תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
http://www.intel.com/design/motherbd/itk.htm צריך להיכנס עם סיסמא מי שמצליח מלך!
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום יש לי WIN XP וכאשר אני מפעיל את המחשב אז ליפני עליית הWINDOWS כתוב לי ככה: invalid boot.ini file booting from c:/windows וזה אחרי הטבלה של הנתונים שיש לי במחשב. מה זה אומר ואיך אני מסדר את זה כי אני חושב שקודם זה לא היה .. תודה
-
- 11 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לעריכת mp3 שמאפשרת לחתוך את הקול ולהפוך את השיר לאינסטרומטלי בלבד
-
- 7 תגובות
- 833 צפיות
-
-
יש לי תוכנה ישנה שאני מנסה להריץ על המחשב שלי. כנראה שהתוכנה לא מצליחה לזהות את כמות הזיכרון בגלל שיש לי יותר ממה שמוגדר לה. במחשב ישן (פנטיום 2) התוכנה רצה כמו שצריך. אני צריך תוכנה שמדמה מחשב ישן כדי שאני יוכל להריץ את התוכנה.
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום לכולם , התקנתי את תוכנת WINAVI CONVERTER 7.1 (גירסא מלאה) . באשף בחירת המדיה לקידוד , בחרתי קובץ AVI להמרה לפורמט DVD . קובץ ה-AVI נמצא עם הכתובית שלו באותה תיקייה ובאותו שם לצורך העניין (ע"מ ש-VOBSUB יטמיע אותו בקידוד) . כעבור 10 דקות של קידוד עצרתי את התהליך (על מנת לבדוק תקינות הקידוד) וטענתי לנגן מדיה VLC את הקובץ VOB שנוצר בתיקיית (DVD (dvd_0 בשולחן העבודה . הבעייה היא שהסרט מנוגן עם הכתובית בסינכרון אבל הסאונד חורק ונשמע מקוטע . אני לא יודע אם הבעייה היא בגלל שעצרתי את התהליך או בגלל שנגני מדיה כמו VLC או BSPLAYER אינם תומכים בקבצי VOB (או חלקיים..) של DVD . ניסיתי לפתוח את הקובץ גם עם POWERDVD וכאן שומעים את הסאונד טוב אבל ללא תמונה... מישהו מכיר את התופעה…
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
בואו נצא מנקודות הנחה שיום בהיר אחד התעוררתי ועל מחשבי היה מונח סרט כלשהו, בואו נצא מעוד נקודת הנחה, שיש לי צורב, ואני מעוניין לצורב את הסרט כדי שאני אוכל לראות אותו בטלויזיה, עד לפה, אין בעיה, אבל אני גם רוצה, כשכשאני רואה את הסרט בטלויזיה יהיו לי כתוביות.... התוכנה שבה אני משתמש לצריבה היא NERO 5
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם.. רציתי לדעת האם ישנה אופציה לשינוי היוזר של סקייפ ואני לא מדבר על הכינוי אלא על היוזר עצמו.. כמו שיש במסנגר כתובת מייל ויש כינוי. אז אני מדבר על הכתובת. תודה מראש..
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
בשבוע האחרון התקנתי כבר איזה 4 פעמים מחדש את הסרגל של גוגל, כל פעם הוא נעלם לי מהפיירפוקס ככה סתם, אני פותח את פיירפוקס ביום חדש, והסרגל איננו, וגם תיבת החיפוש הקטנה, ישירות לגוגל, שנמצאת לצד שורת הכתובת נעלמת, מה לעזאזל קורה פה, ואיך מתקנים את הבעיה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי בעיה עם חלק מהסרטים במחשב - אין בהם קול. בסרטים אחרים הקול בסדר גמור. התקנתי את החבילה האחרונה של Gknot אבל זה לא עזר. מה אפשר לעשות? איך אני יכול לדעת מה הקודק שסרט מסוים צריך? תודה
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
למה כשאני מפעיל קובץ אודיו :smilyDJ: בקאזא לפני שאני מסיים להוריד אותו אפשר לשמוע את החלק שהורדתי וכשמפעילים קובץ וידאו :lsvader: לפני שמסימים להוריד אותו התוכנה לא מצליחה להציג אותו ומופיעה הודעה של שגיאה ואז התוכנה נסגרת? נב: יש לי קאזא לייט 2 תודה.
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום,איזה נורטון הכי טוב ושומר על וירוסים , norton antivirus 2003 או norton systemwork2003 או ועוד ...תגידו לי מעידן 20
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום מחפש אתר שבו אוכל להוריד קובץ גדול לצורך בדיקת הורדה.
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הדפדפן FF כשאני נכנס לאתרים כמו ואללה ואו שיש שם כל מיני סירטונים כאלה הוא לא מציג אותם או בכל מיני משחקי רשת כאלה שהוא לא טוען אם מישהו יוכל לעזור לי או לתת לי איזה קובץ שמתקן את זה אודה לו תודה
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש לי קבצי AVI (DIVX או XVID) - ואני רוצה ליצור כתוביות לסרט (או לתרגם אותו בעצמי, אם תרצו) אילו תוכנות קיימות יכולות לעזור לי עם זה ? אני מחפש גם כאלה חינמיות (שזה לא אמור להיות בעיה - כי כל הקודקים הם חינמיים....)
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
קיבלתי Matlab 2008b אך הגירסא הזו עובדת רק על P4 ולא על P3. בעת ההתקנה הוא נותן בעקבות זאת exception error. האם יש אפשרות לדמות מערך הפעלה P4 על ה-P3 שלי בשביל לרמות את התוכנה? חבל לי להשקיע עוד כסף בגירסאות ממש ישנות של מטלאב שאולי יהיו בהן פיצ'ארים חסרים, ואם בכלל ניתן להשיג אותן. כל עזרה תעזור! תודה
-
- 8 תגובות
- 832 צפיות
-
-
מישהו יודע מאיפה ניתן למצוא תמונות שיהוו טקסטורה למודל (תמונות בעלות שני זווייות שונות)?
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
היי חבר'ה ! שוב אני נתקל בבעיה, כל הזמן שאני מפעיל מחדש את המחשב קופצת לי הודעה מהנורטון אנטי וירוס, זה כבר 5 ימים ככה. הנה לינק לתמונה שתראו את ההודעת שגיאה: http://planet.nana.co.il/BS17/NA.JPG *ד.א - יש לי את נורטון אנטי וירוס2003 ו-WindowsXP Pro.
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
היי חבר'ה קודם כל אני חדש פה, ואני שמח להיוות חלק מהפורום המדהים הזה.. עכשיו לשאלתי, אני מחפש תוכנה הכי פשוטה שיש שכל מה שהיא צריכה לעשות זה להקרין סרטים במסך מלא ולא לצאת ממנו. כלומר, אני צריך הפעלה אוטומטית של תוכנה שתעלה סרט אוטומטית במסך מלא ולא תהיה מושפעת מההערות השונות של מערכת הWINDOWS. הדבר לטובת פרוייקט מרכז מבקרים אותו אני מנהל וקצת מאוד לחוץ. תודה רבה !!!
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
הורדתי JAVA וזה עדיין לא עובד אני לא לוחץ ולא קורה כלום מה עושים? אפילו באתר הזה יש משהו של מפרט מחשב שזה של JAVA משהו כזה ואני לא מצליח להיכנס וממחשב אחר כן הצלחתי ובאתר של ואללה יש משהו של WOW שמראים קטעים שגם לזה אני לא מצליח להיכנס ואחרים כן מישהו בבקשה?
-
- 5 תגובות
- 832 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה ואי אפשר לעדכן אותה ולעבוד איתה עד שלא מכניסים key ניסיתי כמה גרסאות וכמה keys ואף אחד לא עובד הוא אומר לי שהkey פגומים וכו... מה עושים? תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 832 צפיות
-
-
ביצעתי את העדיכון למערכת ההפעלה מהלינקים שמצאתי לדרייבר אבל לא יודע למה במנהל ההתקנים עדיין הוא לא מראה אותו כמותקן תקין . יש מצב שמישהו יכול להשיג לי את קובץ ההתקנה עצמו של הדרייבר ? תודה מראש .
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלויזיה והתוכנה שלה לא מקליטה את כל מה שרואים במצלמב זה חותך את הצדדים וגם יש לזה איכות ממש גרועה...אז אני מחפש תוכנה שתקליט בגודל נורמלי עם איכות נורמלית ושהיא לא תחתוך את הקצוות.. מישהו מכיר תוכנה כזאת?
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
טוב חברים סליחה אם זה לא המקום המתאים ... אני חדש בבקשה תעבירו אם זה לא מתאים עכשיו לבעיה הורדתי קובץ של מזחק ZIP ששוקל 2.4 ג'יגה... עכשיו היה בקובץ זיפ כמה קבצים כאלה והיה קובץ התקנה לחצי עליו וזה העביר לי דברים למחש ( כמו שמעבירים שירים וכו'..) עכשיו זה לקח כמה דקות ושזה נגמר לא היה כלום ושזה נגמר אני נכנס ל C ורואה שזה הוריד לי את כמות הזיכרון ב - 5 ג'יגה ( כי ניסיתי להתקין כמה פעמיים ) ובכלל לא התקנתי תמשחק עדיין !!!!!!!! עכשיו ניסיתי למצוא לאיפה הלך הזיכרון ולא מצאתי??? מה עושים בבקשה תעזרו לי ???????אני רוצה ת - 5 ג'יגה שלי......
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
-
אילו מהתוכנות (eMule, uTorrent וכו') ימנעו ממני להזיז, למחוק, לשנות קובץ - כאשר הן מעלות חלק מהקובץ למשתמש אחר ברשת. אני חושב ש-uTorrent נועלת קובץ כל זמן שמישהו מוריד את חלק מהקובץ ממני (ולא רק באופן רגעי). זה חבל שהתוכנה לא מעתיקה את החלק הרלוונטי מהקובץ למקום אחר, ומשחררת את הנעילה. זה די מעצבן שאי אפשר להזיז או למחוק את הקובץ לאחר מכן. אשמח לשמוע מנסיונכם.
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-


