון האוריגין ובו היה את המשחק BF3, מה אפשר לעשות? ניסיתי לשחזר סיסמה וכתוב שסיסמה נשלחה למייל אך בעצם זה לא נשלח, וניסיתי כמה פעמים. דיברתי עם התמיכה שלהם ואמרו לי להתקשר אליהם ואין לי איך.

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by J0n1,

    החלטתי להעביר את השאלה מהאשכול לזיהוי משחקים לפה, כי האשכול הוא יותר בקטע של חידות. אני מחפש משחק על דינוזאורים. זה משחק פעולה תלת מיימד, גוף ראשון. אני זוכר רק איים, ואתה לבד, ויש בים את הדינוזאורים הגבוהיים הענקיים האלו, ובעצים יש דינוזאור ממש מהיר מנומר, וטירקס (ויש עוד כמה..) הייתי משחק בזה מזמן כשהייתי ילד, פתאום נזכרתי בזה. הסתכלתי על משחקי Turok וJP ולא מצאתי אותו. אם מישהו יוכל לעזור לי, אני אשמח

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by Gery Gorenshtein,

    היי, אני וחברים פתחנו שרת Rust בשם RustNoFear, אם מישהו מעוניין להתחבר ולשחק איתנו הוא מוזמן. בחיפוש שרתים Community לרשום RustNoFear למטה בחיפוש.

  7. Started by KoM,

    בטעות מחקתי את תקיית המשחק עצמה, וכעת כשאני רוצה להתקין מחדש הוא אומר לי כי המשחק מותקן כבר וכי אני צריך להסיר את הקודם, ואם אני רוצה להסיר אותו אין לי את מה ! עזרה בבקשה, זה דחוף !!

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. כל מי שלא בעיניינים: IDF:FFI הוא מוד למשחק הFPS ברשת, Battlefield 2, אשר יבוסס על מלחמות ישראל וצבא ההגנה לישראל (IDF ) כיום אנו בעיקר צריכים יוצרי מפות ויוצרי קוד. כל מי שמעוניין, אנא להגיב כאן... כמו כן, אם אתם מכירים אנשים שיכולים לעשות דברים אלו, אנא, הפנו אותם לכאן או לכאן. :xyxthumbs:

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by Roeebaeloha,

    שלום כשאני משחק באטלפילד תמיד שני הסמלים האלה מופיעים ואומרים שיש לי בעיה של פקט-לוס ולייטנסי אשמח לדעת מה זה אומר ואיך אפשר לסדר את זה? ראוי לציין שלמרות שהלייטנסי שלי גבוהה לפי המשחק אבל הפינג שלי בסרבר הוא בסביבות 70-80 בשרתים ארופיים, אז מה הבעיה? תודה רבה!

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by Gnome,

    הייתי רוצה לקנות את השחק SOF2 ו SOF1 אבל לפני שאני קונה אותם רציתי לדעת אם הם עובדים בכלל על WINDOWS XP?

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by Zeev86,

    http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=14895893

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by VIPERANAF,

    קבלו מה עשיתי משיעמום רשימה של המשחקים שסיימתי - חלקם חדשים וחלקם ישנים - כמובן ששכחתי כמה - אבל עדיין יש הרבה (ואל תשאלו אותי על הסוף של המשחקים כי אני גם לא רוצה להרוס וחלק אני לא זוכר במאה אחוז) http://planet.nana.co.il/vipergallery/games/try.html מה דעתכם?

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by sEEdy,

    מה הציפיות שלכם מהמשחק הבא בסדרה שיוצא בנובמבר בקרוב ומה אתם מקווים שיהיה בו אני רוצה את הנשקים : ak74u , ak-47 , ump-45, ACR שיהיה Servers ו console שיהיה Fov = field of view שיהיה maxfps וכמובן הכי חשוב במיוחד לתחרותי שיהיה mod tools

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by nore0,

    יש גרסאות שונות ? קבלו ת'תמונה הזאת ואת זאת

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by aviv512,

    dice מתכננת להוציא בחודש הזה את העדכון השני שלה למשחק, patch 1.05. העדכון יכלול יותר מ25 תיקונים, הנה כמה מהם: * Titan will no longer be able to move once its shields are down, so that lag within the titan should be significantly reduced and being revived inside the titan shouldn't be a problem any more * Changes in EA master server communication to greatly reduce disconnects * Players are now able to receive the Titan Survival Pin * All players will see the same missile silo location numbers in Titan Mode

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. אהלן חבר'ה הורדתי gta sa והתקנתי עכשיו אני רוצה לשחק בשרת שחבר שלי פתח הורדתי את התוכנה הזו SA:MP הכנסתי את הכתובת שרת שאשחק עם החבר וכשאני בא להכנס , מופיעה לי השגיאה הבאה - http://goldsystem.co.il/d.PNG אני נואש , אשמח לעזרה , שבוע טוב , בן

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. קליק ימני כדי להשתמש בכוונת אופטית כלשהי במשחק נענית בסוג של סרוב וקפצוץ קצר בין המצבים אחרי כמה נסיונות משיגים צפיה דרך הכוונת לזמן קצר יחסית. אין לי מושג למה זה קשור. עכבר? כרטיס מסך? הגדרות משחק? לא יודע. בעיה דומה יש עם קליק ימני גם PHANTOM PAIN. יש למישהו רעיון?

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. עם כל הכבוד לז'אנר הפעולה ומשחקי התפקידים ז'אנר האסטרטגיה לפי דעתי הוא הכי טוב ומקפחים אותו במיוחד כי בזמן האחרון לא יצאו משחקים טובים... TIBERIUM WARS זה דיי אכזבה וגם ההמשך ל TOTAL ANNHILATION רק WARCRAFT III בזמן האחרון וההרחבה שלו סיפקו ועדיין מספקים את הסחורה למרות שאם יהיה תחלופות אני יהיה מוכן לנסות בכל רגע אז קיצר יש לכם המלצות? או שאני יאלץ לחכות לSC2?

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by Aviv Bromberg,

    אני חושב על להוריד משחק או לרכוש אחד כדי שיהיה לי בכללי מה הרוב חושב

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. מתי זה יוצא כבר המשחק שמחכים לו כל כך?

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by DXT,

    אני כרגע מקום 262 בתור ובעוד 79 דקות אני אתחיל להוריד. זה FilePlanet למי שלא הבין. אם אתם יודעים איפה אפשר להשיג את המשחק הזה בלי תור אני אשמח. ;D

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by Sol@rWind,

    שלום אנשים, יש לכם שרתי UT טובים בארץ וגם בחול להביא לי ? תודההההההה

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by exorcisit,

    אהלן, רציתי לדעת אני שם 100hz במסך, השתמשתי פעם בrefreshlock אבל מסתבר שהיא לא עובדת עם win7 ניסתי כל מיני תוכנות, ולהחליף מסך שהיה לי בו פעם 100hz (עם refreshlock)..

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. כרגע יש רק מינימום ואלוהים ישמור הם עשו את זה שוב... OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit Processor: Intel CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 810 @ 2.80 GHz or better Memory: 6 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450 @ 1GB / ATI Radeon HD 5870 @ 1GB or better DirectX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 55 GB available space Sound Card: DirectX-compatible עוד פעם דרישה ל 6GB זיכרון למרות ש 99% שהמשחק לא ישתמש בזה, ה GTS 450 חלש יותר מ HD 5770 אבל בכל זאת המינימום ל AMD הוא 5870 ולסיום המשחק דורש פאקינג 55GB... דרך אגב עד עכשיו לא הייתה שום הודעה על אפשרויות נוספות ל PC אז כניראה שזה פורט אחד לאחד, לא נראה לי שהם…

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. היי קניתי את המשחק דרך סטים במחיר 29 דולר וראיתי שאין כל כך שרתים , אני רואה שכתוב שמחכה לעוד משתמשים ואין שום תגובה , האם יש בעיה עם המשחק הזה? רוני

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים