עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by BlackBlood,

    את הדמו מחקתי אחרי 2 משחקים ואת המלא מחקתי עכשיו אחרי 40 שניות.. יימח שמם שיישרפו EA אמן! לפחות שיוציאו הודעה שהם מפסיקים לבנות פיפא למחשב וזהו.. פאק פיפא 2009 כבר הרבה הרבה יותר טובה.. מה זה הדשא המסכן הזה? משחקיות?? גועל נפש.. נראה לי זאת פיפא 99 עם כמה שיפורים.. אני יודע שכבר הרוב לא משחקים בפיפא על המחשב.. אבל עדיין, משחק כזה בחיים לא ציפיתי שייצא..

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by Squizen,

    ראיתי שאין כלל פורום אסטרטגיה, יש כאן אנשים שמשחקים משחקי אסטרטגיה?

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by The Terminator,

    אני זוכר לפני 3 שנים במגזין WIZ רשום שיוצא בקרוב המשחק, אני מזה שמחתי, משחק כזה טוב, ועוד המשך, תלת מימד.עד היום עוד היו כל מני פרסומות שיוציאו את המשחק. הנה היום באתר AVAULT.COM אני רואה הכינו כבר כתבה למשחק, זאת אומרת הוא אמור לצאת, אז מה שאני רוצה לשאול זה אם אתם חושבים שהוא ייצא, או יתעכב(כמו תמיד) ?

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by amir.o,

    אהלן רציתי לדעת באיזה קווסטים אהבתם לשחק כאלה ששיחקתם ולא יכולתם לעזוב את המחשב אני יתחיל - הכי אהבתי את : Syberia

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by simonsix,

    טריילר טוב http://www.gametrailers.com/player/34093.html

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by NoVaPrO6,

    הנה סרטון מונטאג' שהכנתי בBF3 SNIPERS אז תראו קצת אהבה ותעשו LIKE & SUB בתודה NoVaPrO6

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by Or94,

    ביום שישי קניתי באטלפילד 3. המשחק מעולה ואני מאוד נהנה אבל יש לי כמה שאלות: 1. בBC2 הייתה אפשרות לראות כמה הריגות אתה צריך כדי להשיג כוכבים או מדליות. איפה רואים את זה בבאטלפילד 3? 2. האם יהיה שרת של HWZONE לבאטלפילד 3 ואם כן אז מתי? 3. האם לHWZONE יש Platton?

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by a12beat,

    אהה הויכוח הנצחי westwood או blizzard . :AR15: (באותו נושא amd או intel ) (microsoft או unix ) (star trek או star wars )

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by Sweet_Tooth,

    לפני כשבועיים קניתי את המשחק עם הפוטציאל האדיר הזה והוא ממש לא אכזב, נכון שכולם חשבו שזה GTA3 רק עם אופנועים ומטוסים אבל הוא גם הרבה אבל הרבה יותר. קודם נתחיל עם הגרפיקה שהיא יותר טובה מהמשחק הקודם ורוב הבאגים תוקנו, תחנות הראדיו מצחיקות ומוזיקה טובה, המשימות יותר חכמות, מגוונות ויותר מעניינות, לדמות הראשית יש אישיות (מה שלא היה במשחקים הקודמים) שמאוד תזדהו איתה, הזכרתי כבר אופנועים, מסוקים ומטוסים, המכוניות רבות יפות מגוונות ומעניינות יותר, ופיצ'ר מאוד נחמד זה שאתם יוכולים לקנות מקומות מסויימים בכסף שהרבחתם כמו חברת מוניות, סטודיו לסרטים כחולים, באר ועוד הרבה יותר פשוט משחק ענק לא כדאי לפספס!!

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. גיימינג מודיעין - אליפות ישראל בספורט אלקטרוני לשנת 2011 שלום חברים, מי שקרא או שמע מפרסומים שונים ברשת בשבועות האחרונים על אירוע המשחקים במודיעין בחג החנוכה חיכה לרגע זה, זה רשמי. אירוע המשחקים של השנה יוצא לדרך ואיתו גם אליפות ישראל בספורט אלקטרוני וללא עוררין האירוע הגדול של השנה לכלל קהילות המשחקים בישראל. איפה ומתי? היכל התרבות מודיעין. יום ראשון, 25.12.2011 חג החנוכה. מה בתוכנית? בפסטיבל המשחקים תוכלו לחוות לטעום מאנשי המקצוע בתחום, אלו שעושים את המשחקים שכולנו אוהבים, במחשב, בסלולר ובכל פלטפורמה אחרת. משחקים מרובי משתתפים לכל באי הפסטיבל ע"ג הסמארטפונים האישיים שלכם. עמדות קונסולה ותצוגה לקהל הרחב בטכנולוגיות והמשחקים החדישים ביותר! וכמובן, אליפות ישראל בספורט אלק…

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by yair666,

    שלום לכולם , שמי יאיר ואני מנהל האתר , פיתחנו את האתר במטרה שהוא לא יהיה עוד אחד מאתרי המעריצים של של BF2 , רצינו להוסיף למשחק מימד חדש ועשינו זאת ע"י שילוב של כמה מערכות: 1. מערכת LCMS - או בשמה המלא Live Campaign Mapping System , את המערכת הזאת פיתחנו כדי ליצור עלילה במשחק , הקרבות שתנצחו או תפסידו בהם ישפיעו על סדר המפות בשרת , תוכלו לכבוש טריטוריות ולהתקדם לאורך המפות בשרת או לסגת ולהידחק עד לפינה (והסוף המר ) 2. המפה הדינאמית - כשמה כן היא , זאת המפה שמוצגת בדף הראשי ומראה את ההתקדמות של המלחמה , המפה מתעדכנת בזמן אמת ומציגה את הטריטוריות שנכבשו וסיכום של כל קרב בכל טריטוריה. 3. מערכת סטטיסטיקות - מערכת הסטטיסטיקות שלנו בנוייה ביסודה על המערכת של BIG HAMSTER אך עם שי…

    • 30 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by myDGB blws,

    HwZOne ODC #3 5Vs5 שלום לכלל שחקניי Call Of Duty : Ghost . HwZOne ODC ביום חמישי - 5.12.2013 יתקיים ODC 5V5 הקאפ יתחיל בשעה 18.30 וימשך עד השעה 10:00 שבסופו יתקיים גמר . החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TA…

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. http://fifa-il.com/ הולך להיות משחק ענקקקקק ;D ;D ;D ;D התאריך הרישמי הוא 13 באוקטובר(מניסיון שלי זה יצא כשבוע לפני התאריך הרישמי ל#$%$

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by d30DK,

    נכנסתי עכשיו למולטי בדפדפן וקיבלתי הודעה על גישה מוקדמת להרחבה החדשה Final Stand. לא מצאתי כאן דיון עליה ודי מוזר שלא שמעתי עליה לאחרונה כי תמיד דיברו כאן על הרחבות שהולכות לצאת, במיוחד שבועיים לפני התאריך המיועד. העדכון שוקל 2.09GB יורד יחסית מהר. מישהו כאן עדכן את ההרחבה והספיק לשחק?

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by pc student,

    נמאס לחקות יש תאריך מדויק?

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. כשהייתי ממש ממש קטן הייתי חורש על סיימון 1 ו2 ואני לא אשכח איזה כיף היה לי לשחק במשחקים האלו מישהו מכיר קווסטים,לא בהכרח חדשים ועדיף לא תלת מימדיים,שיש להם סגנון משחק ו'אווירה' כמו של סיימון? (קווסט פנטזיה,חשוב שיהיה בדיוני) תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by ronen_z90,

    מישו מכיר תוכנה שמאפשרת לבנות לזה מפה??ואם יש מדריך אז מעולה...

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. מה כדאי לי לעשות ב-2000 שקל לשדרג את המחשב כרטיס מסך (GeForce 6800NU gForce 6600GT AGP) זיכרון וכו' או לקנות PS 2 ??? אני מתלבט כי כל המשחקים הכי טובים יוצאים רק ל-PS2 NBA Street 3 G T A San Andreas Def Jam Vendetta TimeSplitters GoldenEye Rogue Agent ויש עוד מלא משחקים טובים שבחיים לא יצאו ל-PC אז מה כדאי לי לעשות ? תודה אחים שלי

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by com555,

    תראו ראיתי באיזה אתר את זה: -=המדריך המלא להפעיל את XIII=- בהוראות של קובץ ה-NFO רשום : Boil the cds for about 5 hrs under a low heat to remove the protection. עכשיו חלקכם חושבים שהם אמרו את זה בצחוק אבל תתפלאו זה אמיתי ! יש עכשיו הגנה חדשה שעובדת על טמפ' הדיסק וכדי לעקוף אותה צריך לחמם עד גבול מסויים שבו עוקפים את ההגנה של הדיסק. מה שאתם צריכים לעשות זה לצרוב את ארבעת הדיסקים... עכשיו תעטפו אותם עם נייר כסף (כן,כמו שעוטפים תפוח אדמה בל"ג בעומר) עטפתם ?! אחלה...עכשיו מה שצריך לעשות זה לקחת תנור חימום לא משנה איזה סוג...(זה שמפזר חום או זה עם הברזלים-לא משנה!) עכשיו תסובבו את הידית על 90 מעלות חום ותחכו 5 דקות שיגיע למקסימום...הגיע ? אחלה תשימו בעדינות את ארבעת הדיסקים…

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. נלקח מ- http://www.gamespot.com/pc/rpg/diablo2expansionsetlod/news.html?sid=6123274 (תחתית העמוד) אם GameSpot טוענים שזה כנראה אמיתי, אז זאת אולי תקווה חדשה בשביל כל מעריצי Diablo. אני רוצה את זה עכשיו!

    • 28 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by kobin,

    שלום. מזה שנים שהבן שלי רוכש משחקים ב-STEAM. לאחרונה ראיתי באיזה פוסט שאנשים קונים את אותם משחקים (או את הקוד שלהם) ב-EBAY, ובמחירים שהם נמוכים מאוד יחסית ל-STEAM. מאחר שזה EBAY, אני מניח שמדובר בדבר חוקי. אודה לקבל הסבר, איך זה מתבצע, כלומר: האם קנייה ב-EBAY מוסיף את המשחק לחשבון שלי ב-STEAM כאילו קניתי אותו ב-STEAM. כמו כן, האם אני יכול למכור ככה משחקים שרכשתי ב-STEAM, וכבר לא משחקים בהם. דוגמה, משחק שרוצים לקנות עכשיו, Strife Veteran Edition מחיר ב-STEAM הוא 10 דולר. ב-EBAY המחיר 1 יורו. אודה להסבר, והאם חוקי ובטוח לקנות ב-EBAY

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by 1_Nike_1,

    השאלה בכותרת. תודה.

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by LazyBoy,

    http://www.humblebundle.com/Introducing Humble Indie Bundle 3! Get 5 classic indie games: Crayon Physics Deluxe, Cogs, Hammerfight, VVVVVV and And Yet It Moves for whatever price you want while helping the Child's Play Charity and the Electronic Frontier Foundation. Pay what you want. If you bought these five games separately, it would cost around $50, but we're letting you set the price! All of the games work great on Mac, Windows, and Linux. We don't use DRM. When you buy these games, they are yours. Feel free to play them without an internet connection, back them up, and install them on all of your Macs and PCs freely. There is no time-limit on your downloads. …

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. המשחקים הם: Half-Life 2: Deathmatch Half-Life 2: Lost Coast Portal: The First Slice Peggle Extreme יש צורך בחשבון STEAM (ללא תשלום) http://www.steampowered.com/nvidia/

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. Started by compman112,

    שאלה. סתם בא לי להעביר את השעמום, נזכרתי במשחק שאחות של חברה של ביקשה. קיצר, סתם, מה יותר שווה הסימס הראשון או הסימס השני?( כולל כל ההרחבות) מה כדאי יותר לשחק, בראשון או בשני, מה יותר כיפי...לא בקטע של גראפיקה. תודה ;D

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים