עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Kobi Harosh,

    שלום לכולם וחג שמח . אפתח בהסברה קצרה למה אני מתכוון , ואשמח לתגובות עיניינות בלבד מי שיש לו TRASH TALK שישמור לעצמו . Clan\Team Captian - הוא הלידר של הקלאן בכל טורניר/קאפ אחד המנהלים יפנה אליו והוא יחליט מה קורה . Clan\Team Captian יסומן באייקון ייחודי שהוא רק לו . המטרה היא לא שקלאנים יריבו עכשיו על מי לידר או קפטן , אלא יהיו בוגרים ויחליטו מי הקפטן שלהם . אשמח לתגובות ולשמוע מה דעתכם בנושא לפני שמוציאים לפועל את הדבר אם בכלל יש ביקוש לזה . תודה .

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by Albetron,

    הכל התחיל מזה שפרמטתי את המחשב ולאחר מכן העברתי כמובן את הסייב למערכת החדשה. לאחר מכן כשבשמירה הזו אני מחזיק ביכולת להפוך לLord vampire. אני לא רואה יותר את הדיאלוג שמאפשר לי להפוך חזרה לWerewolf בתפריט הדיאלוג של Aela :\ אציין כי במערכת הקודמת לפני הפירמוט זה היה אפשרי. וכמובן מותקנים אצלי כל חבילות ההרחבה. איך ניתן לפתור את זה ולהפוך שוב לאיש זאב?

    • 9 תגובות
    • 3.5k צפיות
  3. Started by Lafush,

    כולם להצביע לCOD:GHOST!!! http://iesa.org.il/about/%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%94 http://iesa.org.il/news/189

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום, קניתי היום BF4 וBF4 PREMIUM (אם משנה אז מCJS CD KEYS). הקודים נשלחו והכל בסדר (כרגע הBF4 כבר בהורדה באוריגין). עכשיו, הכנסתי את הקוד של הפרימיום אבל לא מופיע לי כלום באוריגין.. זה אמור להיות ככה? זה סוג של תוכן פנימי של המשחק או שמשהו לא בסדר פה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 917 צפיות
  5. Started by OferS18,

    שלום פורום hwzone היקרים, אני לא בטוח שאני במקום הנכון בשביל השאלה הזו אבל אני אשאל בכל זאת ואם אני לא בפורום הנכון אני אשמח אם תתקנו אותי, השבוע קניתי את המשחק הנ"ל ולמרות שהתקנתי אותי פעמיים רבות ועשיתי תיקון התקנה כמה פעמים אני לא מצליח להפעיל את המשחק ,בכל פעם שאני מפעיל את המשחק, המשחק נדלק עם מסך שחור ורושם הודעה של aciv has stopped working, Windows is looking for a solution ואז המשחק נסגר וזה לא אומר לי כלום. יש לי וינדוס 8 ומחשב שחזק מספיק בשביל להריץ את המשחק ככה שלא מובן לי מה יכול לגרום לבעיה זו. אשמח לתשובה , תודה מראש .

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by DivineS,

    13-5 GG 1st half: 2nd half:

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. לאחרונה שוחרר משחק האסטרטגיה בתורות החדש. הנה ביקורת עליו - http://www.rockpapershotgun.com/2012/05/10/wot-i-think-warlock-master-of-the-arcane/ מדובר למעשה בגרסת פנטזיה ל - CIVILIZATION V בערך עם דגש על קרבות, נשמע מעניין מאד (בניגוד ל - ELEMENTAL:WAR OF MAGIC הכושל) אשמח לשמוע רשמים ממי ששיחק בו כבר.

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by Kobi Harosh,

    HwZOne ODC 5Vs5 שלום לכלל שחקניי Call Of Duty : Ghost . " חנוכה הגיע !!!!! אז כולנו פה ולא נכבה את החנוכיה . HwZOne ODC במוצ"ש 30.11 יתקיים קאפ 5 נגד 5 , הקאפ יתחיל במוצ"שבשעה 18.30 וימשך עד השעה 00.00 שבסופו יתקיים גמר . החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את ה…

    • 25 תגובות
    • 4.8k צפיות
  9. Started by AvielGames,

    שלוםם חברה ! כאן אביאל בסרטון נוסף אתמול ירד גשם בעיר שלי וקרו לי כמה מקרים שברצוני ליידע אתכם.. את והמקרים אני יספר בסרטון. בבקשה בלי העלבות קללות וכדומה צפייה מהנה ! http://www.youtube.com/watch?v=a3fyBrWd6Q4&feature=c4-overview&list=UUfUa0qyytWAxbu8OYWROWXg

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by DivineS,

    13-7 GG 1st half: 2nd half:

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Fasil,

    13-5 GG

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. Started by sEEdy,

    13-7 GG עשינו KILLCAM ROUND כי לחלק לא נכנס אז כל תוצאה להוריד ראונד אחד לנו half 1 half 2

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by DivineS,

    13-4 GG 1st half: 2nd half:

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by ליאור טולדנו,

    Call of duty Bo2 monatge עריכה שלי, esl במידה ואהבתם לייק וסאב יעזרו D: מומלץ 1080p

  15. חבר'ה יצאו כמה תוכנות כמו FOV CHANGER / FPS UNLOCKER אני כבר מודיע שכמעט ב 100% מקבלים על כולם באן ב ESL WIRE לכן: שימוש בהן מיותר מכיוון שכשתשחק ב ESL לא יהיה לכם אותם. וגם קיים סיכוי לקבל באן במשחק . לכן אני ממליץ להיזהר ולבדוק פעמיים על בטיחות התוכנות לפני שימוש. עלינו במספר האנשים בקהילה במהירות יפה מאוד וחבל שנאלץ להיפרד מכאלו שיקבלו באן ולא יקחו בחשבון לקנות את המשחק שוב.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by ranrubin1,

    המשחק לא מופיע לי באוריגין . אני חייב עזרה . אני מפעיל אותו רק דרך הקיצור דרך שנוצר לי בשולחן עבודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by normanush,

    מי שמעוניין ויש תקציב לטוס SO GO FOR IT http://www.northcon.de/turnier/turnier_list.php

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Infinityz,

    סתם לדעת אני אישית הכי אהבתי את Cod7 ו Cod 4.

  19. Started by normanush,

    נראה לכם הגיוני שמי שקובע תחוקים משחק בקבוצה ? בשום מקום בשום קהילה לא היו אדמינים שהם גם שחקנים. האוביקטיבות פה שואפת לאפס , הקבוצה NG שבא שיחקתי כ SUB נפסלה טכני כי שיחקנו עם SUB שהאדמין אישר. גם ככה משחק פח וקהילה קטנה אתם עוד פוסלים קבוצות ואחרי זה מתפלים למה הם מתפרקים ? GG ADMINS פשוט מזכיר לי תתקופה של MW2 ש zEst שקד היה לטובת קבוצת חבריו Cripples

    • 34 תגובות
    • 4.6k צפיות
  20. מדובר במשחק פעולה מגוף שלישי בו נשחק פיראט שמחפש לנקום ברוצחי הוריו (שנרצחו כשהיה ילד). המשחק צפוי להיות אלים במיוחד ולא קומי בסגנון שודדי הקאריבים ועם דגש על עלילה ובחירות מוסריות. http://www.theverge.com/gaming/2012/6/11/3071960/ravens-cry-preview http://downloadxboxgames.com/2012/06/04/ravens-cry-preview-xbox-360/ http://www.gaminglives.com/2012/06/22/ravens-cry-e3-preview/ http://www.destructoid.com/raven-s-cry-has-pirates-that-don-t-act-like-bilge-rats-229291.phtml

    • 10 תגובות
    • 3.5k צפיות
  21. Started by myDGB blws,

    כל כך קשה לפתוח ?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by sEEdy,

    חנוכה מתחיל בימים הקרובים וכאמור אמור להיות LAN שמדובר עליו כבר כמה חודשים שהוא בכלל נדחה מסוכות לחנוכה כדי שהוא יהיה ב GHOSTS אבל זה נראה כאילו אין כלום באופק.. מנהלים, מישהו? יש פרטים כבר?

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by bennash,

    אני מחפּשֹ אתר מסֻדר של מִשֹחקים** הכולל: רשימה של ארבּעים-שִשים השנים האחרונות של: חברה>חברה שנִרכשה*>סידרת מִשֹחקים>משחק לפי ABC או לפי תעריך הוצאה לאור רִשמי של החברה. אני מצאי אבל לא מסֻדר ואם אינפורמציה לא חשובה כמו איך נִבנתה החברה מי האדם שיצר את המִשֹחקים וכולי...: ויקיפדיה באנגלית נותן הרבה אבל לא הכֹּל: http://en.wikipedia.org/wiki/EA_Games ,http://en.wikipedia.org/wiki/Activision ,http://en.wikipedia.org/wiki/Id_games אתרים שנִפתחים רק ב ARPAnet (שנות החמישים עד 1994) אתרי בייניים: http://study.eitan.ac.il/sites (קצת משנות השִבעים יותר משנות תשעים) ואתרים עם מִשֹחקים הכי חדישים יש מלא (שנות האלפיים והעשׂור הנוכחי) למשל אתרים של יצרניות GPU, פורומים …

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  24. Started by destinyy,

    YOUR BIGGEST FAN!

    • 2 תגובות
    • 832 צפיות
  25. Started by Fasil,

    לאחר תוצאת 0-0-6 iJohny החליט להתקפמר בבביס על מנת לנסות להציל את כבודו האבוד. לאחר שלושה ראונדים כושלים, iJohnny לא הרג והיה בסיטואציה של אחד נגד שניים. בסיום ראונד מותח שבו נשארו עשרים שניות סנטיקס אסף את הבומב, וiJonnhy ניסה להורגו. לאחר ניסיונות ירי וקיר בנג מבזה סנטיקס סיים להטמין את הבומב, לאחר כל הנסיונות הכושלים iJohnny החליט לוותר על כבודו האבוד ולהתחבא בפינה, אך ספייק קלט את המזימה והגיע להרוג אותו מאחור. מוסר השכל: iJohnny אל תתפוס תחת BTW SerialNUmb אתה הבא בתור SerialBond INC

    • 15 תגובות
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים