ואני אוהב את הכוונת ____ - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ואני אוהב את הכוונת ____


Guy950

Recommended Posts

בBF4 יש מבחר עצום של כוונות שונות לטווחים השונים,

אז עלתה בי השאלה איזו כוונת אתם אוהבים ולמה?

באיזה תנאים ובאיזה מצבים ולמה?

אני אתחיל!

באופן אישי אני מעריץ גדול של כוונות לטווח הקרוב, בראשית הערצה שלי היא הקוברה מכיוון שהקו המאונך עוזר לי יותר להתיישר מול הגוף\ראש של האויב שעומד מולי.

כמו כן עם הקוברה, למרות שזה לא ממש היעוד שלה, אני מצליח יותר לצלוף מרחקים של 300-500 מטרים ולפגוע בדיוק מאשר הכוונת הרפלקס שלטעמי יש לה שטח פחות רחב מאשר הקוברה.

אני יודע ששתי הכוונות הללו אמורות להציג את אותו הרוחב, אבל הפלסטיק העבה של הרפלקס לפעמים מפריע לי ומרגיש לי שהוא מגביל את טווח הרוחב של הכוונת עצמה.

לפיכך, הפעם הוסיפו את הCOYOTE שכמו הרפלקס יש לה נקודה בודדה אבל רוחב יותר גדול מאשר מאשר הרפלקס, מה שהפך אותך לכוונת השנייה האהובה עליי בתחום הטווח הקרוב.

הפעם גם הוסיפו את הHD-33, לדעתי זאת הכוונת הכי לא נוחה שיצא לי לעבוד איתה. אומנם יש לה יותר זום מאשר הרפלקס והקוברה, אבל שוב, הפלסטיק העבה והרוחב הקצר מאוד מכבידים עליי ומרגישים שהוא נועד לטווח מאוד קצר מבחינת הרוחב.

לטווח הבינוני אני אוהב להשתמש, באופן מפתיע, בMAGNIFIER שמגדיל את הטווח בx2 לכוונות לטווח הקרוב.

אני לא מעריץ של כוונות לטווח הארוך והבינוני, אז הוא ממש מקל עליי כי אני שומר את הכוונות האהובות עליי בצירוף הגדלת טווח למקרה הצורך.

אז מה אתם אוהבים ולמה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל ש-

COYOTE ו- COBRA קטנות, בדגש על זה שהם תוספות חלק קטן מהמסך - הם הכי פופולריות לדעתי.יש כוונות שתופסות חצי מסך...זה גועל נפש, וזה משפיע על בחירת כוונות.

MAGNIFIER נחמדה מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד לפתיחת הטרד,

אני אישית חובב COBRA עוד מ BF3, הבעיה היא שבBF3הכוונות היו משתנות ביחס להתפסות שלהן על תפסני ההרחבה של כל ונשק, לדוגמא ב M416 הקווים הורטיקלים היו עבים יותר מאשר מהקווים ב RPK-74M ב BF-3

כאן הם התעלו על עצמם והכוונת פשוט טובה.

מקום ראשון אצלי דווקא - ACOG 4X

מקום שני - COYOTE

ומקום שלישי COBRA

למה ACOG? מכיוון שבכלי מסויימים "אההמ אההמ" כמו ה-AUG-STYER A3 זה כל כך עוזר לתת קטנות לראש שזה פשוט כיף! גם בטווח קרוב הגדלה של 4-3.4 X לא הורסת הכול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...