כמה שאלות בקשר לתוכנות - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שאלות בקשר לתוכנות


Or94

Recommended Posts

אוקיי יש לי כמה שאלות:

1. לניקוי רוגלות יש לי תוכנה שנקראת Ad-aware 2008. האם זאת תוכנה טובה? בתוך התוכנה עצמה יש 3 סוגי סריקה: חכמה, מלאה ומותאמת. איזה סריקה הכי מומלץ לבצע?

2. באיזה תדירות כדאי לבצע ניקוי רוגלות?

3. לגבי אנטי וירוס: יש לי אנטי וירוס של קספרסקי ובכל פעם שהוא מוצא וירוס הוא מתריע בפני ונותן לי 3 אפשרויות: לאפשר את הוירוס, לדחות את הוירוס ועוד אפשרות שנקראת Quranatine. מה עושה האפשרות האחרונה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב מכיוון שאני רואה שאף אחד אחר לא ענה לך עדיין אז אני אענה לך אבל התשובה שלי היא ממש לא המלצה שתקבל מאנשי אבטחת מידע/במ''מ

1. התוכנה שציינת היא לא רעה בכלל אבל אם כבר לסרוק הייתי סורק עם spybot search & destroy כמובן אחרי שעדכנת אותה

(לגבי שלושת המצבים..אין לי מוסג מה ההבדלים שלהם ...לא סיקרן אותי אף פעם..אם כבר סריקה תמיד "מלאה").

2. אני אישית לא מבצע סריקות תקופתיות עם תוכנות מהסוג שציינת... אני ישר אחרי התקנה של מערכת הפעלה ודרייברים שבדקתי אותם מבעוד מועד

מתקין ESET SMART SECURITY ... ונותן לה לשמור עליי (אני כבר שנה ומשהו איתה והיא עושה עבודה יפה , 0 תופעות מוזרות שאפשר לשייך לוירוסים וכו')

בנוסף לה אני מריץ תוכנה בשם WINPATROL שהיא אומנם לא סורקת וירוסים ושאר הירקות..אבל היא מגנה ומתריעה בפנייך על כל שינוי שמתחולל במערכת הפעלה... לדוגמא אם תוכנה אחרת רוצה להפוך לתוכנת ברירת מחדל של קבצי DOC לדוגמא ..אז WINPATROL תקפיץ שאלה בנושא...וזה נכון לגבי שלל מצבים ....וכן היא מציקה לגבי דברים שגם אתה משנה...אבל היא מטרידה פעם אחת לגבי כל מאורע...ככה שלי לפחות היא לא מציקה כלל.

3. לגבי Quarantine - זה האופציה שהגדרתי לESET SMRT SECURITY ... מה שהוא עושה זה לבודד את הקובץ..ככה שהוא לא יוכל להריץ את עצמו ואתה לא תוכל להריץ אותו... הוא גם מעביר אותו מהמיקום המקורי שלו למיקום "נסתר" למשתמש רגיל .... האופציה הזו יותר טובה לטעמי שכן ..גם תוכנות נוטות לטעות וכאשר היא טועה...תמיד כדי שתהיה לך את האופציה לשחזר את הקובץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...