תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם ... בזמן האחרון המחשבעושה בעיות אז אני רוצה לפרמט את כונן c ... בכונן e יש לי תקייה עם 3 קבצים .. קבצים מסוג iomega automatic backup image שלושתם מאותו תאריך ואותה שעה אז איזה מהם להפעיל או שזה לא משנה וזה יפעיל את שלושתם ? ויש לי גם דיסק ששאלתי חבר והוא אמר להשים אותו וללחוץ על esc ויעלה לי משהו ולפרמט משם וניסיתי כמה פעמים וזה עלה ואז נתקע או שלא עלה ואז עלה הווינדוס... אז יש משהו שלא הבנתי דרך איפה לפרמט דרך הקבצים בכונן e או דרך הדיסק ? ואיך אני מפרמט ? חיפשתי באינטרט וקראתי מדריכים אבל כולם זה איך לפרמט ולהתקין ווינדוס ואת זה אני לא רוצה רק לפרמט את כונן c וש-dו-e לא ימחקו... תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מוריד הרבה דרך אתרים עם הורדות ישירות יש לי בעיה של התנתקויות אני צריך תוכנה או משהו . שלאחר שיתנתק לי אוכל להתחבר ולהוריד מהמקום שההורדה פסיקה. בברכה אלירן.
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
הורדתי לאחרונה תוכנת ליגטורה שמזהה אותיות ממסמכים סרוקים גירסא 6.5 וכשהרצתי את התוכנה הופיעה הודעה (hasp not found (15 אשמח מאוד אם תוכלו להסביר לי מה זה וכיצד לפתור את הבעייה תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
משום מה אני שומע את אנשים מדברים רק ברמקול המרכזי ובשאר הרמקולים אני שומע את קולות הרקע? אני לא יודע אם זה אמור להיות כך אבל לפני כמה זמן זה לא היה כך. אם זה משנה משהוא אני עובד על WIN7
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום חברים, אבקש מדריך למתחיל ברמה נמוכה-בינונית לתוכנת עריכה מסוג GIMP כדי לערוך TEMPLATE ברמה יפה ומקצועית ככל שניתן. (איני רוצה לערוך עם פוטושופ כי היא תוכנה מאוד קלילה ונוחה) אשמח לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז הבעיה שלי היא כזאת, כאשר אני מריץ את תוכנת האנטי רוגלות lavasoft- ad aware, הוא ניתקע על מקטע מסוים בזמן הסריקה ופשוט ממשיך לסרוק "על ניוטרל". הקטע שעליו הוא ניתקע הוא C:\windows\system32\taskeng.exe כבר הורדתי את התוכנה מחדש והתקנתי אותו אבל הבעיה המשיכה, יש לכם רעיון?
-
- 6 תגובות
- 648 צפיות
-
-
מצאתי מלא קישורים לתוכנות ביוטיוב אבל כולם וירוסים... יש תוכנה אחת נורמלית?
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
על אחד המחשבים אצלי מותקן XP SP3, ואני רוצה לשדרג ל7. הבעיה היא שאי אפשר לשדרג ישירות מXP ל-7, ומה שמיקרוסופט מציעים זה לגבות את תוכן המחשב למקום אחר ואז לעשות התקנה נקיה של 7. כרגע יש שם כונן אחד ועליו רק מחיצה אחת NTFSית עם הכל; הייתי מאוד רוצה לפצל אותה ל-2, ולהתקין 7 על המחיצה החדשה שאצור. האם זה בכלל אפשרי בXP? בVista יש אפשרות לצמצם ולהרחיב מחיצות בזמן שהמערכת עובדת, לא מצאתי בXP את אותה פונקציונליות..
-
- 14 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
למה התוכנה משמשת? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
שלום יש לי מודם (רגיל) במחשב שאלה: האם אני יכול לחבר אליו קו טלםון ולהתקין איזושהי תוכנה ואז לדבר מהמחש ולא מהטלופן? 1 הכוונה היא לא ל VOIP אלה שיחה רגילה (בתשלום כמו שיחה בטלפון רגיל) 2 אם יש תוכנה כזאת תגידו לי איך היא נקראת לפחות...
-
- 6 תגובות
- 940 צפיות
-
-
מחפש תוכנה ששומרת כקובץ וידאו (כולל אודיו) את מה שקורה על מסך המחשב (אם זה חשוב זה לא ישומש לשמירת ישומיי 3D). צריך משהו נוח שיעבוד על WIN XP. תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום הבנתי שאפשר לסנכרן הנתונים באוטלוק באמצעות תוכנות צד שלישי. אודה על המלצה לתוכנה כזו, טובה, שתאפשר סינכרון בין 3 מחשבים. בתודה
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מאיפה צריך להוריד V על מנת שזה לא ימחק לי סיסמאות? -מצורפת תמונה להמחשה או שבכלל הסיסמאות נשמרות במקום אחר ואין לי מה לדאוג בקשר לזה שהם ימחקו לאחר שאני מריץ פעולות תחזוקה ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 775 צפיות
-
-
http://www.iobit.com/gamebooster.html מישהו כבר ניסה את זה ? והאם זה רלוונטי למחשבים חזקים יחסית?
-
- 5 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום! יש לי בעיה מקווה שתוכלו לפתור. אצלי יש שני מסכים עד היום אני תמיד לוחץ על מאפיינים בשולחן עבודה והגדרות תצוגה וכך מחליף ביניהם. עכשיו זה תהליך טיפה מעצבן ואני צריך שיטה גם שאני יוכל להחליף בין המסכים רק ע"י קיצור במקלדת או הפעלת קובץ BATCH שיעשה זאת או תוכנה שתעשה זאת או כל פתרון אחר שתמצאו העיקר שניתן לבצע אותו בפשטות ע"י קיצור כלשהו על המקלדת. תודה
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
היי אני רוצה לגבות את הדרייברים לנייד כך שבפעם הבאה לא אצטרך לעשות חיפוש התוכנה מראה לי מלא דרייברים שמותקנים איזה דרייברים חשוב לגבות?
-
- 1 תגובה
- 985 צפיות
-
-
האם ידועה לכם על תוכנה שאפשר להוריד איתה וידאו מהאתר ספורט 5?(זורם)לא REAL PLAYER כי בזה זה לא עובד חלק תודה
-
- 1 תגובה
- 802 צפיות
-
-
מישהו יודע איך מבטלים את החלונית הקטנה שנפתחת כשאתה רושם את השם משתמש שלך (לא חשוב באיזה אתר) או כל דבר אחר כמו חיפוש וכו'? אני לא רוצה שהוא יזכור לי ולא מצאתי איך מבטלים את זה. מישהו יודע? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
אני כרגע משתמש ב OUTLOOK 2007, אך לתוכנה הזו לוקחת הרבה זמן להיטען, וזוללת לי מהזכרון של המחשב. ניסיתי לעבור ל THUNDERBIRD, אבל יש שם בעיות עם מיילים בעברית, ניסיתי לעבור ל WINDOWS LIVE MAIL, אבל אני לא מצליח לסדר שהתוכנה תעלה לי ישר ל-TRAY, ולא ל-TASKBAR כאשר אני עושה בוט למחשב, ואני משתגע מזה. INCREDIMAIL זו פשוט תוכנה ילדותית ופשוטה מדיי בשבילי (השתמשתי בה פעם המון). בבקשה תגידו לי, באיזו תוכנה אתם משתמשים לקרוא מיילים ולמה (יתרונות) או איך הצלחתם לפתור את הבעייה של אחד התוכנה שהשתמשתי בה. אני אודה אם אנשים לא יכתבו לי תגובה שהם לא משתמשים בתוכנה אלא נכנסים למייל עצמו באתר, כי אני לא כזה. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 707 צפיות
-
-
מחפשת דרייבר למצלמת אינטרנט TEAC DC 5132 בבקשה עזרה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים, אבקש את עזרתכם. יש לי מחשב Dell Precision T3500 עם 12Gb זיכרון ואני רוצה לבצע שינוי גודל המחיצות ולאחר מכן גיבוי - GHOST. אני עושה BOOT מה-CD ומגיע לתפריט Hiren's בוחר בתוכנה ובמקום שהיא תופעל אני מקבל שגיאות. השגיאה מופיעה בתמונה המצורפת . [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אז ככה יש לי את התוכנה... ואני לא מצליח לבצע התנתקות והתחברות מחדש... יש לי את הסקריפט הזה rasdial "Netvision Cable Connect" /disconnect timeout 7 rasdial "Netvision Cable Connect" name pass תחת הBatch... וגם יש לי אותו כקובץ.... אם אני מפעיל אותו כקובץ הוא עובד מעולה...אבל בתוך התוכנה הוא לא עובד....מה אני עושה?? תודה..
-
- 3 תגובות
- 796 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין גרסת נסיון של פוטושופ CS4, על מערכת חלונות 7, 64 ביט. בעת סיום התהליך, תוכנית ההתקנה הודיעה לי שהתוכנה הותקנה אך עם שגיאות. לא הצלחתי להפעיל אותה, וגם נסיון חוזר להתקנה לאחר אתחול של המחשב (כפי שהמליץ לי אשף ההתקנה), כשל. בדיקה שעשיתי באתר של אדובה (system requierments) העלתה שלפוטושופ יש תאימות עם חלונות XP וחלונות ויסטה. האם יכול להיות שלתוכנה שיש לה תאימות עם ויסטה, לא תהיה תאימות עם '7'? האם לעוד מישהו מכם זה קרה? ואם כן, איך פתרתם את הבעיה? הערה - את החיבור לאינטרנט אני עושה באמצעות מערכת XP, ולא באמצעות '7', מאחר ה'הוט' ו'נטויז'ון' אינן ערוכות עדיין להגדרת חייגנים במערכת החדשה. לפיכך אין לי את היכולת לפנות לאתר של אדובי באמצעות אשף ההתנה של פוטושופ (כא…
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
^^ כפי שרשום בכותרת.. ** חשוב לי ערוצים ישראלים..(במיוחד ספורט...) בבקשה תגיבו..
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-


