תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי כמה תיקיות ברשת הביתית ועוד תיקייה שנמצאת במחשב מחוץ לרשת הביתית השאלה שלי היא עם איזה תוכנת גיבוי אני אוכל לגבות תיקיות אלה מידי יום אני רוצה שכל יום ישמר גיבוי של התיקיות האלה אני רוצה לציין שיש לי מחשב שישמש רק לגיבויים אז גם התקנה של תוכנה או לינוקס ועליה תוכנה שהמשמשק יהיה ממשק דפדפן גם באה בחשבון אני רק רוצה מידע והמלצות בנושא תודה
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
בע''ה, שלום, חיברתי לכרטיס המסך שתי מסכים: המסך הראשי שלי הוא LCD: LG W2042T והמסך השני הוא מסך יותר ישן, מהגדולים האלה, אף הוא של LG. אני מעוניין לפצל את הרזולוציה כך שבמסך הראשי שלי (W2042T) אוכל לקבל את הרזולוציה שלו:1680X1050 ובמסך השני אקבל את הרזולוציה המתאימה לו: 1024X768 האם יש אפשרות כזאת? תודה.
-
- 12 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
כפי שכתבתי בכותרת, אני לא מצליח לשמור קבצים בהם יש SMARTART בOFFICE 2007 . תודה מראש וערב טוב
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום , אני מנסה לשדרג את האתר שלי ואני עובד לשם כך עם תוכנה Microsoft Office Publisher 2007 יש דבר שאני לא מצליח לעשות , אני רוצה להוסיף תמונות לגלריה וכשאני ילחץ על תמונה הסמן יהפוך לזכוכית מגדלת והתמונה תתפרס בעמוד חדש מוגדלת , כיצד עושים זאת , אני אשמח לדעת אם אפשר לעשות את זה בתוכנה שאני עובד איתה, אם לא,אז בדרך אחרת תודה חזי
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
לאחרונה אני מקבל הודעה ע"י האנטי-וירוס שלי שישנו קובץ הממוקם בספריית WINDOWS תחת system32 בשם winxp המזוהה כוירוס. האנטי-וירוס (AVG) ככל הנראה לא מסוגל למחוק אותו למרות שניסיתי את האפשרות. ולא רק זה אלא בכל פעם שאני מנסה להכנס ידנית לכונן של הווינדוס, האנטי-וירוס לא מאפשר זאת ומקפיץ את התראת הוירוס הנ"ל. כיצד ניתן להתגבר על העניין ולמחוק את הקובץ המציק?
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
שלום לכם חבר'ה, אני זקוק לתוכנה שיודעת לסדר ולנהל את כל המוזיקה על המחשב. כלומר, תוכנה שתזהה את כל האלבומים ותדע לסדר אותם בתיקיות נפרדות בין כל אמן ואמן. האם זה אפשרי בכלל? -תודה!
-
- 2 תגובות
- 923 צפיות
-
-
בעיה שיש לחבר שלי והוא ביקש עזרה, המחשב נדלק (WINDOWS) כרגיל ועדיין לא מראה את השולחן עבודה, וזה אומר שיש VIRUS ונותן לך או ללחוץ ENTER או לחכות (יש ספירה לאחור) גם כשהוא לחץ פעם אחת וגם כשהוא חיכה זה פשוט עשה לו מסך שחור עם העכבר (שיכול לזוז) וזה לא משתנה לא משנה מה הוא לוחץ וגם אם הוא מדליק ומכבה... יש פתרון? מקווה שזה המקום לשאלה הזאת תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
שלום! השבוע הורדתי Driver חדש לכ.מ שלי והוא רשם לי Error בהתקנה.. התעלמתי מזה ואז שהוא רשם לי לעשות Restart אז בStratUp של המחשב זה רשם לי את השגיאה הזו- בנוסף לכך, בStartUp לא מופיע לי האייקון של ATI למטה(האייקון הזה-) מה עושים תודה ערן
-
- 5 תגובות
- 862 צפיות
-
-
ובאיזו תיקייה הוא נמצא? ???
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
שלום, אני עורך את הפרוייקט שלי ויש לי קובץ WORD שאני צריך לצרף לקובץ קיים, כלומר להכניס דפים לקובץ אחר של WORD. איך אני עושה זאת בהנחה שאני רוצה לצרף אותו לעמוד שאני רוצה?
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
נכנסתי עכשיו לyoutube ואין סאונד בשום סירטון.... הסאונד של המחשב עובד מעולה גם שאני שם שירים, גם במסנג'ר ובכללי... הרמקולים עובדים... הבעיה היא בyoutube בלבד...
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
התקנתי את התוספות הבאות לכרום: Aniweather Facebook for google chrome הבעיה היא שכשאני לוחץ על האייקונים של התוספות משמאל לשורת הכתובת החלון שנפתח יוצא מהמסך. למישהו יש מושג למה?
-
- 1 תגובה
- 868 צפיות
-
-
אהלן פירמטתי את המחשב עכשיו.. והתקנתי את התוכנה של הREALTEK עכשיו אני רוצה שיהיה לי פס כזה כל פעם שאני מגביר תווליום ... היה לי את זה בווינדוס הקודם... איך עושים את זה ? עשיתי את זה דרך הREALTEK ואני לא זוכר איך
-
- 4 תגובות
- 836 צפיות
-
-
לאאוטלוק 2007 במחשב חדש על אותו user בארגון. זה יוצר לי personal חדש כשאני עושה פתיחה של הקובץ pst אבל האנשי קשר+יומן+ כל ההגדרות האחרות לא מסתנכרנות לי אוטומטית. בקיצור, מה עושים כדי להעביר את כל האנשי קשר+יומן+לוח שנה+מיילים ישנים ???? תודה מראש לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את הeHome Infrared Receiver, אם להיות מדויק הדגם TSGi-iR01 של HP שמצורף עם המחשבי Media Center שלהם, אבל זה לא משנה כי זה בעצם סט של הIR Blaster, מקלט IR ושלט של MS שתואם לכל מחשב עם Vista/7/XP עם Windows Media Center. עכשיו זה עובד מעולה עם השלט שמצורף לסט, אבל אני רוצה לשלוט על המחשב עם המתאם הזה עם כל שלט אחר. מצאתי את האתר הזה: http://byremote.com.au/hip/mce_remote_faq.htm שם יש דרייבר חלופי למתאם שאמור לתת לי גישה (עם Plugin מתאים לgirder או לHIP) למתאם עם כל שלט, הדרייבר הזה מותאם רק לXP, לפי האתר הפתרון לויסטה הוא כזה: דרייבר חלופי אחר, שאני נכנס לאתר של הדרייבר (http://forum.team-mediaportal.com/showthread.php?t=29024 שזה בעצם אשכול של המפתח של הדרייבר החלופ…
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי סרט וידיוא TS הייתי רוצה לצפות בו , המדייה פלייר רק מראה לי את הסרט אבל את הקול לא שומעים .. האם יש תוכנה טובה לצפייה של TS או להמיר את הסרט לקובץ רגיל \ תודה רבה לעוזרים ..
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
סופש טוב, התקנתי את התכונה אני יודע שהיא די גרועה ופרימיטיבית אבל בכל זאת זה מה שיש כרגע. בעיה אחת שאולי אפשר לפתור - התוכנה מסתנכרנת מה GMAIL שלי. למרות זאת, היא לא מורידה את התמונות יחד עם המלל ככה יוצא שאני רואה את המייל אבל בלי הפלאש והתמונות שאיתו וזה די מעצבן. יש דרך לסדר את זה?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום, איך אפשר לתפוח קובץ אחד גדול המרוכב ממספר קבצי RAR. למשך X.rar Y.rar כולם מרכבים קובץ אחד גדול. ידוע לי שאפשר אך איני יודע איך. תודה
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
-
ברשותי פנטיום 3 ,והוא קצת איטי (מעבד 933) וזכרון 256 , עם ווינדוס SP3 , א. האם אני זקוק לאנטי וירוס ? ב.אם כן ,איזה אנטי וירוס הכי פחות מכביד על המערכת.(מבחינת השפעה על מהירות המחשב)
-
- 1 תגובה
- 786 צפיות
-
-
שלום, ברשותי תקליטורים להתקנת sqlserver2005. בעבר התקנתי בעזרתם שרתים למכביר ולא נתקלתי בשום בעיה. בשנה האחרונה לא התקנתי שום שרת. הסבת מע. ההפעלה מ XP ל win7 היתה כרוכה אצלי בהתקנה מחודשת של שרת SQL ומשהו השתבש אצלי. או בראש או במחשב אינני מצליח להתקין את השרת ! (איבדתי מסדי נתונים חשובים !). ב win7 ההתקנה בוצעה בעזרת תקליטור ל 64 ביט. במקביל ניסיתי לבצע התקנה במחשב אחר המופעל ע"י xp (תקליטור ל 32 ביט) וגם שם נחלתי שיברון לב. מישהו יוכל לענות לי אילו אפשרויות עלי לבחור בכל שלב של ההתקנה ? תודה
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני כל בוקר מתעורר מגיע למחשב. הוא במצב sleep. וכשאני מדליק אותו והוא ישר נכנס לווינדוס. המקלדת לא פועלת. אני צריך לכבות את המחשב ולהדליק כדי שהיא תחזור לעבוד. יש דרך לפתור את זה? + מה צריך לשנות כדי שהמחשב לא יכנס בכלל לsleep?
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אני מעוניין לסכרן את היומנים שיש לי ביומן של חשבון הגוגל שלי. ביחד עם החשבונות שיש לי ביומן באוטלווק 2003. האם יש אפשרות לעשות את זה ככה שכול שינוי שאעשה באחד מהחשבונות יעדכן לי גם את החשבון האחר? תודה מראש, עמיר
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
האם יש אופציה להעביר רשיון של תוכנת בבילון ממחשב ישן לחדש ואיך???
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הכוונה היא לשיחות בין שני משתמשי התוכנה.
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-


