תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום כל פעם שאני מנסה לצלם ווידיו עם PRT SCR זה נותן לי הכל חוץ מי התמונה של הווידיו יש עוד דרך שאפשר לצלם מסך ואת התמונה של הווידיו נגיד את התמונה שיש בנגן WINAMP תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 824 צפיות
-
-
השתמשתי בגוגל כרום במשך שבועיים ופתאום שאני נכנס אחריי כמה זמן אי אפשר לכתוב יותר בעברית רק באנגלית! וניסיתי למחוק ולהתקין וכל דבר אפשרי וכלום לא עוזר מה זה יכול להיות?
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
יש לי סרט,ואני לא שומע סאונד !!! איזה מקודד צריך להוריד (חוץ מNIMO)????
-
- 6 תגובות
- 824 צפיות
-
-
נסיתי להוריד אותו כבר בעזרת SPYSWEEPER ו בעזרת SPYBOT וזה לא עזר בנוסף המחשב שלי נורא איטי בזמן האחרון תודה מראש לכל העוזרים מצורף לוג של hijackthis Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:37:33, on 09/11/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS…
-
- 7 תגובות
- 824 צפיות
-
-
יש לי מוזילה FIREFOX וחלק מהאתרים שאני נכנס אליהם אני רואה ג'יבריש.... לחצי על כפתור ימני בעכבר כדיי לחפש קידוד לדף ואני לא מוצא.. מישהו יכול לעזור לי בעניין? אסף.
-
- 6 תגובות
- 824 צפיות
-
-
יש לחבר שלי בעיה יש לו חוטם גדול, אבל זה לא רלוונטי כרגע... כל פעם שחבר שלי מוריד איזה טורנט זה מוריד לו הרבה יותר מידע ממה שהוא צריך.. למשל אם הקובץ שוקל ג'יגה זה מוריד לו 3 ג'יגה שמתוכם 2 ג'יגה זה מה שנקרא rubbish data .. שהוא משתמש בתכנת ABC זה רושם לו piece xx failed to hash check , re-dowloading it " וככה זה נתקע על 5 % בזמן שכבר ירדו איזה 600 MB ... הדבר הזה גם פוגע ברטיו וגם במשך זמן ההורדה ככה שאם הוא מוריד קובץ שאמור להסתיים תוך שעה ורבע זה מסתיים אחרי 4-5 שעות .. נ"ב יש לציין שכשאני מוריד את אותם קבצים שהוא מוריד זה עובד לי מצויין.. אם מישהו יודע איך לסדר את זה אז תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך בדיוק אני יוצר מדבקה לdvd באמצעות תוכנת נרו קצת הסתבכתי עם כל האפשרויות
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
-
קניתי מחשב חדש.. ואני לא יודע איזה דרייברים צריך להוריד? ולמה? (לכרטיס מסך? לעכבר? למה?)
-
- 5 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום... מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה להפיכה מ - mpg/mpeg ל - Avi וההיפך.... תודה!!!
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי איך לפתוח פורטים בנורטון. תודה.
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד עם bloutooth ואני רוצה להגיע למצב שבו פלאפון מתחבר למחשב ומקבל ממנו קובץ ספציפי ללא מגע יד אדם. אני מדגיש שגם ההתחברות תעשה בלי שאני אצטרך לשבת ליד המחשב (מדובר במעין מערכת ששולחת שיר לכל מכשיר שמתחבר). יש חיה כזאת? אם אין שום אפשרות אחרת אני מסכים לתכנת קצת (#C)
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני צריך דחוףף יש ממכם? נ.ב אני חדש כאן ..
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום, אחי נכנס מהמחשב שלי לפני כמה ימים מהאקספלורר לפייסבוק, והוא צריך לשלוף משם את הסיסמא כי הוא לא זוכר אותה, איך אני יכול למצוא אותה? ההיסטוריה שם שמורה ל20 יום, תודה.
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
מערכת הפעלה VISTA 32 אולטימייט. מחשב נייח עם מעבד ATOM - לוח אם Intel® Desktop Board D945GCLF with Integrated Intel® 230 Atom CPU - Mini-ITX יש לו PCI אחד שעליו מורכב המודם. דגם המודם הוא AZTEK MDP3900V-U - ( DELL DATA VOICE MODEM מצאתי לו את הדרייבר של VISTA והוא התקין אותו בסדר. התוכנה של הפקס עלתב גם בסדר. הבעייה היא לאחר אתחול המחשב. אני מאתחל את המחשב - והמודם עולה עם סמין קריאה צהוב בDEVICE MANAGER. אני עושה לא DISABLE ואח"כ ENABLE וזה מסדר את הבעייה והמודם עובד תקין. יש למישהו מושג מה קורה שם? אין לי אפשרות להעביר אותו לפורט אחר כי יש רק חריץ PCI אחד. ( או שאפשר להגדיר לחריץ הPCI פורט אחר? אני לא יודע איך....) האם יש אפשרות לבדוק מה משתמש באותו הפורט? במידה ויש קונ…
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
יש לי קבצים שבטעות נעשו מוצפנים על ידי, במחיצה השניה (כונן E). עשיתי פירמוט למחשב, התקנתי XP בכונן , ועכשיו אין לי גישה לקבצים האלו מכיון שהם כביכול מוצפנים. יש תוכנית שיכולה לפתוח את הנעילה הזו?
-
- 7 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתדע לנעול את המחשב, אפילו עדיף לפני הבוט של הוינדוס, שינעל את המחשב עד שיכניסו למחשב DISK ON KEY שהוכן מבעוד מועד. קיימת כזו תוכנה? תודה!!
-
- 9 תגובות
- 823 צפיות
-
-
הי. לשימחתה של ביתי התקנתי מצלמה (עם מיקרופון) במחשב שלה, לצורך שימוש ב-ICQ. וידאתי שהוידאו בסדר (ראיתי את עצמי תקין) ושהאודיו בסדר (הצלחתי להקליט דרך המיקרופון). לאכזבתנו, ICQ לא הצליח להתחבר. וידאתי שהגדרות הקול תקינות (כולל הגדרות המיקרופון) וכולם לא הועיל. חיברתי לניסיון אוזניות עם מיקרופון, ובהם המיקרופון דווקא תיפקד ב-ICQ. ניסיתי להתקין מצלמה אחרת (עם הדרייבר שלה) וגם שם אותו הדבר. לא מצאתי ב-ICQ הגדרות של מצלמה (כמו שנגיד יש במסנג'ר), ואני אובד עצות. אתם יודעים איך זה שהילדה לוחצת.... מישהו מכיר את הבעיה? האם פיספסתי משהו? האם יש ב-ICQ פיצ'ר למצלמה? איך זה שדווקא המיק עם האוזניות עובב ב-ICQ? תודה מראש לכל מי שחושב שיודע, וגם יספר לי....
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
היי קניתי אתמול צורב TEAC X40 וקיבלתי איתו את NERO גרסת OEM השאלה שלי מה ההבדל בין גרסה רגילה לOEM האם גם באו אי אם אפשר לצרוב דיסק מוסיקה והוא מעביר מאמ פי 3 ישר לCDA ? ובכלל מה ההבדלים? גל
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
היי לכולם. אני מעוניין להסביר לחבר שלי,שגר רחוק מאד ממני,שימוש בתוכנה מסויימת,די מסובכת. מכיון שלא סביר שניפגש בקרוב,אני זקוק לתוכנת שליטה מרחוק,שבה גם אני,(השולט),וגם הוא,(הנשלט),נוכל לראות מה קורה אצלו במחשב,על-מנת שאוכל להדריך אותו. בזמנו טכנאי מחשבים התקין אצלי VNC,והשתלט בקלות על המחשב שלי,אבל אם אני זוכר נכון,כל מה שאני ראיתי זה מסך כחול. וכאמור,אני רוצה תוכנה שבה גם בעל המחשב הנשלט יראה את מה שאני עושה,כדי שאוכל להסביר לו,וכדי שאח"כ הוא יוכל להשתמש בתוכנה בעצמו. תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אחת שיהיה אפשרי דרכה להכניס כמה כתובות דואר.
-
- 10 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אהלן. יש לי בעיה שבעליית המחשב, במקום אוטומטית להכנס ליוזר שלי, הוא נשאר במסך ה LOG IN ומבקש ממני לבחור כאילו איזה יוזר אני רוצה לפתוח במחשב (למרות שיש רק אחד, את שלי), זה התחיל לפני כמה ימים. איך אפשר לסדר את זה?
-
- 5 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בטורבו ספקל שבע. הבעיה היא שאני לא יכול להתמש בספרייה crt ואם אני מנסה אני מקבל הודעה שביצעתי חילוק באפס, ךמרות שאין קשר. אם מישהו מכיר תיקון ויכול לשלוח לי\אותי, אני אודה לו מאוד
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
(OFFLINE) הקצב הורדה שלי מהיר וכאשר אני מתחבר לשרת (כולשהוא) הקצב יורד ? תודה The Doorman
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני לא בטוח זה הפורום הנכון, אבל בכל מקרה אני צריך לדעת איך אני צורב קבצי TAR או מריץ אותם כאימייג' במחשב?? ועם איזה תוכנה אני עושה את זה??
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-


