פורסם 2007 ביוני 1219 שנים באיזה תוכנה אני צריך להשתמש כדי לשרטט ב-3D ולעצב מארזים וכאלה, איזה תוכנה הכי נוחה וטובה למתחילים ושקל לעבוד איתה?תודה לעוזרים.
פורסם 2007 ביוני 1319 שנים אין תוכנת שירטוט פשוטה,אולי מה שגוגל הוציאו יספיק לך, לא ניסיתי אותה אף פעם היא חינמית תבדוק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.