תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש תוכנה שמאפשרת להשתמש במחשב כמכשיר טלפון תוך שימוש במיקרופון וברמקולים של המחשב,כהחוגה תוצג על המסך ואולי תהיה אפשרות להשתמש בו כפקס. התוכנה לא תשתמש באינטרנט לשם ביצוע שיחה אלה בקו נזק רגיל כמו טלפון רגיל אם מישהו מכיר תוכנה כזו אשמח לקבל לינק. חג שמח :smoke:
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
התקנתי תוכנת פורום (אגב,שלא מגיעה לרמה שהפורום הזה מציג) כתוצאה מסיבה כלשהיא, מנהל הפורום חסם אותי חסימה כללית שזה אומר שגם אם אני מבצע התקנה מחדש של התוכנה,וגם אם אני לא מחובר לאינטרנט,אני לא יכול לפתוח את תוכנת הפורום. אני חושש שהחסימה היא משהו ברג'יסטרי או משהו כמו תוכנה קטנה שמותקנת על המעבד. אם מישהו יכול לעזור לי לעבור את החסימה הזאת אני יודה לו מאוד
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
כל מי שמשתמש בכרום בטח שם לב לאפשרות לשמור מנועי חיפוש וקיצורי דרך אליהם (למשל אני יכול לקבוע שדרך ה URL לחיצה על G ואז TAB (ואז טקסט) תחפש לי בגוגל או E ואז TAB יחפש בEBAY וכו') לצערי הרב אם אני מסנכרן את הכרום שלי הוא שומר הרבה דברים אבל את זה לא מישהו יודע האם יש תוסף שמאפשר את זה? [נ.ב למי שיש כרום ולא יודע chrome://settings/searchEngines] תודה מראש אריה
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
הבעיה היא שאני מפרמט את מחשב המשפחה ששם יש 4 יוזרים עם סיסמא, ורוב הסיכויים שהם לא זוכרים בכלל את הסיסמאות שלהם ואת המספר איי סי קיו אז אני רוצה לגבות את הקבצים שבהם שמורים היוזרים ואז לשחזר לאחר פרמוט. למישהו יש מושג איך אני מוצא אותם? כנ"ל לגבי המסנג'ר.
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
-
-
מחקתי בטעות תיקיות חשובות, גדולות יותר מסל האשפה, והם לא נמצאות בו. יש לי וינדוס 98, ואין לי שמץ מושג איך לשחזר אותם. יש לי שם תמונות חשובות ביותר שאין לי שום עותק אחר עבורן. יש למישהו עיצה??
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
אני מנסה שוב לקבל עזרה לעניין הנ"ל ומקווה שהפעם למישהו תהיה תשובה : מדובר במדפסת BJC 2100 של CANON. אני רוצה להגיע למצב שברירת ה-DUPLEX תהיה מאופשרת באופן קבוע לעומת המצב הנוכחי שאני צריך לסמן אותה לפני כל הדפסה. בספר של המדפסת יש הסבר איך ליצור פרופיל הדפסה רצוי אבל לא איך להגדיר שהוא יהיה ברירת המחדל. אני מפספס משהו?
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
משתמש ב IE 8 וכשאני פותח טאבים חדשים, הרקע שלהם לפעמים ירוק, לפעמים כחול, לפעמים סגול.. מה זה אומר כל צבע? למה זה ככה?
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
מישהו מכיר?, התוכנה הזאת באמת מאובטחת ובטוחה לשימוש? http://keepass.sourceforge.net/ תודה,
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
לא שמתי לב לשום דבר נוסף מוזר.. הבעיה היחידה היא שכשאני לוחץ על טוקבק בכתבה, כל מה שקורה זה שעון חול שמסתובב לו ואז זהו, לא קורה כלום! יש למישהו מושג מה יכול לגרום לזה?
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
חבר שלי בנה סקריפט למירק והוא רוצה לשנות את האייקון של קובץ ההפעלה. איך הוא יכול לעשות את זה? תודה רבה,
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני משתמש ב-Norton Ghost 2003 במצב DOS ליצירת קבצי Image. הבעיה שלי היא שה-Ghost לא מזהה את כל המחיצות בדיסק הקשיח. האם יש ל-Ghost איזושהיא מגבלה לגבי מספר המחיצות בהן הוא יכול לתמוך? במסך בו בוחרים מחיצה שממנה יווצר קובץ Image או אליה יותקן קובץ Image, כל הדיסקים הקשיחים במחשב מזוהים וניתן לבחור את ה-Primary Partitions או את ה-Logical Partitions, לפי הצורך. הבעיה היא בחלון הדו-שיח בו בוחרים את המיקום שבו ישמר קובץ ה-Image או המיקום שבו נמצא קובץ ה-Image שרוצים להתקין. בחלון הזה לא מופיעות כל המחיצות בדיסקים הקשיחים שלי, אלא רק חמישה מחיצות שמוגדרות כ-Primary Partition. כל המחיצות שמוגדרות כ-Logical Partition לא מופיעות. משמעות הדבר היא שאני לא יכול לטעון קבצי Image מתוך …
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני יודע שיש תוכנה כזאת שמדמה רשת בין שני מחשבים ששניהם מחוברים לאינטרנט... כאילו לא שהם אחד ליד השני אלא ששניהם מחוברים לאינטרנט ממקומות שונים והתוכנה מדמה כאילו שתי המחשבים מחוברים ברשת... אני צריך את התוכנה כי אני רוצה לשחק אם חבר במשחק רשת אחד... מישהו יכול לתת לי את השם של התוכנה?
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
יש לי פנט' 3 800 עם כרטיס וודו 3. הורדתי מLIONHEART את ה-LionHeart_Codecs_Pack_v1.3 שאמור לפתור לי את כל בעיית הצפייה בסרטים. עדיין לא ראיתי סרטים במחשב זה וחיברתי אותו לטלוויזיה עכשיו כדי לראות. בעייתי היא ההגדרות- אחרי שהתקנתי את הגירסה לXP, מה אני צריך לעשות? הנחיות מפורטות יתקבלו בשמחה כי אין לי הרבה מושג בזה (מה אני אמור ללחוץ, להתקין, מאיפה ולאן, ומה אני אמור לראות בחוצצים שבSETTINGS במאפייני כרטיס המסך? ודבר נוסף, איך אני מגדיר TV OUT? המון תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
חברי הפורום הגאונים, אתם המוצא האחרון שלי: לפני כמה ימים חדר למחשב שלי סוס טרואיני. אני לא משוכנע שהוא הגורם לבעיה, אבל אני מניח כי פשוט אין אפשרות אחרת - מאז אותו רגע, כל הזמן המקום שלי בכונן C יורד לאפס בלי שום קשר לפעילות שעשיתי. הגעתי למצב שרוקנתי חצי כונן, המקום הפנוי היה X ג'גיה ושוב אחרי מספר דקות הוא החלה בצניחה עד שהגיע לאפס וכמובן ההתראות של המחשב על מקום נמוך בכונן, וכו'. המחשב פשוט לא מתפקד כמו שצריך. עכשיו, יש לי נוד 32, הורדתי Emsisoft Anti-Malware ולאחר המלצה בפורום אחר גם SUPERAntiSpy. הם כולם זיהוי ומחקו מספר רב של רוגלות, אך אותו סוס טרואיני (אולי אפילו שתיים) הן מצאו אך לא הצליחו לחסל. אם למישהו יש איך לעזור לי, אהיה אסיר תודה... ארז.
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
-
שלום הורדתי מ Gamershell את הנסיך הפרסי בחינם. ההתקנה נקטעת ונאמר שאני חייב לגור בארה"ב.. אז השאלה שלי אם יש תוכנה שיכולה לשנות את האיי פי (באופן זמני) לאיי פי של ארה"ב למשל? תודה
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
שלום לכולם ברוך השם חזרתי לאקספי לאחר שבמשך מספר חודשים הויסטה קרסה פעמים. [נתעלם מהעובדה שלהפטר מהויסטה שדפק את כל הכונן וסירב לתת לי להתקין XP נורמלי] התקנתי SP3 והכל יפה ועובד חוץ מ2 דברים... 1)לא קשור לפה אבל שיהיה... שאני עושה מאפיינים על קובץ אני לא יכול לעשות חיפוש יעד הכפתור כזה קפוא. 2) הבעיה העיקרית שבשבילה גם יש את האשכול, מזעור המדיה פלייר לשורת ההתחל... פעם גם באקספי הקודם שלי [שזה אותו האחד] וגם אצל אבא שלי וגם בויסטה יכלתי למעזר את המדיה פלייר [לאחר שלחצתי לחצן ימני על שורת ההתחל->סרגלי כלים ושם הופיע לי המדיה פלייר] והיא הייתה הופכת לסרגל כלים יפה כזה שהיה עליו עוצמה, פליי ולהעביר שירים. אבל עכשיו משום מה אני לא מצליח לעשות את זה שוב. אפשר עזרה? תודה
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני צריך איזה תוכנה ופשוטה שתיתן לי להוציא חלקים מסאונד של סרט. יש המלצות? תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם אני רוצה לסנכרן בין המחשב כף יד שלי (ASUS 636) לבין OUTLOOK 2007 בעיקרון אני יודע איך עושים את זה אבל אני רוצה לסנכרן אירועים שקרו בעבר עם המכשיר ומה שמסתנכרן זה רק אירועים שחוזרים על עצמם כמו ימי הולדת ודברים כאלו. איך אני יכול לסנכרן אירועים מהעבר ולא רק מהיום והלאה? כמו למשל משמרות שלי בעבודה שעשיתי ואני רוצה לבדוק אם שילמו לי על כל המשמרות אודה לכם אם תחזרו אלי במהרה תודה משה
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אתמול התקנתי ZoneAlarm Internet Security Suite.v6.0.631.003 אך נוצרה לי בעיה, אני ואח שלי מחוברת ברשת מחוברת ומשום מה הפיירוול של ZoneAlarm חוסם את הרשת ועכשיו אחי לא יכול להתחבר לאינטרנט דרך המחשב שלו. (המחשב שלי הוא הראשי). בבקשה תעזרו לי לתקן את זה (מי זה מבין ב-ZoneAlarm).
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
בשבועיים האחרונים אני לא מצליח לפתוח יותר מישום אחד בגלישה כאשר המחשב נידרש לפתוח קישור ללינק או להוריד דאר כאשר אני גולש הדפדפן ניסגר התקנתי שוב את האקס פי (עידכון) ואפילו התקנת ניטסקייפ במקום אקספלורר לא עזר מה עושים אני משתדל להימנע מפירמוט.
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-


