עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nadavcj,

    לפני חצי שנה עברנו דירה כאשר מהירות החיבור שלי הייתה 5 מגה תשתית בזק ספק בזק בינלאומי היו לי הרבה ניתוקים במסנג'ר אמרו לי שזה נובע מכך שאין לנו מרכזיית NGN בשכונה ובשביל למנוע את זה אני צריך לעבור למהירות גלישה של 2.5 לאחרונה החליפו למרכזיה שכזו והעלנו את המהירות ל 10 מגה. עדיין יש לי מליון ניתוקים של המסנג'ר וזה פשוט מרגיז. בזמן שהמסנגר מתנתק עדיין יש לי גלישה בדפדפן המחשב נייח ומחובר בכבל רשת לראוטר ומחשב נייח נוסף מחובר באופן אלחוטי...בשניהם הניתוקים במסנג'ר קורים מה לעשות? חשבתי על פורטים...פתחתי המון סוגים שונים של פורטים. אני אובד עצות וזו בעיה מעצבנת אשמח לעזרתכם

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by alfus73,

    שלום רב, בשבועות האחרונים שאני נכנס לאתר - כל אתר - הוא עולה מיד. ברגע שאני מנסה לגלול מטה, עם הגלגלת או עם פס הגלילה - הדפדפן נתקע למשך כמה שניות, מצביע העכבר מראה שעון חול, בכותרת מופיע Not Responding. לאחר כמה שניות (10-15 שניות) הכל משתחרר, ואפשר לעשות הכל. זה מתיש כי זה קורה בכל אתר ואתר שאני גולש אליו. אני משתמש ב- Explorer גרסה 6.0.2900. רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 905 צפיות
  3. Started by eliil1,

    שמתי לב יש שם אפשרות של TV, מה אני צריך בשביל להשתמש בזה? וכמה ערוצים התוכנה מראה?

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  4. Started by KoM,

    האם אפשרי לבצע גלילה שכזאת ב-IE8 ? כמו התוסף ל-FIREFOX ?

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  5. התקנתי דיסק חדש למחשב שלי, לאחר התקנת מערכת ההפעלה התקנתי את כל הדרייברים, אבל אני לא מצליח לשמוע קול המחשב הוא פנטיום 4 3GHZ הלוח אם של MSI 915p/g התקנתי דרייברים של c-media המחשב מזהה אותם אבל אני לא יכל עדיין לשמוע קול צרפתי תמונה עם נתוני המערכת מקווה שזה עוזר תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 880 צפיות
  6. שלום לכולם, בניתי תוכנה קטנה שיכולה לעזור למורידי סדרות (רק סדרות , לא סרטים). אתאר בקצרה ע"י דוגמה: הורדת סדרה שלמה ואת כל קבצי התרגום שלה, אתה מציין לתוכנה היכן התקייה שנמצאים בה כל הקבצים. התוכנה תתאים בין קובץ המדיה (כרגע עובד רק עם AVI) לקובץ התרגום (SUB או SRT) כלומר שם קובץ התרגום יהיה כשם קובץ המדיה ובנוסף יש מספר אופציות לסידור מחדש: 1) להשאיר בתקיה הנוכחית - כלומר רק התאמה של שם הפרק לתרגום המתאים. 2) להכניס כל עונה לתקייה נפרדת - כלומר כל הקבצים והתרגומים יוכנסו לתיקייה של העונה למשל (למשל כל עונה 3 תוכנס לתיקייה S03). 3) להכניס כל פרק לתקייה נפרדת - כלומר כל פרק והתרגום שלו יוכנסו לתיקייה משלו (למשל פרק 4 יכנס לתקייה E04). 4) כל עונה ופרק יכנסו לתיקייה - כלומר…

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. אהלן, אני מחפש תוכנה - עדיף חינמית, שיודעת לדגום שטח הרדיסקים בסביבת DOMAIN אני רוצה משהוא קטן שיותקן בשרת כלשהו ובעזרת הרשאות של ADMINISTRATOR יוכל להגיד לי / לשלוח לי מייל על מצב הדיסקים שלי בשרתים. חשוב לי שהתוכנה לא תתקין שום AGENT / Process / Service בשרתים עצמם. מישהו יכול להמליץ על משהו ?

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  8. Started by MaDog,

    שלום, לפתע פתאום, משום מקום, נחתה עליי הבעיה הבאה: שאני פותח את המחשב הוא מגיע לטעינה של הוינדואס, מוםפיע מסך כחול לשניה ומבצע ריסט. ביטלתי את הריסט ובמסך הכחול כתוב שהבעיה היא: UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME גיגלתי קצת את הבעיה וגיליתי שהפיתרון הוא REPAIR. ניסיתי 3 דיסקים שונים של XP, ובאף אחד מהם אין לי אפשרות להגיע למסך של הREPAIR. מה אוכל לעשות? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  9. יש לי 3 דפדפנים על המחשב כרגע: אקפלורר, כרום ופיירפוקס. מתוכם, רק האקספלורר עובד והשניים האחרים מציגים:"דף אינטרנט זה אינו זמין." את הכרום ניסיתי להתקין מחדש ואת הפיירפוקס התקנתי כדי לבדוק אם גם הוא לא עובד. עדיין, שניהם מסרבים לעבוד. יש למישהו רעיון?

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  10. אני יודע שהכותרת לא כל כך מובנת, אז הנה: יש לי תיקיה עם הרבה מאוד תמונות שצילמתי במשך תקופה ארוכה, עכשיו, האם יש דרך שאני אוכל למשל לראות "סטטיסטיקות", למשל, באיזה תאריך צילמתי הכי הרבה תמונות, מה התמונה שצילמתי הכי מוקדם/מאוחר, באיזה יום בשבוע אני מצלם הכי הרבה וכאלה? אני יודע שלכל תמונה יש את הפרטים שלה אבל זאת עבודת נמלים ולא ממש פרקטי. יש דבר כזה שיכול לעזור לי? תודה.

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  11. אבל היא מוצגת רק אם אני מסמן omit background from master וכאשר אני רוצה לעשות כותרת תחתונה \ FOOTER הוא לא מוצג כלל בשקופית הזאת . מה אני עושה לא נכון ? עריכה : הסתדרתי צריך לעבוד עם תבניות הבסיס

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  12. Started by Born2Kill,

    שלום, יש לי בעיית מיקום בטבלה, צירפתי ציור שמראה את הבעיה, כפי שאתה רואים כשאתם מסמנים עם העכבר את כל הטבלה חלק מהריבועים "צבועים" חלקית ורק השניים האחרונים צבועים במלואם, איך אני גורם שכל הריבועים יהיו "צבועים" במלואם? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 915 צפיות
  13. שלום חברים, לאח שלי יש לפטופ עם ויסטה. עד עכשיו היה לו בשולחן העבודה מן סרגל למעלה שהיו בו כל מיני אייקונים - של הסל מחזור\דפדפן\מדיה-סנטר (קישורים לדברים האלה). אבל פתאום זה נעלם. והוא רוצה להחזיר את זה. מישהו יודע איך מפעילים את הדבר הזה שוב? תודה מראש לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. שלום, אני חושב שהבעיה הזו התחילה מאז ההתקנה של חלונות 7 שבגללה נאלצתי לנטוש את BSplayer לטובת VLC. אין לי אף חבילת קודקים או קודק כלשהו מותקנים. כל כמה זמן (פחות מחצי דקה) יש קפיצה בקול, מין "pop" כזה. לא ניסיתי תוכנות אחרות או התקנה של קודק\ים. בניגון אודיו רגיל ב-Winamp אין שום בעיה. ה-VLC מעודכן וכרטיס הקול מיושן אמנם ועם דרייבר עתיק (שבכלל יועד במקור ל2K/XP) אבל כאמור באודיו רגיל אין בעיה כך שקשה לי לחשוד בכרטיס הקול. למישהו יש מושג מה זה יכול להיות? עריכה: רציתי להדגיש שלא מדובר ב"פיצפוץ", אלא ממש בקפיצה של הצליל כמה זמן קדימה (לא יודע כמה, מעט כנראה, אבל זה מורגש כמובן) והקפיצה חלקה, כלומר אין הפסקה או דעיכה אלא כאילו אני הרצתי את הסרט קדימה. מבחינת התמונה אין ק…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by Born2Kill,

    שלום, יש לי טבלה אך בגלל שאני רוצה שכל הטבלה תהייה סימטרית מבחינת גובה הכתיבה יוצא משום מה שחלק מהטבלה הוא כן סימטרי וחלק לא... (השניים האחרונים). איך לגרום לזה להיות סימטרי? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  16. Started by rotman,

    אני צריך תוכנה לשליחת פקסים (לא symantech winfax pro) שתהיה כמה שיותר ידידותית למשתמש ושתעבוד על Win XP , הדגש הוא על שליחת פקסים ולא על קבלה (אני לא צריך לקבל). כמו כן , צריך אפשרות של ספר טלפונים וייבוא ספר טלפונים קיים. וכמובן שעדיפות אחרונה היא לתוכנה חינמית... תודה רבה על העזרה חברים.

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. אני צריך להריץ מעבד תמלילים איינשטיין לצורך איזה עניין. הורדתי את מעבד התמלילים, וכשאני מריץ אותו, אני מקבל את העברית כג'יבריש.\ אני עובד תחת XP. מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. Started by zahiz007,

    שלום, כאשר אני שומע בITunes אחרי מספר שירים \ דקות פתאום הוא מתחיל להריץ את השירים מהר (מסיים שיר ב15 שניות~). יש למישהו רעיון מה יכול לגרום לזה?

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  19. היי, יש לי בעיה ששכל הנראה ידועה... אבל בכל אופן אני די צריך עזרה. התקנתי פה פוטושופ בעבר, עשיתי אחרי זה שחזור מערכת בגלל משהו והשחזור היה אמור למחוק את הפוטושופ איתו. עכשיו כשאני בא להתקין מחדש תוכנית ההתקנה אומרת שהיא לא מצליחה להתקין את פוטושופ CS4, כנראה בגלל שהיא כבר מופיעה כמותקנת (אבל הקבצים שלה נמחקו בשחזור). היא מופיעה ברשימת התוכניות המותקנות להסרה. וכשאני מנסה להסיר אותה זה אומר שזה לא היה מסוגל לבצע את ההסרה והתוכנה עדיין מופיעה. למישהו יש מושג מה לעשות? מדובר בווינדוס 7 64 ביט.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. לדעתי, הtoolbar של אתר mako.co.il שמאפשר צפייה בשידורים שונים - למשל, האח הגדול, מתנהג בצורה שמאוד מזכירה malware. 1. מחליף את דף הבית, מנוע החיפוש, ומנוע תיקון ה url של אקספורר ופיירפוקס. 2. מתקין את unisonPlay ו RayV כפרוססים נפרדים, שרצים ברקע באופן קבוע. 3. בהסרה - לא מסיר את את RayV ו UnisonPlay, לא מסיר את mako כמנוע החיפוש. 4. ההסרה של mako כמנוע תיקון ה url של פיירפוקס היא לא טרוויאלית, ודורשת שימוש בabout:config, והחלפת שדה ה keyword.url פירוט: UnisonPlay ו RayV הם תוכנות שמשמשות ע"מ להעביר את התוכניות בטכנולוגיית peer2peer, מופעלות באופן אוטומאטי עם עליית המחשב, ונשארות ברקע גם כאשר המשתמש לא צופה בתכנים. ברשיון של UnisonPlay מוזכר בפירוש שימוש במידע אנונימי של …

    • 0 תגובות
    • 3k צפיות
  21. Started by raiman1,

    יש לי office 2010 באנגלית. אפשר איכשהו לשנות את זה לעבירית?? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 895 צפיות
  22. Started by Zadu,

    שלום, קיבלתי הרבה פעמים היום BSOD באמצע Dragon Age: Origins. ניתחתי את קובץ הDUMP והיה רשום Probally Caused By - nv4_disp.dll. השאלה אם הדבר היחידי לעשות במצב כזה זה הסרה של הדרייבר והתקנתו מחדש (כמו שנכתב במדריך) ? הנה תמונה של ניתוח הדאמפ : תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  23. Started by malren,

    אהלן, אני מחפש תוכנה אשר סורקת אתר מסויים שאני נותן לה בתדירות כלשהי ובמידה והיא מזהה שינוי (כל שינוי) שתשלח לי מייל לדואר האלקטרוני שלי. מצאתי את פלאג אין של FireFox שנקרא "UpdateScanner" שהוא עושה בדיוק את מה שאני רוצה אך אין לו את האופציה של שליחת מייל ברגע שהוא מזהה שינוי אלא מודיע באמצעות הקפצת חלון במחשב מה שלא עוזר לי כי אני רוב היום לא על המחשב. האם יש למישהו פתרון? תודה

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  24. מה אומר ה 480 ו 360 ביוטיוב שיש שם לבחירה ?

    • 4 תגובות
    • 764 צפיות
  25. משום מה אינני מצליחה להתקין ADOBE PLUG IN FLASH לא במוזילה ולא בפיירפוקס למרות שחיפשתי משהו שיהיה מתאים לדפדפן.. :'( אודה לכם אם תוכלו לעזור לי ..אני מאוד מתקשה לתפעל את האינטרנט ככה :s05: ???

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים