עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gal atedgi,

    אני צריך שם של תוכנה שיכולה להקליט קול ואז לערוך אותו מישהו מכיר תוכנה כזאת? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  2. Started by sagi_10,

    שלום היום פרמטתי את המחשב שלי ,אחרי התקנתה הדריברים של הכרטיס מסך שלי (ATI) הופיעו לי כמה שגיאות אבל התעלמתי מהם... עכשיו בעיה עצמה: כשאני לוחץ על : |ATI CONTRO CENTER" מופיעה לי שגיאה : http://img98.imageshack.us/img98/6845/1489150614971492ph3.jpg איך פותרים את הבעיה?? ניסיתי להסיר ולהתקין וזה לא עזר.. :-[

    • 14 תגובות
    • 838 צפיות
  3. Started by wooper,

    שלום הורדתי קובץ כלשהו ומאז כל כמה דקות nod מזהיר אותי שיש וירוס במחשב והוא מבודד אותו ולמרות זאת הוא ממשיך כל 10 דקות להציג את ההודעה עשיתי איתו סריקה מקיפה והוא לא גילה כלום.והwundow מזהיר אותי שיש גישה למחשב שלי מה אני עושה הסריקה בנוד לא מגלה למרות האזהרות שלו?

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  4. Started by The UnKnown,

    איך אני מבטל את ההתראה שקופצת כל שנייה שמישהו מתחבר, זה מרתיח ! תודה רבה אנשים ! ערב טוב ושבוע טוב !

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  5. Started by Aviv C,

    מישהו מכיר פקודה בדוס שפותחת קובץ טקסט בדוס עצמו (לא בכתבן או בפנקס רשימות)?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by alexei,

    אני מחפש תוכנה שקוראים לה מיוטורנט (לא יודע בדיוק איך מאייתים) מישהו יכול להביא לינק בבקשה?

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  7. Started by Dawn,

    אני מנסה להתחבר וכלום... הסיסמא נכונה וגם המשתמש.

    • 5 תגובות
    • 557 צפיות
  8. Started by alexei,

    התקנתי את הפלאג-אין שהם דרשו עכשיו אני לא רואה מסך שדורש ממני להתקין PLUGIN אלא את התמונה הראשונה בסרט אבל כשאני לוחץ על PLAY זה רושם CONNECTING ולא מתחיל את הסרטון גם לאחר זמן רב (ובלתי סביר). מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  9. Started by Dr. Hardware,

    תודה מראש !

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  10. Started by TalTurner,

    בימים האחרונים האימיול שלי פשוט לא מוריד. אפילו שירים שהיה לוקח לו כמה דקות [או לפעמים שעות, אבל לא יותר מידי], הוא בכלל לא מוריד... כל ההורדות שלי נמצאות כבר כמה ימים על 0%. רציתי לשאול, מה יכול לגרום לזה? אם זה עוזר אז יש לחמור את הכיסוי עיניים.. איך מורידים אותו? תודה ;D טל.

    • 6 תגובות
    • 730 צפיות
  11. אממ אני משתמש בקספרסקי... ואחרי בדיקת ווירוסים האחרונה הופיעו שני הקבצים הבאים אד טופל באופן ידני והשני טופל ע"י התוכנה.. ועכשיו הם מסרבים להיעלם.. בתודה מראש לעוזרים...

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  12. Started by idanmal,

    חברים אני חייב עזרה זה כבר מעצבן..... יש לי בעיה שלא מסתדרת לי בפייר פוקס ...ישנם אתרים שאני לא מצליח לראות כמו שצריך בדפדפן הזה, כמו לילה ואחרים האתר נפתח מוזר, או שהכתב יוצא על התמונות במין בלאגן כזה,או שיש נושאים באתר שאי אפשר ללחוץ עליהם בכלל ולעומת זאת באקספלורר כן אפשר. רציתי שאולי תענו לי על השאלה אולי פיירפוקס לא תומך בכל האתרים כמו שצריך או שיש איזה תוסף שמתקן את הבאגים האלה בבקשה תעזרו לי....

    • 4 תגובות
    • 536 צפיות
  13. אם כן אפשרי, איך אני עושה זאת? צריך כרטיס מיוחד ? או שאפשר דרך מודם של ה56K???

    • 0 תגובות
    • 493 צפיות
  14. Started by artyom,

    http://www.xylonets.com

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  15. Started by eegg,

    היה לי פעם תוכנה שכאילו גלאי כשראה משהו זז אז הוא צילם תמונה וגם היה בתוכנה משהו לשידור לאינטרנט תודה ולא אכפת לי אם זה שתי תוכנות נפרדות

    • 0 תגובות
    • 536 צפיות
  16. יש לי אוסף של כ1000 ומשהו שירים (שחלקם אלבומים שלמים) האם מישהו מכיר תוכנה שיכולה ליצור אוטומטית רשימות השמעה לפי נתונים מהטאגים (במקרה זה ALBUM) של הקבצים, יכול להיות שימושי גם לפי הGENERE?

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  17. Started by pssheba,

    שלום יצרתי קבצי word הכוללים תוכן ענינים (חלוקה לרמות), אינדקס ואובייקטים גרפיים מרובים שייבאתי מהצייר ( mspaint). הקבצים הפכו ענקיים וקשה להעלות ולבצע להם גיבוי. שאלתי: האם עבודה עם acrobat (pdf) עדיפה ? אינני יודע ליצור קבצי אקרובט ולא להמיר מוורד. מישהו מכיר מדריך או כתובת בה אוכל להעזר ? תודה !

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. יש לי בעיה מוזרה. כל היום גלשתי חופשי, פתאום אני יכול להכנס רק לאתר הזה, ולא לאף אתר אחר. גם רק מהאתר הזה אני מקבל פינגים, מכל השאר לא. אני מצליח להתחבר לאימיול... מדובר במודם אלקטל פרו, שני מחשבים עם WIN XP, בשניהם אותה הבעיה. ההגדרות של המודם טובות, וכן של ה TCP\IP. מישהו יכול לעזור לי? תודה ושבת שלום!

    • 0 תגובות
    • 496 צפיות
  19. Started by KKK,

    שלום לכולם אני לא יכול להוריד הורדות ישירות במחשב כי כל פעם מתנתק לי האינטרנט! לכן אני רוצה לדעת אם יש תוכנה כזאת שלמרות שמתנתק האינטרנט היא תשמור לי על ההורדה. אני מנסה כבר כמה שעות להוריד את 3DMARK05 וכל פעם האינטרנט מתנתק באמצע!!! תודה לעונים

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by alexei,

    שלום לכולם. הבעייה שלי היא כזו: לא מזמן התקנתי את zone alarm security suite וזה עשה לי בעייה חמורה: בכל פעם שהייתי מדליק את המחשב הוא היה מתחיל בבדיקה, רושם zone alarm: scan in progress ואז המחשב פשוט היה עושה ריסטרט לעצמו!!! חבר המליץ לי למחוק את ה-security suite ולהתקין zone alarm pro במקום. הורדתי את הקובץ וכשאני רוצה להתקין הוא רושם לי: מה עושים?

    • 7 תגובות
    • 786 צפיות
  21. אני צריך אימיול שמוריד ממש מהר בסביבת ה150 200.. כי היה לי אחד כזה ונמחק לי ואני לא זוכר מה היה לי ..

    • 8 תגובות
    • 934 צפיות
  22. אהלן. חזרתי מהצבא , הדלקתי את המחשב , התחלתי לגלוש ופתאום במספר אתרים (פורומים בעיקר) הIE מתחיל להציג לי את הדפים בג'יבריש (בEncoding הסמן הוא על טורקית ), ככה שכל פעם שאני נכנס לדף חדש אני צריך להחליף את הEncoding לHebrew Windows. ניסיתי להכנס לאתרים גם עם פיירפוקס ומשום מה גם שם יש את אותה הבעיה. מישהו יודע מה בדיוק קרה ואיך פותרים את הבעיה הזאת? תודה.

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  23. שלום רב, אני צריך תוכנה (ורצוי חינמית כגון avg בקשר לאנטיוירוסים) אשר תתחבר לי לאוטלוק ותנקה לי את הספאמים שאני מקבל מדובר ב20 הודעות ליום. אשמח לקבל תגובות תודה רבה מראש לכל הקוראים והפותרים ליאור

    • 5 תגובות
    • 540 צפיות
  24. Started by davidcohen,

    שלום יש לי מחשב חדש ואני רוצה לקנות אנטי-וירוס הכי טוב שיש... אני בכלל לא מוגבל בכסף תגידו לי איזה אנטי-וירוס הכי משתלם לי לקנות, כמובן שמדובר בהכי חדשים שיצאו [אנטי-וירוסים של 2006] בבקשה תענו לפי מה שטוב ולא לפי מה שיש לכם בבית תודה לכל העונים

    • 69 תגובות
    • 6.9k צפיות
  25. Started by maverick,

    שלום לכולם, לאחרונה התחיל לי ג'יבריש באאוטלוק. מישהו יודע איך מסדרים? מצורפת תמונה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 834 צפיות

דיונים חדשים בפורומים