תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
השבוע אחי התקשר אלי וסיפר לי שנעלם לו ככה פתאום כונן D מהמחשב, שמכיל בעקרון את כל מה שיש לנו על המחשב. אחרי כמה בירורים, הסתבר לי שהוא ניתק את המחשב מהחשמל בגלל שנתקע לו המחשב , יותר מפעם אחת... אני דיי מעריך שזאת הסיבה העיקרית לכך שנעלם הכונן. אני לא רואה סיבה שכונן יחסית חדש (שנה ~) יעשה בעיות כאלו. כוננים C,D יושבים על אותו כונן פיסי. לכונן C שלום. בכל מקרה, מותקן לי partition magic על המחשב, והנתונים שם הם : Drive C : size:233,319 used MB:23,158 unused MB:50,154 כלומר, גודל הכונן הפיסי הוא 233 GB אבל מתוכו רק כ70GB מוגדרים לכונן C. שאלתי היא, אם אצור פרטישן חדש על המקום הריק, האם יהיה אפשר איכשהוא לשחזר לתוכו את המידע או שדווקא הפעולה הזאת תמחק את מה שאולי ני…
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, רכשתי לאחרונה מחשב נייד! אני יכול להתחבר עם המחשב לאינטרנט בכמה שיטות... בינהן דרך הbluetooth של הפלאפון שלי. עכשיו מכיוון וחבילת המידע שלי בפלאפון מוגבלת ל50MB הורדה ולאחר מכן תשלום נוסף על כל מגה בייט אני מחפש תוכנה שתוכל להראות לי כמה נתונים הועברו בחיבור בתקופה האחרונה כדי שלא אחרוג מהכמות... אם מישהו מכיר תוכנה שכזו ויכול לעזור לי אני אשמח! תודה רבה והמשך שבוע טוב, עידו
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני הורדתי שחק BLU RAY ואני לא מצליח לנגן אותו בנגן רגיל.. הבנתי שאני צריך תוכנה מיוחדת בשביל זה,אשמח אם תביאו לי אותה כי אני לא צמוצ אאף אחת מהם\=. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 572 צפיות
-
-
Render time : 51:45 נעשה במאיה 2008 . הארות , הערות , ביקורות ושאר פירות וירקות יתקבלו בברכה .
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם, התעדכנתי ל-IE8 ושמתי לב שב-Task Manager התהליך של ה-iexplorer קיים פעמיים ולפעמים 3 פעמים. איך ניתן להמנע מזה או שצריך להגדיר משהו באפליקציה עצמה? בשימוש ב-FF זה לא קורה. בין השאר גם התהליך של IE8 ו-FF תופסים כל אחר 50,000kb ומעלה - שזה נראה לי ממש מוגזם. אשמח לעזרה.
-
- 5 תגובות
- 765 צפיות
-
-
שלום, יש לי את חבילת הcs3 של אדובי הבעיה היא שהחבילה לא תומכת בעברית וכאשר אני רושם בעברית זה רושם לי הפוך למשל אני כותב את המילה "אברהם" אני צריך לרשום מהסוף להתחלה "םהרבא" האם למישהו יש רעיון כיצד לפתור את הבעיה? - אני מדגיש שהוא יודע לכתוב עברית רק הבעיה שהוא עושה את זה הפוך. תודה.
-
- 5 תגובות
- 677 צפיות
-
-
התקנתי את magicdisc והגדרתי שלא יטען ב- startup התוכנה עצמה באמת לא עולה אבל הכונן דיסקים הווירטואלי שלה נטען איך אני מעלים אותו???
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
איך אני מגדיר בFF ש NETEX יהיה מנוע החיפוש הראשי שלי ? הוא היה הראשי וזה השתנה
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אבא שלי התקין במחשב את התוכנה SANDRA PRO ואמר לי לא להחליף אותו הבעיה שאני לא יודע איך משתמשים בו ואבא שלי טס לחו"ל ולא יחזור עד לעוד חודש מישהו יכול לעזור????
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
יש לי פלאפון K610I של סוני אריקסון צילמתי תמונות ושאני מחבר את הUSB למחשב אני לא מוצא את התמונות רק את המוזיקה מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
תמיד ההורדות שלי ממש ממש איטיות ביו טורנט.. האם יש דרך מסוימת להמהיר את ההורדות?
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-
-
יש לי ויסטה HOME BASIC חוקי שקיבלתי מותקן על הלפטופ עם IE 7 מובנה. משום מה, באתרים בהם יש ריבוי בחירות בתפריט שנפתח -ולדוגמא הכי מדוייקת, נא הכנסו לאתר בתי המשפט, אליו אני חייב להכנס באופן קבוע: http://info1.court.gov.il/public כשאני פותח את אחד מהתפריטים, אוטומטית קופץ לי חלון הודעה על בעיה באקספלורר, הוא "מחפש" פתרון, ואז מודיע לי שהוא מתחיל את IE מחדש, וסוגר לי את כל החלונות הפתוחים של האינטרנט. מה זה ואיך אני פותר את הבעיה הנוראית הזו? תודה
-
- 10 תגובות
- 944 צפיות
-
-
אני מקליד מקצועי, ועובד על ספר. רציתי לדעת, אם יש באגים בתוכנת Word. כי כמה פעמים היה נראה לי שיש, ואני חושש מאיך ייראה הספר (פעם ראשונה שאני מקליד ספר) - למשל, רווחים בין מילים לטובת יישור הטקסט לשני הצדדים: קרה לי שהתכנה עשתה רווח בתוך המילה עצמה (ואי אפשר לחבר אותה אחר-כך)! ואולי יש עדכונים לתוכנה, שמתקנים את הבאגים. בתודה מראש,
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לשנמך את המחשב שלי לווינדוס XP יש לי בעיה קלה למצוא את הדרייברים בשבילו ל XP. חיפשתי באתר של HP ומצאתי דרייברים רק לכרטיס רשת ולמקשים, אני עדיין תקוע עם VISTA ואני ממש סובל. בקיצור אני צריך דרייברים ל XP. תודה רבה לכל העוזרים. אור
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש ב-Lenovo T60 עם WinXP SP3. לאורך זמן רב ניגנתי את כל קבצי הוידאו בתוכנת VLC שעבדה בלי תקלות. לפני כמה שבועות התקנתי את חבילת הקודקים K-Lite ואת BSPLAYER. השתמשי בתוכנה הזאת במשך כשבועיים וגם היא עבדה מצוין. פתאום, בלי שעשיתי אף שינוי נוסף, BSPLAYER וגם VLC סרבו להציג תמונה בכל קבצי וידאו (avi בקידודים שונים וגם WMV), שומעים רק את הצלילים. כך המצב גם בנגן המדיה של וינדואוז. מאז הסרתי והתקנתי את כל התוכנות המוזכרות, אבל המצב לא השתנה. למישהו יש מושג מה קרה לי? תודה מראש, דוד
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לשליטה על רוחב הפס בין שני מחשבים תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 530 צפיות
-
-
-
קיבלתי מי חבר כרטיס טלויזיה שהוא לא יודע איפה הדריבר שלו יש עלו מדבקה שכתוב ככה m205 pro
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שלום רב! אני מעוניין שתמליצו לי על תוכנה קלה לתפעול לעריכת תמונות... מה שבעצם אני צריך זה להוריד תמונות ממצלמה דיגיטאלית לערוך את התמונות לדף (לתוכנה) A4 שבדף נכנסים 8 תמונות... לכל תמונה יש מסגרת שדומה לכל השאר.. עם כתוביות שאני מוסיף לתמונה ...תאריך מלל מסגרת וכו'... אשמח לעצתכם בנושא... תודה רבה מראש ושבת שלום!
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
אוקיי יש לי כמה שאלות: 1. לניקוי רוגלות יש לי תוכנה שנקראת Ad-aware 2008. האם זאת תוכנה טובה? בתוך התוכנה עצמה יש 3 סוגי סריקה: חכמה, מלאה ומותאמת. איזה סריקה הכי מומלץ לבצע? 2. באיזה תדירות כדאי לבצע ניקוי רוגלות? 3. לגבי אנטי וירוס: יש לי אנטי וירוס של קספרסקי ובכל פעם שהוא מוצא וירוס הוא מתריע בפני ונותן לי 3 אפשרויות: לאפשר את הוירוס, לדחות את הוירוס ועוד אפשרות שנקראת Quranatine. מה עושה האפשרות האחרונה?
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר שפרמטתי את המחשב והתקנתי את הנרו עלתה בעיה. שאני מנסה לצרוב דיסק של קבצים [שירים, סרטים וכו' עובדים הכוונה רק לdata disc]. התוכנה מעלה לי שגיאה. ניסיתי להתקין מחדש וזה לא -פתר את הבעיה. זאת השגיאה: אשמח לקבל עזרה. תודה עריכה: הצלחתי לפתור את הבעיה. מסתבר שצריך פלאש הכי חדש. לא יודע איך זה קשור אבל הבעיה נפתרה. תודה
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
שדרגתי את האקספלורר שלי ל 8 והוא דיי איטי מה אפשר לעשות ?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כשהורדתי MSIE 8 הוא עבד ממש מהר, וביומיים האחרונים הוא בקושי זז.. מישהו יכול לעזור לי? נ.ב למנהלים/כל מי שיכול לעזור, מצויין שיש לי MSIE 7, אבל יש לי MSIE 8 ולא 7.
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-


