תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מציג הודעת שגיע 0401... מה אליי לעשות בנידון? האם מדובר בבעית שרת או אצלי?
-
- 14 תגובות
- 843 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה הפורום המתאים ואם לא, אודה לכם אם תכווינו אותי לנכון. יש לי מחשב עם לוח אם Gigabyte ga-ma78lmt-s2h שכולל כרטיס מסך מובנה ATI Radeon™ 3000 http://www.amd.com/us/products/desktop/chipsets/7-series-integrated/Pages/amd-760g-chipset.aspx יש לי גם מסך DELL וטלוויזיה SAMASUNG כשאני מחבר את שניהם למחשב ה-DELL עם DVI והסמסונג עם HDMI אז רואים רק בסמסונג. התקנתי את הדרייברים העדכניים ביותר (CATALYST) אבל משום מה הם מזהים לי תמיד רק את הטלוויזיה ולא את המסך מחשב. אודה מאוד אם מישהו יודע איך לפתור את הבעיה
-
- 0 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום ותודה מראש על כל תשובה שתהיה אני מעוניין להמיר קובץ AVI (סרט שהורד מקאזה) כדי שאוכל לצרובו ולראותו ב DVD שלי שאינו תומך בפורמט הנ"ל וגם לא ב- DIVX. אנא עזרו לי....
-
- 2 תגובות
- 843 צפיות
-
-
בכמה שירים שיש לי על המחשב פתאום בתחילת או באמצע השיר מתחילים להישמע רעשים מעצבנים כאלה לאורך כל שאר השיר יש איזו תוכנה שיכולה לתקן את הפגם הזה בקבצים?
-
- 4 תגובות
- 843 צפיות
-
-
-
הינה העבודות הישנות שלי מתקופת הבית ספר... מזמן לא נגעתי בפוטושופ ועיצבתי משהו.... ידוע על שגיעות כתיב והרמה כאן דיי נמוכה בעיצוב בסה"כ זה היה מלפני כמעט 3 שנים אז קבלו אותם....... :yelclap: העבודה ב 3D הראשונה והיחידה והאחרונה לעכשיו http://img320.imageshack.us/img320/7540/doggy3te.jpg או המאטריקס ניסיתי להחיות את החוויה http://img320.imageshack.us/img320/1623/matrixv29am.jpg העבודה הכי אהובה שלי http://img320.imageshack.us/img320/1439/nemesis5qk.jpg העבודה הפסיכודאלית http://img320.imageshack.us/img320/6317/psyball6as.jpg העבודה הראשונה שלי בכלל http://img320.imageshack.us/img320/4821/viper8ko.jpg מה דעתכם?
-
- 0 תגובות
- 843 צפיות
-
-
משום מה אני מקבל הודעת טעות עם הרצת WINDOW WASHER המצויינת שעבדה בעבר כשורה. מישהו מכיר תוכנה שעושה דברים דומים? בתודה מראש RH
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-
-
הנה אתגר קטן למי שזוכר איך עושים את הדברים האלה ב2000/xp . יש לי 2 יוזרים במחשב , אחד שלי ואחד של אמא . מסך 19 אינטש . היא עובדת על 10x7 ואני רוצה לעבוד על 12x9 . אחרי אין סוף מלחמות שאין לה כוח לשנות רזולוציה כל פעם , התפשרתי על 10x7 , אך נשארתי ממש לא מרוצה . איך יוצרים את המאקרו המרגיז הזה שאפשר לדחוף אותו בסטארטאפ , או לתקוע אותו ברגיסטרי , כדי שישנה את הרזולוציה בין כל יוזר בצורה אוטומטית עם העלאת הפרופיל . ולא , תוכנת צד שלישית לא עושה את זה , כבר עברתי בערך על כל מנהלי התצוגה הקיימים כדי לבדוק את הנושא .
-
הבעיה כזאת, כרגע גליתי שהוא לא פועל אוטומטית והוא לא מאפשר לי לשנות אותו חזרה לאוטומטית... מה עלי לעשות? (הנה התמונה) [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 843 צפיות
-
-
יש לי את המצלמה: VideoCAM Express http://www.geniusnet.com.tw/product/product-1.asp?pdtno=114# איבדתי את דיסק ההתקנה של המצלמה שכלל דרייברים ותוכנה לשימוש במצלמה. לגביי הדרייברים, שמתי לב שאני יכול להוריד אותם מאתר החברה של המצלמה, האתר שהבאתי אליו לינק. אבל יש שם שתי גירסאות של דרייברים: אחד V1 והשני V2! איזה מהם להוריד? על המצלמה שלי לא רשומה הגרסה, רק שם החברה! לגביי התוכנה של המצלמה, היא לא חינמית ולא חושב שיש אותה באינטרנט להורדה. אז איך אני אמור להפעיל את המצלמה? שמעתי על NETMEETING שיש במסנג'ר, אבל אני לא רוצה להפעיל את המצלמה רק כשאני מדבר עם אנשים במסנג'ר, אני גם רוצה להפעיל אותה סתם בשביל לצלם דברים מדי פעם. אז יש תוכנה חינמית שיכולה להפעיל את המצלמה שיש לי? וש…
-
- 2 תגובות
- 843 צפיות
-
-
דודים שלי צילמו סרט במצלמת DV (של סוני, מתחברת דרך ה-FireWire) ואני צריך להעביר את הסרט הזה למחשב. אני צריך המלצה לתוכנה טובה וקלה ואיכותית להעביר את הסרט מהמצלמה למחשב. אני צריך שתאמרו לי באילו הגדרות להגדיר את התוכנה וכד'.. - המלצה לתוכנה, אשמח מניסיון אישי שיש למישהו עם זה. - כמה זמן זה צריך לקחת? הסרט הוא 40 דק' בלבד. אציין כי אח"כ אני אצרוב את הסרט על DVD כך שאפשר לא לחסוך במקום אבל מומלץ לשמור עד 1.5 ג'יגה לסרט הזה. תודה על העזרה, אם יש שאלות אשמח לענות.
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום יש לי תתוכנה GOLDWAVE ורציתי לדעת...אם פתחתי בתוכנה שיר ואני מתחיל לעבוד עליו...כאילו הד ולשנות מהירות וזה... אני יכול באיזה כפתור שם להגביר את הבס שבשיר? ואם לא אז אתם יכולים להציע לי על תוכנה טובה לעיבוד של שירים? (תוכנה שתתאים לנובים כי אני לא הכי מבין) ואם גם למישהו יש אז אפשר מדריך בעברית לGOLDWAVE? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
טוב, החלטתי להפעיל HIJACKTHIS, ולראות מה יוצא, וזה מה שיצא: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:01:34, on 16/03/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Aston\aston.exe C:\Aston\XP\internat.exe C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe C:\WINDOWS\system32\fast.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe C:…
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
תוכנה לשחקני רשת ויוזרים שמורידים ... שצריכים להחליף אי פי בשביל לקבל פינג נמוך ... התוכנה מבצעת פינג לשרת שהיוזר מבקש... ומחליפה אי פי עד שמגיעה לפינג הרצוי שהיוזר מבקש.. * צריך קצת ידע. * התוכנה חייבת חייגן. * התוכנה עובדת עם NET Framework 2 * מותאם לוויסטה ול XP (לא משנה סוג המעבד 32\64) במקרה של בעיות אפשר להגיב פה ... [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 843 צפיות
-
-
יש לי בעיה בלעשות UPDATE http://img511.imageshack.us/my.php?image=50691952zx6.jpg אני מתחיל לעשות UPDATE זה פשוט מפסיק בעמצא וכותב DATABASES ARE OUT OF DATE :'( מה אני עושה ??
-
- 6 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום. יש לי מדפסת לקסמרק X5150 ואני מנסה להתקין אותה בעזרת דריבר שהורדתי מהאתר שלהם--->>> CJXP5150LE http://downloads.lexmark.com/cgi-perl/downloads.cgi?ccs=103:15:0:133:0:0&os_group=WinXP&file_attachment_name=CJXP5150LE.exe&dldiv=downloads/cpd&fileID=548&searchLang=iw&download=yes&fsize=29134742 באמצע ההתקנה,שאני מתבקש לבחור יציאה,אני לא רואה את אופצית יציאת ה-USB וככה אי אפשר להתקין/להדפיס כלום. מה קורה פה?... * היציאות של ה USB עובדות ותקינות.אין איתן שום בעיה. תודה רבה מראש.
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
התקנתי את המקודד גם מהתקנה מקורית שלו וגם דרך ה-NIMO PACK אבל שום דבר לא עוזר עדיין אין לי תמונה!!!
-
- 3 תגובות
- 843 צפיות
-
-
אני צריך את זה למחשב פרטי למסמכים והכנת עבודות. האם אני צריך את הOFFICE 2000 SMALL BUSSINESS?
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
שלום! יש לי בעיה בגוגל שאני מחפש בגוגל דרך האתר אז זה אומר שהדף אינו נמצא(תמונה ראשונה) ושאני מחפש דרך הסרגל כלים אז הוא מביא לי בהתחלה פרסומות ואחרי זה את האתרים, ואי אפשר לעבור לתמונות.(תמונה שניה) אשמח לפיתרון במהרה. אריאל [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 843 צפיות
-
-
לעשות ככה שה-Еnqueue to winamp יהיה בBold (מודגש) כמו ה-open הראשון.. יש אפשרות לעשות לתפריט הזה טויק קטן כזה? בנוסף אם הייתי יכול לקבוע איזה שורות יופיע בתפריט ואיזה לא.. אני אשמח תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 843 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת מחשבון מדעי לא צריך שטויות גראפיות, הכי פשוט וקל שאפשר
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה Version Tracker pro וכשאני פותח אותה ולוחץ על הכפתור שיסרוק את המחשב בשביל עדכון דרייברים אני מקבל הודעת שגיאה מסוג הודעות השגיאה של "Don't Send" (למקרה שהלינק הראשון לא עובד) http://img162.imageshack.us/my.php?image=errorcx4.png לפעמים אני מקבל את הודעת השגיאה הזאת כשאני פותח גם תוכנות אחרות. מה זה הודעת השגיאה הזאת ולמה היא קופצת? איך אני מסדר את זה שהתוכנה תעבוד כראוי ובלי הודעת השגיאה (כאשר ההודעה מופיע לא משנה על מה אני לוחץ זה סוגר לי את התוכנה)? תודה רבה ושבוע טוב לכולם!!
-
- 6 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום לכולם. הייתי רוצה לשאול האם מישהו יודע כיצד לתמחר נכון עבודה בתלת מימד? קיבלתי הצעת עבודה ממרכז הוראת נהיגה ליצור להם אסופה של סירטונים קצרים המציגים כיצד לבצע פניות נכונות בצמתים ועוד כהנה וכהנה דוגמאות פדגוגיות בתחום הנהיגה הנכונה. הבעיה היא שאין לי מושג כל כך כמה לדרוש מהם על העבודה. אחרי הכל, הם עושים לא מעט כסף מהסרטונים האלה, והם ללא ספק מעניקים למרכז ערך מוסף שיתרגם לכסף בסופו של דבר. למרות שהעבודה שלי מבחינת זמן איננה ארוכה באופן מיוחד. מישהו חושב שהוא יכול לתת לי תשובה מוסמכת בנושא?
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
היתה לי תוכנה שמצאתי פה, שמנמיכים /מגבירים את הווליום דרך המקלדת אז יש עיצוב שונה מהברירת מחדל של Logitech. עשיתי חיפוש ולא מצאתי. תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום לכולם.. רציתי לדעת אם יש אתר שיש בו הסברים על תוכנות?... אני צריך תוכנה מסויימת שנקראת SOLID EDGE אם מישהו יכול לעזור אז בבקשה.. תודה
-
- 4 תגובות
- 843 צפיות
-


