עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Or94,

    אני מחפש מנהל הורדות טוב ומהיר שיאיץ לי את ההורדות ויהיה יותר מהיר מהאקספלורר. אני מכיר הרבה מנהלי הורדות אבל לא יודע איזה הכי טוב. (IDM, אורביט, flashget וכו')

    • 3 תגובות
    • 661 צפיות
  2. Started by אבי11,

    שלום אני מחפש תוכנה חינמית שיודעת לשלוח ולקבל פקסים תחת XP . כן, אני יודע שיש תוכנה מובנית בXP אבל אני מחפש תוכנה אחרת יותר נוחה להפעלה. מצפה לתשובותיכם.

    • 4 תגובות
    • 728 צפיות
  3. Started by slrr,

    היה לי IE7 עכשיו יש לי IE8 והוא פשוט יותר איטי איך זה יכול להיות??

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  4. Started by gooloo1,

    שלום, משום מה אני לא מצליח להבין מדוע כרטיס הקול לא מצליח להעדכן את הדרייבר שלו. ניסיתי להתקין מהדיסק שמצורף ללוח האם, ניסיתי שה-'ןמ יחפש דרייבר ברשת ושום דבר לא עוזר. מצורף קובץ עם תמונת הבעיה. תודה gooloo [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  5. אני בעצם מחפש תוכנה שתראה לי מה קורה על הכונן כתיבה/קריאה שתראה איזה פרוסס מפעיל אותו ולאיזה קובץ הכונן ניגש

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  6. יש לי ESET NOD32 Antivirus וצץ לי בחלון שהתגלה וירוס וזה מוחק, אבל למעשה אחרי כל דקה החלון שוב פעם קופץ ולא מפסיק. יש אפשרות שהוירוס לא נחמק כנראה? מה הפתרון? זה טרויאני - http//:codecs sytes.net

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  7. Started by 200999,

    אז ככה המחשב חזר מתיקון לפני כמה זמן זמן ועכשיו בכל משחק שאני מעלה המקלדת לא עובדת....אשמח לתשובות.....

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. מישהו נתקל בבעיה ב- IE8 שכאשר לוחצים על קישור, נפתחת לשונית חדשה, אך בכותרת שלה כתוב "....Connecting" ("מתחבר..."), והקישור לא עולה (נתקע כך וזהו). אך אם מעתיקים ומדביקים את הקישור ללשונית חדשה, הוא נפתח מיידית. ב- IE8 RC1 לא הייתה הבעיה הזו... מישהו נתקל בזה ומצא איך לסדר את זה ?

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  9. Started by rbeny10,

    מזה שנים אני נוכח בתופעה הבאה : לאחר שאני עוזב את המחשב דלוק לזמן ממושך (למעלה משעה), כשאני חוזר לעבודה, כל פעולה לוקחת משמעותית הרבה יותר זמן !!. כאיש חומרה, ברור לחלוטין שזה רק התכנה. אולי פרמטר כלשהו במער. הפעלה, אשר דואג לצריכת החשמל, וכתוצאה לוקח זמן רב להתאוששות ???.

    • 7 תגובות
    • 681 צפיות
  10. שלום רב, לפני כשבועיים רכשתי מחשב בעל המפרט הבא - מעבד Intel Core 2 Quad Q9550 לוח אם Asus PSQL-E 775 כרטיס מסך Sapphire Toxic ATI Radeon HD 4870 זיכרון של OCZ גרסת Reaper HPC - שני כרטיסים של 2 ג'יגה כל אחד במהירות 1066Mhz הארדיסק של WD - 640G מארז של Cooler Master 690 קירור - Arctic Cooling Freezer 7 Pro וספק כוח - Corsair VH 550W אל המחשב מחובר בינתיים מסך של LG - דגם 1719 LCD, + מסך הפלזמה של הסלון שעליו אנו רואים סרטים מהמחשב, גם של LG, לא HD, מדובר ב- 42". על המחשב התקנתי באופן עצמאי Windows XP Home ישן נושן (עוד בגירסת SP1), אבל התקנתי אותו פעמים רבות והוא עובד מצוין. יש לי 3 בעיות, הראשונה מביניהם היא הדחופה ביותר - 1. כאשר המחשב נכנס למצב Standby לאחר שאינו נמ…

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות
  11. Started by warezon,

    לאחותי יש דיסק און-קי שעבד בסדר עד לפני כמה ימים! הווינדוס רושם שגיאה כזאת recycler/s-5-3-42-2819952290-8240758988-879315005-3665/jwgkvsq.vmx שגיאה בטעינת/ המודול שצוין לא נמצא כמובן שבדקתי את זה על המחשב שלי והכל עובד מצויין.... מה יכולה להיות הבעיה??

    • 4 תגובות
    • 622 צפיות
  12. מעוניין בהמלצה לתוכנת שליטה מרחוק, התוכנה צריכה לענות על הקריטריונים הבאים: -המחשב השולט יריץ וינדוס XP -המחשב הנשלט יריץ וינדוס 98SE בספרדית -במחשב הנשלט, על התוכנה להיות שקופה עד כמה שניתן למשתמש (כלומר, לעלות עם העלייה של המחשב אך לא להראות חלון ולא כלום, מקסימום אייקון איפה שהשעון, ועדיף שאפילו זה לא), כדי שהמשתמש (כלומר, סבתא שלי בת ה-85) לא יתעסק איתה ויהרוס משהו בטעות -עדיף שתהיה קלה כמה שיותר מבחינת משאבים, שכן המחשב הנשלט הוא P3 600Mhz עם 256MB של ראם אני חושב שזהו, אם אני אחשוב על עוד משהו אני אוסיף למישהו יש המלצות? תודה...

    • 6 תגובות
    • 715 צפיות
  13. Started by Cha0stAlker,

    יש לי שאלה לגביי הnotepad: תמיד שאני מנסה לעשות כל מיני דברים בnotepad (לא לכתוב, אלא לדוגמה סרבר שהורדתי ואני רוצה לערוך, וכו') אני מנסה לשמור, והוא אומר לי שאלא קבצי "צפייה בלבד". איך אני משנה זאת? איך אני הופך קובץ מצפייה בלבד לקובץ "עריך"?

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  14. Started by Rafi921,

    את הקבצים הנגן מנגן אבל שאני מנסה לפתוח קבוצה של שירים (רק עם FLAC עם mp3' wmv אין את הבעיה) הנגן פותח רק שיר אחד מישהו יודע איך לגרום ל - WMP לפתוח מספר שירים??

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. Started by eliil1,

    לא יודע למה פתאום לוינרר לוקח שנה להוציא קובץ של גיגה אחד...אפילו של 300 מגה, בדר"כ הוא היה הרבה יותר מהיר =\

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  16. אהלן שלום שמתי לב שהאימיול לוקח לי את כל רוחב הפס , כיצד אני יכול להגביל אותו כך שלא יקח את כל רוחב הפס ושאני עדיין אוכל להמשיך לגלוש בהנאה. תודה

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  17. שלום לכולם! כמו שכבר אמרתי, יש לי קובץ MKV והמרתי אותו עם התוכנה mkv2vob, שהמירה אותו לקובץ MPG. לאחר שאני פותח אותו הסרט רץ בסדר אבל אין קול בכל הנגנים שניסיתי . אני בטוח שיש לי את כל הדריברים הדרושים, והמרתי כבר כמה פעמים עם התוכנה הזאת וזה יצא בסדר... מה הבעיה? דרך אגב - אם יש למישהו תוכנה שמדביקה תרגום וממירה את הקובץ לAVI או MPG במהירות (שעה +-) אני ממש אשמח לשמוע ... תודה מראש ושבת שלום

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  18. אהלן, למישהו יש מושג איך אני מוסיף פקודות או קישורים לתפריט שנפתח כשאני לוחץ על קליק ימני עם העכבר על קובץ מסויים? אני יודע איך מוסיפים פקודות ל - SEND TO אבל איך אני שם קישור או פקודה ליד ה SEND TO? יש לי WINXP.

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. והאם יש תוכנה שיודעת לשנות את הכתובת הזו?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by 246810,

    יש לי לוח אם 945G של ASUS כשאני התקנתי את הדריבר של הלוח יש כמה אפשרויות הראשונה זה להתקין את הצ'יפ השני זה להתקין כרטיס קול מובנה והשלישי שרק הוא עשה לי בעיות בהתקנה זה הכרטיס רשת אחרי שההתקנה הגיעה עד הסוף במקום שיהיה כתוב FINISH מופיעה הודעה של התקנת חומרה."התוכנה שאתה מתקין עבור חומרה זו: Attansic L1 Gigbit Ethernet 10/100/1000Base-T Adpter לא עברה בדיקות של Windows Logo לאימות התאימות שלה לXP המשך התקנת התוכנה עשוי לפגוע בפעולה התקינה של המערכת או ביציבותה . MICROSOFT ממליצה בחום לעצור כעת את ההתקנה ולפנות אל ספק החומרה לקבלת תוכנה שעברה את הבדיקות של WINDOWS LOGO מה עלי לעשות?

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  21. Started by shilok,

    שלום לכם.. רציתי לדעת, האם יש מצב בתוכנה uTorrent לשנות את עידכון ה-RSS לפי זמן מוגדר? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 650 צפיות
  22. שלום, יש לי בעיה ממש מציקה בiTunes, בכל פעם שאני מנסה לסגור אותו על ידי לחיצה על X, הוא נתקע ואין מה לעשות, חייבים לסגור אותו דרך הProcesses manager, אותו הדבר קורה בכל פעם שאני מנתק את הiPod מהמחשב, הiTunes נתקע ואני חייב לעשות End Process. כבר ניסיתי למחוק את התוכנה ולהתקין מחדש, לא עזר. ממש מעצבן ובכלל כל התוכנה הזאת מעצבנת עם הכבדות הבלתי נסבלת שלה. מה עושים? iPod touch 2G Windows XP Pro SP3 iTunes 8.1

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by slrr,

    מאז שיש לי אקספלורר 8 (והתקנתי את הנטקס מחדש) הוא לא עובד מה עושים<????

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  24. Started by emil001,

    היי, קניתי מדפסת HP, התקנתי תוכנה ודרייברים והכל כ'שורה .. בבדיקת טסט במדפסת\ הוא מדפיס ללא שום בעיה. אך כאשר אני מנסה להדפיס מהמחשב לא עובד לי. זה אומר ב-100% שמדובר בתקלה במחשב ? איך אני יכול לבדוק במדיוק שלא מדובר בבעיה במערכת הפעלה? יש איזה אפשרות שלמדתי בבצפר שנכנסים לאיזה רשימה ושם אני יכול להפעיל ולכבות את המדפסת, פשוט שחכתי איך נכנסים לשם .. תודה רבה !

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by shaithebest,

    שלום חברים וחג שמח לכל עם ישראל נפל עלי מטלה לפרמט מחשב נייח עם לוח של אסוס דגם P4XP-X עכשיו אתם יודעים כל אסוס בעליית המחשב לחיצה על F8 מעלה את רשימת הצורבים וההארדיסקים ובוחרים בכונן בו נמצא הדיסק של ווינדוס והמשך ידוע אבל עכשיו הוא לא נותן לי לעשות boot אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות

דיונים חדשים בפורומים