בעיה בהפעלת / הסרת NIS - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בהפעלת / הסרת NIS


Diniska

Recommended Posts

אני משתמש NA 2004 וב NIS 2004 היום פתאום לאחר אתחול של המחשב שניהם לא הופעלו, ניסיתי לאתחל את המחשב מחדש, לא עזר. כאשר ניסיתי להיכנס לתוך האפשרויות ולסמן את האופציות ידנית לא הצלתי להיכנס לתוך NIS מתברר שהוא רושם שאני לא ביצעתי LOG ON כאשר כפתור הLOG בתוכנה אפור ולא ניתן לבצע את הפעולה, בדקתי את חשבון המשתמש שלי בWIN שבו אני משתמש והוא מראה שאני מחובר, הUSER שלי מוגדר כ ADMINISTRSTOR. עכשיו במצב הנוכחי אני לא יודע מה בדיוק לעשות, אני לא יכול אפילו להסיר את NIS כיוון שלצורך כך הוא מבקש ממני שאני אהיה במצב LOG ON בתוך התוכנה, NA הצלחתי להסיר אך כמוון להתקין מחדש לא כי הוא מבקש ממניו שוב לעשות LOG ON בNIS.

בתודה מראש.

עריכה: עקבתי אחרי הוראות הסרה של התוכנה באתר האינטרנט של סימנטק, הורדתי את קובץ ההסרה, את עדכון הרגסטרי, ביצעתי את כל השלבים והתוכנה הוסרה אך כאשר עכשיו אני מנסה להתקינה במהלך ההתקנה אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה:

Error 316: A network error occurred while attempting to read from the file c:\windows\installer\ccCommon.msi

מה אני אמור לעשות עכשיו כדי להתקין את התוכנה?

עריכה: הצלחתי להתקין מחדש גם את NIS וגם NAV כאשר אני מתקין תחילה את NAV ורק אחר כך את NIS ולא ישירות את NIS אשר אוטומטית מתקין גם את NAV כיוון שכך ההתקנה עדיין נתקעת אך צרותי לא תמו בכך ישנה בעיה חדשה, הצלחתי לבצע את ה LIVE UPDATE הראשון בשתי התוכנות אך לאחר מכן כאשר אני מנסה להפעיל אותו אני מקבל הודעה ב NAV :

live update has been uninstalled וב NIS :

live update is not installed please run setup to install liveupdate

מה אני אמור לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...