עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. טוב אז זאת העבודה אתם מוזמנים להעלות גם עבודות כאלה שלכם אם יש לכם.. ואם יש לכם תמונות של המכוניות שלכם ואתם רוצים שאני יעשה משהו תביאו תתמונה ואני ינסה.. זאת גירסה בלי אפקט הרוח..

    • 12 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. אני לא מצליח להפעיל שום דבר באינטרנט על כל לינק שאני לוחץ מופיעה pop-up window blocked נסיתי לבטל את כל החוסמים של הפריטים המקופצים את החומת אש וכו' מה אני יכול לעשות..

    • 5 תגובות
    • 783 צפיות
  3. אני מחפש דרייברים למצלמה SILVER LINE 130PC אני חושב למי שיש שיביא לי בבקשה!!! תודה!!

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by eranRohatyn,

    אני מנסה להוריד מה פשר ההודעה

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  5. Started by שבע-שנים,

    כיצד אפשר לטעון כתוביות לקובץ וידאו?

  6. יש לי הארדסיק של 200 גיגה והוא מפוצל ל3 כוננים... אני מחפש תוכנה שתאחה את כל ההארדיסק שלי בבת אחת, הכוונה היא שאני לא רוצה שכמו בווינדווס אני יצטרך לעשות כל פעם Analyze ואז Defrag לכל כונן בנפרד... אני רוצה תוכנה שעושה לכל הכוננים ביחד בפעם אחת Analyze ולאחר מכן Defrag לכולם ביחד במקום לעשות את זה באופן נפרד לכל כונן קיימת אחת כזאת? כי המובנה שיש בווינדווז ומה שמגיע עם הנורטון SUX...

    • 5 תגובות
    • 765 צפיות
  7. אז ככה 1. מחפש תוכנה מומלצת לשמיעת רדיו אינטרנטי ושיהיה לה פונקציה להקלטה 2. מצאתי כמה שאם רק אדע להכניס הקישור הנכון אזי הן אמורות להשמיע גם את רשת ב ו88FM [אני תיקווה שהיא משמיעה לא רק MP3] והשאלה היא: איזה קישור לשים ע"מ לשמוע לא פשוט וקל היות ורשת ב ע"מ לשמוע לא די להגיע לאתר אלא צריך ללחוצ על קישור [גאווה אם אינני טועה] - ניסיון להעתיק הקישור ולהכניסו לתוכנה [או לדף אקספולרר] איננו מועיל 3. אותה השאלה לגבי 88 - אלא ששם אינני יודע כיצד להפעיל אפילו מהאתר - בשום מקום באתר לא מצאתי כיצד להתחבר עזרה בבקשה

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  8. יש לי קובץ pdf באנגלית ואני מעוניין לקחת את הטקסט שלו ולתרגם אותו בעזרת תוכנת תרגום השאלה שלי היא (כשניסיתי לעשות לטקסט העתק הדבק אז יצא לי בוורד כל שורה מילה אחת) איך אני יכול להעתיק את הטקסט מהpdf לקובץ וורד רגיל שאני יוכל לעשות איתו מה שאני רוצה ? (יש ברשותי את התוכנה Adobe Acrobat 6.0 ME Professional)

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  9. Started by sroolik,

    איך אני בודק על כמה fsp רץ משחק מסויים במחשב שלי ? תודה

    • 4 תגובות
    • 842 צפיות
  10. Started by wooper,

    איך אפשר למנוע מהאתרים לעשות refresh כל הזמן

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות
  11. Started by Alfies,

    תנו לי בבקשה שמות של כמה תוכנות מקצועיות ואיכותיות לעריכת שרטים. תודה

  12. Started by nadaw,

    שלום! אזזז.... איפה אפשר להוריד FBC? הביטורנט עם הFAKE אפלוד.. תודה!

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  13. Started by tulz,

    צריך המלצה לכונן וירטואלי חינמי שפועל כמו DAEMON Tools. הDAEMON Tools החדש שמעתי שיש לו הרבה בעיות ולא כדאי להתקין אותו. צריך תוכנה תחלופית לדמון טולס או קישור להורדה של הדמון טולס הישן. תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 737 צפיות
  14. Started by TimoTy,

    טוב אני רוצה לצרוב AUDIO CD ואני לא רוצה שאנשים (מדובר באנשים עם ידע בסיסי במחשבים) לא יוכלו להעתיק אותם למחשב שלהם בשום דרך שהיא... איך אני עושה את זה ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  15. Started by hagay21,

    שלום התקנתי Sp1 וצריכת הזיכרון אחרי ריסטארט מטפסת ל 526 מגה לפני שעלו התוכנות אפילו יש לי ג'יגה זיכרון אבל תוך 10 דקות הוא מגיע גם לצריכה זו מישהוא אולי מכיר את התופעה?

    • 6 תגובות
    • 788 צפיות
  16. הכל עבד חלק, התכנתי גירסה חדשה של הצ'פסט שכללה גרסה חדשה של הפיירוול וקצב ההורדות ירד דרסטית הסרתי את הפירוול לגמרי והכל חזר לעבוד טוב (אם עושים Off עדיין לא עוזר,רק הסרה) מה לעשות,אולי לבצע הסרה מלאה של התוכנה, כי כל פעם שהתקנתי מחדש הוא זכר את כל הגדרות,איך עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 485 צפיות
  17. Started by nbd,

    שלום.. יש לי בעייה ב word כשאני מנסה להכניס אותיות בין המילים אז זה מוכר לי את האות שמלפניה למשל אם אני רושם חול במקום חתול ושכחתי לשים את ה-ת' ואני מנסה לשים את זה זה מוחק את הו' במקום להוסיף.. זה מוחק את הו' ושם ת.. בבקשה אני באמצע הכנת עבודה למחר וזה תוקע אותי

    • 5 תגובות
    • 653 צפיות
  18. Started by Itzik 007,

    NERO, WINDVD ....??? ולמה? ומה ההבדל בין נרו 6 ל7? ???

    • 6 תגובות
    • 757 צפיות
  19. לילה טוב לכולם! אני לא יודע באיזה אנטיוירוס להשתמש...תנו הצעות חבר'ה.. תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 792 צפיות
  20. Started by aorpaz,

    מצאתי ת סרגל יהאו מאד מאד נוח וגם פתחתי אימייל אצלם הבעיה שמכתבים בעברית [כרגע מפלאפון] מגיעים בגיבריש - ניסיונות של כל הקידודים הקימים אצלי לא הועילו רעיון?

    • 0 תגובות
    • 743 צפיות
  21. הכותרת אומרת הכל .....

    • 7 תגובות
    • 606 צפיות
  22. Started by yotamoo,

    קודם כל אני אבהיר שיש לי עותק חוקי לחלוטין של 'אפקט הפרפר'! אם זה משנה.... בכל מקרה אני צריך לדעת אם זה אפשרי לעשות עותק חדש של הסרט עם תרגום, כלומר גם אם אפשר לצרוב את התרגום לדיסק החדש, האם זה אפשרי בכלל להוסיף אותי לתפריט של הסרט.... אני לא יודע אם כל העניין מעשי בכלל תעזרו לי בבקשה תודה..

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום!!! כמו הכותרת... אני מחפש תוכנה שהופכת סרטים לפורמט MPEG4 כך שאני יוכל להעביר סרטים לטלפון הנייד (sony ericsson w800i) או תוכנה אחרת שתמיר לי סרטים לפורמט שהטלפון תומך בה. תודה לכל העוזרים!

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  24. כל פעם שאני מדליק את המחשב יש לי ההודעה הזאת מה שבתמונה.... [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  25. ברצוני להפוך קובץ Avi (בפורמט Divx או Xvid) לפורמט DVD. המלצות? נרו 7 יודעת לעשות זאת?

    • 2 תגובות
    • 666 צפיות

דיונים חדשים בפורומים