אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
היי בקרוב אני מחליף את המחשב הזה למחשב אחר שעליו אני מתכנן לעשות OC, אז רציתי להתנסות עם זה כבר במחשב הנוכחי יש לי מעבד אינטל E7500 2.93Hz על לוח אם asus P5Q pro וכרטיס מסך GT220 נכנסתי לביוס, ואת רוב האפשרויות שיש במדריך (http://hwzone.co.il/guides/oc_cpu/2) לא מצאתי מצאתי רק את הSpread Spectrum וזהו בכל אופן, התחלתי לעלות את הבאס ובסוף שמרתי ועשיתי בדיקת מאמץ בOCCT למשך 10 דקות הגרפים מצורפים: (צד שמאל של הגרף זה מעלות) אפשר לראות את הטמפרטורה במנוחה בדקה הראשונה של הבדיקה הגעתי ל3.6GHz, שיפור של 22 אחוז האם הטמפרטורות בסדר? (אני עם קירור סטוק) תודה לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם!!!!!! האים גוף קרור זה מתאים ל- SOCKET AM2 והאים הוא ממולץ וטוב יותר מה-ARCTIC COOLING FREEZER PRO 64 ומה חוות-דעתכם לגביו האים שווה וכדאי לירכוש אותו ( 155 ש"ח) האים יעשה את עבודתו כמו ה-"אח-הגדול"
-
- 23 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אהלן אנשים, שמעו הקירור הסטוק שבא עם הכ.מסך שלי ממש מתחיל להוציא אותי מדעתי כשאני משאיר את המחשב דלוק בלילה... בלתי נסבל כבר. חיפשתי בכל מיני אתרים קירורים לכ.מסך אבל ברוב אני לא רואה שהוא מתאים לסדרת 1650... אני רואה הרוב מתאימים לסדרה 1600. אתם חושבים שזה אומר שזה גם מתאים לשלי? ותמליצו בבקשה על קירור טוב ולא יקר, עד 120. תודה מראש.
-
- 24 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
החלטתי לנצל את העובדה שיש למעבד מכפלה פתוחה ולעשות לו OC מינורי. הקירור הוא קירור סטוק, מתח סטוק 1.4V בשלב ריאשון העלתי את המכפלה מ 16 ל17 מתוך מחשבה שקירור סטוק עם מתח סטוק יחזיק ללא בעיה. לפני השינוי המכפלה במצב מנוחה היתה יורדת ל4 והטמפרטורה במנוחה היתה בהתאם כ 39-40 מעלות עכשיו המכפלה תקועה באופן קבוע על 17 וטמפרטורה היא כ 49-50 מעלות במנוחה. 1. האם אפשר לגרום למחשב להוריד את המכפלה במנוחה כמו שזה היה עד עכשיו? 2. 50 מעלות במנוחה נראה לי קצת גבוה ,לא? 3. במידה ואני רוצה להעלות מכפלה ל 18 ,האם אני כבר צריך לתת יותר מתח למעבד ואם יש בכלל טעם לנסות לעשות את זה עם קרור סטוק? 4. מה טמפרטורה מקסימלית במאמץ שמותרת? דרך אגב הטמפרטורות נבדקו בעזרת AMD OVERDRIVE UTILITY והשי…
-
- 13 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
היי אנשים ... רציתי לדעת איך מרכיבים את החלון למארז שמגיע בקיט ... בשביל מה הגומיות האלה והצינורות האלה שמגיעים איתו ?
-
- 22 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
כלומר יש רעש, או שהוא עד כדי כך זניח שאפילו בחדר אטום ומנוטרל מרעשים סביבתיים לא ישמעו כלום?
-
- 26 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
בגלל שלא היו לי את הפלסטיקים שצריכים לסגור את המקום שבו יושב הסי די רום , והכונני דיסקטים אז הכנתי מפרספקס סוגרים כאלה ואז חשבתי מה אם אני יוסיף גם מאוורר . והנה התוצאה ;D
-
- 23 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
המאורר שבלוח הזה מרעיש בטרוף והטמפ' של הציפסט מסרבת לרדת מ 50 מעלות (אלא עם חדר ממוזג מאוד) עקב המיקום הבעייתי שלו, אני צריך לבחור מאורר חדש שלא יחסום את הכניסה של הכ.מסך אז רציתי לשאול פה, יש איזה מאורר מומלץ ? זה פשוט מטריד אותי מאוד ואני חייב למצוא פתרון ומהר תודה
-
- 28 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום. אישית, אני נגד חלון במארז כי זה תמיד מזכיר לי אוטובוס של אגד משנות השבעים או איזה סוג של רכב סובייטי מיושן. אבל כל אחד וטעמו שלו... אז ראיתי בחדשות את הספק עם דפנות הפלסטיק, ונזכרתי שבעצם, מארזים של מכשירים אלקטרוניים עשויים ממתכת לא מסיבות אסטטיות אלה מסיבות של קרינה. הרי במארז של מחשב, אפילו בכל BAY שאין בו כונן, אז יש שם לוח מתכת. אפילו מקינטוש, בתוך המארז הפלסטי שלו, יש מארז מתכת. מי שיושב די הרבה זמן ליד המחשב, צריך לדעתי להתחשב בעניין שה הקרינה. למישהו יש נתונים בעניין הזה? :asthanos:
-
- 26 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
*כותרת*. אני צריך לעלות מתח למעבד? לזכרונות? עכשיו הורדתי חזרה לבאס 333 מכפלה של 9 ובלי העלאת מתחים. ד"א קניתי Scythe NINJA Plus והמעלות מצורפות בתמונה, זה לא במאמץ, כאילו כמה חלונות פועלות ברקע ולפני כמה דק' יצאתי מהרצה של Super PI 32MB. הן סבירות? אני עם המאורר סטוק של הגוף קירור והוא על מקס' (1300RPM~). תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
היי, בחודש הקרוב אני ארכוש את החלקים למערכת החדשה שלי שיחברו לEVGA 970GTX SC שכבר יש לי לוח האם יהיה Msi -Z97 Gaming 7 המעבד יהיה Intel I5-4690K המארז נשאר Fractal Design Define R4 הספק Corsair hx620 כמובן שמתוכנן אוברקלוק והשקט חשוב תעזרו לי להגיע להחלטה בתקציב של 200 ש"ח? המלצות? נ.ב אני מתחיל להחליף את סט הצבעים במארז לשחור ואדום (הלוח והספק שלי מחייבים זאת) אז רצוי משהו שיתאים/יאפשר התאמה לצבעים הנ"ל תודה!
-
- 12 תגובות
- 2.6k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מוסיף גם תמונה, הסימני שאלה הם בעצם מה עדיף ? שיכניס או יוציא ? אני יודע שאוויר חם עולה אבל אם יש שניים שדוחפים מימין ועוד אחד שמכניס מלמעלה כלפי מטה זה לא יעיף את כל האוויר שמאלה לאותם שניים שמוציאים ? בעיקרון הטמפרטורות שלי במנוחה עומדות על מתחת ל 30, לרוב אפילו מתחת ל 25 מעלות חוץ מהדיסקים הקשיחים. במאמץ הטמפרטורות לא ממש עוברות את ה 40-45, אולי רק הכרטיס מסך עובר את ה 50 כשאני מריץ אולי את WITCHER 3 על מקסימום הגדרות. חשבתי להוסיף עוד מאוורר שיכניס אוויר (איפה שמסומן X). האם שווה לי בכלל להוסיף עוד מאווררים ? והאם יש מצב לקבל המלצה על מאוורר טוב ושקט של 120 ס"מ. אשמח לכל מידע שיעזור ושכחתי לשאול תודה רבה
-
- 18 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני רואה את המילה פה ההמון אבל אין לי שום מוסג מה זה ומה זה עושה!
-
- 9 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום!!! אני מתכנן פרויקט למוד ענק קודם כל אני אחליף את ה- P-3 1000 שלי המסכן וגם את הלוח אם. אני אחליף ל- AMD Athlon XP 2000. שנית יש לי הרבה דיסקים קשיחים איזה 3 ,אחד של 40 גיגה שהוא במחשב, שני של 25 ג'יגה ושלישי של 20 ג'יגה. אני אבנה מיני קופסה שטוחה מאלומיניום (כמו לשרתים גדולים שיש להם מערכות אחסון לדיסקים קשיחים בתוך ארונות). מה יהיה בקופסה: ------------------------- בקופסה אני אחבר את שני הכוננים(שני של 25 ג'יגה ושלישי של 20 ג'יגה.) ישים שם מאורר של 120 מ'מ שיקרר אותם, יעשה חוטי IDE מעוגלים וארוכים וגם חוטי חשמל לכוננים,לפחות של מטר אחד כי הקופסה תהיה מהמחשב על לשולחן. אחבר שם שני לדים כחולים שמראים את פעילות הדיסקים, ומד טמפרטורה. המחשב עצמו ומארזו: --------------…
-
- 40 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מעבד פשוט חלומי, אוברקלוק מעולם לא היה קל יותר... המעבד יציב אצלי 5GHZ גם ב 1.362V שעה OCCT ( לא מנסה יותר ) עדכון תדר ותוצאות SPI בקרוב
-
- 10 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
המחשב שלי חדש לגמרי, המפרט הוא: intel dual core e6600 asus p5b 1024 ddr2 gforce 7300 gt 256mb ספק 420w אבל המחשב למרות נתוניו המחשב מבצע פעולות כפולות באיטיות שלא אופיינית לסוגו של המחשב. הטמפ' המוצגות אינם לאחר אוברקלוק שאותו אגב המחשב נכשל מלבצע. בדקתי את טמפ' בFANSPEED וזה מה שקיבלתי: http://img519.imageshack.us/img519/6658/overheatkn3.jpg 79C בAUX...זה כמעט 80! מה אני צריך לעשות אנשים? תודה מראש לעוזרים P:
-
- 29 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום. כבר שאלתי על זה בעבר, אבל זה היה כשאלה משנית. כרטיס המסך שלי מתחיל לאבד חלקים ( :s05:). מכיוון שאת המחשב רכשתי, אני לא בדיוק יודע מה הגיימר העצבני שממנו רכשתי את המחשב עשה לכרטיס המסך. האם תוכלו לפענח - וחשוב מכך, לומר לי איך אני מדביק בחזרה את גופי הקירור? הנה תמונות: תודה מראש
-
- 25 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אתם יכולים ליראות כאן את המחשב שלי עם מערכת קירור של EMP המערכת מתפקדת מצויין. הכל ממוקם יפה מאוד ונוח מאוד הודות ל The_Byterו EMP שעשו עבודה מצוינת! תהנו מהתמונות http://www.freewebs.com/h668/index.html
-
- 29 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
כל הזמן ממליצים על ה S-flex, כשבכלל ה Sleap stream יותר טוב.. מוציא יותר אוויר, רמת שקט כמעט זהה, וכמעט פי 2 זול.. למה לעזעזל לבחור ב S-flex? לא רק שהוא יותר רועש, הוא מקרר פחות ועולה הרבה יותר.. http://www.skypc.co.il/pl_product~SFF21E~18~0.htm רעש 20dBA, זרימת אוויר 49CFM ועולה 79 ש"ח. http://www.skypc.co.il/pl_product~SY1225SL12M~18~0.htm רעש 24dBA ??(ליד 20dBA זה בכלל לא מורגש), זרימת אוויר 68.5CFM (ליד 49CFM זה כן מורגש) ועולה רק 44 ש"ח.. אז למה לעזעזל כל הזמן ממליצים על ה S-Flex? הנה עוד דוגמה טובה: http://www.skypc.co.il/pl_product~SFF21G~18~0.htm רעש מחריד של 35dBA, אבל רק 75CFM (יחסית לרמת הרעש זה מעט), + הוא עולה 87 ש"ח http://www.skypc.co.il/pl_product~SY…
-
- 34 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי לוח של MSI Z270 PRO CARBON ומעבד I7 6700K קירור מים של ANTEC H600 PRO עכשיו עשיתי אוברקלוק ל4.7GHZ עם מתח של 1.35 וטמפרטורות מקסימליות של 80C האם הטמפרטורות והמתח הם נחשבים לבטוחים בשביל המעבד או שעדיף להוריד קצת? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שדרגתי את את המעבד לxeon. וכרטיס מסך 5850. קרור סטוק של 775. חם המעבד ללא עומס 48 עד 60. ועומס מגיע ל 81. מארז לוהט. מה חום העבודה ש xeon. האם כדאי קרור נוזל. נראה לי שקרור נאוויר לא יעיל כי הכל חם. אלא אם כן אאורר אתץ המארז. באופן משמעותי
-
- 3 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
גוף הקירור הוא של חברה בשם spire מוזר משהו... מהירות הסיבוב של המאוור נעה בין 600-650 RPM עם התוכנה SPEEDFAN לא ניתן להגביר את מהירות הסיבוב של המאורר וגם לא להוריד אותה למרות שבביוס שיניתי את הSMARTFAN לפעיל (ניסיתי גם להעביר את חיבור המאורר לSYS_FAN. לוח אם של אביט IP-95 מעבד PD 925 טמפרטורת מעבד 70C מה אפשר לעשות כדי להגביר את מהירות הסיבוב בכל זאת? האם ניתן לפתור את הבעיה בלי להחליף גוף קירור? האם החברה spire מוכרת בגופי קירור? תודה מראש לעונים
-
- 35 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
איפה ניתן לקנות פלטות אלומיניום בעובי מילימטר או יותר במחיר הגיוני?
-
- 10 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
סוקט 478 (ישן) - צריך המלצה לקירור אויר במחיר מינימלי מה שבאמת חשוב הוא שלא ישמעו את המאוורר . כי כרגע המאוורר מעל המעבד נשמע כמו מטוס סילון...
-
- 22 תגובות
- 2.6k צפיות
-


