תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הכוונה כאילו ני מחבר למחשב איזה טייפ או פטיפון,וזה מקליט למחשב והופך את זה לקובץ MP3 שאח"כ אפשר לצרוב לדיסק. תודה
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
שלום, הכנסתי בהגדרות של kazaa את השרת פרוקסי של נטויזיין. לאקספלורר הוא עובד אבל קאזה לא מצליחה להתחבר, יש שרת מיוחד לkazaa? תודה
-
- 0 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני כבר הרבה זמן לא מצליח להתחבר ל ICQ כמו שצריך לפעמים מתחבר והכל עובד סבבבה לכמה שעות ואז שוב מתנתק ורוב הפעמים בכלל לא מתחבר... ניסיתי גם מירנדה, ניסיתי לשנות פורטים פתחתי את הפורט 5190 בנתב...ביטלתי פיירוול ליתר בטחון...כלום פשוט לא עוזר...אני משתגע מרוב עצבים!!! בבקשה תעזרו לי :'(
-
- 7 תגובות
- 833 צפיות
-
-
היי, הורדתי תוכנה שהייתה אמורה להיות טריינר למשחק מסויים כשהפעלתי אותה הופיע מסך כחול ומאז כל הפעלה של המחשב מופיע מסך כחול. אני משתמש בויסטה הום פריום. סרקתי את התוכנה לפני זה עם אנטי וירוס והוא לא מצא כלום... מה אני יכוןל לעשות? בבקשהתעזרו לי
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
פירמטתי תמחשב ולא מצליח להוריד דרייברים אני צריך גם דרייבר לכרטיס מסך כי לא רואים טוב רזולוציה נמוכה הכרטיס שלי מובנה מספיק להוריד דרייברים כלליים או צריך דרייבר מיוחד לכרטיס מסך, אשמח אם תפנו אותי ישירות מהייכן להוריד הלוח אם שלי הוא intel ashland d845glad תודה
-
- 11 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שמתם לב IE9 בטא החדש יש חיסרון מאד מאד גדול זה בהורדות לא מראה מהירות הורדה למשל אם רוצים לבדוק מהירות הורדה\מהירות אינטרנט זה לא מראה מהירות הורדה ועוד רציתי לדעת אם זה משתמש בהאצה גרפית אוטומטית? יש לי כרטיס מסך עם דיירקטס 10 HD4870 בלי לשנות משהו בהגדרות כי לא נגעתי והאם יש מצב שזה מאט את מהירות טעינה של טכנים ב HD? למשל בצפייה ישירה שזה ניהיה איטי יותר
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
*אני כותב את ההודעה בשם חבר שלי שדיי הסתבך מעבר ליכולתי לעזור לו.* שלום לכולם! רציתי לשאול בנוגע לתוכנות המבצעות חילוק וגיבוש כוננים. ידוע לי על PARTITION MAGIC, ביצעתי בה פעולה זו, ולבסוף התגלה שכונן שלא היה צריך להימחק נעלם וגם הכונן שאמור להתגבש עם הכונן השני נעלם גם הוא וגודל האחסון בכונן לא השתנה - משמה נעלמו לי כוננים ויחד איתם החומרים. שמעתי שניתן לעשות UNDELETE ב- PARTITION MAGIC אך התוכנה כרגע אינה פועלת לי מופיעה לי השגיאה הבאה: Init failed: Error 11117 אם למישהו פיתרון כדי שהתוכנה תעבוד? והאם ישנה תוכנה חלופית ל- PARTITION MAGIC? תודה רבה למשיבים ולעוזרים!!
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
יש תוכנה שהופכת דיויקס לוי סי די אבל מהירה ? והכי חשוב שלא תהיה nero
-
- 3 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש פלאג אין לווינאמפ שיאפשר לי לבצע חיפוש של MP3 בתיקיה מוגדרת תודה לכולם
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
במחיצה הבאה - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Returnil\RVS3 נותר קובץ שנקרא RVSYSTEM.CCH בגודל של 4 ג'יגה. ניסיתי למחוק אותו בעזרת תוכנת שירות של TuneUp הנקראת TuneUp SHREDDER וללא הצלחה יש דרך נוספת להסיר את המחיצה או הקובץ העקשן?
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב פנטיום 3 800 עם 256 זכרונות אני צריך אנטי וירוס אמין שלא יתפוס הרבה משאבי מערכת ושלא יצג הרבה הודעות מעצבנות... הכי חשוב!!! שיהיה מתאים למי שלא מבין בגרוש בדברים האלה..... נ.ב לא משנה לי כמה הוא יעלה...
-
- 7 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שממירה סרטים מפורמטים שונים לפורמט קוויק טיים (MOV), מישהו מכיר? (רצוי חינמי אבל לא חובה)
-
- 3 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום ברצוני להתקין תוכנה במחשב בלי שהיא תופיע ברשימת התוכנות המותקנות של windows האם זה אפשרי ואם כן איך ניתן לעשות את זה
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לזיהוי captcha ושגם תכתוב אותו אוטומטית אם יש דבר כזה בכלל.. אפשר גם שילוב של שתי תוכנות או משו..
-
- 3 תגובות
- 833 צפיות
-
-
במחשב שלי יש דיסק קשיח שהיו בו שתי מחיצות. בכל אחת מהן היה לי מידע רב. זהו דיסק קשיח שני ולא מותקנת עליו מערכת הפעלה, שמותקנת בדיסק הראשון. (יש לי XP SP2) לפני שבוע החליפו לי לוח אם, מעבד, זכרונות וספק. כשהפעלתי את המחשב מחדש, אני לא מצליח לגשת לאחת משתי המחיצות. במחשב שלי המחיצה קיימת, ובמאפיינים היא מופיעה כ-0 בייטס, אבל גם מסומנת כמלאה לגמרי (צבע כחול). המחיצה השניה (התקינה) היא באותו גודל שהיתה. כשאני מנסה לפתוח אותה, אני מקבל הודעה שאין גישה לכונן ושהקובץ או הספריה פגומים ואינם ניתנים לקריאה. למעשה, נעלם לי חצי מהכונן. צריך להדגיש שלא עשיתי שום פעולה של פרמוט. אשמח לכל עזרה שהיא, כי היה לי על המחיצה הרבה מידע חשוב, וחוץ מזה - פתאום יש לי כונן קשיח שגודלו חצי ממה …
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה קשור לפורום הזה ואם זה לא נא להפנות לפורום המתאים הבעיה שלי היא כזאת יש לי קבצי mp3 במחשב שעבדו לכאורה באופן תקין ולפני יומיים ללא שום התקנה של תוכנות נוספות על המחשב הקבצים חלקם התחילו לזייף חלקם קופצים וחלקם עובדים רגיל על מחשב אחר באותה רשת השירים נשארים עם אותה הבעיה וב psp השירים בכלל לא עובדים התופעה לא קרתה בכל השירים כנראה איזה וירוס או משהו כזה אשמח לשמוע אם נתקלתם בתופעה הזאת ואם אתם מכירים דרך לתקן בעיה כזאת תודה רבה והמשך יום נעים.
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
יש אתר שאני פותח שהסיומת שלו ב pdf אני רוצה לשמור אותו כקובץ pdf מדובר במאמר מאוד חשוב לי איך אני מבצע זאת?
-
- 3 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום לכל הפורום,המון שואלים את השאלה ''אפשר המלצה ל-Anti-Spyware טוב?'' אז הדיון הזה בשבילם. כל אחד מהתוכנות שאני אומר כאן נבדקה אצלי חודש שלם עם עידכונים וסריקה פעם בשבוע ועבדו במקביל עם אנטי-וירוס KAV. מקום חמישי-Spybot - Search & Destroy,תוכנה חינמית,המאגר תוכנות-ריגול שלה מאוד גדול אך יש יותר טובים ממנה,היא מכוערת מבחינת ממשק,ולפעמים משאירה שאריות שהיא מוחכת תוכנת-ריגול. מקום רביעי-Ad-Aware SE,תוכנה חינמית (יש גירסא בתשלום שכוללת גם את Ad-Awach עם תוכנה זו),מאגר הוירוסים שלה מאוד גדול,אך אין לה הגנה בזמן אמת,מה שמהווה חיסרון גדול שהיא לא דולקת יכולים להיכנס תוכנות-ריגול,מבחינת הממשחק,הממשק מאוד חמוד. מקום שלישי-Microsoft Anti-Spyware BETA,תוכנה חינמית (הגירסא המלא…
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אהלן, קניתי היום כרטיס מסך HD4890 וספק. הם התקינו לי את הספק והכרטיס הכל סבבה. באתי לבית להתקין את הדרייבר ויש בעיה. אחרי סיום ההתקנה זה מה שמופיע לי: http://www.uploadfileyou.com/files/x1cl4xgjdd4akplufwmy.png * הכפתור LOG לא עובד. ניסתי להתקין דרך הדיסק, ניסיתי להתקין דרך ההורדה שבאתר ATI, ניסיתי להתקין מדיסק ישן של ATI, וכלום לא עוזר, זה כאילו סיים להתקין אבל לא התקין כלום. תודה לעוזרים.
-
- 9 תגובות
- 833 צפיות
-
-
בבקשה תעזרו לי! קניתי כרטיס מסך חדש והתקנתי את הדרייברים,הכל עובד יפה. עכשיו אני לא חושב שזה קשור,אבל שאני מנסה להיכנס לYOUTUBE או לדבר בוונטרילו אני לא שומע כלום,אבל אם אני נכנס ל"דיבור" אני שומע את You have selected microsoft default voice או מה שכתוב שם. מישהו יודע מה הבעיה? [br]פורסם בתאריך: 14.10.2009 בשעה 20:25:39 נו בבקשה מישהו!!!!!!!!
-
- 3 תגובות
- 833 צפיות
-
-
מחפש משהו כמו בכותרת ואני אחדד. אני כרגע התחלתי את לימודי לתואר ראשון ובהתאם לכך יוצא כי אני מגיע למקומות שונים ובהם מן הסתם מחשבים שונים. האם יש דרך לסנכרן בין תקייה מסויימת במחשב שלי הפרטי בבית לבין אתר אינטרנט כזה או אחר באופן קבוע באופן יחסי? נניח כל שינוי או הוספת קובץ שאני עושה במחשב שלי ושומר בתקייה המסויימת הזו יסתנכרן אוטומטית כל יום/X זמן לאותו אתר כך שכאשר אני אגיע למחשב אחר בעבודה/אצל חברים אוכל להכנס לאותו אתר ו"להוריד" משם את הדברים ששמרתי בבית. עדיפות מן הסתם לאתר כדי שלא אאלץ להתקין את התוכנה בכל המחשבים, אבל אם אין ברירה גם תוכנה תהיה טובה
-
- 7 תגובות
- 833 צפיות
-
-
קודם כל תודה ל IceBreak שענה לי על כמה שאלות עכשיו ככה, יש לי את VMWARE WORKSTATION, אחלה דבר, אני משתמש ב XP X64 ובVMWARE התקנתי את XP הרגיל. שמתי לב ש VMWARE מתקין דרייברים משלו לכרטיס מסך (הוא לא מציג את הכרטיס שלי כ nvidia), הסיבה המרכזית שבגללה אני רציתי להתנסות עם VMWARE היא שרציתי להשתמש באופציית ה VIVO שלי (לראות טלויזיה על גבי המחשב, דבר שלצערי nvidia לא הוציאה דרייברים ל X64), אבל מאחר ואני לא יכול להתקין FORCEWARE על ה virtual machine אז גם אי אפשר להתקין את ה WDM של ה VIVO. האם יש דרך עקיפה לסדר את זה? עוד כמה שאלות: 1) הסאונד דיי מקרטע, האם יש דרך לסדר את זה? 2) יש לי 1GB זכרונות, כמה כדאי להקצות מהם ל XP הרגיל? שמתי 512MB והוא דיי מזדחל. 3) בתחילת הה…
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני מעביר סרט שצילמתי בקלטת דיגיטלית, באמצעות firewire לכרטיס Geforce GT220 1gb. כשאני פותח את הסרט ב-Windows Media Player הוא נראה באיכות טובה, אבל כשאני פותח אותו ב-Roxio Creator 2011 או ב-Power Director 8 או אפילו ב-Adobe Premiere Pro CS5, איכות התמונה בעייתית. התנועות נראות כאילו ישנם פסים על האיברים, ישנה "עודף" חדות והכל נראה מגורען. ביצעתי את הלכידה עם כל התוכנות הנ"ל וגם עם \Windows movie Maker והתוצאה זהה: ב-Windows Media Player התוצאה תקינה, אך בתוכנות ובצריבה על דיסק האיכות גרועה. מה דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
מישהו שמע אולי על תוכנה כזו? אם מישהו מכיר תוכנה חינמית ויתן לי לינק אני אשמח!
-
- 6 תגובות
- 833 צפיות
-
-


