עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by {oblivion},

    שבת שלום לכולם התקנתי OFFICE2007 באנגלית אך לאחר לחצי פיזי מתון מהמשפחה התבקשתי להתקין גרסא בעברית, העניין הוא שאני מקבלת את הודעת השגיאה הבאה: the language of this installation package is not supported by your system גם לאחר הסרה של הגרסא האנגלית - אותה הודעת שגיאה, ולא הצלחתי למצוא פתרון ממשי. אודה לעזרתכם עד מאוד obli

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  2. Started by davidcohen,

    .

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  3. Started by glassmoon,

    הי יש לי שאלה לגביי כל הקבצים של ה-APE, FLAC, וכו'. יש לי כמה קבצי תמונה של דיסקים שבאים בצמד של קובץ CUE וקובץ APE, ואני רוצה להוציא רק טראק אחד מהם, בלי לצרוב את כל הדיסק. הקובץ CUE מכיל את כל המידע כמו המיקום של השיר בקובץ ואת השם של הטראק. איך אפשר לעשות את זה? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות
  4. ניסיתי DEAMON וניסיתי PARAGON CD EMULATOR. לאחר התקנה כאשר הוא מנסה ליצור כונן וירטואלי קופץ החלון הכחול של XP - PAGE_FAULT_IN_NON_PAGE_AREA משהו כזה... והוא קורס... פעמים כבר פירמטתי את המחשב מהסיבה הזאת... יש למישהו מושג? מפרט בחתימה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  5. Started by esaly,

    היי אנשים, יש לי בעיה מוזרת בפתיחת אתרים בIE8 וVISTA. כשאני מקליק על חלק מהאתרים אז מופיע לי DONE למטה משמאל והדף שנפתח ריק לגמרי. זה קורה בכל מיני אתרים. עוד משהו מוזר שבמידה ועמוד כן מצליח להפתח חלק מהתמונות בעמוד לא נטענות (כמתואר בצילום שצירפתי) גם בחלק מהאתרים בFF הדבר קורה באופן מוזר (מצורפת תמונה) ניסיתי לחפור בגוגל ולא ממש מצאתי פיתרון... אם תוכלו לעזור זה יהיה מעולה, יום נעים! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  6. חברים שבת שלום אם מישהו יכול לשלוח לינק להורדת האימיול הכי טוב והכי מהיר תודה

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  7. Started by veredaniel,

    הבעיה קוראת בשני מחשבים שונים שניהם עם xp pro בראשון כאשר מפעילים ישומים כמו outlook וword אחרי כמה זמן המעבד מתחיל לעבוד על 100% כאשר שני הישומים האלו לוקחים הכל אם סוגרים רק אחד השני משתלט על המשאבים הנותרים. מדובר בoffice 2002. במחשב השני זה קורה עם הfirefox אבל אם סוגרים את tabs ומשאירים אתו פתוח זה יורד. בשני המחשבים ניסיתי להגדיר עדיפות נמוכה לישומים האלו וזה לא עזר. למישהו יש רעיון?

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  8. Started by liran2003,

    שלום, ביצעתי סריקת אונליין של וירוסים באתר של סיימנטק (יש לי NOD32) והוא גלה לי סוס טרויאני שה-NOD32 לא מזהה אותם כמזיקים. הקבצים הנגועים נמצאים בתיקיה C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\MSWNInfo קבצים בשמות: mscw16.exe ServiceDLLrun.exe ServiceUdater.exe למישהו יש מושג אם הקבצים האלו אכן נגועים? באיזו עוד ניתן לסרוק/לטפל בהם? תודה מראש

  9. Started by o.m.l,

    אני מנסה להתקין את הניד פור ספיד החדש ואחרי שאני כותב את הסיריאל מופיעה לי הודעה שאני צריך להתקין את הDirectX החדש אבל כבר יש לי אותו במחשב~ ניסיתי להוריד כמה גרסאות של DirectX אבל בכולם מופיעה הודעה שחסר קובץ מסויים בהתקנה ואי אפשר להתקין מישהו יכול לעזור תודהההה

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  10. Started by yarl,

    אהלן פירמטתי את המחשב אח'כ התקנתי את האימיול מחדש ומשהו לא בסדר כל הזמן המחשב תוקע את האימיול שולח הודעה נוט ריספונגינג מה עליי לעשות ? לא פעם ראשונה שאני מפרמט ומתקין הכל כולל האימיול ופעם הזאת זה עושה בעיות בבקשה עזרה תודה מראש עריכת המודר: כותרות כאלו לא מקובלות בפורום. חכה בסבלנות, זה לא צ'אט.

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  11. Started by power4all,

    מבצע מוצרי גיבוי ושחזור ACRONIS - יש להעתיק את מספר הקופון בעת ביצוע ההזמנה. הקופונים - מתחת ללינקים http://virtualtools.tech.officelive.com/Acronis.aspx

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  12. אהלן חברות וחברים מחפש תוכנות שיעזרו לסבתא שלי להתרגל לשימוש במחשב, בעיקר Skype וכאלה כדי לדבר עם הנכדים והנינים בחו"ל. מחפש כל דבר שיעזור להקטין את המגע שלה עם המחשב ושיתאים ככל האפשר לצרכים שלה. Theme שמגדיל את הפונטים או בכלל ממשק שונה שמתאים יותר לאנשים שאין להם מושג יתקבל בברכה.

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  13. הלך לי הלוח והחלפתי ל945P S-3 פירמטתי והתקנתי דריברים.לא מצליח להתקין את הדרייבר לUSB למה זה? הורדתי את כל הדריבירים שיש באתר ללוח הזה

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  14. Started by alex5000,

    טוב אז יש לי כרטיס מסך radeon 9600 pro lite ואני צריך את הגרסה האחרונה של הדרייבר. אז אם מישהוא בבקשה יכול להביא לי לינק? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  15. אני יודע שתוקף קיצורי הדרך תלוי בהגדרות ב-כלים--->אפשרויות אינטרנט - אצלי זה נמצא על 20.אבל למרות זאת כשאני רושם כתובת בשורת הכתובות היא לא נשמרת בגלילה (או בתיקיית history).

  16. כותרת קצת מסובכת, אבל מיד אסביר. מדובר ב-Adobe Acrobat, גרסה 4. תחת לשונית "Document" ו-"Header & Footer" ניתן ליצור תבניות קבועות, שניתן לפתוח כל פעם מחדש, על מנת ליצור כותרות עליונות ותחתונות. לאחרונה המחשב שלי שבק חיים, ואני כרגע משתמש במחשב חדש, תוך שימוש בדיסק הקשיח של המחשב הישן בצורה חיצונית. במחשב החדש נאלצתי להתקין את כל Adobe מחדש, אבל כמובן שאין לי את התבניות שיצרתי במחשב הישן. הדרך היחידה היא לשלוף את התבניות מהדיסק הישן ולהעתיק אותן למחשב החדש להתקנה החדשה. שאלתי היא באיזו תיקיה נשמרות התבניות ותחת איזה שם.

  17. Started by kremlin,

    שלום אנשים יש לי קובץ SWF זה של פלשמדיה אז אני רוצה להוציא משמה את המוזיקה. איך אני עושה אז זה? נ.ב. יש את אותו קובץ איך אני עושה ממנו קובץ מדיה (AVI,MPEG) ?

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות
  18. Started by A2K,

    אני עובד עם וינדוס 7 אולטימט 64 ביט. בדר"כ כלל ששיחקתי באטלפילד המשחק נתקע והיתי צריך לעשות ריסטרט למחשב, חיפשתי פתרון לבעיה והיה רשום לעדכן דרייברים לכרטיס מסך אני עדכנתי אותם ולפני שעשיתי ריסט גם הורדתי פאטצ' שמתקן את הבעיה של המקוריות בוינדוס 7 (שלא עבד -.-) עשיתי ריסט וראיתי שהוא מראה לי המסך של הלוח אם ואחריו מראה לי מסך שחור (כמו של CMD) עם עם הסימן הזה "_" מהבהב כאילו הוא מחכה שאני ארשום משהו אבל אני לא יכול לעשות כלום, למישהו יש פתרון? הערה: כל ההורדות היו ממקומות מוסמכים, הדרייבר לכרטיס מסך מהאתר של ATI והפאטצ' לוינדוס 7 היה ממנהל ראשי בפורום מסוים (שאסור לי להגיד) והיו עליו המון תגובות טובות.

  19. Started by Axel Foley,

    יש לי סרט שהסאונד שלו הוא בשני ערוצים בלבד (ימין ושמאל). אני מחפש תוכנה שיהיה אפשר איתה להמיר את הסאונד גם לערוץ אמצעי וגם לסראונד אם זה אפשרי. תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  20. האם קיים דבר כזה בכלל? תודה.

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  21. Started by bezangeloo,

    אחרי שיחזור (שעבר בהצלחה) קבצים מהרד-דיסק הקבצים ``דפוקים``. קבצי תמונה נפתחים, אבל לא רואים את התמונה, קבצי וורד נפתחים, אבל רואים תווים מוזרים במקום החומר שהיה אמור להיות עליהם. האם יש תוכנות לתיקון הקבצים? תודה, בז`נגלו

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  22. Started by Black_eagle,

    האם גם אצלכם ה ICQ לא מצליח להתחבר? שוב בעיה בשרתים?

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  23. מה ההבדל בין norton system works ל corporate edition?

    • 6 תגובות
    • 747 צפיות
  24. Started by greyman,

    שלום, סרט שרץ יופי במחשב הנייח שלי, והועבר גם למחשב הנייד - לא רץ. חשבתי בהתחלה שזה עניין של קודקים אבל נוסח ההודעה הוא ש"האקספלורר נתקל בשגיאה ועל כן צריך להיסגר" או משהו מאוד דומה. מסוג השגיאות שמקבלים על קבצים דפוקים. מיותר לציין שהקובץ תקין ורץ מה DOK על הנייח, ורק בנייד לא רץ. (בכל מקרה הותקנו אותם קודקים בשני המחשבים). גם שינמוך לגרסה 9 של WMP לא פתרה את הבעיה (הייתה גרסה 11). בנייח זה רץ על גרסה 9 עוד משהו, כבר יצא לי לראות סרט בנייד, אומנם סרט ישן, אבל ה WMP עבד. תודה

    • 8 תגובות
    • 747 צפיות

דיונים חדשים בפורומים