אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לעשות אוברקלוק לכרטיס שלי וכבר הוספתי עליו מאוורר והוא לא מתחמם בכלל בכלל כרגע. איך אני יכול לעשות לו אוברקלוק? אפשר אולי לינק לתוכנה כי לא מצאתי שום דבר בדרייברים! בתודה מראש: יועד.
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום לכולם! מחר אני אמור לקבל מחשב חדש הכולל בעיקר את הפריטים הבאים: 1.83 conroe e6300 ספק 500W + 2FAN מארז עם מאוורר גדול ומאוורר קטן MSIP965 250GB 16MB MSI GEFORCE 7900GT 1024 (בא עם צלעות קירור ) OCZ 667MHZ עם עכבר מקלדת רמקולים ומסך איכותיים הכל נסגר סביב ה8500 ש"ח ... השאלה שלי היא כזאת :חבר אמר לי שאני חייב לקנות מערכת קירור למחשב.. אם הוא צודק,מהי המערכת קירור הכי איכותית וזולה שאני יכול לקנות?
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כיום אני הבעלים הגאה של הפריזר 7, וחשבתי לשדרג כבר את הקירור המזדקן, במיוחד אחרי המעבר למעבד מרובע ליבה, והקירור הזה פשוט לא יכול להתמודד עם האוברקלוק. חשבתי על Freezer Xtreme ועל Ninja של סקייט. מה מהם עדיף? או אולי קירור אחר (בתקציב של +-200 שקלים)?
-
- 36 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
היי, יש לי מעבד E6400, ועליו מותקן מאוור סטוק של המעבד. שאלה: האם המהירות של מאוורר הסטוק אמורה להיות בין 400-600 סל"ד? שאלה: האם המהירות הזאת נורמלית למאוורר סטוק של מעבד E6400? שאלה: האם המאוורר אמור לעשות מספר סיבובים ואחר"כ לעצור בעת הפעלת המחשב ולחזור חלילה? ד"א, לעיתים מאוד תכופות (בעיקר בעת הפעלת המחשב) המאוורר עושה מספר קטן של סיבובים ונעצר וכך חוזר חלילה עד שהוא מתחיל להסתובב בין 400-600 סל"ד. תודה לעונים!
-
- 49 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן, רציתי לדעת איזה קירור לדעתכם מומלץ כדי להחליף את קירור ה BOX של המעבד שלי? ה BOX לאחורנה מתחמם יותר מידי (82 מעלות במאמץ) *שימו לב שהלוח שלי הוא לוח מיני (כמו למחשבים סלוניים) - ולכן אני חייב לוודא שהקירור Alpine 11 Rev2 המומלץ יתאים ללוח הצפוף, ראו תמונה של הלוח בהמשך הפוסט. כל רעיון ההחלפה צץ מכיוון שחוותי לאחרונה קריסות פתאומיות באמצע משחק ב BF3 ולאחר מס' דק' הכול חוזר לעבוד כשורה, המעבד הציג שהוא על תפוקת של 100% ולכן מיד בדקתי וראיתי ששני רכיבים מתחממים יתר על המידה: המעבד וה mSATA SSD שצמוד אליו, תמונה של המחשב: https://lh4.googleusercontent.com/MVCX00yzHk5UUh9PXWl6NYQSLSVP_E7CKu123EAUR27cBxVJyLH-li_Srw-v0QITXnpB6Q=w1563-h808 *נכון להיום שני המאווררים פועלים ו…
-
- 12 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
איך הקירור הזה ? איך הוא בהשוואה לULTRA 120 ? אני מתכנן לקנות אותו חוץ מאיך שהוא מקרר אני רוצה אותו בגלל שהוא קירור עם פוזה וכן חשוב לי איך המחשב שלי נראה יש פה עם הקירור הזה? אה ועוד שאלה קטנה יש לו את הגוף הקטן שבא מתחת ללוח האם ההיט סינק שלו יוצא מחוץ למארז ?
-
- 31 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום אני דיי חדש בנושא הOC קראתי הרהב מדריכים ואני מרגיש אני מוכן. אז ככה זה המפרט: Intel Core 2 Duo E8400 לוח אם: GIGABYTE GA-EP43-DS3L זיכרון: Exceleram DDR2 4096MB (2x2) 800Mhz CL 5-5-5-18 ספק כח: Corsair CMPSU-450VXEU 450W קרור למעבד: Arctic-Cooling Freezer 7 Pro חשבתי להעלות את הFSB ל466 האם אפשר דבר כזה ? אם כן צריך להעלות מתחים ? ולקבוע זיכרונות 1:1 אבל מה יהיה הSPD שלהם ?
-
- 53 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כן, הסלרון כרגע אצלי על 100 באס, ללא אוברקלוק, אחרי קריסה פתאומית של כל המערכת... לא טוב חברה מה שקורה כאן, לא טוב בכלל !
-
- 31 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
היי . יש לי מעבד E6300 משום מה אני לא מצליח להגיע ל FSB 300(ככה אומרים את זה?) אני מגיע ל299 ללא בעיה, אבל כשאני מעלה ל300 המחשב לא עולה, הוא נתקע על התמונה שמאפשר כניסה לBIOS. טמפ' מתחת ל40 במנוחה ומתחת ל55במאמץ. יש איזה הסבר?
-
- 33 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
איפה אפשר לחפש מדחסים לקירור משהו זרוק (וכמות גדולה כדי שאני במקרה אמצא משהו עובד) (אני מאזור תלאביב יד אליהו) כי כרגע אין לי תקציב לקנות ואני ממש ממש רוצה לבנות קירור גז בבקשה תעזרו לי ורציתי לדעת כמה טמפ' אפשר להגיע עם קירור גז שלב אחד
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
-
הי, בזמן האחרון אני מתכנן לופ חדש למערכת שלי, ואני צריך יעוץ בליקנות רדיאטור חדש (כתוספת לקיים). הלופ כרגע --> בלוקים בציפוי ניקל + רדיאטור 240 GTS. אז כמו שציינתי בכותרת, אני מחפש רדיאטור 280MM שיוצמד לקדמת המארז (ARC MIDI R2 - במקום כלוב הקשיחים) בשילוב עם צמד מאווררי נקוטה A-14. חשבתי על 280GTX או EK-CoolStream 280 או ....עוד כמה עשרות דגמים אחרים המלצות?
-
- 12 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
גרסה RIVA TUNER 2.20 שתומכת ביכולת אוברקלוק שמותאמת ל-CCC החדש של ATI 8.11 למי שמסיבה מסויימת יעלם ה-TAB של האוברקלוק שיעשה כך: (זה מה שאני עשיתי) מסיבה שאינה ברורה לי, השתפרה יכולת האוברקלוק אצלי(1100\820) הורדה: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
-
אהלן חבר'ה, יש לי מחשב עם מעבד פנטיום 4 2.0ghz socket 478. לפני מס' חודשים המחשב שלי נתקע לגמרי לפתע ללא סיבה ישירה הקשורה למערכת ההפעלה, ולאחר reset המחשב לא הציג תמונה(ולכן הייתי צריך לכבות אותו למשך 10 דקות ואז להדליק). ברור היה שהבעיה היא בהתחממות המעבד, אולם לאחר חקירה קצרה הבנתי שהתקלה היא במאוורר שלא עובד כראוי. כעיקרון הוא מסתובב במהירות ממוצעת של 2600 RPM, ובלחץ רציני אפילו 3500. אולם לעיתים נדמה כאילו יש לו בעיה בהתאמת המהירות להתחממות המעבד. גיליתי שלפעמים המעבד מגיע ל70 מעלות והמאוורר מסתובב לו במהירות 200 RPM כאילו לא קרה כלום. זה הפך להיות בלתי נסבל בימים האחרונים כי זה פשוט קרה כל הזמן ולכן פניתי אליכם. אני לא יודע אם כדאי לי להחליף מאוורר או לא...כי אני ל…
-
- 31 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש לי לוח אם של אביט עיין ניק. זיכרון 1G שני דיסקים קשיחים 80+240G ומעבד פנטיום 4 הבעיה היא שהוא מגיע בקלות ל80C במשחק של ג'אזז הארנב למשל הוא מגיע לשמונים והמחשב עושה לי חור בראש עם הצפצופים אבל אני רוצה לפטור את הבעיה של החום כי הבנתי שזה לא הכי בריא למעבד. כבר החלפתי משחה טרמית יש לי מאוורר על המארז חדש המעבד נראה בערך ככה: :pissed: :pissed: ... עוד יש לציין שניקיתי אותו מאבק ממש ממש טוב וכן שהוא כבר בן כמעט שש. העזרה שאני מבקש זה בקשר לקירור. לפני החלפת המשחה והניקוי הוא לפעמים צפצף שהוא מגיע ל90C
-
- 12 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום רב אני מעוניין לקבל הצעות לגבי רכישת קירור מצויין למעבד i9 9900k אין כל כך בעיה שהקירור יחסום סולטים של ראם לא מתוכננת המהרה השימושים הם גרפיקה ועריכת וידאו תודה רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
קראתי על המעבד ו-OC ויש הרבה דיעות שונות לאיך לנצלו ל- OC מקסימאלי לא הצלחתי להבין , מה לעשות כדי להתקין מעבד 4770 האם להוריד שכבת סיליקון מהמעבד או להתקין דבר אחר ? משהו יכול להסביר ולהראות דוגמא מה עשה , אני קונה מחשב חדש עם קרור 100i
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
החלטתי להוסיף מאוורר 140ממ למארז שלי שהיה במחשב קודם.. חיברתי אותו ללוח אם , ואני לא יודע איפה להשים אותו.. יש לי מארז לא משהו והמאווורר היחיד שהיה מחובר אליו זה מאוורר 60-80 שמופנה לאזור הלוח אם והמעבד ,שזה המקום היחיד גם למאוורר שאני רואה.. הינה תמונות זה התמונה של המארז http://img31.imageshack.us/img31/8886/dsc01601h.jpg http://img39.imageshack.us/img39/1580/dsc01602g.jpg עכשיו אני רוצה לדעת נניח אני שם אותו למטה מתחת לכ.מסך, איך להשים את המאוורר,ככה: http://img85.imageshack.us/img85/4339/dsc01603nj.jpg או ככה? ונניח אני שם אותו על הכרטיס מסך , על הלוח שלו ,לא איפה שיש כבר מאוורר , באיזה צד הוא יזרוק אוויר ללוח של הכרטיס , ובאיזה צד הוא יזרוק אוויר לאזור המעבד? תודה מר…
-
- 15 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
-
אני מעוניין לשדרג קצת את הקירור ולשפר את רמת השקט קודם כל חשבתי להחליף את המאווררים במחשב, אני צריך זוג מאווררים 120mm (או 3, יש אפשרות לשים 1-2 בדלת המארז) ואחד 92mm שחשבתי להחליף את המאוורר שיושב על הקירור למעבד (Scythe Katana 4) כרגע יש לי זוג מאווררי Raidmax שלמרות שהם לא הכי רועשים בעולם, הייתי שמח להשתיק אותם עוד יותר. היה עוד אחד של gigabyte שהגיע עם המארז ששמתי בהתחלה בדלת, אבל הוא היה רועש מידי והעפתי אותו בשלב קצת יותר מאוחר אני ארצה להחליף את הקירור לכרטיס מסך לאחד יותר יעיל ושקט מהקירור מפוח סטוק שיש לי כרגע בתור התחלה שמתי את כל המאווררים על מחזיקים מגומי כמו אלו בתמונה הזאת: לא עוזרים במיוחד, אבל גם לא מפריעים, אז אין לי טעם להוריד אותם... אשמח להמל…
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-


