עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by rroonnii,

    http://www.filefront.com/17313716/ArcaniA-Gothic-4-Demo/ http://www.bigdownload.com/games/arcania-gothic-4/pc/arcania-gothic-4-demo/ http://www.gamershell.com/download_63874.shtml ........ http://www.gametrailers.com/game/arcania-gothic-4/11485

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  2. http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/5088154.stm ואני שואל....WTF?!?! discuss.

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by HitmanW,

    שמעו אני רואה בSTEAM התחילה מכירה מוקדמת של ORANGE BOX. בתוך החבילה נכנסים המשחקים הבאים: HF2 HF2:EP1 HF2:EP2 TEAM FORTRESS 2 PORTAL מחיר החבילה 45$ (בסביבות ה180 שקל). לי המחיר הזה נראה מאוד מושך לעין במיוחד כי מקבלים את כל המשחקים האלה ובמיוחד כי רשום שEP2 לבדו עולה 30$ (RIPOFF...). בקיצור השאלה שלי האם אתם חושבים שכדאי לקנות עכשיו או שאתם חושבים תצא חבילה יותר מוצלחת ומשתלמת בסופו של דבר? (אני בינתיים נוטה לכיוון הקנייה עכשיו...) אה ומה לגבי TEAM FORTRESS 2, מה אומרים על המשחק? הוא יהיה טוב? לפי התמונות הוא נראה ממש כיפי.

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by The_Byter,

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by mrsph666,

    אני מת על Mafia, ונורא מקווה שתצא Mafia 2! מה אתם אומרים?

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by dennis14,

    בינתיים שתי הסדרות היחידות שמגיעות למחשב הן TOP SPIN ו - VIRTUA TENNIS כשהראשון מציאותי וקשה יותר והשני ארקיידי יותר. אחרי ששיחקתי בגרסאות האחרונות שלהם (בטופ ספין רק השני יצא למחשב והשלישי לא) לא נותר במה לשחק. קראתי ידיעה של GS ש - EA הולכים לפתח משחק טניס בהתחלה ל - WII ואז גם לשאר הפלטפורמות וזה מעודד (הגרפיקה ועניין הרשיונות יסתדרו לטובה) אבל זה לא נראה קרוב במיוחד ולא בטוח שייצא למחשב. לינק - http://www.gamespot.com/wii/sports/unnamedeatennisgame/news.html?sid=6196291&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title האם יש עוד משחקים בז'אנר שמפותחים ועומדים לצאת ?

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by Delux,

    יש לי שאלה האם טריינרים הם חוקיים? (TRAINERS למי שלא מבין)

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by yuvyuv,

    אני שמח להכריז על שבט חדש שהוקם ע"י ושמו =OGS= את חברי השבט אתם תוכלו למצא משחקים בשרתי הארץ (IL Gaming 1,2,3, Gamer, Vgames) עם השמות הבאים: =OGS=YuvYuv =OGS=ZVISH =OGS=shaft =OGS=Plot כל מי שרוצה להצתרף לשבט ו/או להגיב על הודעה זו מוזמן להשאיר פה הודעה....

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  9. ניסיתי לשחק עם אחי בBF3 כשלי יש עותק חוקי ולו גם יש עותק בORIGIN (מחבילת הhumblebundle) ולצערי המשחק פשוט לא נותן להתחבר לשחקן השני לאותו השרת. מה לעזאזל?! יש דרך לעקוף את זה?

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by bennash,

    שלום רב תמיכה יקרה. עולות לי שגיאות בהפעלת משחקים כבדים במצב מרובה משתתפים, יש לי כבל תת ימי של 40 מגה ביט. ואכן בבדיקות מהירות אינטרנט של מספר אתרים יש לי 40-50 מגה ביט הורדה ו4-5 מגה ביט העלאה לא רק זה גם מנהל ההורדות שלי מוריד בדרך כלל בין 6.223 ל 6.250 מגה בייט, בנוסף אני יכול לגלוש לכל אתר כולל אתרים מאובטחים ולצפות און-ליין בסרטים וסרטונים באיכות QHD ו 4K, לא רק זה גם אני יכול לשחק במשחקים כבדים במצב שחקן יחיד: (BF4,Duke Forever,Heroes On-Line (in camping),SFxT,SC2 legacy of the void ,(off-line),diablo 3 off-line) ובמשחקים קלים במצב מרובה משתתפים: (Etherlords II, Tzar, Diablo orgial 1995,Hearthstone , Heroes of the Storm,) בנוסף חיברתי מחשב נוסף לרשת לצורך בדיקה וב…

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  11. Started by idanmal,

    שלום לכל חברי קהילת BF3 באמתחתי כמה שאלות, אם אפשר גם הסברים אני אשמח. 1. תמיד אני רואה מסוקים שמשחררים טיל מונחה, אני חושב שזה מעמדת היורה, איך עושים זאת? 2. קורה לפעמים שאני מטיס מסוק ופתאום פוגע בי טיל מונחה משום מקום, יש משהו שיתריע בפני? 3. איך טייסי מסוק טובים מצליחים להשתחרר מניעלה עלייהם, שיחררתי נורים ושוב ננעלו עלי מה עושים? 4. איך יורים טילים עם מטוס קרב? 5. על אילו מערכות אתם ממליצים במסוק ? תודה לכל העוזרים, אני מאמין שיהיו לי עוד שאלות פשוט לא זכרתי את כולם.

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  12. היה, נסגר, נפתח, נסגר, יש עדכונים? יש צפי ?

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by bobby323,

    לא זז לי חלק amdx2 3800 7800gt etreme 1g זיכרון 1024 16AA

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  14. חיפשתי ולא מצאתי באינטרנט ואין לי מושג מי המפיץ \ יוצר של המשחק

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  15. בואו להיזכר במוגלי, אלאדין וסימבה, וכל מה שהפך אותם לגיבורים המושלמים גם עבור עולם משחקי הוידאו אי שם בשנות התשעים העליזות לכתבה

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by Haflo,

    בשביל להריץ את Counter Strike v1.3 אני זקוק למשחק Half-Life שיהיה מתוקן על המחשב שלי?

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  17. www.qTp-Gaming.com Brainihax Nightmare - STEAM_0:1:14464348 wAZARY - STEAM_0:1:14146081 wedmate - STEAM_0:0:2374160 remind - STEAM_0:1:23346117 Vodka - STEAM_0:1:11168411 איש קשר אם מספר הטלפון שלחנו בטופס לא נפרסם אותו פה. Nightmare מאשר. http://imageshack.us/f/267/steamidz.jpg/ - תמונות מהקונסול של חמשת השחקנים בשרת

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by Ben N,

    אהלן חבר'ה, אני כבר הרבה מאוד זמן משחק Titanfall, מת על המשחק הזה אבל אני לא מוצא שחקנים אחרים. אני משחק ב-PC דרך Origin. אם יש פה עוד שחקנים זה יהיה ממש מגניב אם נוכל לשחק כקבוצה מידי פעם. יש פה אנשים כאלה? או שמכירים במקרה קהילות כלשהן של המשחק? חפשו אותי באוריג'ין בשם MrPalmTree88

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by SilentBob,

    לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/far-cry-4-%d7%94%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%94-%d7%a2%d7%91%d7%a8%d7%94-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by yakirmizrahi,

    שלום לכולם! אחרי כמה שעות טובות של משחק נתקלתי בהמון קשיים בפיתוח העיר ואשמח שיענו לי על כמה שאלות: 1. מה היחס בין שטח שאני מקצה לטובת מגורים לעומת עסקים לעומת תעשייה? (כמה) 2. במהלך המשחק הם דורשים ממני לבנות משרדים. איך אני בונה אותם?! 3. למה כל הזמן יש לי הפגנות ליד בניין "העירייה"? רשום שם משהו על זיהום. 4. למה כשהבתים מצליחים להתפתח אני מאבד אוכלוסיה? אני לא אמור לקבל יותר תושבים? אשמח לדעת אם קיים איזה מדריך בעברית איך לבנות עיר מצליחה ואם יש כאן מישהו שמעוניין לשחק ביחד?

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  21. לפני כמה ימים פירסמתי פה אשכול שהכרטיס מסך שלי לא פועל טוב וזכרונות וכו' ... עכשיו אני גייליתי למה יש לי את התקיעות גם אחרי החלפת המעבד ! וגם אחרי החלפת זכרונות והוספת זכרונות ! תקשיבו טוב : המשחק שאני משחק בו למשל TESTDRIVE UNLIMITED דורש דרישות מערכת של 3.4 GHZ.... ולי יש Amd athlon 4200+ 2/2GHZ והוא לא מספיק לעבד את המידע.... ובASSMED ASSULAT משהו כזה הוא מריץ לי אותו עם פי שתיים תקיעות והמשחק דורש 3.6 GHZ.... ועוד פעם לי יש רק 2200 MHZ.. אז עכשיו עשיתי ככה נכנסתי לBIOS עשיתי OC לBUS מ200 ל227 והופ .. כמעט ואין תקיעות בTESTDRIVE רוב המשחק רץ חלק ... אז אם טעיתי תקנו אותי.

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  22. יש י ארבעה מפתוחות של BETA HEROES OF TEH STORM מי רוצה? צריך חשבון בBATTLE.NET

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by miky,

    כולם מקירים את המשחק האגדי מפיה ולכל מי שאוהב אותו מצאתי מוד שמשפר את מראה המכונית אז ככה לכל בעלי האימיול תכנסו לחיפוש תבחרו בפורמט archive ותכתבו mafia mod ותמצאו mafia car mod ו משהוא כזה תורידו לכל קבוצת hwzone בחוקים שלכם לא כתב שום דבר לגבי המלצות קבצים (אם אני לא טועה ואני מצטער אם גרמתי לכל נזק שהוא)

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  24. היום לפני שבע שנים השיקה חברת קרייטק את המשחק שהפך במהרה לסטנדרט של גראפיקה וביצועים בעולם המחשבים. יום הולדת שמח, קרייסיס לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9c%d7%90-%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%9a-crysis-%d7%97%d7%95%d7%92%d7%92-7/

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  25. חוץ מאליפות הארץ שהתקיימה לא מכבר, המשחק Hearthstone יקבל עוד מאה קלפים ובדרך הופך לתופעה לכתבה: http://hwzone.co.il/hearthstone-%d7%9e%d7%90%d7%94-%d7%a7%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%9e%d7%a6%d7%91-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%94/

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים