עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני משתמש בתוכנה Easy Video Joiner לחיבור מספר קבצי וידאו קטנים לקבצי וידאו גדולים, ובתוכנה Easy Video Splitter לפיצול קבצי וידאו גדולים למספר קבצי וידאו קטנים. יש לי בתיקייה אחת הרבה מאוד קבצי וידאו קטנים. אני צריך תוכנה שעובדת ב-batch, ומאחדת את כל קבצי הוידאו בעלי שם זהה לקבצי וידאו גדולים בספרייה אחרת בפעולה אחת. אני עובד עם קבצי mpg, אבל זה יהיה נחמד אם התוכנה תעבוד גם עם קבצים בעלי פורמט שונה (כמו למשל avi, wmv). ספריית מקור: Bus 1.mpg Bus 2.mpg Bus 3.mpg Car 1.mpg Car 2.mpg Train 1.mpg Train 2.mpg Train 3.mpg Train 4.mpg ספריית יעד: Bus.mpg Car.mpg Train.mpg :auto:

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  2. Started by דני זוקו,

    יש לי 9800gtx ו vista ultimate 32 bit כבר הרבה זמן שאני מנסה להתקין דרייברים ולא מצליח. ניסיתי להתקין עכשיו את ה 180.24 החדש והוא רושם כרגיל שהמערכת לא הצליחה להתאים את עצמה או משהו. תודה לכל העוזרים.

  3. התקנתי את הזון אלרם החדש... פרו 3.5 אני רואה שהמחשב השני מנסה לפעול ואז אני מאשר אבל לא עובד שם האינטרנט

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  4. Started by BIR,

    פתאום אחרי שהתקנתי Windows Washer של Broot או איך שלא קוראים להם, הכתב במחשב השתנה לגמרי. הוא נהיה יותר דק כזה, ובמשחקים הכתב בכלל לא ברור. מה עושים? סרקתי וירוסים, הכל, מחקתי תתוכנה, וזה עדיין נשאר. :-\

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  5. Started by ISmile4U,

    שלום, יש לי כבר מספר ימים בעיה עם ה OUTLOOK XP ו WORD XP, בכל פעם כאשר אני יוצא מהישומים הללו אני מקבל את ההודעה הבאה ("רצ"ב תמונת המסך") עכשיו אני לא מצליח לזהות מה מקור ההודעה הזאת. ועל כן שאלתי איך אני מתקן זאת איך אני נפתר מהבעיה הזאת. הודה לעזרתכם בנידון. ??? ??? ??? ???

    • 7 תגובות
    • 756 צפיות
  6. Started by efod26,

    שלום, ניסיתי להתקין את DATA STUDIO בויסטה ללא הצלחה, משיהו מכיר את התכנה ויודע איך לפתור את הבעיה???? הבעיה היא חוסר של DLL מסויים וגם כאשר אני מוריד אותו עדיין לא נפתרה הבעיה תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  7. היי, יש לי מחשב בבית מלפני 200 שנה. פרמטתי אותו ומצאתי את כל הדרייברים הנחוצים חוץ מהדרייבר של הכרטיס קול. ניסיתי לזהות את הדרייבר החסר עם התוכנות סנדרה ועוד תוכנה עם שם מוזר (six נדמה לי...) ולא הצלחתי. מישהו יכול לעזור לי עם תוכנה שתזהה את הדרחייבר החסר?

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  8. כאשר אני פותח את ההיסטוריה או המועדפים, הם נפתחים בצד ימין. איך אני מזיז את המועדפים וההיסטורה לצד שמאל כמו ב IE? (פיירפוקס 3.5) תודה

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  9. Started by guyaros,

    מפרט המחשב שלי: Amd phenom 9650 Quad 2.30Ghz ATI HD3870 512Mb Catalyst 09.12 אני מריץ סרט ברזולוציית 1920X1080 13Mbps Mkv השם האו Coral Reef Adventure Imax (אם זה מעניין מישהו) WMP11: הסרט עובד מושלם, ניתן לדלג קדימה ואחורה במהירות, כאילו מדובר בסרט רגיל. מעבד 50-60 אחוז עבודה. מאיץ גרפי: 57-60 אחוז עבודה. CyberLink PowerDVD 9 ULtra: הסרט לא מתנגן בצורה תקינה, ישנן ריבוי תקיעות (Lag) ומידי כמה פריימים ישנם ריבועים אדומים ע"ג הסרט. לסיכום לא ניתן לצפות בסרט בצורה כזו. מעבד: 02-12 אחוז. מאיץ גרפי: 65 אחוז עבודה. יש לציין שרק הסרט הזה לא עובד בצורה תקינה, ושאר הסרטים באותה האיכות עובדים חלק, אבל עדיין בתכנת Power DVD 9 המאמץ מתרחש בכרטיס מסך ובכלל לא נעזר ביכולות העיבוד של …

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  10. מחפש תוכנה פשוטה ונוחה לניהול Bluetooth ל WINDOWS . הממשק המובנה של ווינדוס פשוט לא עושה את העבודה טוב לדעתי.

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  11. Started by lordgod,

    [tt]מתי כל התוכנות החדשות של מייקרוסופט לא ייקראו בטא? בטוח להתקין אותם?[/tt]

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  12. Started by BigDragoon,

    כשאני רוצה לטעון אתר מה address bar, הוא לא עולה אוטומטית, אלא רק מוצג ב address bar ואני צריך ללחוץ על Entrer או על המשולש (GO to) שיש מימין ל address bar. לעוד משהו זה מתנהג ככה? משהו יודע איך לפתור את זה?

    • 9 תגובות
    • 756 צפיות
  13. Started by Konchi,

    הורדתי קבצי OGM ו SFV בטעות, חשבתי שהם יהיו קבצי וידאו רגילים (הם היו בתוך קבצי ביטורנט) למישהו יש מושג עם איזה תוכנה אני יכול להפעיל אותם? תודה.

  14. כאילו אנשים שיש ברשותם פלאפון והם באזור אז זה שואב הודעות מהם לתוך הפלאפון שלי. מישהו שמע\יודע על זה משהו?

    • 8 תגובות
    • 755 צפיות
  15. Started by zm13,

    אני צריך בבקשה את הפונט שנמצא בתמונה הזאת התמונה מוטה לצד אז למי שלא מבין כתוב בה: " LF " תודה לעוזרים

  16. Started by semca,

    :שלום לכם ,בודאי כבר נשאלתם רבות בנושא זה!,אך הפעם אולי יוכל מישהו ברצינות לידע אותי על תוכנה טובה, ולא מסובכת למניעת כול אותם מטרידים שצצים תוך כדי גלישה ,ופשוט הורסים לרבים מאתנו את ההנאה,.

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  17. מוזילה הודיעו שעד הבטא הרביעית של פיירפוקס 3.1 (שם קוד Shiretoko) היא תשנה אותו לפיירפוקס 3.5. זה לא אמור לשנות משהו למשתמש, אך כעת יהיו בעיות של התאמה מחדש של התוספים לפיירפוקס 3.5 במקום פיירפוקס 3.1. השינוי נובע מכך שיהיו בו יותר ממה שהיה מתוכנן (סביר להניח בגלל התחרונות ההולכות וגוברת ממתחרים חדשים וותיקים, כרגע פיירפוקס נמצא בפיגור בדברים מסוימים מאחורי דפדפנים מתחרים). בנוסף סביר להניח שפיירפוקס 3.2 לשעבר יקרא פיירפוקס 3.6 או שיבוטל. אני אישית חושב שהיה עדיף להשאיר אותו פיירפוקס 3.1, להוסיף רק את החידושים שתוכננו, לבטל את פיירפוקס 3.2 ולהשקיע את כל המאמצים להשיק את פיירפוקס 4 (מוזילה 2) מוקדם ככל האפשר ב2010.

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  18. ב mcafee כתוב שהדפדפן לא תומך (יש לי IE8) ב bitdefender יש בעיה עם ה Activex [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  19. שלום, זאת פעם שניה שאני נתקל בתופעה הזו. אני משתמש ב-VLC בכדי לנגן קובץ MKV שהוא בלוריי ריפ 720P, רואים מדהים רק שיש מין ערפל/נקודות לבנות כאלה שרואים כול הזמן. מישהו מכיר את התופעה הזו? תודה...

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  20. Started by miki891,

    שלום אני משתמש ב- outlook express. כשאני מקבל אימייל ממישהו מכתב למטה רואים הודעה וגם רואים תמונות. אני לא רוצה ללחוץ על מכתב פעם אחת ולמטה רואים הודעה מצורפת תמונה. אני רוצה לראות רק מכתב אימיילים מוכנים.ובלי לראות תוכן הודעה למטה.ואח"כ אסמן מכתב אחד קליק פעמיים בעכבר שמאל וליפתוח חלון נוסף שבו רואים תוכן ההודעה...אתה מבינים? איך מבטלים תוכן הודעה למטה? אני רק רוצה לקבל מכתבים ובלי לראות למטה תוכן ההודעה רק שאפתח מכתב וראה חלון נוסף תוכן ההודעה. אני פשוט לא בקטע ההודעה הזאת שרואים למטה. בגלל ההודעות יש פירסומות פישינג וריגול. -מיכאל

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  21. Started by tal_levi1000,

    יש לי קספרסקיי בגרסא 5.0.372 ובמסך הראשי בלשונית של PROTECTION יש איזה משהו שאומר שהוא סורק קבצים (הדבר הרביעי ברשימה לא הסריקה הרגילה של המחשב) אבל זה אף פעם לא גומר!!! הוא מגיע לי לפעמים עד 5 ומשהו מליון!!!! אין לי כל כך הרבה קבצים במחשב!!! מה זה עושה בדיוק ואיך מבטלים את זה כי אני חושב שזה מאט לי את המחשב

    • 11 תגובות
    • 755 צפיות
  22. שלום לכולם :] יש לי בעיה כאשר אני רואה וידיאו מאינטרנט תמיד יש השהיה של כמה שניות בין הקול למה שמוצג במסך וזה ממש מעצבן למישהו יש מושג למה הבעיה?

    • 8 תגובות
    • 755 צפיות
  23. Started by nehmia,

    אחת שתריד לי ממש מהר ולא יותר מידי מסובכת...

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  24. Started by r10,

    יש לי כמה שאלות: אחרי שהמרתי את החלק הוא התחלק ל 5 חלקים בערך.. האם אני אוכל לצרוב את זה בנרו? 2. הכוביות לא הוספו לי מישהו יודע איך מעלים כתוביות ולהביא לי מדריך.. בבקשה חשוב מאוד!!!!!!!

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  25. Started by elad-k1,

    יש לי בעיה כיראה עם הכרטיס רשת המובנה על הלוח .. ויש לי כרטיס רשת שקניתי פעם במצב חדש הבעיה שאין לי את הדרייבר ואני גם לא מוצא... FPE F0041 זה השם שלו תודה

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות

דיונים חדשים בפורומים