תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה להקליט סאונד של משהו שמתנגן במחשב אז ניסיתי עם NERO Nero SoundTrax ואיכות יוצאת איומה ניסיתי לשחק עם ההגדרות שם אבל לא משנה מה אני עושה זה תמיד יוצא רע אולי אני לא מגדיר נכון או שפשוט זאת תוכנה לא מוצלחת ,במקרה כזה ההיתי רוצה המלצה לתוכנה טובה אחרת תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה ליצור קובץ של מדיה פלייר ולהכניס בו קישור שאני יוכל ללחוץ על הקישור של המדיה פלייר ותיפתח לי תחנת שידור של רדיו נגיד 100fm. מישהו יכול לעזור לי? מנהלים:אם זה לא מהקום נא להעביר תודה.
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
http://f33l1ngz.deviantart.com/art/Genesis-82642547
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי נגן Sansa M240 1GIGA (הפשוט והנפוץ) עכשיו ראיתי באתר הרישמי שיצא עדכון Firmware לגירסא 4.107------> http://www.sandisk.com/Retail/Default.aspx?CatID=1326 בפירוט: אולי אפילו יהיה לי עברית, שסאנדיסק כבר התחילה לאמץ בנגנים אחרים. הבעיה שאני לא מצליח לעדכן...משום העדכון מראה לי על גירסא ישנה יותר עוד מישהו נתקל בבעיה? מישהו הצליח לעדכן??!?
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
בטעות מחקתי ללא פרמוט את אחת המחיצות שלי במחשב דרך המסך הכחול של התקנת WINODWS XP (עשיתי DUAL BOOT עם 7 והייתי צריך לסדר את המחיצות). בDISK MANAGMENT ב WINDOWS7 הוא מוצג לי כLOGICAL DRIVE, מסוג RAW. אני משער שכל הקבצים עדיין שלמים היות שלא נגעתי במחיצה הזו ולא מחקתי שום קובץ ממנה. ניסיתי לעשות CHKDSK /r דרך הCMD אבל שכחתי שזה לא עובד עם פורמט RAW :\
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
אני חושב שיש לי תוכנות כאלה במחשב ואני מאוד זקוק לתוכנה כזאת!
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איך לפתור את הבעיה ? זה בכל הקבצים לא רק באחד ניסתי לעשות ריסט לא עזר...
-
- 9 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היה לי SOUNDMAX ובטעות עשיתי uninstall ועכשיו אני לא יודע איזה דרייבר להתקין. הלוח אם שלי זה ASUS P4S800
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היי אנשים, אני מחפש תוכנה שבעזרתה אוכל לחסום את הגישה לפורנוגרפיה. חשוב לי שתהיה תוכנה כמה שיותר קלה ושקטה, זאת אומרת שלא ירגישו שהיא מותקנת, ומצד שני שלא תחסום לי גם את ynet.... שאלה נוספת היא אם יש תוכנה שמסוגלת לחסום את הגישה לפורנו גם באימיול ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
לחבר שלי יש קובץ וידאו שכשהוא מפעיל אותו הוא פותח מין חלון כזה וצריך בשבילו סיסמא. מישהו יודע אם אפשר לעקוף את הדבר הזה?
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
שלום, כשברצוני לשמור משהו, או לבצע פעולה שכנראה משתמשת בלא מעט זיכרון מתקבלת ההודעה הבאה (מצ"ב צילום מסך). מצ"ב פירוט חומרה של המחשב (זו הדרך שאני מכיר, אני מניח שישנה אפשרות יותר מפורטת...) מערכת הפעלה XP, sp3 מקווה שזה מספיק מידע. תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
התוכנה מתכבה מפעם לפעם ואנ ילא יודע מה הסיבה מישהו יודע מה הבעיה????
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום, יש לי מאגר איורים (קליפארט) בפורמט WMF וברצוני לראות את הקבצים כתמונות ממוזערות כשאני פותח את התיקייה של האיורים בסייר. בXP הוא נותן לי אך בויסטה משום מה הוא לא מראה לי זאת כתמונות ממוזערות אלא את סמל הקובץ בלבד. יש למישהו/י מושג איך מעדכנים זאת? יכול להיות שצריך מקודדים? אני גרפיקאי והדבר יכול לקצר לי משמעותית תהליכי עבודה תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
יש לי את חבילת ESET Smart Security - הבעיה שכשאני רוצה לראות סרטים ב-PS3 דרך הרשת הביתית מWMP11 - כל פעם אני צריך לכבות את הפיירוול של התוכנה ורק אז זה עובד, מה אני צריך לעשות כדאי שיתן לי גישה רק לזה בלי לכבות לגמרי את הפיירוול? זה קשור לפורטים?
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש בתוכנה הנ"ל, וכאשר אני ממזער אותנ לאיפה שהשעון שם (ע"י F9), לפעמים היא נעלמת לי :-\ , אבל אני יודע שהיא פועלת משום שהיא מופיעה ב Processes. מישהו יודע איך לגרום לה לו להעלם לי ? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה עם עדכונים של מייקרוסופט לווינדוס XP כדי שאני לא יצתרך להוריד מהאתר שלהם (העדכונים לא עובדים וזה לא קשור לserial או validation tool)
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
בדרך כלל אני מוריד דרך ביטורנט אבל לפעמים יש צורך להוריד דרך אתרים כמו RAPIDSHARE וMEGAUPLOAD, ובכל פעם שזה קורה אני מתפתה להתקין מנהל הורדות כדי שאני לא אצטרך ללחוץ כל חצי שעה~שעה על הקישור להורד החלק הבא... בכל פעם שזה קורה יש לי בעיה שחוזרת על עצמה לא משנה באיזה מערכת הפעלה אני משתמש או באיזה מנהל הורדות אני משתמש- מנהל ההורדות קולט את הURL ומתחיל להוריד, תוך שניה ההורדה מסתיימת והקובץ שיירד שוקל כמה עשרות קילובייטים(הגודל משתנה מפעם לפעם) למה זה קורה ואיך אפשר לתקן את זה ?
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
שלום קיבלתי לא מזמן מחשב חדש. הכל עובד טוב בגדול. יש לי בעיה מוזרה עם הכונן האופטי שלי ( GH22NS30 של LG ): כשאני פותח את הכונן לראות את הקבצים שיש עליו כל הקבצים נראים כאילו הם דפי אינטרנט (כלומר, יש אייקון של דפי IE במקום כל ציור קובץ אחר). אם מסתכלים טוב, רואים שמתחת לציור של הדף אינטרנט יש את הציור האמיתי של הקובץ שאמור להיות, אבל כמעט ולא רואים אותו. למרות הבעיה באייקונים, כל הקבצים פועלים כמו שצריך והכונן עובד מהר וטוב. זה רק הבעיה של האייקונים. אם זה איכשהו קשור, אז בכוננים וירטואלים זה לא קורה לי. מבחינת דרייברים, עשיתי חיפוש של הוינדוס לדרייברים חדשים יותר והוא לא מצא. רעיונות למישהו? תודה
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתוכל "להדביק" לי מספר סרטים ביחד יש לי 5 קבצים של סרט אחד איך אני יכול לשלב אותם ככה שזה יראה רצוף?
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
בהתחלה היו פשוט המון בעיות בeXeem והעדפתי לא להשתמש בה. רציתי לשמוע, לפני שאוריד בעצמי, את הדעות שלכם על התוכנה כרגע. זה כבר מה שציפיתם?
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
מישהו יודע היכן ניתן להוריד תוכנת עריכת מוסיקה בעברית??? תודה על עזרתכם.
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אחרי בערך 5 שעות לימוד דרך המדריכים הנחמדים של 3D BUZZ + כמה שאלות פה + שבועיים עם מקס + 3 ימי עבודה על הפרויקט + פוטושופ... זה מה שיצא: אגב את הלוגו (SR) עיצבתי כבר לפני כמה חודשים, עכשיו אני רואה שהוא דומה לשל מיקרוסופט...וביחד עם השם שבחרתי בכלל , לא נורא.
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני משתמש ב- outlook express ואני לא מצליח לקבל קבצים בדואר אלקטרוני הוא רושם לי: OE removed access to the following attachments in your mail איך אני מסדר את זה ???
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-


