Gothic 4 - Demo - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gothic 4 - Demo


rroonnii

Recommended Posts

RISEN היה יורש לא רע בכלל...

מעניין איך המשחק הזה יהיה בהשוואה אליו.

הדרישות האלו לא נראות לי קשורות למציאות (אין סיכוי שלמשחק מנוע כל כך לא יעיל) כי הן גבוהות יותר מ - CRYSIS/ METRO 2033/STALKER:CLEAR SKY שכבדים ממנו משמעותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.gamespot.com/pc/rpg/gothic4/download_6278826.html?sid=6278826&om_act=convert&om_clk=files&tag=files;title

לפי התגובות של השחקנים פה הדמו מאכזב למדי, כך שאם המשחק המלא לא יפתיע נכונה למעריצי סדרת גוטיק אכזבה ונשאר לחכות ל - RISEN 2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה שכבר לפי הדמו הנ"ל, ולפי RISEN, אפשר סוף סוף לקבוע בוודאות שסדרת גות'יק מעולם לא הצליחה לממש את הפוטנציאל שלה בגלל המפיצה JOWOOD,ולא המפתחת PIRANA BYTES.

רק מלהסתכל על העובדות- אחרי ההתפצלות שלהם, פיראנה הוציאו את RISEN לפני שנה בדיוק- וזה היה משחק טוב למדי, ששואב את הבסיס החשוב והייחודי מסדרת גות'יק, וגם היה יציב(בעל הכמות הקטנה ביותר של הבאגים והגליצ'ים למיניהם) יותר מכל משחק בסדרת גות'יק- כלומר שיפור לא מבוטל, שלא ניתן להתעלם ממנו..

ואילו המפיצה, JOWOOD, מצאה סטודיו אחר שימשיך את הפרנצ'ייז, והנה, שנה אחרי RISEN, כשRISEN 2 כבר באופק-עומד לצאת לו משחק שנראה כי לא יספק כלל המעריצים הקיימים, וגם לא ממש יביא להכרה מחודשת של המותג באור אחר ונגיש יותר..

אני מניח שזהו סופו של כל בלון, ולמעריצי הסדרה,כמוני, נשאר לחכות לRISEN 2 ולהעריך את פיראנה שבאמת יוצרים משחקים ייחודיים, חיים, מסתוריים ומעניינים- בייחוד כשנותנים להם את הכלים שהם צריכים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדרישות המינימליות נראות לי קצת גבוהות מידי :P

אין כזה דבר גבוה מדי - השאיפה היא למקסם את הביצועים , לאנוס את הכרטיס מסך ומעבד - שיהיה הכי ריאליסטי ועם הכי הרבה אפקטים.

כמובן בצורה יעילה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח ניסיתי את הדמו על הנייד שלי ([HP Pavilion DV5 [1120ej), הגדרות מינימליות (על פי המשחק ההגדרה LOW לא טרחתי להכנס לADVANCE) ברזולוציה 1280x800 והרי הבנץ' (בפראפס) לפניכם

[table]

[tr][td]Fames[/td][td]Time(ms)[/td][td]Min[/td][td]Max[/td][td]Avg[/td][/tr]

[tr][td]234[/td][td]60000[/td][td]3[/td][td]5[/td][td]3.9[/td][/tr]

[/table]

והאמת שאני לא מתפלא כי המחשב הזה לא משהו בשביל משחקים כבדים :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...