תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כשאני מנסה להיכנס לאחד הכוננים הקשיחים שלי, C או D, אני מקבל את ההודעה: can not find script file c:\setup.dll.vbs לאחר מדריך שמצאתי ברשת שאומר לעבור על הרג'יסטרי שלך ולמחוק מכולם את המשפט setup.dll.vbs ניסיתי להיכנס שוב לכוננים. מה שקורה כרגע כשאני מנסה להיכנס לכוננים זה: http://img516.imageshack.us/my.php?image=57246115.jpg אחרי שאני לוחץ OK החלון נסגר והוא נשאר במחשב שלי. מה לעשות? אני לא יכול להיכנס לכוננים הקשיחים שלי.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בזמנו הייתי עובד עם norton partition magic אבל הם הפסיקו את הייצור של התוכנה וגם את התמיכה של הגראסות הקיימות שלה. מחפש תוכנה באותה רמה שתומכת ב-64 BIT, מערכת ההפעלה שלי היא WIN 7. חייב את עזרתכם.... עידו
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עד היום עבדתי עם google sketchup, אבל אני מחפש תוכנה יותר מקצועית, כדי לעשות איתה דגם של דירה, ושאוכל לאחר מכן ליצור שינויים. אני צריך שהתוכנה לא תהיה ממש מסובכת, אבל שיהיו בה פיצ'רים רבים. משהו אולי ברמה של Punch! Home Design Architectural Series® 5000, היא נראית לי אחלה. תודה..
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אתמול ניסיתי להתקין את התוכנה וכל פעם מופיעה הודעת שגיאה ...ביצעתי הורדה של DOT NET האם יש דרך פעולה מסויימת שצריך לעשות . מדובר בתוכנה משנת 2008
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נניח אני צורב משהו יש איזה תוכנה שבודקת שהקבצים יצאו תקינים ?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום מה קורה? אוקי אז ככה יש לי איזה עבודה לעשות ואני סרקתי כמה תמונות עכשיו יש לי תמונות סרוקות מלפני 50-60 שנה ורציתי לדעת אם ישנה אפשרות לחדש את התמונה או להוריד את הצבע הצהבהב? וכן מישהו שלח לי תמונות סרוקות אבל לא יודע אולי זה הסורק אבל התמונות במקום להיות בגודל רגיל הם בגודל של אייקון של תוכנה(קצת יותר) ישנה דרך להגדיל בלי לפגוע באכות? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שמסוגלת לקחת תמונה, ולפי גודל מסויים יכולה לחלק את התמונה למס' דפים ככה שאני יוכל להדפיס אותם ולהרכיב תמונה אחת גדולה (פוסטר) ???
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תוכנה מדהימה אבל כל כך מתוסבכת לי.... אני עובדת על מק אבל למיטב ידיעתי התוכנה פועלת גם על פי.סי לא מצליחה להתמצא מחפשת עזרה >
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי אוסף גדול של תמונות שאני צריך שיהיו כמצגת על גבי CD שאוכל להכניס לכל מחשב! ומצגת אוטומטית תעלה, מהי התוכנה המומלצת ביותר לעניין? תודה מראש, יוני.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי קובץ טקסט ואני רוצה שבתחילת כל שורה יהיה מספר שונה, זהו. איך אני עושה את זה? (כמובן שאני מדבר על דרף אוטומטית, יש לי איזה 200 שורות למספר...) תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חבר'ה! אני צריך בבקשה המלצה לתוכנה קלה לשימוש שמסוגלת לקחת קובץ MP3 מוכן - שיר ולתת לי להקליט על הקול של הזמר כול אחר - כמו קריוקי. זאת אומרת תוכנה שתשקיט את הקול של הזמר או להקה אבל תשאיר את המוזיקה. מישהו מכיר משהו בסגנון? תודה רבה! ובנוסף - האם להוריד פלייבקים של שירים זה חוקי? (רק המוזיקה בלי השירה עצמה). או שמא זה גם מוגן בזכויות יוצרים? זה נראה כזה תחום אפור. אם כן אולי זה יכול לפטור לי את הבעיה... ואם כן אז מישהו מכיר אתר להורדת פלייבקים?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה בicq, אני לא מצליח לקבל קבצים מחבר שלי (לשלוח אני כן מצליח). אני חייב איזשהו פתרון לנושא לא אכפת לי גם להשתמש בתוכנה אחרת להעברת קבצים למישהו יש פתרון לבעיה או הצעה לתוכנה אחרת?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי השבוע שלושה משחקים שונים כשניסיתי לצרוב אותם (כל אחד בנפרד) ה-Nero כתב לי שיש בעייה לפתוח או לקרוא את קובץ bin. הורדתי גם את תוכנת אלכוהול 120% וגם התוכנה הזאת אמרה לי את אותו הדבר. מכיוון שניסיתי את זה על שלושה משחקים שונים, אני מניחה שהבעייה היא אצלי ולא בקבצים. כנראה אני עושה משהו לא נכון? משהו יודע מה? תודה מראש
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פשוט כמו שכתוב בכותרת .. האם יש תוכנה הדומה לראדמין שתאפשר שליטה מלאה (בתוך הרשת הביתית) מחלונות 7 למק בוק פרו ?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קיבלתי את התוכנה עם כרטיס קול חיצוני USB שקניתי לפני כמה ימים. התקנתי אותה והכל היה בסדר, הפעלתי אותה בעזרת תוכנת הרשיון והשתמשתי בה כמה פעמים. אתמול החלטתי לפרמט אח המחשב. עכשיו אני מנסה להתקין את התוכנה ותוכנת הרשיון אינה מזהה את הרשיון שיש לי ולא נותנת לי להפעיל את קיובייס. ניסיתי להתקין מחדש, וגם פירמתי שוב פעמיים, הבעיה לא כאן.. למישהו יש רעיון ? תודה. עריכה: טוב אחרי שיטוט חסר סוף באינטרנט, במקום שלא חשבתי שאמצא תשובה - מצאתי. איכשהו הגעתי לפורום מאק שבו מסבירים על פתרון לבעיה, וחוץ מהגישה לפתרון - הפתרון זהה. כל מה שצריך לעשות זה בעזרת הCMD לגשת לקובץ SYNSOPOS.EXE ולהוסיף בסוף \regsel (כאשר הסלאש בא לפני המילה) וזה הכל. כנראה שאיפשהו ההתקנה פיקששה ברישום הדונגל ולכ…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי גישה לאתר המכיל ספר. אני הייתי מעוניין לצפות בספר גם כשאני לא מחובר לאינטרנט. איך אני עושה זאת? יש לי גם בעיה בשמירה של העמוד, כי חלקו השמאלי הוא תוכן עניינים עם סמיניות וחלקו הימני הוא הטקסט עצמו. בנוסף, לצורך גישה לספר אני מכניס סיסמא. כיצד אני יכול להוריד את כל הספר כולל התמונות ותוכן העניינים? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יזכיר לי בבקשה? ובאותה הזדמנות גם להזכיר לי איך לגשת אח"כ לדיסק של הWN דרך הדוס ולהתקין אותו מחדש. :-[
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
החל מאתמול, כשאני נכנס לדף הבית שלי (www.start.co.il) הפיירפוקס מזהה את הקידוד שלו בתור windows-1255 במקום unicode. ניסיתי להפעיל ולכבות את הזיהוי האוטומטי, וזה לא עזר. עכשיו כל פעם שאני נכנס לאתר הזה אני צריך לשנות את הקידוד ידנית. ניסיתי אפילו לקבוע את UTF-8 כקידוד ברירת המחדל, וזה לא עזר. אני נכנס לאתר הזה כבר חודשים (כמו שאמרתי, זה דף הבית שלי) ועד עכשיו הוא לא עשה בעיות. מישהו יודע מה הבעיה? זה קורה גם לעוד מישהו? (אולי הבעיה לא אצלי אלא באתר) נ.ב. ב-IE האתר פועל בסדר. ואני משתמש בפיירפוקט 1.0.7.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הנורטון ואני לא מצליח לכבות אותו ואני לא יכול לעשות עדכון תוכנה ל- KASPERSKY
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם windows xp אין קול youtube + אין קול בסרטים מסויימים (היום סרטים שעבדו ומשום מה הסאונד הפסיק לעבוד) התקנתי k-mega codac , הסרתי התקנתי xp codac pack , ועדיין אין גואל אגב המחשב מחובר לTV אבל לא אמור להיות קשר בגלל שהרמקולים רגילים ומחוברים ליציאת סאונד רגילה. תודה...
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בחלונית של הצט בפייסבוק כתוב שיש 3 חברים באונליין אבל כשאני לוחץ על החלונית אין אף אחד למה זה ?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי, תוכנות ה-Live של מייקרוסופט ממש מביאות את הסעיף. אי אפשר להתקין רק תוכנה אחת שרוצים וזה חייב לעדכן לשפת ההתקנה את כל התוכנות האחרות הקיימות. אם רוצים מסנג'ר בעברית ומייל באנגלית אפשר לשכוח מזה. בכל מקרה אחרי התקנת Windows Live Movie Maker מקובץ MUI נפרד התוכנה לא עובדת ומודיעה שחסר קובץ wlxphotobase.dll. התקנות חוזרות לא עזרו.. גם להוריד את הקובץ בנפרד לא מצאתי בשם מקום. יש מישהו שיכול להעביר לי אותו בבקשה?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כנראה התקנתי איזשהי תוכנה לא ידועה ואיתה הגיעה כל מיני שטויות של facemoods. חיפשתי בגוגל והצלחתי להבין איך מסירים באופן רשמי את התוכנה שלהם ואת הטולבר אך זה עדיין נשאר במחשב. הורדתי ספייבוט בשביל להוציא את כל המיילוור אך הוא לא מצא כלום וגם rootanalyzer בשביל למצוא אותם במחשב- כמובן שהוא לא מצא. הורדתי hijackthis והוא באמת מצא אך אין לי מושג איך להשתמש בו כדי למחוק ביעילות את כל הקבצים שקשורים לfacemoods מהמחשב. גם הsearch bar בפיירפוקס הפך לשל facemoods במקום של גוגל. איך אני מסיר את כל הקבצים שלהם מהמחשב?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אחרי שימוש ממושך מאוד-מאוד באותו אימיול, רשימת חיפוש הקבצים שלי כבר מתחילה להציק לי מבחינת אורכה... האם אתם יודעים על דרך בה אני אוכל לנקות אותה או למחוק אותה לגמרי? בתודה ניר
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברים אולי מישהו יכול לעזור לי שברתי ראש על זה יותר מדיי , אני מנסה לשנות שפה של ה OUTLOOK שלי וגם של שלל האפליקציות של האופיס אך עדיין זה נשמר לי על עברית למרות שככל הגדרות בהגדרות השפה תקינות לחלוטין . מדובר על אופיס 2016 ניסיתי גם כמובן להתקינו מחדש ועדיין לא עזר . מדובר על מחשב בעבודה. תודה , והמשך יום נעים :)
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


