עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. איך אפשרי ליצור את הדבר הבא.. צירפתי תמונה.. זאת אומרת אם מנסים לעשות כזה דבר בphotoshop forewoks וdreamweaer זה לא מסתדר.. החתיכה לslices לא תאפשר לעשות כזה דבר.. אז איך הם עשו את זה..? או שהם השתמשהו פה בflash בכלל..? וגם בתוכנות שהזכרתי למעלה בכלל אפשר להגדיל אובייקט.. למשל בתמונה רואים שהסרט APOCALYPTO מוקרב יותר.. אבל בפוטושופ ופיירוורקס בכלל אין אפשרות לעשות כזה דבר.. לא? בקיצור איך אפשרי ללמוד לעשות כזה דבר..? דרך איזה תוכנה/תוכנות.. בנוסף רואים שהפריטים שהכי מורחקים מהאמצע פחות ברורים וככל שהם מתקרבים הם נהייה יותר ברורים.. איך אפשרי לעשות כזה דבר כשכל פעם התמונות זזות..? אני יודע לעשות את זה כשהם קבועות.. אבל ברגע שמשהו זז איך הוא פתאום יודע להבהיר או …

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  2. Started by McMerc,

    היום, בשעה טובה ומוצלחת החלטתי להתקין פיירפוקס. הבעיה שלי היא, שהממשק בעברית. אני הייתי רוצה להפוך את הממשק לאנגלית. כמו כן, אני צריך המלצות לסקינים, או לפחות אתרים שיש בהם מבחר גדול של סקינים לפיירפוקס. תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  3. זה קורה לי רק כשאני מנגן סרטי HD ורק בBS (נראה לי כל דבר בפורמט MKV) חלק מוצג תקין, חלק חתוך מ2 הצדדים וחלק מוצג הרבה יותר למעלה, במרכז המסך [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  4. אם ישי כרטיס מסך GEFORCE 7900 GS

    • 2 תגובות
    • 567 צפיות
  5. שלום נראה לי שפה אני צריך לשאול תשאלה הזו זה קצת מבלבל והבנתי שלא מעבירים פה עם השאלה לא במקום הנכון אז אני מצטער עם אני טועה פשוט זה או פה או בתוכנות נראה לי. אז ככה אני משתמש במצלמה הזו CIF usb camera של gpt כבר המון זמן 3 שנים והיא מצויינת ,הבעיה היא שהדרייבר שלה עדכני רק עד לוינדוס xp , וכרגע יש לי ויסטה בגרסה 64 x ואני הפכתי את האינטרנט פשוט לא מוצא דרייבר מתאים והמצלמה לא עובדת לי. העם יש דרך להפעיל אותה? העם יש דרייבר שמתאים ? עם למישהו יש פיתרון אני ישמח לקבל בהקדם האפשרי. או שאני כבר לא יכול להשתמש בה וצריך לקנות חדשה?(אני ממש לא רוצה לקנות חדשה זו מצלמה מספר 1). תודה מראה לכולם.

    • 4 תגובות
    • 4.3k צפיות
  6. Started by lordgod,

    נמחקו כל הBOOKMARKS , איך להחזיר ? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 978 צפיות
  7. Started by xlSnaK,

    שכחתי תסיסמה וגם כשאני עושה שכחתי סיסמה אז שם אני לא זוכר את התשובה לשאלה... יש דרך לגלות את הסיסמה שלי ? תודה זה דחוףףף [=

    • 0 תגובות
    • 693 צפיות
  8. איך אני מעיף את זה: [attachment deleted by admin]

  9. Started by Nadav_Peretz,

    שלום אני מנסה למצוא תוכנה אשר ממירה DVD של קבצים, לתוך קובץ ISO. אני עוקב כרגע אחרי מדריך ופשוט אמרו לחפש בגוגל איך להמיר - אבל החיפוש פשוט לא הניב שום תוצאות. אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא תוכנה ומדריך שימוש בה, אודה לו מאוד תודה מראש ;D

    • 0 תגובות
    • 503 צפיות
  10. Started by owen10,

    אני תמיד רואה בעידכון של הדרייבים שיש דרייברים למערכת הפעלה 64 BIT, מה זה אומר מערכת הפעלה כזאת, ואיך אני יודע מה המערכת שלי האם היא תומכת בזה, או שאני צריך להתקין מערכת כזאת? והאם זה כדאי?

  11. Started by refaels2006,

    איזה דפדפן מותאם ל Windows 95 בגרסה עברית ?.. אני פשוט עובד עם VMWARE רק שתדעו ומעוניין לגלוש במחשב הוירטואלי .

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  12. Started by ido2309,

    שלום לכולם, לאחרונה,החלה לי בעיה שהולכת וגוברת בדפדפן (IE7) במהלך הגלישה. יותר ויותר הודעות שגיאה מסוג של: קרתה פעולה אינה חוקית (משהו כזה..) והדפדפן חייב להיסגר... מישהו יודע במה מדובר ומה יכול לעזור? תודה מראש, עדו

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  13. שלום לכולם,רכשתי מחשב חדש מסוגDELL INSPIRION והגיע איתו מערכת ויסטה HOME BASIC השאלה שלי היא האם נוד 32 יעבוד עם הויסטה(הנוד בגרסא 2.70 החדשה)?? והוא הגיע לי עם MACAFEE מובנה בתוך הויסטה כבר ואני רוצה להשתדרג אז האם זה אפשרי?? -ועוד שאלה נוספת האם כדאי להשתדרג לויסטה 64ביט מבחינת הביצועים(האם הם מורגשים??),ואיזה הגדרות כדאי לשנות למען מהירות מוגברת באקספולר?? תודה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 824 צפיות
  14. Started by Domovoi,

    מאיפה אני מוריד את זה? אני רוצה לראות סרט אבל אין SOUND :-\ הוא אמר לי שאני צריך DIRECTSHOW DECODER מאיפה אני מוריד?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. מדובר על האנטיוירוס החדש בשיתוףעם קספרסקי למי שלא ידוע. Anti Virus Shield. בכל אופן הבעיה היא כזו: האנטיוירוס רגיש ל Riskwares בצורה מטורפת עד כדי כך שהוא מוחק לי את הקובץ mIRC.exe כל פעם כשאני מתקין את התוכנה. איך אני מבטל את הרגישות של האנטיוירוס ל riskwares? חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי וכאן זה כנראה המקום האחרון שאני אנסה לפני שאני אהיה מיואש. אגב, מי שלא יודע riskware הוא כל קובץ שיש חשש שהוא וירוס. אין וירוס בקובץ הזה אבל האנטיוירוס לא לוקח סיכונים ומוחק אותו. אני מקווה מישהו יוכל לעזור לי... תודה, שי.

    • 1 תגובה
    • 509 צפיות
  16. Started by dudi4u,

    יש לי כ 100תמונות בגדלים שונים, ואני רוצה 'להקטין' את כולם שיהיו בגוגל אחיד, ע"מ להעלותם לאתר מסויים. איך הכי קל לעשות זאת?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. המחשב הוא מחשב חדש שעוד לא נקנה אפילו מחר אני קונה אותו ככה שאני רוצה לדעת ישר מה לעשות לפני שאצור בלאגן.. ההרד דיסק הוא של 250GB, כעיקרון במחשב הנוכחי שלי יש לי בלאגן עצום.. זו שאלה קצת טיפשית, אבל באמת שאני לא יודע, איך נהוג לסדר את המחשב? כלומר, ההרד דיסק הוא הרד דיסק אחד (מקסימום אם תגידו שזה קריטי אקנה אחד של 160 ואחד של 80), נהוג לחלק את ההרד דיסק לכמה מחיצות? מה מתקינים לרוב בכל מחיצה? בנוסף, איך יודעים באיזה מחיצה נמצא My Documents? : : היכן נהוג להתקין תוכנות/משחקים? אשמח להבהרה תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 693 צפיות
  18. Started by avi2014,

    נכנס לי השבוע וירוס בשם Virus.Win32.Parite.b למחשב. עכשיו הקאספרסקי מזהה אותו אבל שהוא מוחק אותו נמחקים גם כל התוכנות במחשב שלי!!! נמחק לי הוורד נרו וינאמפ ועוד המון תוכנות....מה אפשר לעשות נגד הוירוס?? יש פאצ' כל שהוא?

    • 1 תגובה
    • 997 צפיות
  19. Started by sofix4,

    אפשר להתקין את התוכנה הזאת על XP, או שזאת מערכת הפעלה בפני עצמה? אם אני מתקין אותה על XP, אני אוכל לחזור מתי שאני רוצה לעבוד עם המחשב ולחילופין - לראות טלוויזיה?

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  20. כדאי לקרוא http://www.downloadsquad.com/2007/06/12/free-active-virus-shield-is-now-vista-compatible/

    • 6 תגובות
    • 754 צפיות
  21. Started by Googleness,

    שלום, לאחרונה שידרגתי לויסטה ואני מחפש חבילת אבטחה כלשהי שמכילה אנטי-וירוס/פיירוול/אנטיספיי. בXP השתמשתי בחבילה של זון אלארם אבל אין אותה לויסטה ואי לכך אני צריך משהו שמתאים לויסטה. הבנתי מביקורת בYNET שה360 החדש של נורטון לא רע בכלל אבל זה נורטון. מספיק הענשתי את עצמי בויסטה בשביל האלו 2 למה לי גם את נורטון לסבול. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  22. Started by Nurit2005,

    באיזה תוכנה הוכל לטפוס תמונות מסרט ב - DVD ?

    • 1 תגובה
    • 918 צפיות
  23. שלום בהתחלה התקנתי את Office 2007 ולא שמתי לב שהוא מתקין לי בכונן C(שאין לי שם הרבה מקום) במקום בD. עכשיו הסרתי את ההתקנה וכשנשאתי להתקין שוב הוא בכלל לא שואל אותי כלום הוא רק אומר לי להמתין(למשך שנייה בערך) ואז ישר מתחיל בהתקנה! לא שאל כלום. למה זה יש דרך לסדר את זה? עריכה: טוב הסתדרתי אפשר לנעול

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  24. Started by ofirn2,

    באיזה תוכנה אני צריך להשתמש כדי לשרטט ב-3D ולעצב מארזים וכאלה, איזה תוכנה הכי נוחה וטובה למתחילים ושקל לעבוד איתה? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 743 צפיות
  25. ניסיתי לגלוש בו קצת והוא כל הזמן מפסיק ליפעול כל פעולה קטנה הוא ניסגר צריך להכניס אותו לרשימה של הבטות הגרועים בהיסטוריה

    • 7 תגובות
    • 782 צפיות

דיונים חדשים בפורומים