פורסם 2009 ביוני 217 שנים נניח ויש לי שיר על המחשב ואני רוצה רק את המנגינה שלו בלי המילים,אז יש דרך להפריד בינהם? ככה שתשאר לי רק המנגינה בעצם... עם איזה תוכנה אפשר לעשות את זה והאם זה מסובך?
פורסם 2009 ביוני 317 שנים ShOw-Time, קיבלת אזהרה ראשונה על הקפצה לא חוקית.באזהרה השלישית תורחק/תושתק מהפורום.אתה לא חדש פה אז כדאי שתהיה בקי בחוקי הפורום.
פורסם 2009 ביוני 417 שנים היי רק אם ישלך ציוד של אולפן ... פשוט תחפש את המנגינה של השיר שלך בצורת 'קריואקי' \ DUB . בהצלחה .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.