משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
היי! אממ , אני לא יודע כמה ממכם שיחקו במחשב בתקופה ההיא ,אבל לפני אממ , 8-9 שנים בערך , היה משחק אימה אני זוכר שקניתי אותו , ואני מת לשחק בוא שוב (אל תשאלו איפה הדיסקים) , אני יספר לכם כל מה שאני זוכר עליוו תגידו לי אם מישהו מכיר. השם שלו (אני לא בטוח בזה ואני אכתוב את זה בעברית) פנטז דה-מגוריה או פנטז דמגוריה fantaz the magoria זה השם שאני זוכר , אני לא בטוח צודק. בקיצור , היו 2 משחקים כאלה , 1 ו 2. שניהם הגיעו על איזה 7 דיסקים בערך. זה מספר על משחק אימה , בראשון , אתם משחקים אישה , שבבעלה נכנס הסטן , המשחק היה עם גרפיקה יחסית טוב לתקופה זה היה משחק קווסט , שמידי פעם במהלך המשחק , היה קטע וידאו של רציחה כלשהי. אז הזקנים ביננו , נסו להזכר!
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
נארוטו מלחמת השינובים נפתח בגרסא המלאה, משחק דפדפן איכותי לנארוטו קישור: http://narutowar.co.il
-
- 0 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
בהתקנה הראשונה של המשחק נאלצתי לעשות CTRL+ALT+DELETE בגלל שהכוננן CD שלי לא הצליח לקרוא את הדיסק השני. אחרי זה לא הצלחתי להסיר את המשחק והתקנתי אותו עוד פעם (הפעם מהצורב), עבר חלק. נסתי להפעיל את המשחק וקופץ לי חלון שכתוב בו: Technical Difficulties sorry, a serious error occurred. ניסיתי לעשות "תיקון" למשחק, קופץ לי אותו חלון של Technical Difficulties. הסרתי, התקנתי- אותה הודעה. הסרתי- התקנתי ב-C - אותה הודעה. חשבתי שזה בגלל הדרישות הגבוהות אבל- http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=6;action=display;threadid=29346;start=0 מה לעשות??????????????? תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
הגיע הזמן... אחרי שנהנו מגירסת הרב-משתתפים של המשחק... נתחיל להנות מהמשחק עצמו... (תנו דעות שלכם על המשחק..)
-
- 12 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
המשחק יצא לפני כמה ימים למה אף אחד לא מדבר עליו? הוא שווה קניה בכלל?
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כי ראיתי בהורדה ישירה את הבטא.
-
- 2 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כרגע רכשתי bf3 premuim ב battlelog מה עושים עכשיו? אני מנסה דרך origin או דרך ה battlelog אני לא רואה כלום איזה התראה או משהו נרשמתי לשם וגם קיבלתי קבלה ב paypal אבל אני לא מבין מאיפה אני מתקין את המשחק ונכנס אליו בבקשה עזרה :-\
-
- 24 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
Modern Warfare Community שרת דיסקורד של קהילת MW, השרת מונה כבר כ-80 חברים ואנחנו רק גדלים וגדלים! לכניסה - לחצו כאן! מה יש לנו בשרת: חדרים למולטפלייר חדרים לSpec Ops חדר לבחירת רול חדרי 18+ בקרוב עוד המון דברים מחפשים צוות רציני לשרת שלנו, אנשים אחראיים שיפתחו את השרת עוד!
-
- 2 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש לי את שנייהם שאני מנסה להיכנס ל FIFAM זה מראה לי או FIFA Manager 08 requires at least 640MB of free swat file space. Please free the required space and re-run the game או שמראה לי מסך שחור לשניה ואז מראה לי שליחת דו"ח שגיאות או אל תישלח ב Championship Manager 08 Direct3D failed to initialise - please ensure you have a Direct3D compatable card and driver יש לי כרטיס מסך:NVidia GeForce FX 5200 זיכרון פנימי: 512 (אני יודע מחשב שלא ממש טוב למשחקים אבל זה מה שיש לי לבנתיים) עזרה בבקשה :s05: תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
טוב אני לא יודע איפה להתחיל. משחק אלוהי. משחק אגדי. אני מכור. טוב עכשיו רציני. המשחק הזה, לא משנה באיזה מוד של משחק (s&d או demolution וכו') כיף!. אני חושב שהתחרותי פה הוא לא s&d אבל אני חדש במשחק ועדיין לא התעדכנתי בהכל. טוב אז בוא נתחיל בדברים הטובים: משחק חדש, מרענן, לא מזכיר כמעט את קוד. הוא דורש טכניקות שונות לכל קלאסס ומפתח גם את יכולת הHS שלך כי ככה אתה הורג הכי מהר. משחק של מחשבה ושוב לפי מה שהבנתי לא הולך להיות S&D תחרותי. אני יכול לשבת ולשבח פה כל קלאסס וקלאסס שהם מדהימים פשוט!!!!! אבל עכשיו הגיעו החדשות הרעות: קודם כל זה מזכיר את TF וגם במשחק התחרותי פחות או יותר דומה ל TF.(אתמול בסוג של "VERSUS" ששיחקתי שמעתי הרבה קוראים למשחק TF3 ובצדק) אני לא יוד…
-
- 10 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, לא מזמן קניתי ראוטר אלחוטי ועכשיו יש לי 3 מחשבים עם אינטרנט. אני מחפש משחקים טובים שאפשר לשחק בהם בשלושת המחשבים. כרגע אני משחק ב- SOLDAT, GTA2, Generals, NFSU2. המחשב הכי גרוע מביניהם הוא פנטיום 4 1.6GHZ 384MB RAM radeon 9550 אז שיהיו משחקים לא כבדים. תודה לכל המגיבים
-
- 10 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום! רציתי לבקש המלצה לסימולטור/משחק נהיגה. כזה שמדמה מסלולי מירוצים, ועם כל מכונית השליטה שונה(לפי המכונית) ואם יש אז שמדמה תנאים עירוניים, ובין עירוניים. תמרורים וכאלה. תודה
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
למי שפיספס , במשך שבעת החודשים האחרונים יוביסופט חילקה משחקים בחינם, אפשר לקבל את כולם במהלך סוף השבוע הזה! המשחקים הם: Prince of Persia Splinter Cell Rayman: Origins- משחק פלטפורמה מאוד מומלץ. The Crew- משחק מירוצים חדש Beyond Good and Evil- משחק ישן אבל טוב. Farcry: Blood Dragon- פאר קריי על סטרואידים,בלי כל ה crafting Assassin's Creed 3 אפשר להשיג אותם בקישור: https://club.ubisoft.com/en-en/ubi30 מהרו ההצעה היא עד יום ראשון בערך...
-
- 0 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
החברה שיצרה את פר קריי הדגימה בדלתיים סגורות את המנוע החדש שלהם, מישהוא צילם (כנראה עם מצלמת טלפון לפי האיכות), והדליף לרשת , קצר, איכות מסריחה, אבל שווה כל קיי: http://s2.putfile.com/videos/26010431325.wmv קרדיט לויגיימס על החדשה..
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אחד המשחקים הנוסטלגים והמשוגעים שהופקו פה בארץ. בואו לראות איך טל פרידמן מתעלל בי
-
- 0 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני באמת מיתנצל מראש שאני מנפץ לכל ה-fan-boys של farcry את האשליות ,אבל CRYSIS, איננו בשום פנים ואופן מישחק dx10 , אמיתי , אלא הוא מישחק dx9 שתומך במיספר תכונות מוגבל מאוד מתוך סך התכונות של dx10, וככול שידוע לי בשלב זה לא מתוכננים לצאת שום מישחקי dx10 נוספים, כך שאני לא צופה שיצאו משחקים שיתמכו בצורה מלאה ב-dx10 לפני סוף 2007. ולכן השיפור בריאליזם ובגרפיקה לא צפוי להיות מהפכני כפי שאנשי ה-pr (יחסי הציבור) של החברה המפתחת cryteck ,היו רוצים שתחשבו . כך ,שבסך הכל השיפור הגרפי הלא דרמטי שיהיה בו לא מצדיק כלל את ההיפ שנוצר סביבו.
-
- 30 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על משחק חדש הרבה זמן לא שיחקתי במשחק טוב אני מחפש משהו שיהיה עם אקשן כמובן אבל שיהיה לו אלמנטים של משחק תפקידים לשפר דמות יכולות קסמים כל מיני כאלה משהו כמו שילוב של פייבל והאקשן של מקס פיין דאוס אקס הראשון!!! תודה מראש לעוזרים טל
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.pcsx2.net/index.php
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
לפני כמה ימים קונאמי שיחררה טריילר למשחק הבא בסדרה,הנה: http://pc.ign.com/dor/objects/61116/pro-evolution-soccer-2011/videos/pes2011_trl_announcetrailer_5410.html אני לא ממש אהבתי את המשחק של 2010,זה היה אותו משחק כמו 2009 רק עם שיפור של גרפיקה. לא להאמין שהם עבדו כל הרבה על המשחק הזה והוא יצא כזה. המשחק עצמו ישוחרר בין נובמבר-דצמבר 2010,לקוח מפה: http://en.wikipedia.org/wiki/Pro_Evolution_Soccer_2011#References המאפיין החדש של המשחק הוא השליטה המלאה... הנה הסבר יותר מפורט:http://spawnkill.com/2010/05/05/first-pro-evolution-soccer-2011-details/ לפני חצי שנה נפתח סקר רעיונות ל-2011.(http://www.konamisupport.com/pes2010survey/index.php) נקווה ש-2011 תהווה שינוי..…
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
פעם ממש רציתי לשחק בזה וגם הייתי משחק במשחק המקורי...[הראשון, לא 3.5] עכשיו אני שם לב שזה נהיה בחינם...ואני בטוח שיש הרבה פה שירצו לשחק או לפחות לנסות... אחרי שמשחק נהיה חינם נהיית קהילה ישראלית די גדולה...מעפנה אבל עדיין... בקיצור, מישהו פה הולך לשחק\שיחק? כמעט שכחתי : http://www.ddo.com/
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
סתם, מחשבות בכתב. מה אתם אומרים? אחרי כמה ימים של 4 הגעתי למסקנה ברורה . 3 הרבה יותר טוב, עדיין אחרי מספר שנים של ותק . חסרונות של 4 לדעתי: * שליטה של כלים מהירה מדי ,פניות בטנקים,טיסה וכו.נראה מצועצע מדי.כולל שחקנים. מזכיר מאוד cod. * הזיקוקים של חלקיקים מפגיעה בקיר או בניין -מוגזמים, זאת לא המילה. *שאתה נפגע ברכב,מטוס, אתה צריך להיות מרוכז מאוד כדי להבין שאתה תחת אש . *ירי אוויר -הנעילה והפגיעות,שקטות מדי ,רגוע מדי . *גראפיקה גם צבעונית ומצועצעת *בחירת שרתים פחות נוחה *טנקים, מסוקים נשקים וכו עם צבעים ורודים כתומים וכו' ,עם סמיילים וציורים?wtf
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
שידרגתי לXP , אבל כל משחק שאני מתקין פועל לי רק בחלון קטן אני לא יודע מה הבעיה במקום להראות את המשחק על מסך לם , הוא מראה לי את המשחק על חלון קטן ואומר אין איזשהו קובץ DLL מישהו יודע איך לפתור את זה?
-
אמנם עד עתה לא חשבתי שגועל הנפש של תעשיית המשחקים יכולה להגיע לארץ (בעיקר כי לא היו משחקים ישראליים עד עכשיו ... ולא... גורדי לא נחשב) אבל ככל הנראה טעיתי. רק נספר את סיפור הרקע - באתר גיימר לפני משבוע או יותר פורסמה ביקורת על המשחק פיפוש. יוצרי המשחק ומעריצים של פיפוש, שאגב קיבל ציון שיא של 2.4 (לדעתי זה יותר מדי בשבילו), החליטו ללכת באופן אישי כנגד הביקורת והמבקר. זה התחיל בשלל נאצות כנגד גיימר וכמבקר עצמו ונגמר במשחקוני פלאש הקוראים "למחוץ" את המבקר ותאוריות קונספירציה זרות ומוזרות. הפרטים המלאים בכתבה הזו כמו כן שלל מכתבים בין צוות גיימר ליוצרי המשחק - כאן. ואכן כאשר קוראים את כל המאמר לעומק מתגלה הגועל האמיתי שמאחורי תעשיית המשחקים. ללא קשר לדעתי האם המשחק אכן איכותי…
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-


