תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
תגובות יתקבלו בברכה... זו עבודה שניה שלי בפוטושופ סה"כ... לדעתי יצא לי ממש יפה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 842 צפיות
-
-
לום, הייתי בקורס טכנאי PC ולא טרחו ללמד אותי הכל נתקלתי במצבים שעל המחשב לא היה דרייברים של USB במידה וקורה מצב כזה מה עליי לעשות מהיכן אני מוריד אותם ואיך אני מתקין אותם בנוסף נתקלתי במצבים שהיה בעיה ב REGISTRY ב WINDOWS האם יש כלי חינמי וחוקי לתיקון ה REGISTRY ? איך עושים את התיקון הזה ? אפילו הפצת לינוקס שמאפשרת את זה? הרי מעבדת מחשבים לא יכולה להריץ דיסק של WINDOWS XP לא מקורי ולעשות REPAIR מהם BAD SECTORS האם הם קשורים לחומרה והאם באמת ניתן לתקן אותם על ידי תוכנה? מהם MBR ? האם הם קשורים לחומרה ומהם בכלל תודה
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
השאלה היא אם יש כזאת אפשרות בכלל? נגיד ואני רוצה להעלות מופע סטנד אפ על הH320 שלי, ואני לא רוצה קובץ ווידאו ששוקל הרבה - יש אפשרות להמיר אותו לMP3, נגיד...?? תודה לעונים ויום טוב. aaaaaa32
-
- 9 תגובות
- 842 צפיות
-
-
נורטון עושה לי בעיות, אני מחפש תוכנה אחרת שתבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 842 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי יוצאת התוכנה 3dmark 2003 ומה כול הדבר הזה עם השעון מתחיל לרוץ לאחור?
-
- 2 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תכנה חינמית לקטלוג קבצים ומסמכים. מה שאני מחפש הוא ממשק די פשוט, שמאפשר לי להגדיר מילות מפתח לכל קובץ או מסמך (כדוגמת "אשראי", "צבא", "חשבונית" וכו'), ולאחר מכן לעשות חיפוש לפי מילת מפתח ומאפיינים נוספים. הדבר חשוב לי כיוון שאני בתהליך של סריקת כל המסמכים והתכתובות לשם ניהול דיגיטלי של הניירת. תודה. נ.ב. חיפוש בגוגל הוביל אותי לאחד משני דברים - תכנות בתשלום או תכנות מורכבות מדי.
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
כמו שהכותרת אומרת... אם יש לכם המלצות על תוכנות לעיצוב הדסקטופ (צלמיות,THEME וכו') ,המליצו כאן. תודה
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
השאלה ברורה בכותרת תודה לעונים.
-
- 5 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום, ברשותי המדפסת HP 920c. שאני מדפיס תמונות דרך האופיס, בדרך כלל הן יוצאות מתושתשות ולא חדות, לעומת זאת שאני מדפיס את הדף בדיקה של המדפסת (שגם שם יש תמונה) היא יוצאת חלקה חדה ויפה, לכן אני מניח שהמדפסת יכולה יותר וכי האופיס לא מדפיס על DPI מירבי בשביל דפים שלכאורה מוגדרים להדפסת טקסט. ה-DPI המירבי של המדפסת שלי הוא 2400x1200, כיצד אני יכול לנצל את כולו בעת הדפסה בעזרת האופיס? (בהנחה שה-Office לא מוגדר להדפיס על DPI מירבי.). תודה.
-
- 2 תגובות
- 842 צפיות
-
-
לכבוד קניית הארדיסקים חדשים ופירמוט מחשבי הבית הגעתי למסקנה שאני מעוניין להחליף את SYGATE ששימשה אותי שנים רבות (אפילו לא ידעתי שהיא נקנתה ע"י ידי נורטון ולא שמתי לב שלא עידכנו אותה המון זמן) למשהו קצת יותר עדכני. קראתי את הסטיקי אבל אני מעוניין בחוות דעת נוספות ובעדכונים מאז מה שכתוב שם. דרישות? פשטות בעיקר ובלי הצקות מיותרות ובעיתיות (כמו בזון אלרם)
-
- 5 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום לאחרונה התחלתי לעבוד עם ווינדוס 7, וגרסת בטא ללייטרום3, שמתי לב שאחרי שאני עושה אקספורט לקטלוג, הקבצים בווינדוס נראים בהירים יותר משמעותית מבלייטרום. בעקרון זה הגיוני שיהיו הבדלים מינוריים מסויימים בתצוגה של שתי התוכנות, אבל האם זה הגיוני שיהיו הבדלים של כמעט חצי צמצם בדרגת בהירות?
-
- 5 תגובות
- 842 צפיות
-
-
מעבד pentium r d 2.8 לוח אם c19-mcp04 gigabyte 3גיגה ראם כרטיס מסך rodeon x550 256mb אני רוצה להתקין את הגרסה הכי מתקדמת שתעבוד טוב על מפרט כזה
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
צריך תוכנה בבקשה בימיוחד לעבודה שאני רק ירשום בעברית והיא תתרגם לאנגלית
-
- 2 תגובות
- 842 צפיות
-
-
איך משנים את זה שבICQ הוא לא ישנה את המצב שאני משחק ... כי בוא נגיד אני שם על AWAY אני נכנס למשחק והוא מחליט לשים את זה על ONLINE והוא כל הזמן מקפיץ את זה.... זה מציק :-\
-
- 6 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי קובץ טקסט באנגלית שאני צריך לקרוא ובמקום לתרגם כל מילה בבבילון חשבתי אולי יש תוכנה שתהפוך את כל התוכן מאנגלית לעברית גם אם זה לא יהיה הכי מדויק זה יעזור לי מאוד. מכירים אולי?
-
- 4 תגובות
- 842 צפיות
-
-
זה ה ERROR הכי מוזר שראיתי אי פעם כשאני מנסה להיכנס עם המספר שלי במחשב שלי אני מקבל את 0406 אבל כשאני נכנס עם מספר אחר במחשב שלי הכל בסדר , כשאני מכניס את המספר שלי במחשב אחר הכל עובד ואין שום בעיה אבל כשאני מכניס את המספר במחשב שלי שוב אותו 0406 ארור , ניסיתי להסיר את ההתקנה של ה ICQ ועברתי על ה REGISTRY ומחקתי את כל הרישומים של ICQ וגם זה לא עזר אז החלטתי לפרמט את המחשב וגם זה לא עזר אני עדיין מקבל את ה ERROR הזה רק במחשב הספציפי הזה בכל מחשב אחר המספר שלי עובד והכל טוב ויפה. מישהו ראה פעם דבר כזה ???? נ.ב חיפשתי באתר של ICQ ומצאתי כל מיני פתרונות אבל כלום לא עבד.
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
שלום לכולם מדובר במחשב של חבר עם מערכת הפעלה XP PR0 SP3 חוקית ו IE8. ישנו אתר ספציפי שלא מוצא במלואו ובמחשבים אחרים כן, לצורך העניין כך האתר אמור להיראות: http://www.siz.co.il/my/dezytz0jiylj.jpg אצלו מתקבלת הודעת שגיאה בצד שמאל וכשפתחתי אותה והלכתי לעזרה בגוגל הגעתי לדף הבא: http://support.microsoft.com/kb/308260 ביצעתי את הצעדים הבאים: ניקיתי את המחשב מ cookies וקבצים זמניים באמצעות תכנת ccleaner, איפסתי את ההגדרות של ה IE ואפילו ניסיתי להוריד את רמת האבטחה לנמוכה ביותר, עדכנתי גירסה לפלאש, התקנתי JAVA, ניסיתי גם דפדפנים אחרים (כרום ופיירפוקס) ביצעתי MICROSOFT UPDATE ושום דבר לא הועיל. בסופו של דבר הסרתי את ה IE מהמחשב והתקנתי אותו מחדש ולאחר מכן ביצעתי עדכוני…
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לא יותר מידי מסובכת לסירטוט של חדרים. תודה.
-
- 4 תגובות
- 842 צפיות
-
-
בימים האחרונים בכל פתיחה של גוגל כרום אני מקבל את הבלון הזה. זה קורה גם לאחר שאני מוחק קבצים ומאתחל את המחשב. יש לכם מושג ממה זה יכול היגרם? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
-
תוכנה פשוטה ככל שאשר ושעושה את העבודה
-
- 8 תגובות
- 842 צפיות
-
-
רכשתי מודם פקס USB של SMARTLINK והוא מחייג בפולסים במקום בצלילים. לא הצלחתי לשנות את החיוג לצלילים. אודה על עזרתכם dlampert@012.net.il
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
היי חבר'ה, עריכה: אני מדבר על קבצי MPEG ו-AVI , ולא על סרטים בפורמט דיוידי. הבעיה שלי היא כזאת: קניתי נגן MP4 חדש של Archos, וחלק מהסרטים הוא לא מצליח לקרוא כי יש בעיות של מקודדים שבהם הוא לא תומך. ניסיתי כל מיני תוכנות שאמורות להסב את הקבצים ל DivX אבל לא הצלחתי. אני בסך הכל רוצה לדעת אם יש תוכנה שלוקחת כל סרט והופכת אותו ל Divx רגיל לחלוטין ללא שום קידוד נוסף. הדגם של הנגן שלי הוא Archos AV500 אם זה יעזור לכם. תודה, שי.
-
- 4 תגובות
- 842 צפיות
-
-
כבר כמה זמן שאני עם הבעיה הזו וזה כבר התחיל להציק. כל פעם שאני פותח לינק בטאב אחר נפתח לי אוטומטית עוד טאב של google analytics, שמוביל אחרי כמה שניות לגוגל. זה קורה בכל הדפדפנים. (בפיירפוקס עוד בסדר בגלל הNoScript) מה אפשר לעשות נגד התופעה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-


