עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני הולך לקצור כמה (10-20) CDים בבית אז אני מחפש את התוכנה הטובה ביותר והמהירה ביותר. תודה רבה.

    • 12 תגובות
    • 4.4k צפיות
  2. מחפש כלי רציני וחינמי שאוכל לנפות סוף סוף את מה שלא צריך והחשוב ביותר אוכל לישלוט על סדר ההופעה - מה ראשון ומה שני בסרגל ה LINK באקספלורר מישהו מכיר כזו ? עבור IE7 ?

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  3. מחפש משו שיודע לעבוד עם מספר רב של קבצים בכמה לחיצות בודדות רצוי שיהיה חינמי

  4. היי, אני צריך להכין מצגת...דיי רצינית אני חושב שה-POWER POINT כבר דיי מאוס... יש תחליפים טובים ויעילים ופשוטים להכנה והצגה אך עדיין מרשימים, או אפילו מרשימים יותר או ש-PPT היא ברירת המחדל? תודה

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  5. חושש שיש לי איזו תוכנה טפילה שמייצרת לי עבודה ברקע לא מצאתי כלום עם NOD 32 או ADAWERE רוצה להיות משוכנע ב 100% איזו תוכנה לנסות ? THX

    • 5 תגובות
    • 976 צפיות
  6. יש את NERO שהוא הכי מפורסם.. אבל הוא גם הכי טוב? יש תוכנות אחרות שמוגדרות כטובות מנרו..? או משו כזה.. ??? תודה ;D

  7. מחפש תוכנה כזאת. חשוב שלא תעיק על המערכת ותהיה אמינה מה אתם חושבים למשל על Diskeeper Professional Edition v9.0? הא, אני גם ממש לא רוצה להתקרב ל- System Works של Symantec! לא אוהב את המוצרים שלהם בכלל.

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  8. אני צריך תוכנה שאוכל להוריד שירים בלי שזה ימצא לי כל מיני חרטות ודברים לא קשורים, תודה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  9. Started by PingLOst,

    מה התוכנה הכי טובה לדיפרגמנט? ואיזה תוכנה יש [שעובדת] שמדברים אל המיקרופון וזה כותב את מה שאומרים.? [באופיס אקס פי יש כזו תכונה , ניסיתי אותה , וזה סתם חרא , יש לי גם את IBM VIAVOICE אבל היא לא עובדת לי ]

    • 3 תגובות
    • 877 צפיות
  10. Started by tzahi16,

    השאלה כבר כתובה בכותרת

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  11. יש לי דיסק קשיח בגודל של 80 גיגה ואני רוצה להעתיק את כל תכולתו (אחד לאחד) לדיסק של 160 גיגה רציתי לדעת איזה תוכנה הכי מומלצת לצורך העניין

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by Sweet_Tooth,

    אני צריך משהו עם הרבה אפשריות ושלא ינצל יותר מדי מכוחו של המעבד!

    • 4 תגובות
    • 905 צפיות
  13. אני מחפש תוכנה שתראה לי תמונות. התוכנה צריכה להיות קלה בזכרון, לעלות מהר, ולאפשר אופציות בסיסיות כמו שליחת התמונה בדוא"ל תוך כדי הקטנת גודלה, סיבוב התמונה וכד'. לא משהו מתוחכם מדי. אשמח לשמוע הצעות

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. Started by Falcon007,

    צריך את התוכנה הכי מתקדמת והכי טובה תודה רבה וחג שמח

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  15. Started by urinka,

    הי אני מחפש תוכנה שמתאימה ל HTPC הרצתי חיפוש בפורום ומצאתי 2 תוכנות freevo ו- meedio את meedio התקנתי על המחשב שלי ולא מצאתי שם אופציה לתזמן הקלטה או בכלל להקליט משהוא מהטלביזיה את freevo לא התקנתי כי אין לי לינוקס ואני לא חושב להתקין אם אני לא אדע שיש שם את כל האופציות שאני צריך קיצר אני צריך משהוא שדומה ל meedio אבל אני מחפש גם אופצה להקלטה (גם מתוזמנת) אני מתכון להתקין את זה בסופו של דבר על P3 עם 256 זיכרון תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  16. פשוט יש לי סרט DVD ובאופן חוקי מותר לי ליצור לעצמי עותק אחד לגיבוי. פשוט יש כל כך הרבה תוכנות ואני מבולבל. יש משהו באמת טוב יותר מכולם?

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  17. ה-wma כמובן לא מוגנים או משהו, אבל מעצבן אותי לראות את הפורמט המיקרוסופטי המגעיל הזה.. איזו תוכנה הכי נוחה בשביל להמיר במכה אחת, ולא אחד אחד, את כל השירים ל-mp3 ? טנקס

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. צריך תוכנה פשטוה וקלה בשביל לדעת מה היא טמפרטורת המעבד הארד דיסק כרטיס מסך ומה שנחוץ לדעת בעיקרון ..

    • 23 תגובות
    • 3.4k צפיות
  19. שלום, אני רוצה לעשות Image למחשב כדי לעשות גיבוי ואני לא יודע מה התוכנה המובילה כיום בתחום. אשמח אם תמליצו לי על תוכנה פשוטה שעושה את העבודה בצורה טובה. לא חייב שתיהיה חינמית. תציעו לי גם חינמיות וגם כאלו שבתשלום. האם Norton Ghost היא עדיין הכי טובה או שמשהו השתנה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by son gohan,

    לדעתי נורטון 2003 המלא ופוטושופ5.5 הכי שווים

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  21. Started by talisman,

    היי קניתם מחשב חדש או פירמטתם את הישן והתקנתם וינדוז - מה התוכנות חובה שלכם שתתקינו באופן מיידי?

    • 10 תגובות
    • 989 צפיות
  22. Started by liav12,

    אני מחפש את ההכי עדכנית להיום.. אם אפשר כמובן. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by daniel89,

    אשמח להמלצה לתוכנת FTP טובה ופשוטה... תודה, דניאל.

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  24. Started by talisman,

    תודה למי שייעזור

    • 4 תגובות
    • 802 צפיות

דיונים חדשים בפורומים