עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. להזכירכם, המחשב נבנה עבור החברה שלי (soon to be my wife) ששמה שלי. היא אוהבת צבע סגול וכמובן פרפרים... צבעתי את המארז, המסך, המקלדת, העכבר והרמקולים בצבע רכב סגול מטאלי במוסך. על החלון ציירתי עם צבע זכוכית, אך זה לא נראה טוב בלי תאורה. אני עדיין מחפש תאורה למארז כך שזה לא יפה כמו שדמיינתי, אבל לגבי השאר, שפטו בעצמכם (לא שזה משנה כי העיקר שהיא מרוצה )) אז הנה כמה תמונות, אל דאגה, אני יודע שצריך להוסיף אותן גם לגלריה. קלוז אפ: המארז: הנורה שכולנו שברנו את הראש איתה: תודה לכולם מאור.

    • 21 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. Started by originall,

    הוחלפו לי היום הזכרונות במחשב, ובמהלך ההחלפה היה צורך לנתק את המאוורר של המעבד מאחר שהוא חסם את הסלוט הרביעי. בניסיון הראשון המהלך לא צלח והמחשב לא נדלק והשמיע צפצופים, אך לאחר הניסיון השני שבו הזכרונות הודקו כמו שצריך הוא נדלק ופועל כעת כשורה. עם זאת, אני לא בטוח שהקירור של המעבד הורכב בחזרה כמו שצריך ובכלל, שכל ארבעת המאווררים של המארז פועלים כהלכה. המחשב הוא בן למעלה מ-3 וחצי שנים ומורכב ממעבד I5 2500K (ללא המהרה), קירור Scythe Yasya, לוח אם P67A-UD3-B3, זכרונות 4X8GB, מארז Lancool K60W, ספק כוח Corsair TX 750W, כרטיס מסך HD6950 2GB ושני דיסקים קשיחים SAMSUNG 1TB Spinpoint F3 HD103SJ, Seagate Barracuda ST3000DM001 3TB. לאחר הדלקת המחשב, אלו התוצאות שמתקבלות ב-SpeedF…

    • 7 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. Started by mskso86,

    שלום חברים אני רוצה לבנות מערכת קירור מים עכשיו באתר performance-pcs.com ראיתי מלא סוגים לכול דבר וממדריכים פה הבנתי בכללי איך זה עובד יש לכם עצות לגביי חלקים מומלצים וכאלה בעיקרון זה יותר ליופי המערכת שלי זה מעבד 3570K לוח Z77GD65 MSI ספק 675 thermaltake ואני מתכנן להביא קייס [table] [tr][td][/td][td] Corsair Obsidian Series 800D [/td][/tr] [/table] תודה לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. היי, המאורר של המעבד שלי עובד קבוע על איזור ה 2600 RPM, אמנם הטמפ' נמוכות אבל כשאני ישן או שהוא לא בשימוש הייתי שמח אם הסיבובים היו יורדים והיה קצת שקט. בדקתי בביוס והשליטה אוט' על המאורר על ON אבל עדיין המאורר עובד באוצה עוצמה ולא משתנה, ניסית עם SPEED FAN לשנות ידנית אבל גם שם דבר לא קורה, הלוח אם והמאורר רשומים בחתימה.... מה אני עושה אנשים ?

    • 34 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. Started by motkesabari,

    רוצה לבצע OC , רציתי לדעת אם הטמפרטורות מאפשרות.. שיחקתי ב GTA IV בהגדרות האלו במשך 30 דק

    • 6 תגובות
    • 2.7k צפיות
  6. Started by xxgalxx,

    שלום לכולם אז ככה, אני מתכנן היום לנקות את המחשב אחרי דיי הרבה זמן שלא ניקתי עקב היותי בצבא וחוסר זמן , אני מתכנן לנקות אותו , לסדר את החוטים(אם צריך) בשביל שלא יפריעו לסירקולציה של המאווררים, לנקות את המאווררים ולשמן אותם. בסופו של כל התהליך אני רוצה לעשות בדיקת מאמץ לכרטיס המסך מהמדריך שנמצא בנעוץ ואני יעלה לכאן את הנתונים. מה שאני מבקש שתעזרו לי איך למקם את המאווררים בצורה הכי טובה שתהיה לקירור ולסירקולציה של אוויר ולאיזה כיוון צריך למקם אותם דוגמא: איפה לשים מארוורר שהמדבקה שלו כלפי המארז ואחד כלפי חוץ. אני יצלם לכם תמונות של המחשב שלי בפנים של החלקים כולל מאווררים , וגם אני יעלה תמונות של המפרט של המחשב שלי. בתמונה הבאה יוצג מפרט המחשב וחום של המחשב כולל …

    • 14 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. Started by dennis14,

    לאחר שהחלפתי את קירור הסטוק של הכרטיס הזה ל - EVERCOOL TURBO 2, התחלתי ב - OC בעזרת ATI TRAY TOOLS (שמתי את המאוורר על 100% מהירות). העלתי כל פעם את הליבה ב - 15MHZ והרצתי 3DMARK05 ועשיתי אותו הדבר גם לזיכרון. התדרים שהגעתי אליהם הם: 525/1210, (תדרי הסטוק הם 400/1000). אני די מרוצה מתדר הזיכרון שהגעתי אליו אבל הליבה מאכזבת אותי, כשהעלתי אותה ל - 530 ה - 3DMARK קפא באמצע ותקע את כל המחשב (ניסיתי את זה מספר פעמים), הדבר המוזר הוא שאין סימן לארטיפקטים והכרטיס קריר למדי - לא עובר את ה - 42C אחרי 3DMARK. התוצאה שאני מקבל איתו ב - 3DMARK05 היא 6616 נ"ק, הכרטיס הגיע אלי פתוח כבר ל - 16 צ"ע והמעבד שלי הוא E6300 בסטוק. מה דעתכם על האוברקלוק ? איך אני יכול להגיע רחוק יותר בליבה ?

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  8. יש לי מסנן חצוני ואני חושב לעשות מערכת קירור אם המסנן... מה אתם אורמים זה אפשרי?

    • 23 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. Started by FatherBoard,

    הורדתי את התוכנה בהמלצתכם, אבל התוכנה משוגעת לגמרי. קודם כל, היא מראה לי טמפרטורות מטומטמות כמו 170- מעלות (מתחת לאפס) וכלה ב-90 מעלות חום בלתי אפשריות. ניסיתי לשנות את הגדרות החיישנים אבל זה לא עוזר. (כאילו דהה, אני לא גר לא באנטרטיקה ולא על השמש). חוץ מזה, שמכל שלושת המאווררים שלי, היא מזהה רק אחד, וגם זה רק ע"י חיישן מסכן אחד. כל שאר החיישנים בכלל לא עובדים. ולסיום, בכלל לא מצאתי שום אפשרות לשינוי מהירות המאוורר. (לוח המדדים של זה הוא סתם חתיכה לבנה עם שעונים כמו במכונית). ??? :AR15: הקיצר, השתגעתי לגמרי מהתוכנה הזאת. אנא הסבירו לי למה כל הבלבול הזה קורה?

    • 39 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. הוספתי מאוורר חדש למארז C690 שמתי אותו מול המעבד בכלוב מעל הקשיחים תוצאה מדהימה מעבד ירד מ- 44 מעלות ל -30 31 מעלות במנוחה ( מעבד 8500 E ב OC ל 4200 ) במאמץ עוד לא בדקתי אבל בטוח אמור להיות הבדל לוח אם גם הוריד מ 40 מעלות ל -30 אני מרוצה ממש בהתחלה שמתי מעל כרטיס מסך , מאוורר אחר ,שך TT שמאוד חזק אבל רועש כמו טרקטור , וגם הוריד טמפ' אבל לא ככה מורגש http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1389 מאוורר יחסית מאוד שקט וגם המחיר לא בשמיים הזמנתי עוד אחד , רוצה להחליף את הקידמי שמאוד חלש ולא מורגש ( לקירור קשיחים )

    • 36 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. קניתי את הצלעות קירור של Thermalright דגם AX478 עם מאוורר DELTA 80 מ"מ עבור הפנטיום 4 2.53 שקניתי ידעתי שהמאוורר עושה רעש אבל לא ציפיתי לקבל מנוע של מטוס F16!!! זה פשוט לא נורמלי!! זה עשה לי חור בראש!! זה כמו לעמוד מאחורי מנוע של מטוס F16. והעוצמה שלו כל כך חזקה אפילו יותר מהמאוורר הגדול שיש לי בבית, אפשר להמריא עם הDELTA הזה. חולה נפש מי שקונה את הDELTA הזה (ואני ביניהם ;D) אז לפי המלצתכם לפני שבוע התקנתי מאוורר 80 מ"מ רגיל של מארז על הAX478 במקום הDELTA והתחלתי לבדוק טמפרטורות טמפרטורות: AX478 עם DELTA = מנוחה 29 עבודה 35 מעלות AX478 עם 80 מ"מ רגיל = מנוחה32 עבודה 40 צלעות קירור + מאוורר אינטל מקורי = מנוחה 34 עבודה 42 זה הטמפרטורות בערך אם אני זוכר טוב אגב,…

    • 35 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. תקציב עד 30 אפשר לחרוג כמה שיידרש בטווח הזה. מעבד על 4ghz 60 מעלות במאמץ(אני רוצה קר יותר) סוקט am2+

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. Started by LastForOne,

    כמו שהיה ניתן לצפות מהחורף, בזמן הקרוב הביצועים של המחשב שלנו יעלו שברתי היום שיא טמפרטורה - 25 מעלות צלסיוס עם מעבד P4 3.0 presscot ומאוורר AC Freezer 7 pro... להזכירכם לפני חודשיים הטמפרטורה של המעבד שלי היתה 105 מעלות צלסיוס... שינוי משמעותי אגב, שברתי היום גם שיא באימיול [270 קב"ש] אבל זה לא קשור אתם מוזמנים לכתוב גם במה השבוע הקר הזה תרם למחשב שלכם

    • 44 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. לי יש AGP קיבלתי ב 3dmark05 4500-4600 כמה אתם?(ציינו לפי איזה טכנולוגיה יש לכם)

    • 45 תגובות
    • 2.7k צפיות
  15. אני רוצה לדעת זאת כדי לבדוק התאמה של קירור זה למארז כיוון שזה יכול להשפיע על בחירת המארז או הקירור.

    • 5 תגובות
    • 2.7k צפיות
  16. Started by bennnn,

    היי,יש לי בעייה ,יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 3 גיגהרץ. המחשב בן-4. תמיד אבל תמיד הטמפרטורה של המעבד הייתה 48-52 מעלות. עכשיו היא 78 מעלות. ניקיתי כמו תמיד עם פן על קור ומקל אוזניים את כל האבק מהחריצים והכל,ועדיין הטמפ לא יורדת. מה יכולה להיות הבעייה? אולי משחה טרמית לרענן?או לא קשור.?

    • 28 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by liram21,

    שלום לכולם, אני רוצה לעשות OC למעבד (2500K) לאיזור ה-4.5 +- ואני רוצה שהמערכת תהיה קרירה גם במאמץ מלא! הבנתי שה- RS240 יכל לעשות את העבודה.. עכשיו השאלה שלי היא: האם כדאי להוסיף עוד כמה דולרים ולקנות את סדרת ה-RX או שזה לא ממש חשוב ?

    • 28 תגובות
    • 2.7k צפיות
  18. Started by amisha,

    שברתי את השיא של עצמי מ 300 FSB ל 302.5 .... התוצאה קצת מאכזבת ה רוחב פס למעבד כי הייתי במחלק של 5:4 ותזמונים של 2.5-3-4-7 מתחים : זיכרון 2.85 מעבד 1.6 PCI ו AGP נעולים ניתן קצת לתמונות לדבר ... [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 45 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. שלום לקוראים יש לי כרטיס מסך gainward 8600GT 1gb שמתי לב ב-everest שהוא רושם שהוא מפיק רק 70% מיכולת המאוורר האם זה נכון? האם ניתן להעלות את מהירות המאוורר כך שהוא יפיק את כל מאה האחוז ממנו? האם השליטה על המאוורר של הכרטיס מסך היא בביוס או שישנה תוכנה מסוימת? מצורפת תמונה אודה לכם על תשובתם, מורן [attachment deleted by admin]

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. אורח ^Rockford
    Started by אורח ^Rockford,

    שיפור של 26 נקודות לטובה ב 3dmark2001 2863 ב733, 2889 ב852... לא רע לא רע... ציפיתי ל100 - 200 נקודות יותר AGP @ 2X SDRAM @ 110 Mhz PCI @ 46 Mhz CPU'S FSB @ 146 Mhz CPU'S CORE @ 1.65V מה אתם אומרים.. להשאיר את זה ככה? אופס....... טעות בפורום, נו טוב... בשעות הקטנות של הלילה לא שמים לב לאיפה נכנסים.

    • 17 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. אשמח להמלצה עבור מערכת קירור מים עבור מעבד וכרטיס מסך. מפרט: מעבד Intel Xeon E3-1246 V3 כרטיס מסך: EVGA GTX 970 FTW ACX 2.0 המארז בו מותקנת המערכת הוא Node 804 של חברת Fractal Design: Fractal Design יש שם לא מעט מקומות לרדיאטורים, מאווררים וכד'. הדרישה העיקרית מהמערכת זה מקסימום שקט. אם אפשר לקבל טמפ' נמוכות יותר אז מה טוב, אבל זה בגדר אופציה בלבד. מבחינת תקציב - אין משהו מוגדר. העיקר שיהיה משהו טוב, אם כי לא צריך להתפרע. אין לי בעיה גם להביא מארה"ב אם צריך. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. שלום לכולם יש לי מחשב שיש לו מעבד עם Socket 1155, ואני רוצה לקנות מאוורר למעבד חדש. חשוב לי שהמאוורר יהיה שקט, וכמו כן אני מעדיף מאוורר שהוא "שוכב", ולא הגדולים בתצורת Tower. האם יש משהו שניתן לקנות כיום בשנת 2024, עבור Socket 1155, ושגם יהיה שקט? תודה רבה

  23. חשבתי לחבר את המערכת קירור מים שלי (העתידנית ;D) למיכל של עדן והמים בו קפואים! אי אפשר לשתות אותם ככה סתם צריך להוסיף מים חמים כדי שיעלה טמפ (המים ממממששש קרים) מה אתם אומרים על הרעיון הקירור יהיה הרבה יותר יעיל. לא ככה? :

    • 39 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. Started by arel508,

    http://i48.tinypic.com/rv92j9.jpg המעבד שלי זה 955, כרטיס 5870 ומארז cm 690 תגידו מה אני צריך לעשות בישביל לסדר את הטמפרטורה? אם אני קונה MUGEN 3 זה יסתדר? כי זה קירור רק למעבד ולא נראה לי שרק המעבד הוא הבעיה.. (אגב בתוכנה הזאת מה שייך למה? זאת אומרת הראשון למה השני למה השלישי ובלה בלה - או שזה כולם רק המעבד וזה הליבות?) *חשוב לציין שמעולם לא עשיתי אוברקלוק עריכה: הוצאתי את הקירור ניקיתי אותו וזה ירד ל75-80, השארתי את המחשב במאמץ כמה שעות אני פותח ת'תוכנה ותראו מה אני רואה: http://i50.tinypic.com/t8w70k.jpg בחיים לא חשבתי שיצא לי לראות מעלות כל כך גבוהות מהמחשב שלי

    • 15 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. Started by RenTex,

    טוב אני עשיתי OC ל Q6600 .. העלתי תמונה למעתה .. אני כרגע בבדיקה ב PRIME 95 הבדיקה הראשונה .. הכל זז טוב .. אבל הטמפ' מדאיגה אותי .. ואם אפשר לעושת משו במחשב כשזה עושה בדיקה ? וכמה זמן לעשות כל בדיקה ? [attachment deleted by admin]

    • 34 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים